Eindhoven, eat your heart out.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Echt man, Ajax wordt bijna elk jaar kampioen!
Dit jaar bijna
Vorig jaar bijna
2 jaar terug bijna
Daar heeft PSV niet van terug.
Groningen okquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Twente gaat winnen!!!!
quote:'Gai Assulin op lijstje Ajax'
Supertalent Gai Assulin van FC Barcelona staat op het lijstje van Ajax. De net 17-jarige vleugelaanvaller van de Catalanen zou voor één jaar gehuurd kunnen worden. Dat weten betrouwbare bronnen vandaag aan Europe Soccer te melden.
De snelle en dribbelvaardige speler geldt als één van de grootste talenten binnen de jeugdopleiding van 'Barca'. De Israeliër, die onlangs zijn debuut maakte voor het nationale elftal , komt op dit moment nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in het eerste team. Om de speler wat ervaring op te laten doen zou Barcelona van plan zijn de speler, na het tekenen van een 3-jarig contract, te verhuren.
Ajax zou daar geen problemen mee hebben en zou de speler voor 1 jaar willen huren. Ook Assulin zou niet onwelwillend tegenover een vertrek staan naar Amsterdam. De speler woonde eerder in Nederland en België in verband met zijn vaders werk. Assulin beheerst dus de Nederlandse taal enigzins.
Omdat Assulin nog geen contract heeft getekend zijn andere clubs ook nog in de race voor de international. Onder meer Tottenham, Manchester City, Arsenal en Chelsea strijden om de handtekening van de aanvaller. De verwachting is dat de speler zijn toekomst verbindt aan de Catalanen, aangezien de familie van Assulin zich ook in Barcelona heeft gevestigd.
Kan nog toch? PSV haalt nog 1 punt in de komende 2 wedstrijden en Ajax wint beide wedstrijden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef denthemen het volgende:
Op doelsaldo kampioen worden lijkt me wel wat
Zou volgens mij uniek zijn in de voetbalhistorie. 2 seizoen achter elkaar een kampioen die op doelsaldo kampioen wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef denthemen het volgende:
Op doelsaldo kampioen worden lijkt me wel wat
Kan ja, gebeurt alleen nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan nog toch? PSV haalt nog 1 punt in de komende 2 wedstrijden en Ajax wint beide wedstrijden.
Komt helemaal goed met Bassiequote:Op zaterdag 12 april 2008 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax, de eeuwige tweede, deze eeuw dan.
Je weet het niet. Ik hoop echt dat PSV verliest morgen, al die geplande festiviteiten etc gaan dan niet door, nog een klapje erbij...quote:
Ze konden geen betere tegenstander treffen, want Twente is zelf ook nog in de race voor een plek bij de eerste vijf. Ajax, Heerenveen en NAC lijken zeker, de overige plek gaat tussen Twente en Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik hoop echt dat PSV verliest morgen, al die geplande festiviteiten etc gaan dan niet door, nog een klapje erbij...
En dat kan volgens mij ook alleen in Nederland want zover ik weet telt bij een gelijke stand overal het onderlinge resultaat..quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Zou volgens mij uniek zijn in de voetbalhistorie. 2 seizoen achter elkaar een kampioen die op doelsaldo kampioen wordt.
Zelfs zijn fanclub uit China is overgekomenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Ismael Urzaiz tekent graag een shirt voor een van zijn fans.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Ismael Urzaiz tekent graag een shirt voor een van zijn enige fans.
Heul niet, ik ben ook een fan.quote:
Inderdaad, hoorde het op de radio.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Ronaldinho waarschijnlijk dus naar Milan. Laat Seedorf dan maar naar Ajax komen
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En dat kan volgens mij ook alleen in Nederland want zover ik weet telt bij een gelijke stand overal het onderlinge resultaat..
Nah ja, wat mij betreft wordt gewoon de regel dat bij gelijk aantal punten onderlinge duels tellen.. Je vermijdt daarmee dat je dingen als vorig jaar krijgt waarin dus het scoreverloop in de laatste wedstrijd bepalend is voor de titel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.
Vorig jaar deden een hoop van jullie nog zo verongelijkt omdat het eigenlijk om onderlinge duels zou gaan. Denk dat er dit jaar weinig zullen zijn die dat vinden.
Zondagquote:Suárez: 'Vijandige supporters motiveren me'
Zondagmiddag staat een naar verwacht heetgebakerd duel tussen FC Groningen en Ajax op het programma. In de Euroborg zullen beide equipes elkaar ontmoeten. Voor Ajacieden Luis Suárez, Bruno Silva en Rasmus Lindgren een bijzondere wedstrijd, want het trio heeft een recentelijk Groningen-verleden.
De Noorderlijke kwaadheid tegenover met name de Uruguayanen Luis Suárez (foto) en Bruno Silva speelt enorm. Het tweetal vertrok op een niet al te prettige manier bij de club, maar heeft nog altijd het beste voor met de ploeg van trainer Ron Jans. De aanvaller Suárez blikt nog even terug op zijn vertrek van afgelopen zomer. "Ik begrijp wel dat de supporters van FC Groningen het niet leuk vinden, maar ik krijg niet zo vaak de kans op zo'n transfer. Dus als die kans er is, grijp ik die", aldus de revelatie.
Naar verwachting zal de kleine Zuid-Amerikaan niet onder luidt applaus de Euroborg betreden. "Ze zullen wel fluiten. Maar ik word in alle stadions uitgefloten. Gelukkig spreek ik Spaans, zodat ik de spreekkoren niet kan verstaan", aldus de 21-jarige spits. "Bij dé klassieker in Uruguay tussen Nacional en Peñarol gaat het er al heftig aan toe. Dan zitten er vijftigduizend uitzinnige toeschouwers op de tribune. Dat heb ik al meegemaakt. En het motiveert me alleen maar, ook als de fans tegen me zijn."
Dat is waar. Maar draagt wel bij aan de spanning, zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, wat mij betreft wordt gewoon de regel dat bij gelijk aantal punten onderlinge duels tellen.. Je vermijdt daarmee dat je dingen als vorig jaar krijgt waarin dus het scoreverloop in de laatste wedstrijd bepalend is voor de titel.
sinds wanneer spreekt Suarez geen Nederlands meer dan?quote:
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
sinds wanneer spreekt Suarez geen Nederlands meer dan?![]()
In het supportershome kon je altijd gewoon NL met hem praten hoor.
Ik ga voor Hup Groningen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ik
Zou dit jaar ook niet eens mogelijk zijn. Ajax heeft nu beter doelsaldo en PSV moet zoals bekend punten laten liggen waardoor hun doelsaldo alleen maar af zou nemen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt me weer lachen zo'n laatste weekend, alleen deze keer met een andere afloop
Tsja ik vind nog steeds dat het onderlinge resultaat zou moeten tellen bij een gelijke stand.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.
Vorig jaar deden een hoop van jullie nog zo verongelijkt omdat het eigenlijk om onderlinge duels zou gaan. Denk dat er dit jaar weinig zullen zijn die dat vinden.
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Tsja ik vind nog steeds dat het onderlinge resultaat zou moeten tellen bij een gelijke stand.
Of nog beter een extra wedstrijd op neutraal terrein.
Eelijkste zou denk ik zijn 2 wedstrijden 1 uit en 1 thuis wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.
Moet wel lukken lijkt mequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Eerst maar eens winnen bij Groningen voor we naar PSV kijken
Wij winnen zondag jullie verliezen, en dan winnen jullie de laatste wedstrijd tegen Vitesse met 0-5 ofzo.quote:
Voor allebeide is wat te zeggenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Je eindigt allebei als eerste, dus ben je op basis van punten even goed. Dus hoe maak je dan het beste onderscheid wie er beter is.. Juist, onderling resultaat.
Naja, doelsaldo is van veel meer clubs afhankelijk..quote:
In Engeland is ook doelsaldo, Duitsland weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, doelsaldo is van veel meer clubs afhankelijk..
Maar het is alleen in Nederland zo, toch?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wij winnen zondag jullie verliezen, en dan winnen jullie de laatste wedstrijd tegen Vitesse met 0-5 ofzo.
Ook doelsaldo. Hmm, had de PL geen extra wedstrijd bij gelijke stand?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In Engeland is ook doelsaldo, Duitsland weet ik eigenlijk niet.
quote:Vertonghen vindt eventuele naturalisatie Gomes belachelijk
Ajax-verdediger Jan Vertonghen heeft stevige kritiek geuit op PSV'er Gomes. Vorige week vond hij Ajax op veel posities nog beter dan PSV, nu vindt hij de eventuele naturalisatie van PSV-doelman Gomes een belachelijke zaak. Gomes zou, omdat hij in het team van Brazilië weinig kansen heeft, zich willen naturaliseren tot Nederlander. Op die manier zou hij op het WK van 2010 Het Nederlandse doel willen gaan verdedigen.
''Dat Gomes zegt dat hij Nederlander wil worden, vind ik echt belachelijk. Omdat hij even niet in aanmerking komt voor Brazilië, zegt hij dat hij voor Oranje wil spelen. Ik zou nooit van mijn leven voor een ander land willen spelen,'' ventileert Vertonghen zijn mening in Sportweek. ''Ik zou me domweg niet goed voelen om voor Duitsland of Nederland te spelen. Zelfs als je met dat andere land drie keer wereldkampioen wordt. Dat doe je niet. Toen ik het hoorde dacht ik: hoe kún je dat zeggen?''
scherpe opmerking!! Is ook nog niet langsgekomen ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede TT... "Ajax BIJNA kampioen"
Maar helaas dit jaar weer net niet.
PSV kampioenuhhhhh
quote:Edgar Davids denkt serieus na over een vertrek naar de Italiaanse Serie A, komende zomer. Het contract van de verdedigende middenvelder loopt na het huidige seizoen af bij Ajax, waardoor een overstap aantrekkelijk is voor de routinier.
"Mijn tijd bij Juventus was erg speciaal" kijkt de oud-international terug. "Als we het veld opkwamen voelden we ons onoverwinnelijk. Mijn contract loopt na dit seizoen af en een terugkeer naar Italië is zeker een optie. Tegen die tijd zal ik alle mogelijkheden gaan bekijken."
Davids was vanaf 1997 actief voor Juventus. In de winter van 2004 verkoos de Pitbull een vertrek naar FC Barcelona, waarna hij bij Internazionale terugkeerde in zijn geliefde competitie.
quote:Komende zondag speelt Ajax tegen Groningen. Een belangrijke wedstrijd voor de Amsterdammers om nog kans te maken op de titel, maar ook een terugkeer van Bruno Silva in Groningen. FC Groningen wilde de speler niet kwijt aan Ajax en hierdoor weigerde Bruno Silva, die graag het rood-wit van Ajax wilde dragen, te spelen noch te trainen. "Dat had ik niet moeten doen", aldus de speler in Het Dagblad van het Noorden.
"Ik had gewoon moeten blijven trainen en voor het elftal blijven uitkomen. Maar in mijn hoofd was het te onrustig. Ik wilde heel graag de stap naar Ajax maken en was bang dat FC Groningen dat zou verhinderen. Ik kon niet helder nadenken."
Ook gaf Bruno Silva, op de foto nog in het shirt van Groningen, aan dat hij nog had overweegd om het seizoen bij Groningen af te maken: "Maar toen de supporters zich tegen mij keerden was er geen uitweg meer en wist ik dat ik moest vertrekken. Heel jammer dat het zo is gelopen. Als ik het shirt van FC Groningen aan had, heb ik me altijd volledig gegeven."
'quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb best wel veel zin in morgen eigenlijk. Lekker vijandig sfeertje in de Euroborg.
In Alkmaar deden ze het ook, 10 seconden later scoorde Suarezquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ik
Daarom. Het is een eind weg, dus dan wil ik wel een leuke dag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
'
Ik ook. En het gaat toch een klein beetje ergens om, hopen op een mooi ontvangstcomité.
Nee absoluut niet. Het kan er dit jaar wel op aankomen dan heeft United massel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook doelsaldo. Hmm, had de PL geen extra wedstrijd bij gelijke stand?
Massel nog welquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het kan er dit jaar wel op aankomen dan heeft United massel.
Hehe Vertonghenquote:
Je doet je usernaam weer eer aanquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede TT... "Ajax BIJNA kampioen"
Maar helaas dit jaar weer net niet.
PSV kampioenuhhhhh
Tering, Groningen kan beter voor een reglementaire verlies gaan anders word het snel een 0-20je met zo'n speler.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:36 schreef pieterpost_afca het volgende:
Maarten Stekelenburg
Dennis Gentenaar
John Heitinga
Bruno Silva
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
Kennedy
Ismael Urzaiz
Klaas Jan Huntelaar
Edgar Davids
Luis Suarez
Jan Vertonghen
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Rasmus Lindgren
Kenneth Perez
Siem de Jong
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
suarez en vermaelen helemaal fit?
Fit om te starten dus.quote:Suárez en Vermaelen fit voor Groningen
Goed nieuws voor Adrie Koster. De trainer van Ajax kan zondag in het duel met FC Groningen een beroep doen op zowel Luis Suárez als Thomas Vermaelen. Het meespelen van het tweetal was even twijfelachtig, maar vandaag sloten ze weer aan bij de groep.
Gisteren liet Vermaelen de training nog schieten vanwege liesklachten, terwijl ook Suárez voor zichzelf bezig ging. Naar verwachting zal er voor beide spelers morgen een plaatsje worden ingeruimd bij de eerste elf.
Ajax moet winnen in de Euroborg om nog enigszins kans te maken op het kampioenschap. Bij puntverlies van de Amsterdammers mag men in Eindhoven de champagne ontkurken. Ook wanneer PSV wint is het, ongeacht het resultaat van Ajax, definitief kampioen.
Vertonghen vind ik al sinds zijn terugkeer naar Ajax deze zomer een held.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:23 schreef Ruiseart het volgende:
Vertonghen heeft opeens wel veel aan te merken op psv zeg :p
Vind hem eigenlijk sinds die goal tegen RKC in de beker voor Jong Ajax al een held. Echt een van de grootste Ajax-talenten atmquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vertonghen vind ik al sinds zijn terugkeer naar Ajax deze zomer een held.
Het is nog waar ook wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef joey_81 het volgende:
Die Vertongen krijgt wel een erg grote bek, waar bemoeit die nobody zich mee?
Een journalist vraagt hem daar toch naar bijgoochem.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Het is ook waar maar laat hem zich naar z'n eigen elftal gaan kijken.
So what, elke beetje fatsoenlijke voetballer zegt dat ie zich daar niet mee bemoeit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een journalist vraagt hem daar toch naar bijgoochem.
Makaay vindt zichzelf beter dan Huntelaar. Zei hij in een interview.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:45 schreef joey_81 het volgende:
[..]
So what, elke beetje fatsoenlijke voetballer zegt dat ie zich daar niet mee bemoeit.
Ga jij eens een brand blussen joh.quote:
En blijf jij lekker in het topic van je eigen clubquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Het is ook waar maar laat hem zich naar z'n eigen elftal gaan kijken.
Dat had rechtstreeks betrekking op hemzelf. Als Verthongen keeper was geweest, had ie deze opmerking van mij ook mogen maken. Het was trouwens onzin dat Makaay dat gezegd had, bleek later.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Makaay vindt zichzelf beter dan Huntelaar. Zei hij in een interview.
Maar dat zul je vast ook geen fatsoenlijke voetballer vinden.
Kun je niet tegen een beetje kritiek ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
En blijf jij lekker in het topic van je eigen club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |