quote:Het Israëlische supertalent Gai Assulin geniet de belangstelling van Ajax. De zeventienjarige vleugelaanvaller van Barcelona zou een jaar gehuurd kunnen worden door de Amsterdammers. Dat weet Europe Soccer te melden.
De Israëlische speler maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal van Israel, waar hij Yossi Benayoun kwam vervangen. De speler komt momenteel nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in de selectie van trainer Frank Rijkaard. De Catalanen willen Assulin dan ook enige ervaring op laten doen door hem te verhuren. Ajax lijkt in aanmerking te komen voor een dergelijke constructie. De speler heeft al eens in Nederland gewoont, doordat zijn vader in het land werkzaam was.
Ajax zou op dit moment belangstelling hebben voor Gourcuff (AC Milan), Sulejmani en Pranjic (SC Heerenveen), Tiago (Juventus) en PSV-aanvaller Danny Koevermans. Marco van Basten, vanaf volgend jaar trainer bij Ajax, wil zijn contacten in het buitenland en zijn status aanspreken om zo jonge spelers van allure in zijn team te krijgen.
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
LOSSSS!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:09 schreef Remote het volgende:
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
Vandaar dat je morgenmiddag gaat fitnessen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
Ik bedoel dus meer morgen zelfquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.
Dat zou wel des Ajax zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer morgen zelf
Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
Sure,,groningenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer morgen zelf
Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
Als ze dat doen kan dat beter in een half lege Gelredome volgende weekquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Laatste minuut of buitenspel goal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Eigen doelpunt van Twente ook nog.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |