Ze wil dat ik naar de huisarts ga, ik heb namelijk wel erg vaak hoofdpijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef shmoopy het volgende:
Zeg dat je hoofdpijn hebt!
Ik wil er wel vast eenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:32 schreef longinus het volgende:
Ga kaartjes verkopen in dit topic, ze komt duidelijk wat te kort.
quote:
Van sex gaat je hoofdpijn weg dus dat is een kutexcuus.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef shmoopy het volgende:
Zeg dat je hoofdpijn hebt!
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:45 schreef taurnill het volgende:
nou wat ik heb gehoord wat er meestal het probleem is als je vriendin te veel sex wil.
IS dat je t niet GOED DOET!
Ze slaat de hand maar aan zichzelf, omdat jij tekort schiet?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef Armageddon het volgende:
Ze is nu overigens naar de cristine le duc.
Mail maarquote:Op donderdag 10 april 2008 10:52 schreef Foxy-lady het volgende:
En als de rollen nu eens omgedraaid zijn?
Ik ben de vriendin in kwestie.............zijn er voor mij geen tips???
Drion doet wel íets meer dan baby'tjes tegenhouden, gekkie!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:57 schreef Foxy-lady het volgende:
De pil? das alleen maar anticonceptie!! Niet voorgelicht?
Ja, niet zo zeiken.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:52 schreef Foxy-lady het volgende:
En als de rollen nu eens omgedraaid zijn?
Ik ben de vriendin in kwestie.............zijn er voor mij geen tips???
dan schat ik vrouwen te hoog in denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.
Dat kan, ze kan ook ideeën opdoen bij de ander en ze bij TS proberen aan te leren......quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.
Nou vooruit, je mag 't op mijn rekening storten.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg elke maand loon gestort, daar erger ik me ook kapot aan
jou zusje wil de hele dag sex?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar, als is het bij mij mijn zusje.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg dat je er genoeg van hebt dat jullie relatie alleen nog maar om het fysieke aspect gaat, en dat jullie de komende maand geen seks meer gaan hebben, om de relatie geestelijk te verdiepen.
Bij mij is het ook jouw zusje.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar, als is het bij mij mijn zusje.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
Arma, waarschijnlijk wil ze wat meer variatie? Houdt ze van rollenspel? Dan zou ik John en Lorena Bobbitt aanraden.
PAK EM S! SLOOP EM!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ze leest hier dus mee nu. Alle tips kunnen de prullenbak in.
laat der die bob dumpen danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja. En dan zit ze weer zo van "Booooooob, ik wil weer!".
Ik ben Bob.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:26 schreef taurnill het volgende:
[..]
laat der die bob dumpen dan
hij kan haar niet tevreden stellen
Ownoes!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:26 schreef Foxy-lady het volgende:
Vanavond maar weer een lapdance voor arma, dat wil nog weleens helpen!
Volgende keer je eikel ff goed droogmaken en dan in 1 keer zo die anus in. En dan wel flink doordouwen he.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ze leest hier dus mee nu. Alle tips kunnen de prullenbak in.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Volgende keer je eikel ff goed droogmaken en dan in 1 keer zo die anus in. En dan wel flink doordouwen he.
Eens zien hoeveel zn ze nog heeft als ze op een rondje moet zitten ipv een sterretje.
Evenwel is de flamouse dan nog beschikbaar voor vleeschelyck contact.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
Volgende keer je eikel ff goed droogmaken en dan in 1 keer zo die anus in. En dan wel flink doordouwen he.
Eens zien hoeveel zn ze nog heeft als ze op een rondje moet zitten ipv een sterretje.
Dat zijn de tipsquote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alle groten der aarde zagen wel eens een detail over het hoofdquote:Op donderdag 10 april 2008 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Evenwel is de flamouse dan nog beschikbaar voor vleeschelyck contact.
Verloot haar onder je medefokkers!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:49 schreef Foxy-lady het volgende:
eeeeeeeehm woodside.... ik heb altijd zin!!!1
Anders neem je dit allemaal even heel erg serieus. n00b!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:42 schreef Red_Cat het volgende:
Sex is vies en ik ben maagd..
TS moet niet zeuren, wees blij dat je sex krijgt vent..
Oops! Dat moet ik nog aanpassen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:52 schreef Chrrris het volgende:
En er staat bij relatie : Nee
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Arma kennende is dat al een beproefde formule.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik wilde nét hetzelfde voorstellen.
Vandaar dat je vriend je ex vriend is.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:42 schreef Red_Cat het volgende:
Sex is vies en ik ben maagd..
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef mcDavid het volgende:
Misschien helpt het als je het een keer wat langer dan 2 minuten volhoudt.
Anders neem je mijn reactie even serieus.. n00b!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders neem je dit allemaal even heel erg serieus. n00b!
wat een papegaaien opmerkingquote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Anders neem je mijn reactie even serieus.. n00b!
dus...
mensen die geen vriendin kunnen krijgen / homo'squote:
sissy's die denken dat ze alles zijn omdat ze een chickie hebbenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen die geen vriendin kunnen krijgen / homo's
Hij zit ook nog op het gymnasium en is breed en sterk.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef alsem het volgende:
[..]
sissy's die denken dat ze alles zijn omdat ze een chickie hebben
En dan zo'n avatarquote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij zit ook nog op het gymnasium en is breed en sterk.
Jaloers?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef alsem het volgende:
[..]
sissy's die denken dat ze alles zijn omdat ze een chickie hebben
Toevallig wel, ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kom maar op.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En dan zo'n avatarZullen we hem slopen met zn 3'en?
Je hebt geen flauw idee tegen wie je het hebt / waar je het over hebt.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
Komen er allemaal van die fucking nerds die nog nooit een meisje hebben aangesproken op ons af, ik zie het al voor me
Post eens een foto.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee tegen wie je het hebt / waar je het over hebt.![]()
Serieus.
Wie de fuck is dat?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien omdat je gewoon te sexy bent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 10 april 2008 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat?![]()
![]()
Nee, ik ga geen pics posten, maar neem nou maar van mij aan dat ik er een stuk beter uit zie dan jullie.
Dit is de TSquote:Op donderdag 10 april 2008 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat?![]()
![]()
Nee, ik ga geen pics posten, maar neem nou maar van mij aan dat ik er een stuk beter uit zie dan jullie.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt serieus geen idee wie je voor je hebt he.
Welkom in ons midden... naab!quote:
Dat je een wanker bent die naar de sportschool gaat om te doen alsof hij alle chickies kan krijgen, maar ondertussen geen vrienden heeft en op een internet forum gaat patsen met zijn gymnasium en dan zegt dat hij sterk is. dacht dat je voor je 18e van de middelbare school afmoest, en dat ik nog nooit een breed persoon ben tegengekomen onder de 18quote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef Lakitu het volgende:
En wat zien jullie nog meer in die glazen bol van jullie?
- Ik ga niet naar de sportschool, ben dan ook niet breed en/of sterk.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef alsem het volgende:
[..]
Dat je een wanker bent die naar de sportschool gaat om te doen alsof hij alle chickies kan krijgen, maar ondertussen geen vrienden heeft en op een internet forum gaat patsen met zijn gymnasium en dan zegt dat hij sterk is. dacht dat je voor je 18e van de middelbare school afmoest, en dat ik nog nooit een breed persoon ben tegengekomen onder de 18M.A.W. post een foto of geeft toe dat je een nerd bent
g0h.. alsof ik dat had verwacht van een jochie van 16quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
- Ik ga niet naar de sportschool, ben dan ook niet breed en/of sterk.
klopt, alles is relatiefquote:- Heb al een chickie en meer dan genoeg vrienden.
je bent het hier zelf komen melden, dat noem ik patsen..quote:- Ik pats niet met mijn gymnasium, aangezien het feit dat ik gymnasium doe niet door mij ter sprake is gekomen in dit topic.
je kiest dus voor optie 2, je bent gewoon een nerd..quote:- Foto's worden niet gepost.
dat bepalen de modjes wel door mijn bericht te verwijderen ofzoquote:Gelieve hier niet meer op te reageren; genoeg slowchat.
Leer lezen, ik ben het dus niet zelf komen melden. Hier komt het ter sprake:quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef alsem het volgende:
je bent het hier zelf komen melden, dat noem ik patsen..
ik heb de nieuwe jaguar xk8 voor me deur staan! dat is ook gewoon patsen...
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Serieus,quote:Op donderdag 10 april 2008 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee tegen wie je het hebt / waar je het over hebt.![]()
Serieus.
Je ondertitel, dat zei de arts zeker bij je geboorte?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leer lezen, ik ben het dus niet zelf komen melden. Hier komt het ter sprake:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leer lezen, ik ben het dus niet zelf komen melden. Hier komt het ter sprake:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EN LAKITU DIE IS LELIJK, HEEL ERG LELIJK!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:15 schreef LasTeR het volgende:
Wat is je fuckin' probleem?
Ah twee vrijgezellen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:03 schreef Red_85 het volgende:
TS: wat is je fuckin' probleem?
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oops! Dat moet ik nog aanpassen.
homo's die groene thee drinkenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen die geen vriendin kunnen krijgen / homo's
Tis allemaal voor elkaar hoor! Ik neuk gewoon iets meer nu.quote:Op maandag 14 april 2008 09:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
En update?
Oh, wat erg.....quote:Op maandag 14 april 2008 09:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tis allemaal voor elkaar hoor! Ik neuk gewoon iets meer nu.
Jij bent wel snel over te halen...quote:Op maandag 14 april 2008 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil jou er ook nog wel even bij doen hoor.
Heb de smaak te pakken nu.quote:Op maandag 14 april 2008 09:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij bent wel snel over te halen...
Eerst lopen klagen dat je vriendin zo vaak wil.... dan doe je dat en wil je zelfs nog meer!
Moet sex en afspraak sex.quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef -Jewcookie- het volgende:
Wow, dacht dat het aan mij lag. Ik heb precies hetzelfde.
Heb soms gewoon geen zin, maar mevrouw moet minimaal 1x per dag.. En als ik dan gewoon een keer niet wil is ze boos.
Daar moet je niet om 8.22 uur mee beginnen als ik je pas om 18.10 uur weer zie.quote:Op maandag 14 april 2008 12:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Elkaar een beetje opgeilen kan best leuk zijn, lijkt me.....
quote:Op maandag 14 april 2008 12:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar moet je niet om 8.22 uur mee beginnen als ik je pas om 18.10 uur weer zie.
Geldt dit ook voor de man??quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Devlinsect = n00b & debiel.quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
TS is:
Boven de 30 jaar en klaagt over het neuken.![]()
Boven de 30 jaar en heeft Brechtje als favo!fokker in je
![]()
Hij gaat sex halen bij een ander en daarna is de relatie voorbij.quote:Op maandag 14 april 2008 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel; is de relatie dan over of gaat hij alleen sex halen bij een ander??
Anders neem je dit topic even serieus. Sukkel. Daarom ben jij gaar.quote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik leg tenminste nog uit waarom ik je een gaar persoon vind.
En jij?
Ja, wat jij wil.quote:Op maandag 14 april 2008 16:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
jullie zijn toch beïde lelijk en ik ben de fok player nerds!
Is dat nog steeds die neuqvogel?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:17 schreef Armageddon het volgende:
En dan niet één keer in de week maar gewoon elke dag en het liefst meerdere keren op een dag/nacht. Worden jullie daar ook zo moe van? Hoe doen jullie dat? Hoe kom je eronder uit? Geef mij hier tips.
Klacht: Oversexte vriendin.
Nopequote:
Ging jij met die kanslozequote:
Kijk eens wat ik vondquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vondJeugdsentiment
[ afbeelding ]
Lang geleden, toen jij nog gewoon Aernout heette...quote:
Yeah... those were the daysquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Lang geleden, toen jij nog gewoon Aernout heette...
Euh, vast wel. Wou je ze terug dan?quote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef SeLang het volgende:
Yeah... those were the days
Jij hebt trouwens nog een paar tentharingen van mij
Ik heb sinds die dag me tent nooit meer opgezetquote:
Ja vind je 't gek, hij was strontvervelend aan 't doen!quote:Op maandag 14 april 2008 20:21 schreef SeLang het volgende:
Het was wel een erg leuke meet trouwens.
Alleen lag jij de hele nacht ruzie te maken met Arma
Mwah, een beetje me handen warm houden enzoquote:Op maandag 14 april 2008 20:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja vind je 't gek, hij was strontvervelend aan 't doen!![]()
Maar volgens mij had jij Oxa om je mee bezig te houden, dus zoveel kun je toch niet van ons geruzie meegekregen hebben..?
Voel je je buitengesloten?quote:
Ja, vroegah toen Fok nog leuk was zonder al die kutnewbiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |