quote:Op maandag 14 april 2008 12:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar moet je niet om 8.22 uur mee beginnen als ik je pas om 18.10 uur weer zie.
Geldt dit ook voor de man??quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je het niet goed doet wil ze toch niet meer! Dan zoekt ze het bij een ander.
Devlinsect = n00b & debiel.quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
TS is:
Boven de 30 jaar en klaagt over het neuken.![]()
Boven de 30 jaar en heeft Brechtje als favo!fokker in je
![]()
Hij gaat sex halen bij een ander en daarna is de relatie voorbij.quote:Op maandag 14 april 2008 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel; is de relatie dan over of gaat hij alleen sex halen bij een ander??
Anders neem je dit topic even serieus. Sukkel. Daarom ben jij gaar.quote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik leg tenminste nog uit waarom ik je een gaar persoon vind.
En jij?
Ja, wat jij wil.quote:Op maandag 14 april 2008 16:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
jullie zijn toch beïde lelijk en ik ben de fok player nerds!
Is dat nog steeds die neuqvogel?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:17 schreef Armageddon het volgende:
En dan niet één keer in de week maar gewoon elke dag en het liefst meerdere keren op een dag/nacht. Worden jullie daar ook zo moe van? Hoe doen jullie dat? Hoe kom je eronder uit? Geef mij hier tips.
Klacht: Oversexte vriendin.
Nopequote:
Ging jij met die kanslozequote:
Kijk eens wat ik vondquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vondJeugdsentiment
[ afbeelding ]
Lang geleden, toen jij nog gewoon Aernout heette...quote:
Yeah... those were the daysquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Lang geleden, toen jij nog gewoon Aernout heette...
Euh, vast wel. Wou je ze terug dan?quote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef SeLang het volgende:
Yeah... those were the days
Jij hebt trouwens nog een paar tentharingen van mij
Ik heb sinds die dag me tent nooit meer opgezetquote:
Ja vind je 't gek, hij was strontvervelend aan 't doen!quote:Op maandag 14 april 2008 20:21 schreef SeLang het volgende:
Het was wel een erg leuke meet trouwens.
Alleen lag jij de hele nacht ruzie te maken met Arma
Mwah, een beetje me handen warm houden enzoquote:Op maandag 14 april 2008 20:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja vind je 't gek, hij was strontvervelend aan 't doen!![]()
Maar volgens mij had jij Oxa om je mee bezig te houden, dus zoveel kun je toch niet van ons geruzie meegekregen hebben..?
Voel je je buitengesloten?quote:
Ja, vroegah toen Fok nog leuk was zonder al die kutnewbiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |