wat zeg je?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
De verhalen dat Brain en Amanda voorgetrokken worden, kunnen nu naar het land der fabelen. Sebastiaan, een vriend van Huub blijft tot zondag logeren.
Ze heeft wel een enorm bord hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef Desii het volgende:
Tommy gaat zo met Brian praten, zodat Amanda en Mitch ff samen hebben.
En Mitch is zoveel leuker, in alle opzichten, dan Brian...... en dat moet Amanda ook zien
Owjaaaquote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Poezewoes het volgende:
Voerballen kijken?
yupquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef milk-shake het volgende:
zitten del en mitch nou te flirten met elkaar.....................
Zo verliefd heb ik haar nog nooit naar Brian zien kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Desii het volgende:
Ze vindt Mitch echt wel ........![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dat Mitch gastspeler wordtquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef milk-shake het volgende:
zitten del en mitch nou te flirten met elkaar.....................
klopt.... ik weet wat Jaap zei, na terugkomst van de fandag...... en dat was niet positief voor hem.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wil dat Mitch gastspeler wordt![]()
Jaap verteld lachend dat hij er op zijn verjaardag achterkwam dat Mister D. z'n website bijhield. Sjezus Christ zegt Huub en ze lachen beide hard
Kom ik toch gezellig daar heenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Hee meissies, dit is niet de goede COS, jullie moeten hier zijn [COS #3518] Kenneth en Sebastiaan
Vind ik een goed plan!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Oh jee, nog niet gesloten en hij was te laat. Dan het nummertje maar veranderen en een kleine update als OP?
goed ideequote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Oh jee, nog niet gesloten en hij was te laat. Dan het nummertje maar veranderen en een kleine update als OP?
ah inside infoquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
Hoorde jullie dat tjielp geluid toen de streams weer over op het kantoor gingen?
Dat betekend dat ze weer on stream zijn, ze schakelde ook direct over op een ander onderwerp.
Deze was eerderquote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Er is al een nieuwere.
Ik heb ook ooit contact gehad met iemand die voor dgk werkte..weet niet meer wie het was...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ah inside info![]()
ik las in die ander COS je post over die stoplichten..
ik ben voor!![]()
Je hoeft me niet te gelovenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit contact gehad met iemand die voor dgk werkte..weet niet meer wie het was...
Nasaal, benepen en nietszeggendquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef Kinga het volgende:
Getver. Krijg echt de kriebels van die Kenneth.
eej..man..wat lul je nou..kenniet is tha bomb..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Wat een eng stemmetje heeft die Kenneth
Klinkt ook als: " Gelukkig heb ik je goed afgericht"quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
Brian is pissed en zegt dat ie blij is dat Amanda naar boven kwam omdat het de bedoeling was dat ze alleen was met Mitch
Amanda snapt dat en ging daarom naar boven
Brian "master... dat is love"
(klinkt als "als je niet achter me aan loopt dan hou je niet van me")
Meer een knalerwtjequote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eej..man..wat lul je nou..kenniet is tha bomb..
Schatje heeft de andere al gesloten dus we zitten helemaal goedquote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Laten we hier maar verder gaan want straks worden we allemaal para van al die verschillende cosjes.
als in..'je weet dat je klappen, trappen, stompen en een doucheslang krijgt, als je niet naar me luisterd?'quote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt ook als: " Gelukkig heb ik je goed afgericht"
Pardon?? Amanda wordt zo de echtelijke sponde uitgewerkt omdat broerlief op visite is?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Desii het volgende:
Amanda heeft echt wel de hots voor Mitch
Ze heeft al een fototoestel gepakt.... zie haar zo nog wel ff naar Mitchie glippen
Van mij mag tie blijven pitten.... want Brian en Kennie gaan samen in bed
quote:
Kut voor je dat Jaap je niet heeft uitgenodigdquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal ook weer eens niet dat er voor Huub en Brian als eerste logees komen.
En Jaap mag alles weer in zijn eentje rooien.
Sebastiaan slaapt toch ook bij Huub onder de dekens vanavond ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
De rat en Kenniet hebben elkaar heel wat te vertellen onder de dekens vannacht. Ik hoop dat de FEBO een beetje oplet.
BQ, wat lul je nou......vrijspel voor de crimenelen vannacht, zender af en in het nachtkastje.
Er moet wel iemand zijn die wil blijven. Amanda ook hoor, die heeft van al haar intimi Mich gevraagd en gekregenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut voor je dat Jaap je niet heeft uitgenodigd
Yep het is echte liefdequote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als in..'je weet dat je klappen, trappen, stompen en een doucheslang krijgt, als je niet naar me luisterd?'
ik hoop en verwacht dat een stomdronken Ricardo haar grijptquote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Amanda wordt zo de echtelijke sponde uitgewerkt omdat broerlief op visite is?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sebastiaan slaapt toch ook bij Huub onder de dekens vanavond ?
Je bent op tijd!! Voorzie ons van snedig commentaar!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef Kaat38 het volgende:
Hier is ikke, beetje visite eruit gerost.
Zie dat er ietwat versterking is, een Kenniet en ene geloof Sebastiaan.
Zie ook dat ze Claire weer tekort geknipt hebben!
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:42 schreef mootie het volgende:
Kut voor je dat Jaap je niet heeft uitgenodigd
uuk, zn échte holmaatje is erquote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Amanda wordt zo de echtelijke sponde uitgewerkt omdat broerlief op visite is?
Ik denk niet dat Rico m omhoog krijgt van Amanda....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop en verwacht dat een stomdronken Ricardo haar grijpt
Sebastiaan slaapt in het bed van die kutzwerver, wel naast Huub maar niet in hetzelfde bed. Dat is toch iets moeilijker communiceren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sebastiaan slaapt toch ook bij Huub onder de dekens vanavond ?
Dat is iets wat zeker isquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rico m omhoog krijgt van Amanda....
Snedig nog wel, begin gelijk perverse ideeën te krijgen en te denken aan de oliegaten van Amandel of Ricar eeh Rachel eeh Het.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd!! Voorzie ons van snedig commentaar!
zelfs niet omdat ie "al zoóóó lang droogstaat"?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rico m omhoog krijgt van Amanda....
+1quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef schatje het volgende:
Ik wil een camera op Mitch, niet op die zaak hooi van een Sebastiaan.
het niveauverschil tussen de streams is weer frappant..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef avonne het volgende:
Kenneth zit op te scheppen over de lengte van zijn lul
Weet je wat zo handig is Avonne, ik hoef niet eens te luisteren naar die idioten, we weten toch wel waar het over gaat.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef avonne het volgende:
Kenneth zit op te scheppen over de lengte van zijn lul
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemistquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Snedig nog wel, begin gelijk perverse ideeën te krijgen en te denken aan de oliegaten van Amandel of Ricar eeh Rachel eeh Het.
Niet echt smakelijk.
Commentaar: ik luister naar Sebastiaan, duidelijk een goede vriend van Huub en geen domme jongen.
The underdogs wil ik niet horen, dat dus.
Theedoek en hij hebben dezelfde moederquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef agter het volgende:
OMG, die Kenniet. Die is debiel of zo, of gewoon weinig IQ. Niet normaal hoor, zo als hij praat en doet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef SIRA het volgende:
Yeeeeeeeeeeeees, Mitch is back
![]()
die foto van hem op de catwalk.. zucht.
Ik zeg: maandag 2 nieuwe gastspelers, die ex van Brian en Mitch! Geheid dat het dan fout gaat tussen dat miserabele koppelquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemist
die is echt hoteldebotel......... regie... laat die elkaar nog ff ontmoeten
Stream 1 en 2 lijkt wel een verjaardag in een verzorgingshuis. Moet je Ricardo even wegdenken. Dat is ome Henk die straks een stukje op gaat voeren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Wat een contrast weer tussen de streams.
Ratten en dellen op stream 1 en 2.
Gezellige conversatie op stream 3 en 4.
Jaap zat bij Brian ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub vergeet Jaap niet en jaap zit er al de tijd al bij Brajen heeft geen tijd meer voor Jaap. zou jaap dat nu niet zien.
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zelfs niet omdat ie "al zoóóó lang droogstaat"?
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Mitch loopt naar de koelkast! Doet die écht goed!
en inschenkt en opdrinkt! Wow!!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.
Eén tip noekiepoekie.... ga een huis zoeken in Amsterdam en doe hééél veel bezichtingenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Is Beequeen krols of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die idd...
Waarom nou geen camera op hem..Is ie er een keer, zien we 'm bijna niet.. pff
gigasulquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén tip noekiepoekie.... ga een huis zoeken in Amsterdam en doe hééél veel bezichtingen
Stel je voor : trap op, trap af, trap op, trap af, follow that lovely but
Ik zag het!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
als ze in bed liggen !quote:Op donderdag 10 april 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
Skelterrace, skelterrace!
jaa. de achterkant...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zie hem toch al heel lang op stream 4 zitten
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
als ze in bed liggen !
Het is de bedoeling ze wakker te houden
* beequeen niet alleen hoor.quote:
Hoezo? al Jaaps vrienden zijn er toch ook?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat nu de 'mosselman' ?quote:
YES!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg: maandag 2 nieuwe gastspelers, die ex van Brian en Mitch! Geheid dat het dan fout gaat tussen dat miserabele koppel
Dat gaat hem echt niet worden. Brain heeft het spelletje dat Mitch, Tommie en Huub spelen door. Hij heeft Amanda daar al van op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemist
die is echt hoteldebotel......... regie... laat die elkaar nog ff ontmoeten
Brian bij de tandarts?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef chufi het volgende:
Ze willen de JaGucci in , maar Breien moet vroeg op en adviseert Aman 5 of 6 tentamens te doen wanneer hij bij de tandarts is
Jaap is duidelijk erg welkom bij Huub en zijn groepjequote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat wordt dus een mega orgie begrijp ik, zo ongeveer bij de A10 richting amsterdam in een onguur motelletje?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen niet alleen hoor.
*vic denkt er het zijne over*
Tommie's moeder ????quote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
Mitch is heel gelukkig. Hij doet nu double-daten met Tommy en Tommy's moeder.
Ik sla hem direct op.quote:
wie is vic?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen niet alleen hoor.
*vic denkt er het zijne van*
Jaaaaa ik zag hem ook al verlekkerd kijken!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie die eunuch Kenniet nog wel op Ricardo duiken .........
Wijffie, ik maak maar een geintje. Mitch is een lekker ding en Vic is mijn hubbie.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Kaat38 het volgende:
Dat wordt dus een mega orgie begrijp ik, zo ongeveer bij de A10 richting amsterdam in een onguur motelletje?
psssst: ik maak ook een geintje, gewoon ff dollen zeg maar.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wijffie, ik maak maar een geintje. Mitch is een lekker ding en Vic is mijn hubbie.![]()
On Topic: Dikke lol in het kantoor, slap gelul in de Chill.
Hoezo? Jaap zit bij de anderen in het kantoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
die arrogante rat kijkt niet 1x naar jaap om en jaap maar die 2 helpen
Zoek de verschillenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
pfffffffffffffffffffff wat een verschil van niveau van beide kampen zeg
Oh jee, ook al een latente homo net als broerlief?quote:
Brian heeft nog niet 1x gekeken waar Jaap is of dat hij bij hem komt zitten etc etcquote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Jaap zit bij de anderen in het kantoor.
Zullen we samen op huizenjacht gaan in Amsterdam?quote:
Brian heeft al lang door dat Huub en Jaap nog steeds samenwerken.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Brian heeft nog niet 1x gekeken waar Jaap is of dat hij bij hem komt zitten etc etc
ik zie op de bovenste stream 2 alleskunnende criminelen met gigantische lullen (dat kermit het daar al zo snel over gehad heeft zegt genoegquote:
Oh, op die fiets. Nou ja, het zal Jaap waarschijnlijk worst wezen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Brian heeft nog niet 1x gekeken waar Jaap is of dat hij bij hem komt zitten etc etc
Ja, ik wil.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we samen op huizenjacht gaan in Amsterdam?
Ik heb nu heel erg de behoefte weer terug te keren naar Mokum.
Nou, heerlijk. Leuk ook, zo'n blauwe broek.quote:
Come to mamaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
prrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Succes dames.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
Zullen we samen op huizenjacht gaan in Amsterdam?
Ik heb nu heel erg de behoefte weer terug te keren naar Mokum.
Ik dacht dat ie liften installeerde of liftmonteur was.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoorde kenniet net vertellen dattie alleen tijdens as the world turns niet streamed.... WERKELOOS..dus
Waarop?quote:
die gozer blowed..says enough..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie liften installeerde of liftmonteur was.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef avonne het volgende:
Kenneth wil van tevoren weten wat het dagprogramma is.
Brian moet om 8.15 uur vertrekken naar de kaakchirurg. Er gaan er 2 verstandskiezen uit.
Gooi Ziekenhuis (voor de fans).
7 mei gaan de andere 2 kiezen eruit.
lijkt mij Theoquote:Op donderdag 10 april 2008 23:23 schreef avonne het volgende:
Tio "is niet vermist"
"hij is CAM / KEM " ??
"hij is big man daar nou, waar onze roots zijn"
Wood, dat bouwt hij nu helemaal neer.
Het meest exclusieve hout.
Hij is gewoon incognito.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef SIRA het volgende:
Begrijp ik nu goed dat vader incognito in het wood zit?
Aha, Ronny Brunswijk...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef SIRA het volgende:
Begrijp ik nu goed dat vader incognito in het wood zit?
Ja geweldigquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef pullup het volgende:
Ik lig alweer in een deuk om het gesprek tussen de Kubatsen in het kwadraat. Die bore is inderdaad nog dommer en vager dan Brian
Knap ik kan er niet eens om lachen, wat een no-no's. in- en in triest, en maar afschuiven:rquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef pullup het volgende:
Ik lig alweer in een deuk om het gesprek tussen de Kubatsen in het kwadraat. Die bore is inderdaad nog dommer en vager dan Brian
nee, hij heeft de hele tijd de streams aan staan, maar kijkt alleen af en toe als hij langs loopt, bijvoorbeeld om chippie en dippie te pakken, of als ATWT is afgelopenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoorde kenniet net vertellen dattie alleen tijdens as the world turns niet streamed.... WERKELOOS..dus
Viel mij ook inderdaad op maar hij moet niet zeuren en zijn aanstaande ff de lol gunnen!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef agter het volgende:
huubje kijkt niet zo blij, moet ik zeggen. kat uit de boom.
" Ik heb het over menselijke begripbare situaties"quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef avonne het volgende:
"Jij gaat voor de money making, en ik ga voor de katibu"
"Het gaat alleen om een M en een H
De B en de O blijven het zelfde"
Ja, wat een focking kneus he ..... en Brian maar: ja,ja .... ja, ja .....quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Wat is katimboe,die Kenneth lult nog slapper dan Brian.
Amandaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef avonne het volgende:
Katibu betekent "slaaf"
waar heeft die man het over
Zo komen ze nog ergens.................quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef avonne het volgende:
"Jij gaat voor de money making, en ik ga voor de katibu"
"Het gaat alleen om een M en een H
De B en de O blijven het zelfde"
nee hij heeft het over het verschil tussen M en H en B en O.quote:
Kenniet heeft een hekel aan werken voor een baas, een oud Bonairse gewoonte. Hij is lui.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef avonne het volgende:
Katibu betekent "slaaf"
waar heeft die man het over
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:32 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Wie is die intelligente jongen toch?
geef die jongen een joint..hij is zóóóó zielig..en lelijk en domquote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kenniet heeft een hekel aan werken voor een baas, een oud Bonairse gewoonte. Hij is lui.
Ik heb er tot nu toe weinig problemen meequote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef pullup het volgende:
Na maanden oefenen op het Brianatilliaans krijgen we nu iets moeilijkers voorgeschoteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |