Anders heeft Chowi wel belangstelling voor je kaartje geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:34 schreef Rubbish11 het volgende:
Haha, ik heb een kaartje met ongeveer 30% zekerheid dat ik kan
*hoopt*
Nouja nog maar eens narrow stairs luisteren dan
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:01 schreef Detroit het volgende:
Heb aan de nieuwe CD wel 5 of 6 luisterbeurten moeten wennen, maar ik vind hem nu erg gaaf..
Wat ik wel vreemd vind, is dat er enkele platen op staan die volgens mij door een andere producer geproduceerd zijn dan op het album Plans. Ik herken op sommige platen de stem van Ben Gibbard totaal niet..
Bron: http://www.mtv.com/news/a(...)_cab_for_cutie.jhtmlquote:Death Cab For Cutie's Narrow Stairs Has Leaked? April Fools!
Prankster passes off new album from German band Velveteen as Death Cab's forthcoming LP.
Ook ik zou je graag uit je lijden verlossen, laat maar weten als je helaas niet kanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:34 schreef Rubbish11 het volgende:
Haha, ik heb een kaartje met ongeveer 30% zekerheid dat ik kan
*hoopt*
Nouja nog maar eens narrow stairs luisteren dan
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Maar ik heb daar zelden last van, ben lang genoeg om boven de hitte uit te stijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:21 schreef MaJo het volgende:
Wat de hitte betreft: het was inderdaad gigantisch warm. En zo ontzettend druk, je kon je kont niet keren gewoon
Het was inderdaad echt briljant! Ze speelden precies zoals ik gehoopt had, en ook precies de tracks die ik graag wilde horen. Te gek!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
En weer terug
Wat een top optreden weer![]()
Al met al dus weer een prachtig optreden, al vond ik de nieuwe nummers niet allemaal even goed uit de verf komen. Maar dat komt ook omdat ik ze gewoon minder goed ken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |