Die was het dus niet, misschien volgende weekquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel
Deze ook wel, met die nieuwe stok en, krijgt ie zo die zwarte met vlammen onderom als het goed is
Bitchin'
Could you?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ga nu alweer los hoor, komt goed
Komt goed man, geef ze paar voor paar wel door.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik wil het er vanavond eigenlijk nog allemaal in hebben
Iemand nog een goede functie voor G.Fawkes in ons voetbal-team trouwens
Mascotte ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Google vind ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kan iemand topic #288 vinden trouwens? Volgens mij bestaat ie niet, en volgens Dean wel
whehehe. Ik ga maar eens internetten op mijn iPhone. Dan kan ik ook de wedstrijd kijkenquote:
Het fijne van een PC : Ik kan én internetten én tv kijken op het zelfde schermquote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehehe. Ik ga maar eens internetten op mijn iPhone. Dan kan ik ook de wedstrijd kijken
veldsproeier?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
veldsproeier?
Moet lukken met al dat geslijm
Ik heb een tv naast de pc, en daaronder nog een laptopquote:Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het fijne van een PC : Ik kan én internetten én tv kijken op het zelfde scherm
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:48 schreef jna het volgende:
veldsproeier?
Moet lukken met al dat geslijm
Ik een PC met tv + 2 laptops en een computer van mn ouders die niet meer wordt gebruiktquote:Op donderdag 10 april 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een tv naast de pc, en daaronder nog een laptop
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef G.Fawkes het volgende:
ik heb geen zin om de mediacenter naast mijn bed aan te zetten moet ik met de laptop in bed...
De laptop werkt op vista en is daarom supertraag daarnaast gaat de accu nog maar 10 minuten mee dus moet het snoertje erin en dat is superirritant...quote:
Het stemt me ook niet echt plezierig, eerlijk gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |