Ze wil dat ik naar de huisarts ga, ik heb namelijk wel erg vaak hoofdpijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef shmoopy het volgende:
Zeg dat je hoofdpijn hebt!
Ik wil er wel vast eenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:32 schreef longinus het volgende:
Ga kaartjes verkopen in dit topic, ze komt duidelijk wat te kort.
quote:
Van sex gaat je hoofdpijn weg dus dat is een kutexcuus.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef shmoopy het volgende:
Zeg dat je hoofdpijn hebt!
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:45 schreef taurnill het volgende:
nou wat ik heb gehoord wat er meestal het probleem is als je vriendin te veel sex wil.
IS dat je t niet GOED DOET!
Ze slaat de hand maar aan zichzelf, omdat jij tekort schiet?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef Armageddon het volgende:
Ze is nu overigens naar de cristine le duc.
Mail maarquote:Op donderdag 10 april 2008 10:52 schreef Foxy-lady het volgende:
En als de rollen nu eens omgedraaid zijn?
Ik ben de vriendin in kwestie.............zijn er voor mij geen tips???
Drion doet wel íets meer dan baby'tjes tegenhouden, gekkie!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:57 schreef Foxy-lady het volgende:
De pil? das alleen maar anticonceptie!! Niet voorgelicht?
Ja, niet zo zeiken.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:52 schreef Foxy-lady het volgende:
En als de rollen nu eens omgedraaid zijn?
Ik ben de vriendin in kwestie.............zijn er voor mij geen tips???
dan schat ik vrouwen te hoog in denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.
Dat kan, ze kan ook ideeën opdoen bij de ander en ze bij TS proberen aan te leren......quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.
Nou vooruit, je mag 't op mijn rekening storten.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg elke maand loon gestort, daar erger ik me ook kapot aan
jou zusje wil de hele dag sex?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar, als is het bij mij mijn zusje.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg dat je er genoeg van hebt dat jullie relatie alleen nog maar om het fysieke aspect gaat, en dat jullie de komende maand geen seks meer gaan hebben, om de relatie geestelijk te verdiepen.
Bij mij is het ook jouw zusje.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar, als is het bij mij mijn zusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |