Ik denk niet dat Rico m omhoog krijgt van Amanda....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop en verwacht dat een stomdronken Ricardo haar grijpt
Sebastiaan slaapt in het bed van die kutzwerver, wel naast Huub maar niet in hetzelfde bed. Dat is toch iets moeilijker communiceren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sebastiaan slaapt toch ook bij Huub onder de dekens vanavond ?
Dat is iets wat zeker isquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rico m omhoog krijgt van Amanda....
Snedig nog wel, begin gelijk perverse ideeën te krijgen en te denken aan de oliegaten van Amandel of Ricar eeh Rachel eeh Het.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd!! Voorzie ons van snedig commentaar!
zelfs niet omdat ie "al zoóóó lang droogstaat"?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rico m omhoog krijgt van Amanda....
+1quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef schatje het volgende:
Ik wil een camera op Mitch, niet op die zaak hooi van een Sebastiaan.
het niveauverschil tussen de streams is weer frappant..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef avonne het volgende:
Kenneth zit op te scheppen over de lengte van zijn lul
Weet je wat zo handig is Avonne, ik hoef niet eens te luisteren naar die idioten, we weten toch wel waar het over gaat.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef avonne het volgende:
Kenneth zit op te scheppen over de lengte van zijn lul
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemistquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Snedig nog wel, begin gelijk perverse ideeën te krijgen en te denken aan de oliegaten van Amandel of Ricar eeh Rachel eeh Het.
Niet echt smakelijk.
Commentaar: ik luister naar Sebastiaan, duidelijk een goede vriend van Huub en geen domme jongen.
The underdogs wil ik niet horen, dat dus.
Theedoek en hij hebben dezelfde moederquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef agter het volgende:
OMG, die Kenniet. Die is debiel of zo, of gewoon weinig IQ. Niet normaal hoor, zo als hij praat en doet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef SIRA het volgende:
Yeeeeeeeeeeeees, Mitch is back
![]()
die foto van hem op de catwalk.. zucht.
Ik zeg: maandag 2 nieuwe gastspelers, die ex van Brian en Mitch! Geheid dat het dan fout gaat tussen dat miserabele koppelquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemist
die is echt hoteldebotel......... regie... laat die elkaar nog ff ontmoeten
Stream 1 en 2 lijkt wel een verjaardag in een verzorgingshuis. Moet je Ricardo even wegdenken. Dat is ome Henk die straks een stukje op gaat voeren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Wat een contrast weer tussen de streams.
Ratten en dellen op stream 1 en 2.
Gezellige conversatie op stream 3 en 4.
Jaap zat bij Brian ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub vergeet Jaap niet en jaap zit er al de tijd al bij Brajen heeft geen tijd meer voor Jaap. zou jaap dat nu niet zien.
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zelfs niet omdat ie "al zoóóó lang droogstaat"?
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Mitch loopt naar de koelkast! Doet die écht goed!
en inschenkt en opdrinkt! Wow!!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.
Eén tip noekiepoekie.... ga een huis zoeken in Amsterdam en doe hééél veel bezichtingenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Is Beequeen krols of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die idd...
Waarom nou geen camera op hem..Is ie er een keer, zien we 'm bijna niet.. pff
gigasulquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén tip noekiepoekie.... ga een huis zoeken in Amsterdam en doe hééél veel bezichtingen
Stel je voor : trap op, trap af, trap op, trap af, follow that lovely but
Ik zag het!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
als ze in bed liggen !quote:Op donderdag 10 april 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
Skelterrace, skelterrace!
jaa. de achterkant...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zie hem toch al heel lang op stream 4 zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |