Zijn ook mijn favo nummers van het albumquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe album klinkt top! Grapevine Fires, The Ice Is Getting Thinner en No Sunlight zijn echt weer zoals we ze kennen, maar net weer een stukje ruwer dan de vorige plaat
Hoe kun je dat dan weten? Dat dat je favo nummers zijn :Squote:Op vrijdag 25 april 2008 13:58 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Zijn ook mijn favo nummers van het albumEn nee, hij is nog niet gelekt.
Vriendin werkt bij hun platenmaatschappijquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:22 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat dan weten? Dat dat je favo nummers zijn :S
Twin sized bedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef Krissinas het volgende:
Lekker buiten in de tuin hangen met laptop en Death cab aan.
Braaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:16 schreef Detroit het volgende:
Hm.. Als ik jullie verhalen hoor over de nieuwe CD dan heb ik wel vertrouwen dat hij mij gaat bevallen. Maar eens op de kop tikken.
Ik doe mijn best.quote:
Anders heeft Chowi wel belangstelling voor je kaartje geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:34 schreef Rubbish11 het volgende:
Haha, ik heb een kaartje met ongeveer 30% zekerheid dat ik kan
*hoopt*
Nouja nog maar eens narrow stairs luisteren dan
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:01 schreef Detroit het volgende:
Heb aan de nieuwe CD wel 5 of 6 luisterbeurten moeten wennen, maar ik vind hem nu erg gaaf..
Wat ik wel vreemd vind, is dat er enkele platen op staan die volgens mij door een andere producer geproduceerd zijn dan op het album Plans. Ik herken op sommige platen de stem van Ben Gibbard totaal niet..
Bron: http://www.mtv.com/news/a(...)_cab_for_cutie.jhtmlquote:Death Cab For Cutie's Narrow Stairs Has Leaked? April Fools!
Prankster passes off new album from German band Velveteen as Death Cab's forthcoming LP.
Ook ik zou je graag uit je lijden verlossen, laat maar weten als je helaas niet kanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:34 schreef Rubbish11 het volgende:
Haha, ik heb een kaartje met ongeveer 30% zekerheid dat ik kan
*hoopt*
Nouja nog maar eens narrow stairs luisteren dan
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Maar ik heb daar zelden last van, ben lang genoeg om boven de hitte uit te stijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:21 schreef MaJo het volgende:
Wat de hitte betreft: het was inderdaad gigantisch warm. En zo ontzettend druk, je kon je kont niet keren gewoon
Het was inderdaad echt briljant! Ze speelden precies zoals ik gehoopt had, en ook precies de tracks die ik graag wilde horen. Te gek!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
En weer terug
Wat een top optreden weer![]()
Al met al dus weer een prachtig optreden, al vond ik de nieuwe nummers niet allemaal even goed uit de verf komen. Maar dat komt ook omdat ik ze gewoon minder goed ken
Ja vond het publiek gemiddeld ook erg lang; voelde me klein met m'n 1.84mquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:32 schreef Detroit het volgende:
Mooi concertje..
Schurftig warm, dat wel. En zo druk dat er echt mensen in je nek aan het hijgen zijn, erg vervelend als je klein bent whehe.
quote:Schoonheid ontbreekt bij Death Cab for Cutie
AMSTERDAM - De indie-helden van Death Cab for Cutie doen ons land niet vaak aan. De verwachtingen waren donderdagavond dan ook hooggespannen in de uitverkochte Amsterdamse Melkweg. Helaas ontbrak het tijdens het optreden aan schoonheid.
De band van de excentrieke singer-songwriter Ben Gibbard is sinds de release van het vierde studioalbum Transatlanticism een begrip onder de indie-liefhebbers. Vanuit de staat Washington veroverde de band de wereld met zijn betoverende en haarfijne muziek.
Onlangs verscheen het nieuwe album Narrow Stairs. Het podium was dan ook geheel in de stijl van de abstracte, kleurrijke albumcover aangekleed. Van de nieuwe plaat is de single 'I Will Possess Your Heart' het eerste wapenfeit. Dat nummer bleek direct één van de hoogtepunten van de show.
Vonkje
De rest van de avond moesten we genoegen nemen met een Death Cab for Cutie dat vooral op de vlakte bleef. Geen magie, geen vonkje, nergens een sprankeling, maar bovenal een band die schijnbaar op de automatische piloot speelde.
Behalve het gebrek aan enthousiasme en het tamme voorkomen, had de show ook te lijden onder het slechte geluid. Zulke fijne en indrukwekkende muziek is gebaat bij een haarscherp geluid.
Overstemd
De fragiele stem van Gibbard, die bescheiden weggemoffeld stond in de uiterste hoek van het podium, werd echter constant overstemd door een muur van geluid die de bassist produceerde. De rest van het dromerige geluid verzoop in een zee van lawaai.
Pas toen het nummer 'Crooked Teeth' werd gespeeld begon het lichtjes te sprankelen. Het later in de set gespeelde nummer 'Soul Meets Body' zorgde voor een gelijksoortige opwelling. Juist de minimalistische nummers wisten te overtuigen en demonstreerden de kwaliteit van de band. Zodra de ingewikkelde composities werden aangezet bleef er weinig over van de muziek.
Met 'Transatlanticism' als uitstekende afsluiter is het zonde dat Death Cab for Cutie de sfeer van de albums niet weet te vertalen naar het podium. Was dat wel gelukt, dan had het publiek getuige kunnen zijn van iets unieks.
Dat vind ik ook. Gister was het weer behoorlijk druk. Tijdens het optreden van Beck vond ik het ook al te druk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:15 schreef Reena het volgende:
Het lijkt soms alsof ze bij de melkweg veel te veel kaarten verkopen...beneden was het echt HEEL erg druk. Ik zag iedereen zowat op elkaar staan.
1m84? Ik wou dat ik zo lang was.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:11 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja vond het publiek gemiddeld ook erg lang; voelde me klein met m'n 1.84m![]()
Ik vond het gister nog wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:40 schreef Q. het volgende:
Ik voelde me met mn 30 echt heel oud. Dat heb ik wel vaker bij indie-bandjes trouwens..
Je bent geen 16 meer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het gister nog wel meevallen hoorBij van die typische indie-bandjes-met-lekkere-zanger-waar-16-jarige-meisjes-op-soppen voel ik me inmiddels ook wel oud ja
Nee tel er maar 10 jaar bij opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent geen 16 meer?. Nog wel gekeken of ik jou nog zag maar helaas.
.
Als het een roze tas was dan was ik hetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef Q. het volgende:
Hoe laat had je de trein terug? Zag wel een look-a-like van je op Utrecht Centraal. Met rode tas.
Ik heb het bij de Melkweg wel vaker...maar dit was wel extreem...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:53 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Gister was het weer behoorlijk druk. Tijdens het optreden van Beck vond ik het ook al te druk.
Denk wel dat ik het wasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:27 schreef Q. het volgende:
Die trein had ik ook ja. Geloof ik. Was het een grote of kleine tas?De kleur kan anders zijn geweest, was beetje moe.
Na het concert, bij de rechter uitgang lagen de kaartjes bij de deur, je kon ze daar zelf pakken en meenemen...daar kwam ik pas donderdag achter...als ik het eerder had geweten, had ik die van de vorige concerten ook gepakt, na afloopquote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:29 schreef Thijsssss het volgende:
Ook baalde ik van het feit dat de tickets ingenomen werden, nu mist deze aan mijn rekje met concerttickets![]()
Ik mocht mijn kaartje gewoon zelf houden. Ik hoefde hem dus niet eerst in te leveren. Bij Beck moest ik hem wel inleveren, wat ik behoorlijk vreemd vond, omdat m'n kaartje toch al gescanned was. Dit is dan ook het enige kaartje dat ik mis van alle concerten waar ik ben geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:07 schreef Reena het volgende:
[..]
Na het concert, bij de rechter uitgang lagen de kaartjes bij de deur, je kon ze daar zelf pakken en meenemen...daar kwam ik pas donderdag achter...als ik het eerder had geweten, had ik die van de vorige concerten ook gepakt, na afloop
Ik mis meer...meeste van Melkweg. Heb ook geen idee waarom ze de kaartjes innemen, terwijl ze het scannen. Want dat doen ze niet bij elk concert...ik wilde mijn Raconteurs kaartje graag houden, maar mocht niet...sukkels...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik mocht mijn kaartje gewoon zelf houden. Ik hoefde hem dus niet eerst in te leveren. Bij Beck moest ik hem wel inleveren, wat ik behoorlijk vreemd vond, omdat m'n kaartje toch al gescanned was. Dit is dan ook het enige kaartje dat ik mis van alle concerten waar ik ben geweest
Dat is altijd in de Melkweg, ze laten daar echt veel te veel mensen binnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:33 schreef McFearless het volgende:
Ik heb een topavond gehad alleen jammer dat het zo druk was.
Zou het?...quote:Oplichters aangehouden bij Sensation Black
Uitgegeven: 13 juli 2008 10:24
Laatst gewijzigd: 13 juli 2008 10:24
AMSTERDAM - De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag vier stewards aangehouden tijdens het dancefeest Sensation Black in de Amsterdam Arena. De arrestanten verkochten ingenomen toegangskaarten opnieuw aan de ingang, zo meldde de politie zondagmorgen.
De stewards voorkwamen dat een aantal toegangskaarten digitaal gescand werd wanneer gasten het stadion binnenkwamen. Deze tickets werden buiten het stadion verhandeld.
Naast de stewards werden nog 159 mensen aangehouden, vooral wegens het meedragen van drugs. Elf van hen zitten nog vast.
De meeste arrestanten vielen door de mand tijdens de toegangscontrole en door inzet van drugshonden.
bron:nu.nl
Vind het ook een beetje jammer hoor; tenzij je inderdaad in de deuropening stond had je idd bijna geen ruimte om enigszins te bewegen (zonder tegen iemand aan te schurken). No to mention de mensen die naar voren willen terwijl je zelf al klem staat...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:33 schreef McFearless het volgende:
Ik heb een topavond gehad alleen jammer dat het zo druk was.
Ik ga het checken!quote:
Niet op Werchter, wel op Best Kept Secret. Geweldig optreden idd, zeer fijne muziekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:24 schreef MaJo het volgende:
Niemand hier DCFC op Werchter gezien? Wat waren ze weer fantastischAlleen bleken ze twee albums uit te hebben die ik nog niet kende
Maar genoeg herkenning gelukkig met nummers als This is the New Year, Crooked Teeth, I Will Posess your Heart en Soul Meets Body. Wat blijft het toch een fantastische liveband
Ik ga tickets voor Tivoli aanschaffen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |