Druk druk hequote:Op donderdag 10 april 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
En het was weer rustig...
Ik ook, over 20min ben ik weg.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook zo trainen.
Je kijkt het op SBS6? Of zijn ze in Amerika weer verder? Ik kijk de Amerikaanse seizoenen en volgens mij zijn ze daar nu met break...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
Trainen
Ben er ook nog heel even [half uurtje], zometeen House MD!
SBS uiteraardquote:Op donderdag 10 april 2008 19:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je kijkt het op SBS6? Of zijn ze in Amerika weer verder? Ik kijk de Amerikaanse seizoenen en volgens mij zijn ze daar nu met break...
Precies! Downloadenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SBS uiteraard
Zou niet weten waar anders [ja, downloaden...].
Ik mag niet Yesse aanbidden in elk topic maar die drummer blijft wel terug komenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef G.Fawkes het volgende:
USA Break, right?
Ze hadden dit keer ook meer 14 afleveringen ofzo door de staking van schrijvers
September?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaDoor die staking zijn er nu geen nieuwe afleveringen.. maar geloof in september beginnen House en Heroes weer
Oja goed idee. Heb ik iig wát te doenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo maar even PSV kijken, tegen beter weten in, er is meestal toch geen moer aan.
Uh, eerst House even kijken. Tot die tijd, zie PMquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Dean, hoever is je lijstje
Ik ben bijna klaar met de oude topics
moet je dus zorgen dat je ze leert kennen kun je met hun "fitnessen"quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef Yesse het volgende:
Zoals altijdWel lekker en de leuke jongens die er elke di + do zijn waren er ook weer
(niet dat ik daar wat aan heb, ik fitness alleen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |