quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
StageSC-topics worden opgehaald, nog een half uur ofzo
Ben weer bijquote:Op donderdag 10 april 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga het topic van gisteravond eens teruglezen
Lijkt me niet verstandig om alles nog eens te herhalen
StageSC-topics worden opgehaald, nog een half uur ofzo
Hij heeft ze opgeslagen op een cd en een man van TGP post komt het zo ophalen om het naar de drukker te brengen en er een boek van te laten maken!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon nog maar 1 dag over in de werkweek
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Vandaag voor het eerst met de auto naar mijn werk gegaan. En het ging wel goed
Ben alle topics t/m 270 aan het ophalen van FOK! naar mijn pc. Kun je niet te snel doen, vindt FOK! niet zo leukquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, regel ik vanavond voor je
Zo nog even wat anders te doen eerst, maar daarna ga ik weer verder
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Inderdaad, dikke ellende.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe rustig aan, heeft geen haast
Wel vervelend dat FOK! af en toe stottert, heb nu een paar topics met alleen het bericht:
[..]
Dat het opzich wel goed gaat, maar het financieel best wat beter magquote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef G.Fawkes het volgende:
het kon 1000 euro beter?
Die moet je me even uitleggen
Doei Doeiquote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef Yesse het volgende:
Ik ben weer even naar de fitness.. Tot vanavond allen![]()
Ah ik snap em. Tja meer geld mag altijdquote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat het opzich wel goed gaat, maar het financieel best wat beter mag
met een half uurtje ben ik ook trainen ;Yquote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef Yesse het volgende:
Ik ben weer even naar de fitness.. Tot vanavond allen![]()
Druk druk hequote:Op donderdag 10 april 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
En het was weer rustig...
Ik ook, over 20min ben ik weg.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook zo trainen.
Je kijkt het op SBS6? Of zijn ze in Amerika weer verder? Ik kijk de Amerikaanse seizoenen en volgens mij zijn ze daar nu met break...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
Trainen
Ben er ook nog heel even [half uurtje], zometeen House MD!
SBS uiteraardquote:Op donderdag 10 april 2008 19:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je kijkt het op SBS6? Of zijn ze in Amerika weer verder? Ik kijk de Amerikaanse seizoenen en volgens mij zijn ze daar nu met break...
Precies! Downloadenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SBS uiteraard
Zou niet weten waar anders [ja, downloaden...].
Ik mag niet Yesse aanbidden in elk topic maar die drummer blijft wel terug komenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef G.Fawkes het volgende:
USA Break, right?
Ze hadden dit keer ook meer 14 afleveringen ofzo door de staking van schrijvers
September?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaDoor die staking zijn er nu geen nieuwe afleveringen.. maar geloof in september beginnen House en Heroes weer
Oja goed idee. Heb ik iig wát te doenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo maar even PSV kijken, tegen beter weten in, er is meestal toch geen moer aan.
Uh, eerst House even kijken. Tot die tijd, zie PMquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Dean, hoever is je lijstje
Ik ben bijna klaar met de oude topics
moet je dus zorgen dat je ze leert kennen kun je met hun "fitnessen"quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef Yesse het volgende:
Zoals altijdWel lekker en de leuke jongens die er elke di + do zijn waren er ook weer
(niet dat ik daar wat aan heb, ik fitness alleen)
Ja anders breng je haar even op ideeënquote:Op donderdag 10 april 2008 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je dus zorgen dat je ze leert kennen kun je met hun "fitnessen"
Waarmee eindigde het?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
Oude aflevering van House trouwens... zouden wij ook al aan de break toe zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |