abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:59:18 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58008846
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:52 schreef joey_81 het volgende:

[..]

Dat had rechtstreeks betrekking op hemzelf. Als Verthongen keeper was geweest, had ie deze opmerking van mij ook mogen maken. Het was trouwens onzin dat Makaay dat gezegd had, bleek later.
Wat heeft het keeper-zijn van Gomes dan met deze kwestie te maken? Als Alcides Nederlander wilde worden had Vertonghen wél kritiek mogen leveren?
Of mogen we Vertonghen voortaan alleen maar vragen stellen op dingen die rechtstreeks op hemzelf betrekking hebben. Dus alleen vragen over hem of andere linksbacks in Nederland.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58008918
edit, ga normaal met elkaar om aub!

[ Bericht 90% gewijzigd door -Vaduz- op 12-04-2008 21:07:52 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58008925
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat heeft het keeper-zijn van Gomes dan met deze kwestie te maken? Als Alcides Nederlander wilde worden had Vertonghen wél kritiek mogen leveren?
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
quote:
Of mogen we Vertonghen voortaan alleen maar vragen stellen op dingen die rechtstreeks op hemzelf betrekking hebben. Dus alleen vragen over hem of andere linksbacks in Nederland.
Natuurlijk niet, maar waarom moeten ze hem vragen stellen over de nationaliteit van de keeper van PSV?
Maar dit is al de 2e keer in 1 week dat ie op PSV loopt te huilen. Komt nogal frusti over.
pi_58008938
edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door -Vaduz- op 12-04-2008 21:08:09 ]
pi_58008946
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:

[..]

Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden
aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
[..]
Hoe had het dan wel zijn probleem kunnen worden?

Ik wist niet dat Jan een Hollander was

[ Bericht 9% gewijzigd door sjimz op 12-04-2008 20:15:44 ]
pi_58009009
quote:

[..]

Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
Vertonghen komt natuurlijk in aanmerking voor Oranje inderdaad. Je bent goed op de hoogte hoor ik
pi_58009038
quote:

[..]

Debieltje.
Newbje.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58009061
quote:

[..]

Vertonghen in Oranje o'rly?

En jij noemt mij een debieltje?
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:09:09 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58009082
quote:

[..]

[..]

Natuurlijk niet, maar waarom moeten ze hem vragen stellen over de nationaliteit van de keeper van PSV?
Maar dit is al de 2e keer in 1 week dat ie op PSV loopt te huilen. Komt nogal frusti over.
Dat moet je aan de verslaggever van Sportweek vragen, hoef je niet Vertonghen de schuld van te geven. De vraag was gewoon waar het mis ging in de kampioensstrijd, of Ajax terecht 2e staat etc etc. En daar rolt dan zo'n antwoord uit.
Maargoed, dit is al de 5e keer in een half uur dat je over Vertonghen loopt te huilen. Komt nogal frusti over. (Met je 6e plaats)

Over je eerste stukje zal ik het maar helemaal niet hebben.
pi_58009116
BIJNA! ff wachten nog
pi_58009163
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
BIJNA! ff wachten nog
Pizza?
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:15:52 #112
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58009232
quote:

[..]

Psst;
><(({°>
pi_58009235
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Pizza?
Nja.. de schaal.. pizza.. rond is rond
pi_58009269
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nja.. de schaal.. pizza.. rond is rond
Pizza en de schaal
pi_58009317
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Pizza en de schaal
Pizza óp de schaal
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:21:18 #116
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58009335
Pizza, schaal, bier, hoeren, kermis, enz.
><(({°>
pi_58009961
Als psv dit weekend verliest en ajax wint dan kan ik tot volgende week zondag niet slapen ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door -Vaduz- op 12-04-2008 21:10:02 (edit, geen ziektes aub) ]
pi_58010037
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:53 schreef pieterpost_afca het volgende:
Als psv dit weekend verliest en ajax wint dan kan ik tot volgende week zondag niet slapen ofzo
lampen worden morgen kampioen

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 12-04-2008 21:11:18 (quote aangepast) ]
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:07:29 #119
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58010195
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:57 schreef markisboer het volgende:

[..]

lampen worden morgen kampioen
Tuurlijk niet, da's niet gluiperig genoeg. Salonremise tegen Vitesse is veel meer hun stijl
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58010666
psv verliest van Twente, Vitesse verliest van NEC, Ajax wint van Groningen.

Dat zou het ideale scenario zijn.
pi_58010875
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:26 schreef Nashje het volgende:
psv verliest van Twente, Vitesse verliest van NEC, Ajax wint van Groningen.

Dat zou het ideale scenario zijn.
Dat IS het ideale scenario..

- Groningen speelt eigenlijk nergens meer voor.. mja.. wij zijn Ajax..
- Als ze verliezen moet Vitesse volgende week winnen om nog iets in europa te willen betekenen
- Twente kan nog steeds de play-offs voor VCL veilig stellen.. dus willen ook vol aan de bak..

Ik teken morgen voor dit scenario en volgende week voor een winst van ons en een gelijkspel van de boeren

(hoop.. hoop.. hoop..)
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:43:10 #122
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58010972
Vraag me af wat alle Belgische imports in het nationale elftal van die grote bek van Vertonghen vinden.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58011093
Ga je morgen nog CSI?

Lekker vroeg weg hier met de auto, word weer een vermoeiend dagje
pi_58011129
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:48 schreef Jasza het volgende:
Ga je morgen nog CSI?
Nee ouwe.. helaas kon de rest van de maten niet.. dus heb ook geen kaartje gekocht.. jij wel?
pi_58011143
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee ouwe.. helaas kon de rest van de maten niet.. dus heb ook geen kaartje gekocht.. jij wel?
Ja omdat iemand uiteindelijk wel wilde rijden, anders was ik ook niet gegaan hehe
pi_58011144
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:43 schreef djnospinzone het volgende:
Vraag me af wat alle Belgische imports in het nationale elftal van die grote bek van Vertonghen vinden.
Zij mogen hun eigen mening hebben net zoals Vertonghen, zijn alle PSV'ers opeens op hun pikkie getrapt nu het over "god" gaat?
pi_58011175
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dat IS het ideale scenario..

- Groningen speelt eigenlijk nergens meer voor.. mja.. wij zijn Ajax..
- Als ze verliezen moet Vitesse volgende week winnen om nog iets in europa te willen betekenen
- Twente kan nog steeds de play-offs voor VCL veilig stellen.. dus willen ook vol aan de bak..

Ik teken morgen voor dit scenario en volgende week voor een winst van ons en een gelijkspel van de boeren

(hoop.. hoop.. hoop..)
Precies. We zullen zien of deze 2 weken aan Ajax gegund zijn. Het zou echt mega vet zijn, maar laten we maar niet te vroeg juichen. We kunnen alleen maar afwachten...
pi_58011216
Wat ben jij optimistisch Nashje
pi_58011225
Vertonghen heeft gewoon gelijk, geen carnavalsplukkers in het NL elftal.
pi_58011231
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:07 schreef _Mike_ het volgende:
Newbje.
Dat zeg jij
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:57:17 #131
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58011271
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zij mogen hun eigen mening hebben net zoals Vertonghen, zijn alle PSV'ers opeens op hun pikkie getrapt nu het over "god" gaat?
Nee hoor, van mij mag Vertonghen alles zeggen. Ik vind het een beetje naief om op die manier over de keeper van een concurrent te praten, je weet dat dat slecht gaat vallen, maar hij mag het zeggen. Ik vraag me alleen af hoe zo'n opmerking bij zijn eigen nationale elftal aankomt.
colours of my home
pi_58011272
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zeg jij
Omdat ik dat zelf ook zou zijn mag ik het niet tegen andere zeggen, flikker toch lekker op Floppie.
pi_58011274
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef _Mike_ het volgende:
Wat ben jij optimistisch Nashje
Dan te bedenken dat ik 3 weken geleden nog werd afgebrand omdat ik te negatief was hier .

Maar zo heel gek is dit scenario niet. Elke psver gaat er van uit dat ze morgen winnen van Twente, hoezo arrogantie? En maar zeiken op ons.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:58:38 #134
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58011301
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan te bedenken dat ik 3 weken geleden nog werd afgebrand omdat ik te negatief was hier .

Maar zo heel gek is dit scenario niet. Elke psver gaat er van uit dat ze morgen winnen van Twente, hoezo arrogantie? En maar zeiken op ons.
? Helemaal niet.
colours of my home
pi_58011317
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Uhu, toen was je bang dat de club op sterven na dood was

Ach, laat de PSV'ers op het veld maar zo denken.
pi_58011344
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Nee hoor, van mij mag Vertonghen alles zeggen. Ik vind het een beetje naief om op die manier over de keeper van een concurrent te praten, je weet dat dat slecht gaat vallen, maar hij mag het zeggen. Ik vraag me alleen af hoe zo'n opmerking bij zijn eigen nationale elftal aankomt.
Waarschijnlijk kan de helft het niet eens lezen
Maar misschien vind hij hetzelfde over de spelers van het Belgische eftal, maarja daar had hij momenteel geen aanleg voor om over te praten
pi_58011351
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat ik dat zelf ook zou zijn mag ik het niet tegen andere zeggen, flikker toch lekker op Floppie.
Nee dat zou op zijn minst opmerkelijk zijn inderdaad. Of scheld jij ook andere mensen uit voor mongool?
pi_58011364
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:58 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

? Helemaal niet.
Nee idd..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58011376
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Hoeveel genaturaliseerde Belgen zitten er nu in de selectie daar dan? Volgens mij geen? Dan nog, dat hij het zelf niet zou kunnen lijkt me wat anders dan dat ie niet met die mensen samen zou kunnen spelen. En hij heeft natuurlijk ook gewoon gelijk, al dat genaturaliseer gaat al veel te ver, als het doorzet valt de hele functie van interlandvoetbal weg.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58011389
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:58 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

? Helemaal niet.
Elke psver in mijn omgeving ging morgen, na hun eigen voetbal rond de klok van 4, naar eindhoven.

Dat zal ze wel flink tegenvallen morgen .
pi_58011435
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Afwachten welke psv'er of kakkerlak er nu met een post over Huntelaar komt
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:11:29 #142
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58011572
Snap niet waarom dit ineens weer nieuws is. Stond vorige week al in hetzelfde interview als waarin Vertonghen zegt dat Ajax op de meeste posities betere spelers heeft. Over Gomes heeft Vertonghen gewoon gelijk natuurlijk. Gomes komt uit Brazilie. Woont net 3 of 4 jaar in Nederland en spreekt bijna geen woord Nederlands. Daarnaast is hij al uitgekomen voor Brazilie. Al met al reden genoeg om het "belachelijk"te noemen. Daarnaast geeft Vertonghen ook aan dat hij nooit voor een ander land zal uit willen komen omdat hij belg is en van Belgie houdt.
#FreeHat
pi_58011596
JALALALAALLAALALLLAAAA MORGEEEN STEEEEEENNNENNN KOPPPEEENNN
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:16:04 #144
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58011651
je weet het nooit, en de hoop is er maar ik verwacht he-le-maal niets
pi_58011654
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Snap niet waarom dit ineens weer nieuws is. Stond vorige week al in hetzelfde interview als waarin Vertonghen zegt dat Ajax op de meeste posities betere spelers heeft. Over Gomes heeft Vertonghen gewoon gelijk natuurlijk. Gomes komt uit Brazilie. Woont net 3 of 4 jaar in Nederland en spreekt bijna geen woord Nederlands. Daarnaast is hij al uitgekomen voor Brazilie. Al met al reden genoeg om het "belachelijk"te noemen. Daarnaast geeft Vertonghen ook aan dat hij nooit voor een ander land zal uit willen komen omdat hij belg is en van Belgie houdt.
*proest
pi_58011688
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
je weet het nooit, en de hoop is er maar ik verwacht he-le-maal niets
pi_58011963
quote:
Babel: Ik ben de nieuwe Henry
AMSTERDAM - Liverpool-aanvaller Ryan Babel denkt dat hij zijn grote voorbeeld Thierry Henry kan evenaren of zelfs overtreffen. Dat zegt hij in een interview met The Mirror. De oud-Ajacied voetbalt momenteel veelal vanaf de linkerflank, maar hoopt dat zijn trainer Rafael Benitez hem uiteindelijk als centrale aanvaller laat spelen.

"Henry is mijn idool", zegt Babel. Ik keek veel naar hem op tv omdat hij in de spits speelt. Ik wilde weten hoe hij speelt en welke beslissingen hij neemt op belangrijke momenten. Net zoals ik begon hij als buitenspeler voordat hij bij Arsenal kwam."

"Benitez weet dat ik graag in de spits speel en hopelijk geeft hij me in de toekomst een kans daar te voetballen en me te concentreren op die positie", meent Babel.
http://www.telesport.nl/v(...)Henry__.html?cid=rss
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:35:23 #149
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58012063
Leuk, dat de media dat er van maken. En dat er vervolgens in het artikel helemaal geen dergelijke quote terug te vinden is.
colours of my home
pi_58012180
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:35 schreef djnospinzone het volgende:
Leuk, dat de media dat er van maken. En dat er vervolgens in het artikel helemaal geen dergelijke quote terug te vinden is.
Inderdaad, op de site van de Mirror zegt hij wel dat hij hoopt zo goed of nog beter te worden dan Henry. Lijkt me op zich niet zoveel mis mee. Dat het niet gaat lukken is een tweede maar het pleit eigenlijk wel voor hem dat ie ambitieus is en zichzelf wil verbeteren als voetballer.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:46:09 #151
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58012260
quote:
Het Israëlische supertalent Gai Assulin geniet de belangstelling van Ajax. De zeventienjarige vleugelaanvaller van Barcelona zou een jaar gehuurd kunnen worden door de Amsterdammers. Dat weet Europe Soccer te melden.

De Israëlische speler maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal van Israel, waar hij Yossi Benayoun kwam vervangen. De speler komt momenteel nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in de selectie van trainer Frank Rijkaard. De Catalanen willen Assulin dan ook enige ervaring op laten doen door hem te verhuren. Ajax lijkt in aanmerking te komen voor een dergelijke constructie. De speler heeft al eens in Nederland gewoont, doordat zijn vader in het land werkzaam was.

Ajax zou op dit moment belangstelling hebben voor Gourcuff (AC Milan), Sulejmani en Pranjic (SC Heerenveen), Tiago (Juventus) en PSV-aanvaller Danny Koevermans. Marco van Basten, vanaf volgend jaar trainer bij Ajax, wil zijn contacten in het buitenland en zijn status aanspreken om zo jonge spelers van allure in zijn team te krijgen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58012435
Eerst zien.. dan geloven.. (eveneens voor het kampioenschap geldend.. )
pi_58012466
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

*proest
Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
pi_58012475
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:02:27 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58012528
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
LOSSSS!!!!!!!!11
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:05:08 #156
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58012578
Geen idee wat morgen gaat brengen...

Ene kant de kleine hoop dat Twente wint, andere kant ook weer de angst dat we zelf geen eens winnen...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58012603
Ga je weer lekker uitslapen
pi_58012652
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
pi_58012892
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:09 schreef Remote het volgende:
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
pi_58012950
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:26:14 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58012961
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaar dat je morgenmiddag gaat fitnessen.
pi_58012967
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58012997
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.
Ik bedoel dus meer morgen zelf

Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
pi_58013063
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dat zou wel des Ajax zijn eigenlijk
pi_58013067
Groningen Kom op hun medische staf is nog ergen dan onze
pi_58013069
Ik denk dat Ajax wint en PSV in de laatst minuut wint ofzo. Godnondeju ik heb zin in morgen
Droomscenario: Urzaiz maakt de winnende voor Ajax (0-1) en PSV verliest in de laatste minuut door een doelpunt van de keeper van Twente die mee naar voren gaat maar het is eigenlijk buitenspel.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:33:04 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58013079
Tyfus, werk aan het spoor morgen tussen Utrecht en Amsterdam. Moet echt om 08.00 u op gaan staan om die bus nog te gaan halen.
pi_58013091
Ik zie alleen maar tegen morgen op.. uurtje of 12 weg, even een biertje drinken bij de z-side
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58013097
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Sure,,groningen
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:34:52 #170
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_58013111
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Playstation 3 - This is Living!
pi_58013149
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Als ze dat doen kan dat beter in een half lege Gelredome volgende week
pi_58013359
Oeps, ik dacht dat Vertongen een Nederlander was en alleen Vermealen een Belg.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:50:15 #173
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58013379
quote:
Laatste minuut of buitenspel goal.
pi_58013482
quote:
Eigen doelpunt van Twente ook nog.
pi_58013530
Of wij verliezen met 1-0 en PSV verliest met 0-5 zal wel een leuke huldiging zijn dan
pi_58013653
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
Of wij verliezen met 1-0 en PSV verliest met 0-5 zal wel een leuke huldiging zijn dan
zou leuk zijn ja
pi_58013700
quote:
Maakt ze niet uit, ze zien het hele jaar al kut voetbal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58013714
quote:
Alsof dat iets uitmaakt
pi_58013834
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef joey_81 het volgende:
Oeps, ik dacht dat Vertongen een Nederlander was en alleen Vermealen een Belg.
pi_58013857
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maakt ze niet uit, ze zien het hele jaar al kut voetbal
Bij Ajax is het niet veel anders.
That's all folks!
  zondag 13 april 2008 @ 00:22:01 #181
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58013939
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bij Ajax is het niet veel anders.
Soms kan ik best genieten hoor.
  zondag 13 april 2008 @ 00:23:42 #182
51286 w00h00
Digital man!
pi_58013968
Gerucht #2893
quote:
'Ajax informeerde naar Marcelo Moreno'

Het samenwerkingsverband tussen Ajax en Cruzeiro werpt zijn eerste vruchten af. Volgens de Braziliaanse krant Jornal do Brasil heeft Ajax-scout Hans van der Zee in opdracht van Marco van Basten Marcelo Moreno al meedere malen bekeken bij zijn huidige club Cruzeiro.

Hans van de Zee was zó geïnteresseerd in de diensten van Marcelo Moreno dat hij Ajax liet informeren de Boliviaan. Helaas is Ajax niet de enige club die achter de verrichtingen aan zit van de spits Marcelo Moreno. Ook Real Madrid en Liverpool zijn geïntresseerd in 21-jarige speler. Gezien het samenwerkingsverband van beide clubs, zal Marcelo Moreno zijn keuze laten vallen op Ajax.
Vooral die laatste zin doet het hem
  zondag 13 april 2008 @ 00:27:00 #183
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58014023
Geruchten
  zondag 13 april 2008 @ 00:33:24 #184
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58014124

Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
pi_58014146
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
  zondag 13 april 2008 @ 00:36:37 #186
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58014165
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat kennen jullie daar niet he.
pi_58014193
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:36 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat kennen jullie daar niet he.
Nee echt niet
  zondag 13 april 2008 @ 00:39:27 #188
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58014208

pi_58014231
Dat is 1 deel van het stadion..
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
pi_58014245
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef Loserkid het volgende:
[ afbeelding ]

Doe niet zo dom joh Dat was gewoon een mooie actie.
  zondag 13 april 2008 @ 00:41:48 #191
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58014246
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:40 schreef NoJokes het volgende:
Dat is 1 deel van het stadion..
Ik bedoel ook dat t weinig voorstelt..
Die handen ook...
pi_58014259
quote:
[ afbeelding ]

Wat is het grote verschil nou? Dat het rood wit heel het stadion rond ging, groter was etc?
pi_58014267
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:33 schreef Silenus het volgende:
Tyfus, werk aan het spoor morgen tussen Utrecht en Amsterdam. Moet echt om 08.00 u op gaan staan om die bus nog te gaan halen.

Sowieso met de bus vanaf Amsterdam naar Groningen is volgens mij echt een hell
  zondag 13 april 2008 @ 00:43:49 #194
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58014277
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Doe niet zo dom joh Dat was gewoon een mooie actie.
Ga uitgerekend jij nou vertellen dat iemand niet dom moet doen?
pi_58014282
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Wat is het grote verschil nou? Dat het rood wit heel het stadion rond ging, groter was etc?
Doekje voor Sjonnie was wel iets extra's natuurlijk

En die van jullie was wel mooi hoor laat daar geen misverstand over bestaan.
pi_58014331
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:43 schreef Loserkid het volgende:
Ga uitgerekend jij nou vertellen dat iemand niet dom moet doen?
Dat lees je toch? Of zijn naast je hersenen ook je ogen onderontwikkeld?
  zondag 13 april 2008 @ 00:48:57 #197
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58014347
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Doekje voor Sjonnie was wel iets extra's natuurlijk

En die van jullie was wel mooi hoor laat daar geen misverstand over bestaan.
Voor Sjon was echt speciaal met 2 spandoeken van hem plus de rood wit actie.

Overigens vind ik die voor gomes ook niet verkeerd hoor
pi_58014682
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef w00h00 het volgende:

[..]
Da's een goede spits.
pi_58014869
Van Gomes is niet verkeerd.. maar die voor Sjonnie was natuurlijk massive vergeleken met dit
  zondag 13 april 2008 @ 01:40:20 #200
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58014918
quote:
[ afbeelding ]

Dat zal Philips wel weer voor ze hebben geregeld ofzo.. waarbij de instructies van te voren toegezonden werden:
quote:
Beste supporter (van PSV),

Volgende week zal je op je stoeltje een papiertje vinden. Werp dit niet weg. Het is de bedoeling dat jullie dit allemaal TEGELIJK omhoog houden (anders werkt het niet), als eerbetoon aan Gomes, onze keeper (die in het blauw). We maken foto's zodat jullie het effect later kunnen terugzien.

n.b. niet schrikken van de kleuren, je bent niet per ongeluk in het stadion van Fortuna terecht gekomen, het gaat om de vlag van Brazilië (het land waar onze keeper vandaan komt (die in het blauw)).

Groetjes,

Philips (die van de gloeilampen)
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')