wat zeg je?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
De verhalen dat Brain en Amanda voorgetrokken worden, kunnen nu naar het land der fabelen. Sebastiaan, een vriend van Huub blijft tot zondag logeren.
Ze heeft wel een enorm bord hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef Desii het volgende:
Tommy gaat zo met Brian praten, zodat Amanda en Mitch ff samen hebben.
En Mitch is zoveel leuker, in alle opzichten, dan Brian...... en dat moet Amanda ook zien
Owjaaaquote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Poezewoes het volgende:
Voerballen kijken?
yupquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef milk-shake het volgende:
zitten del en mitch nou te flirten met elkaar.....................
Zo verliefd heb ik haar nog nooit naar Brian zien kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Desii het volgende:
Ze vindt Mitch echt wel ........![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dat Mitch gastspeler wordtquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef milk-shake het volgende:
zitten del en mitch nou te flirten met elkaar.....................
klopt.... ik weet wat Jaap zei, na terugkomst van de fandag...... en dat was niet positief voor hem.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wil dat Mitch gastspeler wordt![]()
Jaap verteld lachend dat hij er op zijn verjaardag achterkwam dat Mister D. z'n website bijhield. Sjezus Christ zegt Huub en ze lachen beide hard
Kom ik toch gezellig daar heenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Hee meissies, dit is niet de goede COS, jullie moeten hier zijn [COS #3518] Kenneth en Sebastiaan
Vind ik een goed plan!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Oh jee, nog niet gesloten en hij was te laat. Dan het nummertje maar veranderen en een kleine update als OP?
goed ideequote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Oh jee, nog niet gesloten en hij was te laat. Dan het nummertje maar veranderen en een kleine update als OP?
ah inside infoquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
Hoorde jullie dat tjielp geluid toen de streams weer over op het kantoor gingen?
Dat betekend dat ze weer on stream zijn, ze schakelde ook direct over op een ander onderwerp.
Deze was eerderquote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Er is al een nieuwere.
Ik heb ook ooit contact gehad met iemand die voor dgk werkte..weet niet meer wie het was...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ah inside info![]()
ik las in die ander COS je post over die stoplichten..
ik ben voor!![]()
Je hoeft me niet te gelovenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit contact gehad met iemand die voor dgk werkte..weet niet meer wie het was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |