Wie zou er dan een ban gekregen hebben?quote:
Ga het topic van gisteravond eens teruglezenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie zou er dan een ban gekregen hebben?
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
StageSC-topics worden opgehaald, nog een half uur ofzo
Ben weer bijquote:Op donderdag 10 april 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga het topic van gisteravond eens teruglezen
Lijkt me niet verstandig om alles nog eens te herhalen
StageSC-topics worden opgehaald, nog een half uur ofzo
Hij heeft ze opgeslagen op een cd en een man van TGP post komt het zo ophalen om het naar de drukker te brengen en er een boek van te laten maken!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon nog maar 1 dag over in de werkweek
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Vandaag voor het eerst met de auto naar mijn werk gegaan. En het ging wel goed
Ben alle topics t/m 270 aan het ophalen van FOK! naar mijn pc. Kun je niet te snel doen, vindt FOK! niet zo leukquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, regel ik vanavond voor je
Zo nog even wat anders te doen eerst, maar daarna ga ik weer verder
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Inderdaad, dikke ellende.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe rustig aan, heeft geen haast
Wel vervelend dat FOK! af en toe stottert, heb nu een paar topics met alleen het bericht:
[..]
Dat het opzich wel goed gaat, maar het financieel best wat beter magquote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef G.Fawkes het volgende:
het kon 1000 euro beter?
Die moet je me even uitleggen
Doei Doeiquote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef Yesse het volgende:
Ik ben weer even naar de fitness.. Tot vanavond allen![]()
Ah ik snap em. Tja meer geld mag altijdquote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat het opzich wel goed gaat, maar het financieel best wat beter mag
met een half uurtje ben ik ook trainen ;Yquote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef Yesse het volgende:
Ik ben weer even naar de fitness.. Tot vanavond allen![]()
Druk druk hequote:Op donderdag 10 april 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
En het was weer rustig...
Ik ook, over 20min ben ik weg.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook zo trainen.
Je kijkt het op SBS6? Of zijn ze in Amerika weer verder? Ik kijk de Amerikaanse seizoenen en volgens mij zijn ze daar nu met break...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
Trainen
Ben er ook nog heel even [half uurtje], zometeen House MD!
SBS uiteraardquote:Op donderdag 10 april 2008 19:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je kijkt het op SBS6? Of zijn ze in Amerika weer verder? Ik kijk de Amerikaanse seizoenen en volgens mij zijn ze daar nu met break...
Precies! Downloadenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SBS uiteraard
Zou niet weten waar anders [ja, downloaden...].
Ik mag niet Yesse aanbidden in elk topic maar die drummer blijft wel terug komenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef G.Fawkes het volgende:
USA Break, right?
Ze hadden dit keer ook meer 14 afleveringen ofzo door de staking van schrijvers
September?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaDoor die staking zijn er nu geen nieuwe afleveringen.. maar geloof in september beginnen House en Heroes weer
Oja goed idee. Heb ik iig wát te doenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo maar even PSV kijken, tegen beter weten in, er is meestal toch geen moer aan.
Uh, eerst House even kijken. Tot die tijd, zie PMquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Dean, hoever is je lijstje
Ik ben bijna klaar met de oude topics
moet je dus zorgen dat je ze leert kennen kun je met hun "fitnessen"quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef Yesse het volgende:
Zoals altijdWel lekker en de leuke jongens die er elke di + do zijn waren er ook weer
(niet dat ik daar wat aan heb, ik fitness alleen)
Ja anders breng je haar even op ideeënquote:Op donderdag 10 april 2008 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je dus zorgen dat je ze leert kennen kun je met hun "fitnessen"
Waarmee eindigde het?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
Oude aflevering van House trouwens... zouden wij ook al aan de break toe zijn?
Uhm, volgens mij die ene waar ze het slipje van Cuddy moesten zien te fiksen, en die ene dude dat slinks voor elkaar kreeg en daardoor ontslagen werd.quote:
Shit ik zie net dat mijn PM box vol zitquote:Op donderdag 10 april 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, als ze je wou had je allang een PM gehad. Genoeg nu
ja maar heel veel mensen willen niet aangesproken worden tijdens fitnessenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je dus zorgen dat je ze leert kennen kun je met hun "fitnessen"
Niet de breakquote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij die ene waar ze het slipje van Cuddy moesten zien te fiksen, en die ene dude dat slinks voor elkaar kreeg en daardoor ontslagen werd.
kan toch ook na het fitnissen?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja maar heel veel mensen willen niet aangesproken worden tijdens fitnessen
haha :pquote:Op donderdag 10 april 2008 20:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan toch ook na het fitnissen?ik vind het altijd wel leuk hoor, gezellig nog even in de sauna zitten na de gym en dan nog even praten!
Ik had 'm nog niet aangezet of ik kreeg een sms, begon terug te bellen, werd weer gebeld, even iets op internet opgezocht en al met al nog geen seconde voetbal gezien.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja goed idee. Heb ik iig wát te doen
Ja. ik durf dat toch nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Mijn theorie is deze:
Als je op een jongen afstapt heb je 80% kans dat hij ja zegt. Dan heb je een leuke date. Loopt hij op jou af dan heb je 100% kans dat hij ja zegt en dan weet je gelijk ook dat hij moeite voor je wil doen!
Ik had m aangezet en toen kwamen mn ouders binnen. Nu staat de tv op twinzz en moet ik zo maar weer naar bovenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet aangezet of ik kreeg een sms, begon terug te bellen, werd weer gebeld, even iets op internet opgezocht en al met al nog geen seconde voetbal gezien.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet 's werelds beste versierder ben. Ik ben meer een knullige jongen die op iemand afgaat en een date krijgt omdat ze medelijden heeft met de manier waarop ik probeer indruk te maken ;')quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. ik durf dat toch nietonzin maar ben nou eenmaal zo verlegen
Maar waarom dan toch een oude aflevering??quote:
Vraag ik me ook wel eens af... Misschien om de break met Amerika een beetje te overbruggen? Die aflevering is trouwens wel grappigquote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch een oude aflevering??
House => Stok, vicodin en sarcasmequote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel
Deze ook wel, met die nieuwe stok en, krijgt ie zo die zwarte met vlammen onderom als het goed is
Bitchin'
Wat moet er dan precies gebeuren dan ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
Wie verveelt zich hier?
Kan die mooi Dean helpen
Alle linkjes van de StageSC-topics verzamelen, van deel 300 t/m nu ongeveerquote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat moet er dan precies gebeuren dan ?
Zal ik het maar voor je doenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil mijn avatar in de OP zetten maar de tranen schieten me in de ogen als ik scripttaal zie
Die was het dus niet, misschien volgende weekquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel
Deze ook wel, met die nieuwe stok en, krijgt ie zo die zwarte met vlammen onderom als het goed is
Bitchin'
Could you?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ga nu alweer los hoor, komt goed
Komt goed man, geef ze paar voor paar wel door.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik wil het er vanavond eigenlijk nog allemaal in hebben
Iemand nog een goede functie voor G.Fawkes in ons voetbal-team trouwens
Mascotte ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Google vind ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kan iemand topic #288 vinden trouwens? Volgens mij bestaat ie niet, en volgens Dean wel
whehehe. Ik ga maar eens internetten op mijn iPhone. Dan kan ik ook de wedstrijd kijkenquote:
Het fijne van een PC : Ik kan én internetten én tv kijken op het zelfde schermquote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehehe. Ik ga maar eens internetten op mijn iPhone. Dan kan ik ook de wedstrijd kijken
veldsproeier?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
veldsproeier?
Moet lukken met al dat geslijm
Ik heb een tv naast de pc, en daaronder nog een laptopquote:Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het fijne van een PC : Ik kan én internetten én tv kijken op het zelfde scherm
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:48 schreef jna het volgende:
veldsproeier?
Moet lukken met al dat geslijm
Ik een PC met tv + 2 laptops en een computer van mn ouders die niet meer wordt gebruiktquote:Op donderdag 10 april 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een tv naast de pc, en daaronder nog een laptop
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef G.Fawkes het volgende:
ik heb geen zin om de mediacenter naast mijn bed aan te zetten moet ik met de laptop in bed...
De laptop werkt op vista en is daarom supertraag daarnaast gaat de accu nog maar 10 minuten mee dus moet het snoertje erin en dat is superirritant...quote:
Het stemt me ook niet echt plezierig, eerlijk gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |