Ik zeg: maandag 2 nieuwe gastspelers, die ex van Brian en Mitch! Geheid dat het dan fout gaat tussen dat miserabele koppelquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemist
die is echt hoteldebotel......... regie... laat die elkaar nog ff ontmoeten
Stream 1 en 2 lijkt wel een verjaardag in een verzorgingshuis. Moet je Ricardo even wegdenken. Dat is ome Henk die straks een stukje op gaat voeren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Wat een contrast weer tussen de streams.
Ratten en dellen op stream 1 en 2.
Gezellige conversatie op stream 3 en 4.
Jaap zat bij Brian ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub vergeet Jaap niet en jaap zit er al de tijd al bij Brajen heeft geen tijd meer voor Jaap. zou jaap dat nu niet zien.
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zelfs niet omdat ie "al zoóóó lang droogstaat"?
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Mitch loopt naar de koelkast! Doet die écht goed!
en inschenkt en opdrinkt! Wow!!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.
Eén tip noekiepoekie.... ga een huis zoeken in Amsterdam en doe hééél veel bezichtingenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Is Beequeen krols of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe hij ook iets uit de koelkast pakt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die idd...
Waarom nou geen camera op hem..Is ie er een keer, zien we 'm bijna niet.. pff
gigasulquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén tip noekiepoekie.... ga een huis zoeken in Amsterdam en doe hééél veel bezichtingen
Stel je voor : trap op, trap af, trap op, trap af, follow that lovely but
Ik zag het!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
als ze in bed liggen !quote:Op donderdag 10 april 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
Skelterrace, skelterrace!
jaa. de achterkant...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zie hem toch al heel lang op stream 4 zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |