Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
als ze in bed liggen !
Het is de bedoeling ze wakker te houden
* beequeen niet alleen hoor.quote:
Hoezo? al Jaaps vrienden zijn er toch ook?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal ook weer eens niet dat er voor Huub en Brian als eerste logees komen.
En Jaap mag alles weer in zijn eentje rooien.
Is dat nu de 'mosselman' ?quote:
YES!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg: maandag 2 nieuwe gastspelers, die ex van Brian en Mitch! Geheid dat het dan fout gaat tussen dat miserabele koppel
Dat gaat hem echt niet worden. Brain heeft het spelletje dat Mitch, Tommie en Huub spelen door. Hij heeft Amanda daar al van op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
je hebt de verliefde blikken van Amanda ri. Mitch gemist
die is echt hoteldebotel......... regie... laat die elkaar nog ff ontmoeten
Brian bij de tandarts?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef chufi het volgende:
Ze willen de JaGucci in , maar Breien moet vroeg op en adviseert Aman 5 of 6 tentamens te doen wanneer hij bij de tandarts is
Jaap is duidelijk erg welkom bij Huub en zijn groepjequote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal ook weer eens niet dat er voor Huub en Brian als eerste logees komen.
En Jaap mag alles weer in zijn eentje rooien.
Dat wordt dus een mega orgie begrijp ik, zo ongeveer bij de A10 richting amsterdam in een onguur motelletje?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen niet alleen hoor.
*vic denkt er het zijne over*
Tommie's moeder ????quote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
Mitch is heel gelukkig. Hij doet nu double-daten met Tommy en Tommy's moeder.
Ik sla hem direct op.quote:
wie is vic?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen niet alleen hoor.
*vic denkt er het zijne van*
Jaaaaa ik zag hem ook al verlekkerd kijken!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie die eunuch Kenniet nog wel op Ricardo duiken .........
Wijffie, ik maak maar een geintje. Mitch is een lekker ding en Vic is mijn hubbie.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Kaat38 het volgende:
Dat wordt dus een mega orgie begrijp ik, zo ongeveer bij de A10 richting amsterdam in een onguur motelletje?
psssst: ik maak ook een geintje, gewoon ff dollen zeg maar.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wijffie, ik maak maar een geintje. Mitch is een lekker ding en Vic is mijn hubbie.![]()
On Topic: Dikke lol in het kantoor, slap gelul in de Chill.
Hoezo? Jaap zit bij de anderen in het kantoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
die arrogante rat kijkt niet 1x naar jaap om en jaap maar die 2 helpen
Zoek de verschillenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
pfffffffffffffffffffff wat een verschil van niveau van beide kampen zeg
Oh jee, ook al een latente homo net als broerlief?quote:
Brian heeft nog niet 1x gekeken waar Jaap is of dat hij bij hem komt zitten etc etcquote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Jaap zit bij de anderen in het kantoor.
Zullen we samen op huizenjacht gaan in Amsterdam?quote:
Brian heeft al lang door dat Huub en Jaap nog steeds samenwerken.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Brian heeft nog niet 1x gekeken waar Jaap is of dat hij bij hem komt zitten etc etc
ik zie op de bovenste stream 2 alleskunnende criminelen met gigantische lullen (dat kermit het daar al zo snel over gehad heeft zegt genoegquote:
Oh, op die fiets. Nou ja, het zal Jaap waarschijnlijk worst wezen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Brian heeft nog niet 1x gekeken waar Jaap is of dat hij bij hem komt zitten etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |