Ja geweldigquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef pullup het volgende:
Ik lig alweer in een deuk om het gesprek tussen de Kubatsen in het kwadraat. Die bore is inderdaad nog dommer en vager dan Brian
Knap ik kan er niet eens om lachen, wat een no-no's. in- en in triest, en maar afschuiven:rquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef pullup het volgende:
Ik lig alweer in een deuk om het gesprek tussen de Kubatsen in het kwadraat. Die bore is inderdaad nog dommer en vager dan Brian
nee, hij heeft de hele tijd de streams aan staan, maar kijkt alleen af en toe als hij langs loopt, bijvoorbeeld om chippie en dippie te pakken, of als ATWT is afgelopenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoorde kenniet net vertellen dattie alleen tijdens as the world turns niet streamed.... WERKELOOS..dus
Viel mij ook inderdaad op maar hij moet niet zeuren en zijn aanstaande ff de lol gunnen!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef agter het volgende:
huubje kijkt niet zo blij, moet ik zeggen. kat uit de boom.
" Ik heb het over menselijke begripbare situaties"quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef avonne het volgende:
"Jij gaat voor de money making, en ik ga voor de katibu"
"Het gaat alleen om een M en een H
De B en de O blijven het zelfde"
Ja, wat een focking kneus he ..... en Brian maar: ja,ja .... ja, ja .....quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Wat is katimboe,die Kenneth lult nog slapper dan Brian.
Amandaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef avonne het volgende:
Katibu betekent "slaaf"
waar heeft die man het over
Zo komen ze nog ergens.................quote:Op donderdag 10 april 2008 23:30 schreef avonne het volgende:
"Jij gaat voor de money making, en ik ga voor de katibu"
"Het gaat alleen om een M en een H
De B en de O blijven het zelfde"
nee hij heeft het over het verschil tussen M en H en B en O.quote:
Kenniet heeft een hekel aan werken voor een baas, een oud Bonairse gewoonte. Hij is lui.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:31 schreef avonne het volgende:
Katibu betekent "slaaf"
waar heeft die man het over
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:32 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Wie is die intelligente jongen toch?
geef die jongen een joint..hij is zóóóó zielig..en lelijk en domquote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kenniet heeft een hekel aan werken voor een baas, een oud Bonairse gewoonte. Hij is lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |