Ik was dronken, maar de volgende morgen zag ik de video en toen dacht ik wel even van mmm toch bijna een botsing met een gebouw...!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
das wel spannend en toen was je niet dronken waarschijnlijkDan krijg je het allemaal wel wat beter mee
Oh.. en ik ben naar huis!!!
Sterkte nog allemaal!!
oh ja..Yesse
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
das wel spannend en toen was je niet dronken waarschijnlijkDan krijg je het allemaal wel wat beter mee
Oh.. en ik ben naar huis!!!
Sterkte nog allemaal!!
oh ja..Yesse
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was dronken, maar de volgende morgen zag ik de video en toen dacht ik wel even van mmm toch bijna een botsing met een gebouw...!
was best schrikken!quote:
Ik word niet graag afgezet :pquote:Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed
Ik hoef vandaag toch niet te lopen, word afgezet
of genaaid?quote:
Ik wou net zeggen, stelletje pubers hier ookquote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef Leinonlein het volgende:
Mannen mannen, gaat het weer de verkeerde kant op hier?
Ik reageer gewoon eerlijk op een vraagquote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef Leinonlein het volgende:
Mannen mannen, gaat het weer de verkeerde kant op hier?
Schijnheiligequote:Op donderdag 10 april 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, stelletje pubers hier ook
Vrouwen onder elkaar zijn net zo erg.. Alleen durven ze het vaak niet toe te geven..quote:Op donderdag 10 april 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
Mannen onder elkaar toch![]()
Ik ben klaar
met het vouwen en in een standaard schuiven
Al de hele dagquote:Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef PieterBas het volgende:
Waarom moeten ze nu precies The Clash's Should I Stay Or Should I Go draaien, ik wil naar huisHet is mooi weer en ik zit binnen
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zelf denk ik nog ergers dan sommige mannen![]()
Het blijft niet leukquote:
Zeer zeker wel. Net zoals ik nu al 2 dagen staar naar de FB van Yessequote:
Ik weet het zelfs..Tijdens mijn studie in Zweden ging om met een stel dames.. (Een maat en ik waren zeg maar... geen gevaar om het zo maar te zeggen). Ik dacht dat mannen erg waren... maar die konden er ook wel wat van..quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zelf denk ik nog ergers dan sommige mannen![]()
Dudequote:Op donderdag 10 april 2008 16:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Net zoals ik nu al 2 dagen staar naar de FB van Yesse
Ja maar nu moet je niet denken dat ik een of ander makkelijk eh breezah sletje benquote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs..Tijdens mijn studie in Zweden ging om met een stel dames.. (Een maat en ik waren zeg maar... geen gevaar om het zo maar te zeggen). Ik dacht dat mannen erg waren... maar die konden er ook wel wat van..
Daar gaat de droom van G.Fawkesquote:Op donderdag 10 april 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nu moet je niet denken dat ik een of ander makkelijk eh breezah sletje benWant dat ben ik totaal niet
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nu moet je niet denken dat ik een of ander makkelijk eh breezah sletje benWant dat ben ik totaal niet
Tsss generaliseerder! Maar ik denk zeker dat er bepaalde vrouwen erger zijn dan mannen, maar mannen doen het altijd so semi schijnheiligquote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs..Tijdens mijn studie in Zweden ging om met een stel dames.. (Een maat en ik waren zeg maar... geen gevaar om het zo maar te zeggen). Ik dacht dat mannen erg waren... maar die konden er ook wel wat van..
HEH!! EX IN JE OOR???quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
Zin in zaterdagNaar de kapper en mn oordopjes
Kan ik straks eindelijk weer lekker uitgaan zonder me zorgen te maken over mn oren
En ik weet nu hoe ze heten
(exinore)
Alsof ik zou vallen op een breeZahtjequote:Op donderdag 10 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik maak hem alleen een beetje wakker
Dude, echt.quote:
Hey Deanquote:
Wie zou er dan een ban gekregen hebben?quote:
Ga het topic van gisteravond eens teruglezenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie zou er dan een ban gekregen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |