Nasaal, benepen en nietszeggendquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef Kinga het volgende:
Getver. Krijg echt de kriebels van die Kenneth.
eej..man..wat lul je nou..kenniet is tha bomb..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Wat een eng stemmetje heeft die Kenneth
Klinkt ook als: " Gelukkig heb ik je goed afgericht"quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
Brian is pissed en zegt dat ie blij is dat Amanda naar boven kwam omdat het de bedoeling was dat ze alleen was met Mitch
Amanda snapt dat en ging daarom naar boven
Brian "master... dat is love"
(klinkt als "als je niet achter me aan loopt dan hou je niet van me")
Meer een knalerwtjequote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eej..man..wat lul je nou..kenniet is tha bomb..
Schatje heeft de andere al gesloten dus we zitten helemaal goedquote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Laten we hier maar verder gaan want straks worden we allemaal para van al die verschillende cosjes.
als in..'je weet dat je klappen, trappen, stompen en een doucheslang krijgt, als je niet naar me luisterd?'quote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt ook als: " Gelukkig heb ik je goed afgericht"
Pardon?? Amanda wordt zo de echtelijke sponde uitgewerkt omdat broerlief op visite is?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Desii het volgende:
Amanda heeft echt wel de hots voor Mitch
Ze heeft al een fototoestel gepakt.... zie haar zo nog wel ff naar Mitchie glippen
Van mij mag tie blijven pitten.... want Brian en Kennie gaan samen in bed
quote:
Kut voor je dat Jaap je niet heeft uitgenodigdquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal ook weer eens niet dat er voor Huub en Brian als eerste logees komen.
En Jaap mag alles weer in zijn eentje rooien.
Sebastiaan slaapt toch ook bij Huub onder de dekens vanavond ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
De rat en Kenniet hebben elkaar heel wat te vertellen onder de dekens vannacht. Ik hoop dat de FEBO een beetje oplet.
BQ, wat lul je nou......vrijspel voor de crimenelen vannacht, zender af en in het nachtkastje.
Er moet wel iemand zijn die wil blijven. Amanda ook hoor, die heeft van al haar intimi Mich gevraagd en gekregenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal ook weer eens niet dat er voor Huub en Brian als eerste logees komen.
En Jaap mag alles weer in zijn eentje rooien.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut voor je dat Jaap je niet heeft uitgenodigd
Yep het is echte liefdequote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als in..'je weet dat je klappen, trappen, stompen en een doucheslang krijgt, als je niet naar me luisterd?'
ik hoop en verwacht dat een stomdronken Ricardo haar grijptquote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Amanda wordt zo de echtelijke sponde uitgewerkt omdat broerlief op visite is?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sebastiaan slaapt toch ook bij Huub onder de dekens vanavond ?
Je bent op tijd!! Voorzie ons van snedig commentaar!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef Kaat38 het volgende:
Hier is ikke, beetje visite eruit gerost.
Zie dat er ietwat versterking is, een Kenniet en ene geloof Sebastiaan.
Zie ook dat ze Claire weer tekort geknipt hebben!
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:42 schreef mootie het volgende:
Kut voor je dat Jaap je niet heeft uitgenodigd
uuk, zn échte holmaatje is erquote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Amanda wordt zo de echtelijke sponde uitgewerkt omdat broerlief op visite is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |