quote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
Arma, waarschijnlijk wil ze wat meer variatie? Houdt ze van rollenspel? Dan zou ik John en Lorena Bobbitt aanraden.
PAK EM S! SLOOP EM!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ze leest hier dus mee nu. Alle tips kunnen de prullenbak in.
laat der die bob dumpen danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja. En dan zit ze weer zo van "Booooooob, ik wil weer!".
Ik ben Bob.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:26 schreef taurnill het volgende:
[..]
laat der die bob dumpen dan
hij kan haar niet tevreden stellen
Ownoes!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:26 schreef Foxy-lady het volgende:
Vanavond maar weer een lapdance voor arma, dat wil nog weleens helpen!
Volgende keer je eikel ff goed droogmaken en dan in 1 keer zo die anus in. En dan wel flink doordouwen he.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ze leest hier dus mee nu. Alle tips kunnen de prullenbak in.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Volgende keer je eikel ff goed droogmaken en dan in 1 keer zo die anus in. En dan wel flink doordouwen he.
Eens zien hoeveel zn ze nog heeft als ze op een rondje moet zitten ipv een sterretje.
Evenwel is de flamouse dan nog beschikbaar voor vleeschelyck contact.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
Volgende keer je eikel ff goed droogmaken en dan in 1 keer zo die anus in. En dan wel flink doordouwen he.
Eens zien hoeveel zn ze nog heeft als ze op een rondje moet zitten ipv een sterretje.
Dat zijn de tipsquote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alle groten der aarde zagen wel eens een detail over het hoofdquote:Op donderdag 10 april 2008 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Evenwel is de flamouse dan nog beschikbaar voor vleeschelyck contact.
Verloot haar onder je medefokkers!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:49 schreef Foxy-lady het volgende:
eeeeeeeehm woodside.... ik heb altijd zin!!!1
Anders neem je dit allemaal even heel erg serieus. n00b!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:42 schreef Red_Cat het volgende:
Sex is vies en ik ben maagd..
TS moet niet zeuren, wees blij dat je sex krijgt vent..
Oops! Dat moet ik nog aanpassen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:52 schreef Chrrris het volgende:
En er staat bij relatie : Nee
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Arma kennende is dat al een beproefde formule.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik wilde nét hetzelfde voorstellen.
Vandaar dat je vriend je ex vriend is.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:42 schreef Red_Cat het volgende:
Sex is vies en ik ben maagd..
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef mcDavid het volgende:
Misschien helpt het als je het een keer wat langer dan 2 minuten volhoudt.
Anders neem je mijn reactie even serieus.. n00b!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders neem je dit allemaal even heel erg serieus. n00b!
wat een papegaaien opmerkingquote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Anders neem je mijn reactie even serieus.. n00b!
dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |