abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 01:52:07 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949186
hallo , vandaag ben ik een homofoob of drie ontmoet , niet in real life maar op de chat .... ze beweerde dan homosexualiteit een ziekte was en dat het zelfs genetisch bepaald is voor iemand geboren wordt ... ook zeiden ze dat de westerse maatschappij het aanleerd en dat er daarom zo explosief meer mensen zich als homo uiten . Ik moet zeggen dat ik mij bekommer om de mensen die hierdoor gekwetst worden , het is dus mogelijk om rond dit uur ( ongeveer vanaf middernacht ) meningen en beweringen als deze te profileren .

Dit stuit mij tegen de borst omdat daarmee een harder klimaat mee instand wordt gehouden , zelf zei ik dat over een tijd er een kast is warin homofoben zich in zullen bevinden voor hun afwijkende mening als ze zich niet zouden laten behandelen .

Ik vind het zeer storend dat er nog plaatsen in de wereld zijn waar er plaats wordt geboden aan mensen die haat en verderf zaaien. Provocatie en verdriet.

Zelf heb ik een concept geschreven waarin dit echt zo goed als onmogelijk is en waarin dit vervolgbaar zou zijn .

Het klimaat waarin homo's leven wordt steeds harder , weet iemand wat we daar aan kunnen doen ? of weet iemand misschien wie zich al over dit onderwerp gebogen heeft ?
In brazilië is het zover dat ze aan een anti-homofaab wet aanbeland zijn.

Dat vind ik een goeie zaak.

Wanneer volgt Nederland ?

ben ik goed op de hoogte of valt er nog meer over dit onderwerp te leren ?

graag jullie mening over homofoben , het ontstaan van anti-homo gevoelens en het wettelijke gedeelte zet ik wel bij het juiste forum neer ....

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 10-04-2008 03:06:21 ]
Save Us From Fashion !
pi_57949198
gast..zit je nog steeds in die psychiatrische inrichting?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  Donald Duck held donderdag 10 april 2008 @ 01:56:35 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57949206
oh, het is absoluut een afwijking hoor. om het een ziekte te noemen gaat te ver, maar normaal is het zeker niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 10 april 2008 @ 02:01:57 #4
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_57949239
quote:
Het klimaat waarin homo's leven wordt steeds harder
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.
  donderdag 10 april 2008 @ 02:10:28 #5
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949297
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:55 schreef Flashwin het volgende:
gast..zit je nog steeds in die psychiatrische inrichting?
Ja dat zit ik nogsteeds, ik kan daar niet echt over mijn problemen praten , ze zijn me zat omdat ik te vaak kom praten...
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 02:13:51 #6
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949312
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:01 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdam
Save Us From Fashion !
pi_57949331
Vertel eens wat meer over je concept om homofobie onmogelijk en vervolgbaar te maken...
  donderdag 10 april 2008 @ 02:19:08 #8
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57949337
Ik denk overigens wel dat homoseksualiteit een bepaalde oorsprong heeft.
A uit onderzoek is een "afwijking" in de hersenen van homoseksuele mannen ontdekt, een bepaald gedeelte leek op het zelfde gedeelte, maar dan van de vrouw.
B denk ik dat bepaalde sociale-contextuele(lees psychologische) factoren een rol spelen: Kinderen verlangen een rolmodel, als vader niet aanwezig is word moeder dit. Moeder valt op mannen dus het kind ook (tis wat ingewikkelder)
En C: Het maatschappelijk klimaat veranderd waardoor mensen meer mogen ontdekken wie zij zijn en wat zij zijn. We zitten niet meer vast aan "rolpatronen' dus kunnen kiezen of wij ons gevoelswereld hun gang laten gaan.

En nee, na de liberale stroming, komt er tegenwoordig een tegenbeweging tegen homo's op. Deze mensen worden worden te veel geconfronteerd met de homoseksualiteit en reageren hier op. Denk bijvoorbeeld aan religieuze stromingen (en de daarbij behorende opvattingen over homoseksualiteit) en natuurlijk die geen die hun (nog niet erkende/onderkende) homoseksualiteit hebben geaccepteerd...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 10 april 2008 @ 02:26:34 #9
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949358
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:18 schreef Flashwin het volgende:
Vertel eens wat meer over je concept om homofobie onmogelijk en vervolgbaar te maken...
zeer simpel , ik wil de privacy aan banden leggen , maar dan publiekelijk... er is al geen privacy meer heb ik mij laten vertellen maar voor het gross is dat nog niet bekend . Ik wil dat voor bepaalde sites , met bijvoorbeeld meer dan 100 mensen ( bezoekers ) per dag een minimum van systeem vereiste komt waaornder een geldig post adres en telefoon nummer , girorekening nummer en identificatie plicht .

verder zullen ze met profielen moeten werken waarbij het mogelijk is voor anderen om commentaar te leveren zonder tussenkomst van een operator , wel anoniem en gecontroleerd op "serieusheid" .

mensen zullen bijvoorbeeld met verschillende kleur codes kunnen gaan werken waardoor men kan zien hoelang iemand al actief is op een chatsite en daar kunnen ze hun vertrouwen op afstemmen , nieuwlingen moeten zich eerst bewijzen en veteranen zijn vertrouwd en eervol.
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 02:40:29 #10
190186 hierissieweer
pi_57949387
Je gelooft te veel in het systeem...
Maar heb je niets beters te doen?
pi_57949390
Ikzelf zie hetero en homoseksualiteit op het niveau van rechts of linkshandig zijn. Hoe anderen over dit onderwerp denken moeten ze helemaal zelf weten. Die censuur die jij wilt toepassen ben ik dan ook fel op tegen. Als iemand vindt dat homo's vies zijn moet ie dat vooral kunnen zeggen. Het zou wel prettig zijn als dat soort mensen er eens wat vaker op gewezen zou worden dat dat standpunt net zo achterlijk is als alle linkshandigen vies noemen.
Wel mag en misschien wel moet de overheid acceptatie van homo's stimuleren.
Kortom van mij mag men homofoob zijn en daar ook voor uitkomen, (mits je natuurlijk niet oproept tot strafbare feiten jegens homo's,) alleen ben je dan wel volslagen debiel.
pi_57949399
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:26 schreef tinoz het volgende:

[..]

zeer simpel , ik wil de privacy aan banden leggen , maar dan publiekelijk... er is al geen privacy meer heb ik mij laten vertellen maar voor het gross is dat nog niet bekend . Ik wil dat voor bepaalde sites , met bijvoorbeeld meer dan 100 mensen ( bezoekers ) per dag een minimum van systeem vereiste komt waaornder een geldig post adres en telefoon nummer , girorekening nummer en identificatie plicht .

verder zullen ze met profielen moeten werken waarbij het mogelijk is voor anderen om commentaar te leveren zonder tussenkomst van een operator , wel anoniem en gecontroleerd op "serieusheid" .

mensen zullen bijvoorbeeld met verschillende kleur codes kunnen gaan werken waardoor men kan zien hoelang iemand al actief is op een chatsite en daar kunnen ze hun vertrouwen op afstemmen , nieuwlingen moeten zich eerst bewijzen en veteranen zijn vertrouwd en eervol.
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!
  donderdag 10 april 2008 @ 02:59:07 #13
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949424
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:45 schreef Flashwin het volgende:

[..]

voorlopig ben ik moe gestreden ik voel me neit erkent , ik heb veel meer van dit soort ideeën maar nu zit ik even met mezelf in de knoop
Save Us From Fashion !
pi_57949426
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:59 schreef tinoz het volgende:

[..]
maar nu zit ik even met mezelf in de knoop
figures
  donderdag 10 april 2008 @ 03:04:50 #15
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949436
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:01 schreef Poepoog het volgende:

[..]

figures
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 03:06:43 #16
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57949439
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:01 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Dat ligt inderdaad aan jou (helaas). Acceptatie holt achteruit.

(en nee, het feit dat "ze" mogen trouwen en adopteren is GEEN bewijs van acceptatie).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 april 2008 @ 03:08:42 #17
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949443
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:40 schreef hierissieweer het volgende:
Je gelooft te veel in het systeem...
Maar heb je niets beters te doen?
nee rond deze tijd zou ik afgelsoten zijn voor de sameleving omdat ik hoor te slapen volgens het beleid van de GGZ, en wat is beter dan oproepen tot verzet tegen anti - anders geaarden ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 03:13:24 #18
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949458
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:45 schreef Flashwin het volgende:

[..]

1tje dan

een zoek optie om te kijken of je me in het verleden voor lul hebt lopen zetten of niet door een simpele "add to history"button
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 03:31:35 #19
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949482
oja, en smartegeld voor mensen die gekwetst worden door mensen die hun mening overdaads neerzetten ten koste van anderen op zo een manier dat de grens overschreden wordt. ( te verhalen bij de schuldige partij )
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 03:39:28 #20
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949498
van gay.nl : Update 09-04-2008, 22.00 uur
EU laat homo's buiten discriminatierichtlijn

De Europese Commissie laat discriminatie op basis van geaardheid, leeftijd en religie toch buiten de antidiscriminatierichtlijn. Reden daarvoor is vooral weerstand van een aantal lidstaten. De uitgeklede wetgeving wordt hoogstwaarschijnlijk in juni van dit jaar nog van wetsvoorstellen voorzien. De huidige richtlijn verbiedt zoals eerder beschreven alleen discriminatie op de werkvloer.

Europese Liberalen en de Europese homorechtenorganisatie Intergroup on Gay and Lesbian Rights wilden dat ook discriminatie op basis van leeftijd, seksuele geaardheid of geloof mee zouden worden genomen in de nieuwe richtlijn. Die punten worden er nu dus toch buiten gelaten. De plannen voor de nieuwe richtlijn lekten woensdag en leiden tot boze reacties van liberalen en groenen in het Europees Parlement.

De plannen voor de nieuwe richtlijn lekten woensdag uit in Brussel en leiden tot boze reacties van liberalen en groenen in het Europees Parlement. Een woordvoerder van de Tsjechische Eurocommissaris Vladimir Spidla, verantwoordelijk voor werkgelegenheid, sociale zaken en gelijke kansen, zei desgevraagd over het voornemen van Barroso dat de afgelopen tijd uit onderzoek is gebleken dat discriminatie op basis van een handicap met afstand het meest urgent is en dat de richtlijn zich daarom daarop richt en discriminatie vanwege seksuele voorkeur, leeftijd of religie vooralsnog buiten beschouwing laat.

"In deze vorm heeft de richtlijn de meeste kans om te worden aangenomen door de EU-lidstaten", aldus de woordvoerder. "We hebben te maken met een politieke werkelijkheid."

ik moet nog even woorden zoeken voor dit bericht , waarschijnlijk ligt het aan mijn vrouwelijke afwijkende brein dat ik er een beetje emotioneel over ben
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 03:42:39 #21
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949502
Een voorstel : willen alle fokkers die met homo's sympatiseren de regenboog vlag morgen halfstok hangen ?

Onee , in dit gematigde kolere klimaat gaat dat wss een paar ramen en levens kosten
Save Us From Fashion !
pi_57949507
Artikel 1 van onze grondwet zegt nog altijd dat iedereen gelijk is en discriminatie verboden is, ook op grond van sexuele geaardheid. Dit betekent dat er in Nederland inderdaad 'n 'antihomofoobwet' is, min of meer. Maar dit alles terzijde zou ik zeggen: gast zet af & toe die pc uit en ga lekker naar buiten in plaats van op chats rond te hangen en jezelf op die manier te kwetsen doordat er altijd mensen zullen zijn die onserieuze/pesterige opmerkingen maken zolang d'r mensen zijn zoals jij die 't zich aantrekken. Probeer in plaats daarvan 's een avond naar de kroeg te gaan of bij 'n vriend(in) op de bank te hangen of weet ik veel wat. Je lijkt me echt zo iemand die alleen maar in chats/op forums rondhangt en daar alleen maar gekker van wordt. (geloof me ik kan 't weten hoe zoiets werkt ;-) ) Ga iets leuks doen, je kan de wereld toch niet veranderen en zeker niet op deze manier.

M.
Hallon!
  donderdag 10 april 2008 @ 03:59:14 #23
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949516
nee ik ben al lang niet meer op fok geweest en het is voor mij een erg handig en effectief medium om mijn boodschappen ,mening en (soms) nieuwtjes te verspreiden. Dat ik daarbij soms gekwetst wordt hoort erbij maar dat weerhoud mij niet me in de wereld van de cyberspace ten toon te stellen als zijnde mijzelf.
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 04:03:46 #24
71919 wonderer
pi_57949523
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:44 schreef BlueMage het volgende:je kan de wereld toch niet veranderen
Mja, als je het niet probeert, als niemand het probeert, gebeurt er ook niks.

Zijn "oplossing" is een beetje vergezocht, maar het probleem bestaat wel degelijk. Het is gewoon niet leuk om als ziek, een afwijking, zondig of gewoon smerig te worden aangezien EN zo te worden genoemd, recht in je gezicht, achter je rug om of via andere, indirecte, wegen, omdat je jongens nu eenmaal leuker vindt dat meisjes...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 10 april 2008 @ 04:13:04 #25
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949531
[quote]Op donderdag 10 april 2008 04:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zijn "oplossing" is een beetje vergezocht, maar het probleem bestaat wel degelijk. Het is gewoon niet leuk om als ziek, een afwijking, zondig of gewoon smerig te worden aangezien EN zo te worden genoemd, recht in je gezicht, achter je rug om of via andere, indirecte, wegen, omdat je jongens nu eenmaal leuker vindt dat meisjes...
[/quote

mensen hebben zich om minder verhangen
Save Us From Fashion !
pi_57949548
Vertrek naar Australië, acceptatie all the way in Oxford street.
  donderdag 10 april 2008 @ 04:34:14 #27
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949558
En Nederland en Europa ondertussen lekker onverschillig naar de klote laten gaan?
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 04:35:16 #28
71919 wonderer
pi_57949562
quote:
Op donderdag 10 april 2008 04:13 schreef tinoz het volgende:
mensen hebben zich om minder verhangen
Het is toch veel lekkerder leven in een maatschappij waar niet iedereen elkaar veroordeelt voor vanalles? Waar komt dat toch vandaan?

Ik ga slapen
  donderdag 10 april 2008 @ 04:48:28 #29
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949574
truste
Save Us From Fashion !
pi_57949575
quote:
Op donderdag 10 april 2008 04:34 schreef tinoz het volgende:
En Nederland en Europa ondertussen lekker onverschillig naar de klote laten gaan?
Niemand zal iets merken van de dingen die jij wil veranderen hoor
  donderdag 10 april 2008 @ 05:07:09 #31
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949607
Het is zoiets als een plep plicht denk ik
Save Us From Fashion !
pi_57949628
Ben jij zo'n persoon die zich druk maakt over alle problemen in de wereld?
  donderdag 10 april 2008 @ 06:30:19 #33
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57949691
ik ga even liggen , ik maak me iets te druk denk ik
Save Us From Fashion !
  donderdag 10 april 2008 @ 06:59:32 #34
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57949751
quote:
Op donderdag 10 april 2008 06:30 schreef tinoz het volgende:
ik ga even liggen , ik maak me iets te druk denk ik
Pak een pilletje.
Kill the fish.
  donderdag 10 april 2008 @ 08:12:52 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57950057
een interessant vraagstuk wat meer geschikt is voor sociologie en maatschappij

Worden we intoleranter tov homofilie, wat is de invloed van de mulciculturele samenleving hierop of is het een algemene trend als reactie op de overtolerantie die het vorige decennium overheerste?

en daarnaast: is homofobie een ziekte?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2008 @ 10:32:08 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57952124
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:
ga maar eens niet naar TMF dan
Opgelost.
pi_57952194
-grappig -

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 10-04-2008 10:36:52 ]
  donderdag 10 april 2008 @ 11:00:10 #38
190186 hierissieweer
pi_57952753
echt waar tinoz, zoek een hobby, een bezigheid, ga van mijn part de hei omploegen. Maar laat ons en jezelf met rust en spui niet van dit soort ideeen...

Want nu ben ik bezig een homofoob te worden vanwege jou!!
pi_57953697
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:12 schreef Re het volgende:
een interessant vraagstuk wat meer geschikt is voor sociologie en maatschappij

Worden we intoleranter tov homofilie, wat is de invloed van de mulciculturele samenleving hierop of is het een algemene trend als reactie op de overtolerantie die het vorige decennium overheerste?

en daarnaast: is homofobie een ziekte?
Homofobie is, zoals de naam al zegt, een fobie. En ja, het is dus een geestelijke aandoening. Alleen in tegenstelling tot bvb arachibutyrofobie, is het de omgeving van de homofoob die er last van heeft en niet de homofoob zelf. De kans dat een homofoob zodoende hulp zal zoeken voor zijn probleem is relatief klein. Ik zou het dus oké vinden dat homofobe uitlatingen afgestraft worden door iemand in therapie te stoppen.

Na het hoogtepunt van tollerantie kan het niet anders dan dat mensen intollerant worden. Er moeten weer bepaalde richtlijnen komen, bepaalde maatschappelijke grenzen. En niet alleen als het aankomt op elkaar aflebberende puberjongens 'omdat het de trend is', maar er zijn meer dingen waarin we door zijn geschoten. Maar homofobie is uiteraard niet de manier om een grens op te stellen.

Daarbij, als je kijkt waar homofilie 10 jaar geleden stond en waar het nu staat, heeft het toch echt veel terein gewonnen in acceptatie. Dus ts. niet zo zeuren.
pi_57953780
quote:
de westerse maatschappij
Moslims waarschijnlijk, die hebben voor alles wat wordt verboden in de koran een fobie.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_57953830
quote:

[..]

alsjeblieft, als je serieus denkt dat daar slimme mensen komen, think again!!

Net zo goed dat hetro's homo's niet kunnen veranderen, kunnen homo's dat niet bij hetro's... klaar, fucking deal with it!!

Ja, ik ben hetro en nee ik ben geen homofoob ... gays are a girls best friend

Edit: Homofoobs zijn gewoon bang om zelf in de poeper gepakt te worden... (ik ben zo leuk dat iedereen mij leuk vind, dus homo's worden verliefd op mij, OWH JEE!!! )
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_57953836
quote:
Op donderdag 10 april 2008 04:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mja ik bedoelde ook eigenlijk dat zijn oplossing zo vergezocht is dat 't toch niet gaat baten. Geloof me ik weet héél goed hoe 't is om steeds belachelijk gemaakt te worden en voor zondig aangezien te worden vanwege je sexuele voorkeuren. Het is zeker waar dat mensen te weinig proberen en er te weinig idealisten over zijn maar aan de andere kant al die mensen die overlopen van goede idealen draaien naar verloop van tijd helemaal door. (*cough cough* zoals ts bijv *cough cough* ) Ik probeer zelf in m'n directe omgeving tolerant te zijn en mensen met respect tegemoet te treden, ik heb niet 't gevoel dat ik meer kan doen dan dat en als ik er teveel over ga nadenken dan eindig ik nog zoals tinoz en dat moeten we ook niet hebben.

M.
Hallon!
pi_57953841
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Moslims waarschijnlijk, die hebben voor alles wat wordt verboden in de koran een fobie.
Dat is de oosterse maatschappij joh.
pi_57953909
quote:
het zelfs genetisch bepaald is voor iemand geboren wordt
doh
  donderdag 10 april 2008 @ 11:54:57 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57953996
Tinoz is dus tegen vrijheid van meningsuiting, en voor censuur ?
zzz
  donderdag 10 april 2008 @ 12:18:56 #46
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_57954601
- edit-

[ Bericht 75% gewijzigd door Re op 10-04-2008 12:23:15 ]
pi_57954876
quote:

[..]

gast, TMF , je gaat toch niet geloven dat de 10 jarige kut pubertjes op een chatkanaal serieus genomen moeten worden.

En een concept schrijven harstikke mooi. Als je je nu eens bezig zou houden met het oplossen van je eigen problemen en als die helemaal weg zijn je eens bezig hield met andere problemen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 10 april 2008 @ 12:31:19 #48
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57954906
Het is aan de ene kant een beetje tweezijdig. Ik vind homofobie zelf een beetje triest, aangezien dat gaat om he tniet accepteren hoe een ander is. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn en ik vind dat we wel eens ons best mogen doen voor een maatschappij waarin dit ook werkelijk kan! (en dan op alle gebieden).

aan de andere kant, en dat is hoe ik er zelf over denk, is er een reactie vanuit de homowereld dat homseksualiteit steeds minder wordt toegestaan. enerzijds hun goed recht, maar er zijn ook homo's die homoseksualiteit zien als een levensstijl, het allesomvattende in hun leven. even ter vergelijking: ik als homo zijnde zie het feit dat ik op mannen val als een klein deel van mijn persoonlijkheid. mijn muzieksmaak, kledingsmaak, fysieke uitstraling en bewegingen, uitgaansgedrag en omgang met vrienden heeft daar in feite vrij weinig tot niks mee te maken. ik ga niet van madonna of britney houden modat ik homo ben en ik ga niet als een wijf dansen omdat dat twintig jaar geleden bij wijze van spreken in soho werd gedaan.

veel homos binden homoseksualiteit aan alles wat ze doen: homo uitgaan, zich apart voelen als homo en het zo breed mogelijk uitdragen. Een soort van constante confrontatie naar de buitenwereld om te laten zien dat ze homo zijn en omdat ze er trots op zijn dat ze het kunnen zijn. Nogmaals: niks mis mee, alleen door die confrontatie en de bijna gedwongen acceptatiedrang zorgt wel ervoor dat sommige mensen geen zin hebben om maar te accepteren dat ze homo zijn. Het gaat er eigenlijk niet om dat homoseksualiteit wordt geaccepteerd maar dat een persoon wordt geaccepteerd zoals ie is en dat het feit dat je op mannen valt daar een deeltje van kan zijn. Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.

ik spreek mezelf nu wel een beetje tegen want ook die mensen moet je kunnen accepteren zoals zij zijn, maar ik kan wel begrijpen als er mensen zijn die de opgedrongenheid van zon acceptatie niet echt geweldig vinden. 9maar dat is dan weer een ander iets dan echte homofobie .
put
your
clothes
on!
  donderdag 10 april 2008 @ 15:55:11 #49
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_57959314
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:30 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

gast, TMF , je gaat toch niet geloven dat de 10 jarige kut pubertjes op een chatkanaal serieus genomen moeten worden.

En een concept schrijven harstikke mooi. Als je je nu eens bezig zou houden met het oplossen van je eigen problemen en als die helemaal weg zijn je eens bezig hield met andere problemen.
Offtopic: LD alles goed? Ik heb de weg terug gevonden naar fok, zelfs zonder eiland

ontopic:
Ik sluit mij aan bij LD. Een betere wereld begint bij jezelf.
Boeiende discussie, dus ga door mensen
  donderdag 10 april 2008 @ 17:27:09 #50
71919 wonderer
pi_57961159
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Jerruh het volgende:
Het is aan de ene kant een beetje tweezijdig. Ik vind homofobie zelf een beetje triest, aangezien dat gaat om he tniet accepteren hoe een ander is. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn en ik vind dat we wel eens ons best mogen doen voor een maatschappij waarin dit ook werkelijk kan! (en dan op alle gebieden).

aan de andere kant, en dat is hoe ik er zelf over denk, is er een reactie vanuit de homowereld dat homseksualiteit steeds minder wordt toegestaan. enerzijds hun goed recht, maar er zijn ook homo's die homoseksualiteit zien als een levensstijl, het allesomvattende in hun leven. even ter vergelijking: ik als homo zijnde zie het feit dat ik op mannen val als een klein deel van mijn persoonlijkheid. mijn muzieksmaak, kledingsmaak, fysieke uitstraling en bewegingen, uitgaansgedrag en omgang met vrienden heeft daar in feite vrij weinig tot niks mee te maken. ik ga niet van madonna of britney houden modat ik homo ben en ik ga niet als een wijf dansen omdat dat twintig jaar geleden bij wijze van spreken in soho werd gedaan.

veel homos binden homoseksualiteit aan alles wat ze doen: homo uitgaan, zich apart voelen als homo en het zo breed mogelijk uitdragen. Een soort van constante confrontatie naar de buitenwereld om te laten zien dat ze homo zijn en omdat ze er trots op zijn dat ze het kunnen zijn. Nogmaals: niks mis mee, alleen door die confrontatie en de bijna gedwongen acceptatiedrang zorgt wel ervoor dat sommige mensen geen zin hebben om maar te accepteren dat ze homo zijn. Het gaat er eigenlijk niet om dat homoseksualiteit wordt geaccepteerd maar dat een persoon wordt geaccepteerd zoals ie is en dat het feit dat je op mannen valt daar een deeltje van kan zijn. Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.

ik spreek mezelf nu wel een beetje tegen want ook die mensen moet je kunnen accepteren zoals zij zijn, maar ik kan wel begrijpen als er mensen zijn die de opgedrongenheid van zon acceptatie niet echt geweldig vinden. 9maar dat is dan weer een ander iets dan echte homofobie .
Maar da's toch schijntolerantie? "Het mag wel, als we het maar niet zien". Daar heb je geen flikker (:')) aan. En waarom zou een pontificale zoen op de dam weerstand oproepen? Dan IS die intolerantie er toch al? Je wordt niet intolerant van geconfronteerd worden waar je in beginsel geen problemen mee hebt. Dat ben je al, en die "provocaties" kun je dan mooi als excuus gebruiken om die intolerantie te vergoeilijken.
  donderdag 10 april 2008 @ 17:31:19 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57961222
is een intolerant gedachtengoed eigenlijk een fout gedachtengoed? of zijn het de acties die je eraan verbindt?
  donderdag 10 april 2008 @ 17:38:58 #52
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57961377
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar da's toch schijntolerantie? "Het mag wel, als we het maar niet zien". Daar heb je geen flikker (:')) aan. En waarom zou een pontificale zoen op de dam weerstand oproepen? Dan IS die intolerantie er toch al? Je wordt niet intolerant van geconfronteerd worden waar je in beginsel geen problemen mee hebt. Dat ben je al, en die "provocaties" kun je dan mooi als excuus gebruiken om die intolerantie te vergoeilijken.
daarom gaat het mij in beginsel niet echt om, want ik vind gerust dat homo's op de dam zouden mogen zoenen. Wat je daarentegen ook ziet is bijna de wil te provoceren, om te laten zien dat je homo bent. Ik zie homoseksualiteit niet als provocatie of iets dat uitgedragen MOET worden in alle aspecten van hoe je bent. Voorbeeld is dat er iemand uit eindhoven eens met onze groep mee was en als een wijf op straat ging lopen, expres. toen een hetero voor de gein vroeg of hij een inlegkruisje tussen zijn benen had dat ie zo liep, begon hij van: ik ben hoe ik ben en als je tegen homo's bent kan je mijn aars likken. Ik zit op dat soort dingen ook niet te wachten en je ziet het eigenlijk steeds vaker. Het gaat er een beetje om dat er een drama omheen wordt gemaakt die eigenlijk helemaal niet hoeft, iets wat eigenlijk bijna niks meer met een persoonlijkheid te maken heeft maar meer als een enorm uithangbord met niks erop. Ik voel mij daarmee ook helemaal niet verbonden ofzo...
put
your
clothes
on!
  donderdag 10 april 2008 @ 17:52:14 #53
71919 wonderer
pi_57961627
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:31 schreef Re het volgende:
is een intolerant gedachtengoed eigenlijk een fout gedachtengoed? of zijn het de acties die je eraan verbindt?
Iedereen is vrij om te denken wat hij wil, maar ik had liever dat een aantal van die ideeen alleen in hun gedachten wordt afgespeeld, ja. Ik vind het een misbruik van de vrijheid van meningsuiting om mensen gewoon maar een beetje te beledigen "omdat het mag".
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

daarom gaat het mij in beginsel niet echt om, want ik vind gerust dat homo's op de dam zouden mogen zoenen. Wat je daarentegen ook ziet is bijna de wil te provoceren, om te laten zien dat je homo bent. Ik zie homoseksualiteit niet als provocatie of iets dat uitgedragen MOET worden in alle aspecten van hoe je bent. Voorbeeld is dat er iemand uit eindhoven eens met onze groep mee was en als een wijf op straat ging lopen, expres. toen een hetero voor de gein vroeg of hij een inlegkruisje tussen zijn benen had dat ie zo liep, begon hij van: ik ben hoe ik ben en als je tegen homo's bent kan je mijn aars likken. Ik zit op dat soort dingen ook niet te wachten en je ziet het eigenlijk steeds vaker. Het gaat er een beetje om dat er een drama omheen wordt gemaakt die eigenlijk helemaal niet hoeft, iets wat eigenlijk bijna niks meer met een persoonlijkheid te maken heeft maar meer als een enorm uithangbord met niks erop. Ik voel mij daarmee ook helemaal niet verbonden ofzo...
Ik ben met je eens dat er soms te snel naar "discriminatie" gegrepen wordt, maar ik kan maar niet begrijpen waarom mensen collectief tegen nichterig gedrag zijn. Is dat omdat ze dan meteen aan homo's moeten denken en dat niet willen? Want ik geloof echt niet dat het alleen het gedrag is dat ze niet moeten. Want een kerel in een leren broek en een Freddy-Mercurysnor mag OOK niet, terwijl dat zo'n beetje het tegenovergestelde is als het nichterige gedrag van queens.

Overdreven gedrag mag niet in Nederland? Misschien. Maar ik zie op Fok nooit iemand een topic openen dat ze zich zo irriteren aan (sic) die macho hetero's in de kroegen of iets in die richting.

Ik heb liever tien nichten die hun hele leven er naar ingericht hebben, dan een homo die doet alsof hij hetero is om niet te provoceren.
pi_57971364
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:31 schreef Re het volgende:
Da's 'n goeie. Gedachten zijn vrij natuurlijk en dan is er ook nog 'ns de vraag: wat is intolerant? Wat de één abnormaal vindt, vindt de ander heel gewoon, zelfde discussie die uren kan doorgaan. Dus als iemand al z'n gedachten over bepaalde dingen voor zich houdt dan doet diegene niks fout maar als iemand er allerlei acties aan gaat verbinden of zelfs al maar zijn/haar denkbeelden formuleert kun je reageren en kun je oordelen of iets naar jouw idee 'goed' of 'fout' is. En dan komt natuurlijk de vraag: wat is goed en wat is fout? Dit gaat ook wel erg richting filosofie zo.

M.
Hallon!
  zaterdag 12 april 2008 @ 00:53:38 #55
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57995754
Hmmm, ik heb me wel eens nichterig gedragen maar ik gedraag me nu als hetro al ben ik wel gevoelig voor trekjes overnemen van anderen . Ik kan daar niets aan doen , dat gaat vanzelf lijkt het bij mij te zijn.

ik vind het leuk dat jullie er zo ver opingaan maar ik wil gewoon niet de vraag stellen of er nou geen tolerantie is of niet en of dat goed of slecht is , Wat ik echter wel wil is een complete muur bouwen voor haters en een schokdraad voor homofoben aanleggen. Een veilige wereld voor de zich zelf ondekkende puber en een veilige woonplaats voor het homo stelletje. oja en geen discriminatie op de werkvloer ook als het wel meevalt , iedereen moet gelukkig kunnen zijn vind ik wel.

nogmaals , ik ben moe , kijk maar op mijn website .... http://tinoz.com...

echt , niemand luisterd , ik heb een oplossing en vroeg of laat moet de wereld er toch aan geloven en het enige verschil is tijd en striktheid vrijheid en archie .

in mijn plan kan je groeien in een netwerk , dat zal waarschijnlijk niet kunnen als je erop blijft wachten....
Save Us From Fashion !
pi_57995885
Als iemand denkt dat hij of zij homoow is moeten ze zelf weten, normaal? Nou ach, dat is hun eigen keus, ik denk altijd maar zo, als je naar een winkel gaat en je denkt laat ik eens wat stelen, dan ga je een grens over, dat is met sex ook zo.
Wil je dat? Ook zelf weten, maar je kunt nooit meer terug, je kunt nooit meer zeggen ik heb het niet gedaan want je deed het wel.
Kun je daarmee omgaan? Ik zie homoseksualiteit meer als een keus die mensen maken, wil je het echt? Doe je het? Of kijk je ernaar? Fantaseer je erover?
Wil je het echt?
Het zijn altijd weer vragen in het leven, fantasie beleven veroorzaakt vaak ook rust in iemands geest, en zijn.
Dat geldt voor zoveel dingen, niet alleen dit onderwerp.
In ons land zijn er wel erg veel homo waarom?
Schaamte? In andere landen mogen mannen elkaar veel aanraken dat is daar normaal hier niet, hier is dat vies en eng.
Misschien ligt hier een fout..
Dus ga je stelen? Of ga je niet stelen? Keus is aan jou. Is het een ziekte van de geest?
Ik weet het niet, ik ben hetero, dus kan me hier moeilijk in verplaatsen.
Toch lees je vaak van lesbienes dat ze nare ervaringen hebben met mannen, verkrachting etc, moet zeggen dat merendeel lesbienes heel lelijk en mannelijk zijn, homo's daarentegen zijn vaak erg mooie mannen.
Vrouwelijk zeg maar.
Als ik zou denken ok ik word lesbie zou ik never vallen op lelijke mannelijke vrouwen!
Dus..dat never...maar zowiezo lijkt het me saai met een vrouw, mannen hebben veel meer in zich om je aan te slijpen in geestelijke zin.
Ik heb geen homofobie maar heb wel een schurft aan homo types die zich overdreven op straat laten zien als zijnde homo.
Een echte homo hoeft zichzelf niet te laten zien als zijnde homo, dus die vergeet het provocerende gedeelte.

In de reincarnatie theorie denkt men dat homo's mensen zijn die in vorige levens in het lichaam zaten van het tegenovergestelde geslacht, nou dat zou inderdaad een optie zijn.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_57995886
2x fokbug
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:06:41 #58
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57995963
heb je hier eigenlijk wel over ngedacht dan ?
quote:
Dus ga je stelen? Of ga je niet stelen? Keus is aan jou. Is het een ziekte van de geest?
het is als aantafel zitten , wat schep je op , volgje je smaak of kijk je wat de ander eet ....
Save Us From Fashion !
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:36:54 #59
71919 wonderer
pi_58012097
Ademen is ook een keus. Je kunt het ook niet doen...
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:03:20 #60
190186 hierissieweer
pi_58012542
Alles in het leven is een keuze... Dat is ook een manier om dingen te bekijken. Interessant. Maar volgens mij is het een keuze tussen wat je bent en anders de keuze om iets te doen wat tegen je natuur is, een poppenkast spel, niet jezelf zijn...
Ik heb naar mijn idee een goede keuze gemaakt!
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:03:55 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58012556
Homofilie is geen keuze, homoseksualiteit wel.
Maar je kunt je afvragen hoe fijn je leven is als je homofiel bent, terwijl je in een heteroseksueel keurslijf wordt gedwongen.
Verder heb ik er ook geen problemen mee als mensen het een afwijking noemen, want dat is het nu eenmaal wel.
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat homo's nergens goed voor zijn (las een paar jaar geleden een artikel in Psychologie Magazine over homoseksualiteit in het dierenrijk en daar had het echt duidelijke voordelen). Verder doet een homo niemand kwaad met zijn seksuele voorkeur, dus niks aan de hand, lijkt me .
Verder geloof ik absoluut niet dat homoseksualiteit (mede) bepaald wordt door de omstandigheden waarin je opgroeit. Wel is het vast zo dat een heleboel mensen zich voorheen niet bewust waren van hun homoseksualiteit, omdat er niet over gesproken werd. Ze hadden misschien het gevoel dat er iets ontbrak, maar slaagden er niet in datgene wat ontbrak te definiëren.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:08:26 #62
190186 hierissieweer
pi_58012629
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Maar je kunt je afvragen hoe fijn je leven is als je homofiel bent, terwijl je in een heteroseksueel keurslijf wordt gedwongen.
Verder heb ik er ook geen problemen mee als mensen het een afwijking noemen, want dat is het nu eenmaal wel.
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat homo's nergens goed voor zijn (las een paar jaar geleden een artikel in Psychologie Magazine over homoseksualiteit in het dierenrijk en daar had het echt duidelijke voordelen). Verder doet een homo niemand kwaad met zijn seksuele voorkeur, dus niks aan de hand, lijkt me .
Verder geloof ik absoluut niet dat homoseksualiteit (mede) bepaald wordt door de omstandigheden waarin je opgroeit. Wel is het vast zo dat een heleboel mensen zich voorheen niet bewust waren van hun homoseksualiteit, omdat er niet over gesproken werd. Ze hadden misschien het gevoel dat er iets ontbrak, maar slaagden er niet in datgene wat ontbrak te definiëren.
Dat denk ik wel. Voor een deel dan, als een van de vele factoren, maar een factor die niet al te zwaar weegt.
Ik denk dat een bepaalde leefomgeving wellicht er voor kan zorgen dat er bepaalde psychologische processen zo verlopen dat je (stel je bent 50/50 georrienteerd) net naar de ene of net naar de andere kant geörienteerd bent. Maar dus niet zo dat je als je 100% hetero bent geboren, dat je dus 100% homo kan worden gemaakt door je omgeving.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:11:57 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58012699
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Voor een deel dan, als een van de vele factoren, maar een factor die niet al te zwaar weegt.
Ik denk dat een bepaalde leefomgeving wellicht er voor kan zorgen dat er bepaalde psychologische processen zo verlopen dat je (stel je bent 50/50 georrienteerd) net naar de ene of net naar de andere kant geörienteerd bent. Maar dus niet zo dat je als je 100% hetero bent geboren, dat je dus 100% homo kan worden gemaakt door je omgeving.
Ja, ok, zo formuleer je het alweer anders .
Maar als ik op m'n eigen leven terug kijk, dan zie ik dat echt niet, hoor. Ik wist wel dat homo's bestonden (we deden er wat giechelig over op school), maar ik ben in een superheteroseksueel gezin opgegroeid. Ik had nooit met homo's te maken. Ik weet inmiddels wel dat het 'in de familie zit', maar dat wist ik toen niet en als ik terug kijk op mijn eigen jeugd, had ik altijd al iets met vrouwen. Hoe verklaar je dat dan? Ik kan me beslist niet voorstellen dat ik hetero zou zijn. Ik moet er niet aan dénken!
Niet meer actief op Fok!
pi_58013461
Hm ik heb ergens gelezen dat iedereen wel 'n beetje bisexueel is. Maar goed, beetje wild plan van tinoz om alle 'homofoben' maar af te maken. Ik denk niet dat de wereld daar nou veel beter van wordt, van agressie. Zal wel komen omdat ik zo'n linkse hippie ben.

M.
Hallon!
  zondag 13 april 2008 @ 03:19:28 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58015665
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
Ademen is ook een keus. Je kunt het ook niet doen...
uhmm nee dus ... ademen wordt gereguleerd door de parasympaticus...
  zondag 13 april 2008 @ 10:35:56 #66
190186 hierissieweer
pi_58017199
Mijn internet doet raar, net 2 stukken gepost...
In de herhaling:

@RE Wat Wonderer volgens mij probeert te zeggen met die opmerking is dat het net zo absurd is om te zeggen dat homoseksualiteit een keuze is, als om te zeggen dat ademen een keuze is. Beide zijn dingen die gewoon aanwezig zijn en wat je niet kunt "laten" beiden komen vanuit diep van binnen...

@Viking84
Ik heb aan het begin van het topic een lijstje met verklaringen gegeven.
Zoals ik daarin aan ga is het een deel biologisch, dus zo zijn wij. Maar ik denk wel dat omgeving er een invloed op kan hebben. Het is dus een nature-nurture verhaal. Maar het is in de regel vaker subtiel aanwezig dan dat het er duidelijk bovenop ligt. Ik probeer homoseksualiteit niet te ontkennen, maar te verklaren en dat kan vanuit meerdere zichtspunten.

Overigens als ik naar mijn zelf kijk was ik idd ook altijd al een klein homotje
En weet eigenlijk niet beter dan dat ik op mannen val. Maar als mijn vader nog had geleeft had ik waarschijnlijk dit niet zo snel voor mezelf geaccepteerd of zelfs erkend. Ik spreek over een als, want ik weet het niet zeker. Maar denk wel dat er soms situaties zijn waarin je het onbewust wel weet, maar dat homoseksualiteit niet kan omdat het niet geaccepteerd is in jouw omgeving. Dan kan je psyche zo sterk zijn dat deze het voor jou kunnen onderdrukken...
  zondag 13 april 2008 @ 11:49:04 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58018180
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:35 schreef hierissieweer het volgende:
@RE Wat Wonderer volgens mij probeert te zeggen met die opmerking is dat het net zo absurd is om te zeggen dat homoseksualiteit een keuze is, als om te zeggen dat ademen een keuze is. Beide zijn dingen die gewoon aanwezig zijn en wat je niet kunt "laten" beiden komen vanuit diep van binnen...
dan had hij moeten zeggen: ademen is geen keus net als homofilie

maar ik begreep wel wat hij bedoelde
  zondag 13 april 2008 @ 12:24:18 #68
71919 wonderer
pi_58018680
quote:
Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef Re het volgende:

[..]

Goed, eten dan. Je kunt ook kiezen om NIET te eten
  woensdag 30 april 2008 @ 02:11:50 #69
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58393340
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Offtopic: LD alles goed? Ik heb de weg terug gevonden naar fok, zelfs zonder eiland

ontopic:
Ik sluit mij aan bij LD. Een betere wereld begint bij jezelf.
Boeiende discussie, dus ga door mensen
Tegen beter weten in post ik deze post , het GGZ is nu op de hoogte van ijn tijden dat ik actief ben op het internet, het zou zomaar kunnen dat ze er achter komen dat ik, ALS < (ja ALS) ik er eenmaal voor ga, dat ikeen hele nacht door kan zeulen op fok.
jezelf verbeteren , heb jij dat dan lately al geprobeerd , it drives you MAD , MAD I tell you.

voorbeeld iek kon geen planten doden of breken ontpotten of snoeien , ik verbeter nu mijzelf door te doen wat er daar va me wordt gevraagd. boeketjes maken en planten overpotten , uit hun natuurlijke systeem halen .... daar ben ik aan beland
Save Us From Fashion !
pi_58393827
ach ik ben homoseksueel bezig gewwest maar voel me geen homofiel...

heb niet dit topic doorgelezen...
pi_58397182
quote:

[..]

Je ziet de paar homofoben (drie die jij sprak, blijkbaar) op een chatkanaal als een goede norm om de hele nationale homofobie te meten?

Wow
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58397228
quote:
Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef Re het volgende:

[..]

Tóch kan je jezelf wurgen. Is volgens mij maar een paar mensen gelukt. Getuigt wel van discipline
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  woensdag 30 april 2008 @ 18:48:18 #73
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58401392
Op TMF is altijd wel iets te doen en het gaat er vaak over actueele zaken ,

buitenlanders dit , buitenlanders dat ,

londsdale dragers dit , londsdale dragers dat ,

homo's dit , homos dat ....
Save Us From Fashion !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:09:44 #74
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59178757
ok heel fijn allemaal maar het gaat wel gewoon maar door , ik werd laatst voor vuile flikker uitgemaakt op het GGZ door een Turks meisje , ze verschool zich achter de taal barriere ; DWZ dat ze deed ofdat ze niet wist wat ze gezegd had , ze zei dat flikker iets als knipperlicht betekende ofzo, zo triest . Maar ook dat soort dingen gebeuren dus.

het gaat allemaal gewoon maar door , er zijn daar ook oudere mensen die het "tegen natuurlijk "vinden.Rdelijk vervelend allemaal maar zo is het eenmaal. Is homofobie een ziekte ? ik vrees van niet , het is iets wat in de mens schuilt waar ik me ook gewoon in zou kunnen vinden . Dit is echt zo maar ik zou willen dat iedereen het accepteerde voor wat het was .
Save Us From Fashion !
pi_59180333
dus eigenlijk is TS gewoon een latente homo?
pi_59180857
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[...] Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.

Goed punt.
Voor sommige mensen is hun persoonlijkheid gelijk aan hun sexualiteit. Hun sexualiteit bepaalt alles, van muzieksmaak en films tot demonstratief zoenen op de dam.

Ik heb geen probleem met geliefden die op straat een kusje stelen, maar wel als het pontificaal moet - zo van: zie mij eens! Ik vind het plezierig als mensen van ALLE voorkeuren bepaalde dingen niet aan anderen opdringen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:21:23 #77
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59181722
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
????????????
Save Us From Fashion !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:00:55 #78
71919 wonderer
pi_59182685
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoezo latent?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:09:09 #79
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59184952
wat IS latent dan ? wat is er sluimerend aan mij ?
Save Us From Fashion !
pi_59185374
www.vandale.nl

la·tent (bijvoeglijk naamwoord; latenter, latentst; latentie)
1 verborgen blijvend
pi_59187307
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er volledig van overtuigd dat dat zeker wel 1 van de factoren is voor het "ontwikkelen/bepalen"(heb er ff geen goed woord voor in deze zin) van homosexualiteit.
pi_59187326
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..

dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?

en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?

ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
pi_59187408
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..

dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?

en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?

ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Ja want elke man komt ooit een dag tegen waarop je kiest tussen homo of hetero worden.

Uit die zin kan ik vrijwel zeker opmaken dat jij ook ooit met deze kwestie struikelde en toen maar geforceerd voor vrouwen koos?
pi_59187891
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.

Ik heb me er ook mee bezig gehouden, en het is overal en vooral in onze maatschappij een heel belangrijk onderwerp. Ik heb me altijd lichamelijk tot vrouwen aangetrokken gevoelen, dat is iets wat toch duidelijk is. Mentaal is ingewikkelder, ik geloof dat dit met onze maatschapppij met het Christendom te maken heeft, dat gaat heel diep hoor dat Christendom. Het is een stroming die voorschrijft dat je elkaar moet liefhebben, dus ook mannen. Als ik mannen meemaak is het best een probleem voor velen dat ze hiermee wat stribbelen, en het is een onderdeel waar m'n site ook mee te maken heeft.

Dus in onze maatschappij wordt het te lief doen bevorderd, en sommige jongens zullen dit wat letterlijk nemen, en erin tuinen en homo worden, ze zullen zeggen maar het is toch goed om lief tegen elkaar te doen? Jezus heeft het gezegd man, weet jij het beter dan Jezus? Het antwoord hierop is ingewikkeld, maargoed denkstof, leuk dat jij hier ook wat kennis van hebt van deze kwestie gezien wat je hierboven zei.
Multiculti.org
pi_59188610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef multiculti-2008 het volgende:
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.
Die opmerking was sarcastisch. Een (echte)homo heeft die keuze nooit kunnen maken, die keuze is voor hem gemaakt. Als iemand geen erectie krijgt van een vrouw maar wel van een man is toch heldere taal?

Maar blijkbaar is dat jou visie (dat ze wel een keuze maken), en aan de hand van je laatste zin vermoede ik dat jij ooit z'n "dilemma" had.
pi_59189429
Als ik al je topics zie kom ik tot maar 1 conclusie: je hebt teveel vrije tijd.

Ga sporten, neem een baantje, maak een gezinnetje. Dan hoef je ook niet zoveel op de ander te letten.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:57:31 #87
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189596
en hoe "maak" ik dan een gezinnetje ?
Save Us From Fashion !
pi_59189657
Vrouw vinden. Neuken zonder condoom. 9 maanden wachten. En é voilá une gezin.

Naar keuze kan ook tijn of basiculum worden toegevoegd.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:08:30 #89
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189852
Vrouw vinden , en dat met behulp van een programma zoals "homo zoekt vrouw" ofzo ? en hoe moet ik een kind gaan opvoeden als ik zelf al niet geacht wordt voor mezelf te kunnen zorgen op zo een niveau dat er chronische zorg of in mijn geval nu al iig langduurige zorg bij aan te pas moet komen ? je bent wel erg grof vind ik , je zegt dat ik moet doen wat voor jou normaal is maar voor mij niet te doen lijkt , denk je dat ik er nooit aan heb gedacht ofzo ? ik zou maar al te graag huisje boompje beesje hebben maar dat is in mijn geval erg moeilijk, ik heb het de laatste tijd wel overkinderen met andere mensen maar we grappen er alleen over zo van "zullen we ons schizofrene kind dan Tinoz Jr. noemen ?" maar daar blijft het bij , schizofrenie ( zoals je vast al hebt gelezen ergens in mijn topics ) is erfelijk en daarom is het zo ie zo al moeilijk voor mij om aan kinderen te beginnen en als ik dan ga adopteren moet ik toch wel een minimale gezins situatie in stand kunnen houden met iemand waar ik op kan bouwen . Mijn aandoening is van die aard dat ik langzaam maar zeker gek word van mensen die te dicht op mijn huid zitten. Ik kan niet normaal met vrienden omgaan en ik kan niet normaal met mensen omgaan waarmee ik een relatie heb. Ik heb ook de diagnose Einzelganger gekregen voordat ik zelf merkte dat ik niet goed met anderen functioneer.

wrijf het er dus maar lekker in .
Save Us From Fashion !
pi_59189895
Ben je homo dan?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:13:06 #91
71919 wonderer
pi_59189938
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:15:27 #92
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189978
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
Save Us From Fashion !
pi_59189980
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?
De maatschapij.

Maar het is aan jou de keus om daaraan te houden of niet.
pi_59189987
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:15 schreef tinoz het volgende:
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
Je ontwijkt me vraag .
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:22:11 #95
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59190092
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Ben je homo dan?
lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:32:00 #96
190186 hierissieweer
pi_59190327
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Ben je homo dan?
Ik wel
pi_59190374
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:22 schreef tinoz het volgende:

[..]

lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
Mag ik een Ja of Nee?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:37:45 #98
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59190446
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:34 schreef Cahir het volgende:

[..]

Mag ik een Ja of Nee?
nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:43:03 #99
71919 wonderer
pi_59190553
Een echte keus is het natuurlijk niet als je beschimpt, bespuugd en geslagen wordt...
pi_59190581
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:37 schreef tinoz het volgende:

[..]

nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
Bi?

Enige manier om erachter te komen is het te doen he
  zaterdag 7 juni 2008 @ 02:21:18 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59191032
zo, ff opgeschoond, geen off topic reacties meer
pi_59191104
Veel reacties in deze topic zijn weer erg voorspelbaar. Het zou tegennatuurlijk zijn, het zou iets zijn waar je voor kiest, enzovoort. Ook is iemand die zich zorgen maakt over homofobie natuurlijk per definitie zelf een latente homo. Het is allemaal zo sneu en kortzichtig dat het amper de moeite nog waard is om te reageren.

Het is voor veel mensen te confronterend om op te merken dat homo's en hetero's meer gemeen hebben dan ze van elkaar verschillen. Je trapt vooral de gemiddelde heteroman nogal op z'n pik als je daarop wijst. Stel toch eens voor dat mensen van jou gaan denken dat je homo bent. So what, denk ik dan. Jouw sexuele oriëntatie is jouw eigen zaak en niemand weet het beter dan jezelf. Laat mensen zeggen wat ze willen zeggen; sta er ver boven.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 02:35:03 #103
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59191132
mooi dan ga ik nu slapen
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 03:57:29 #104
71919 wonderer
pi_59191520
Elfletterig
pi_59191886
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef Cahir het volgende:

[..]

Die opmerking was sarcastisch. Een (echte)homo heeft die keuze nooit kunnen maken, die keuze is voor hem gemaakt. Als iemand geen erectie krijgt van een vrouw maar wel van een man is toch heldere taal?

Maar blijkbaar is dat jou visie (dat ze wel een keuze maken), en aan de hand van je laatste zin vermoede ik dat jij ooit z'n "dilemma" had.
dan heb je een simplistische wereldvisie. Als je iets van mensen weet ipv klakkeloos nablaten van de algemene opinie, zou je weten dat er een verschil in percentage homo's bestaat in verschillende culturen. Dan zegt de naieveling MAAR MAAR eigenlijk is het percentage homo's gelijk maar in sommige landen wordt het onderdrukt. Naja ik ga dat verder niet weer argumenteren allemaal, dit is gewoon een gebrek aan mensen begrijpen, cultuur/je jeugd heeft invloed op het wel of niet homo zijn, de vraag is hoeveel. Volgens mij een heleboel.

En ik heb de indruk dat fysieke prikkels ook veranderbaar zijn, gelijk Pavlov.

Waarom moest je nog vragen of die Tinoz een homo was? haha
Multiculti.org
pi_59191891
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
Veel reacties in deze topic zijn weer erg voorspelbaar. Het zou tegennatuurlijk zijn, het zou iets zijn waar je voor kiest, enzovoort. Ook is iemand die zich zorgen maakt over homofobie natuurlijk per definitie zelf een latente homo. Het is allemaal zo sneu en kortzichtig dat het amper de moeite nog waard is om te reageren.

Het is voor veel mensen te confronterend om op te merken dat homo's en hetero's meer gemeen hebben dan ze van elkaar verschillen. Je trapt vooral de gemiddelde heteroman nogal op z'n pik als je daarop wijst. Stel toch eens voor dat mensen van jou gaan denken dat je homo bent. So what, denk ik dan. Jouw sexuele oriëntatie is jouw eigen zaak en niemand weet het beter dan jezelf. Laat mensen zeggen wat ze willen zeggen; sta er ver boven.
zucht weer zo'n Balkenende. Zo dachten we al 11letterig, van homo's hoor je te accepteren en zijn fantastische mensen waar niks mis mee is, alleen een kleine genetische afwijking verandering waar je uitermate veel respect voor hoort te hebben. Vervolgens doe je iedereen gelijk Balkenende en zijn politieke elitevrienden die anders als jou denken af als sneu en kortzichtig, het plebs zoals de konegin het misschien zou zeggen (de koningin is de ware machthebber balkenende <- koningin ) en amper de moeite waard om naar te luisteren. Wat je niet ziet is dat jij wordt beinvloed door onze religie, het Christendom, en daarmee over het algemeen succesvol je gelijk krijgt (niet letterlijk Christendom dat officieel homo zijn afwijst, maar het Christendom van de praktijk, het knuffelen van misdadigers, zoenen van verkrachters en subsidieren van de Taliban ) gg
Multiculti.org
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:21:31 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59192740
mên jij hebt issues
pi_59194518
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 07:11 schreef multiculti-2008 het volgende:
zucht weer zo'n Balkenende. Zo dachten we al 11letterig, van homo's hoor je te accepteren en zijn fantastische mensen waar niks mis mee is, alleen een kleine genetische afwijking verandering waar je uitermate veel respect voor hoort te hebben. Vervolgens doe je iedereen gelijk Balkenende en zijn politieke elitevrienden die anders als jou denken af als sneu en kortzichtig, het plebs zoals de konegin het misschien zou zeggen (de koningin is de ware machthebber balkenende <- koningin ) en amper de moeite waard om naar te luisteren. Wat je niet ziet is dat jij wordt beinvloed door onze religie, het Christendom, en daarmee over het algemeen succesvol je gelijk krijgt (niet letterlijk Christendom dat officieel homo zijn afwijst, maar het Christendom van de praktijk, het knuffelen van misdadigers, zoenen van verkrachters en subsidieren van de Taliban ) gg
Ik ben in mijn leven voor veel uitgescholden, maar (gelukkig) nog nooit voor een Balkenende. Voor jouw informatie: Balkenende is allesbehalve iemand die voor homo's opkomt. Tijdens een bezoek aan Indonesische studenten kreeg hij als premier vragen over het homohuwelijk in Nederland. In plaats van het te verdedigen en het Nederlandse standpunt uit te leggen, heeft hij daar alleen maar gezegd dat hij als kamerlid zelf tegen had gestemd. Hoezo premier van alle Nederlanders?

Op je geneuzel over de koningin ga ik niet in. Het doet niet terzake en ik snap niet wat je bedoelt. Verder is het mijn volste recht om te vinden dat homofoben kortzichtig zijn. Ik word als atheïst nauwelijks door religie beïnvloed. Ik denk namelijk ZELF na over dingen en neem dan een standpunt in. Daar heb ik geen 2000 jaar oud boek voor nodig. Nog een reden dus, waarom ik helemaal niks heb met Balkenende en consorten. Ik sta afwijzend tegenover religie (dus ook het christendom) dus datgene wat jij aan het christendom koppelt (voor eigen rekening) is niet aan mij besteed.
pi_59195427
ja hij doet wel s wat goed he, van mij mogen ze gelijk dat homohuwelijk weer afschaffen en alle homo's in de greppel en aarde eroverheen.
en je leeft toch in de Hollandse cultuur waarin de meeste atheist zijn, maar stiekem worden we toch flink door Christendom beinvloed, enerzijds door de politiek die denkt goed te doen door de richtlijnen van de religie aan te houden die dus niet zo fantastisch zijn, anderzijds door ieder individu die nog niet wijs genoeg is, want iedereen heeft de neiging te leven naar de dominante religie, zeker in moeilijke situatie. Tot hij bewust dit alles heeft doordacht en een andere mentaliteit heeft aangeleerd en gewend is geraakt. Maja met dat ik anti-christendom ben betekent niet dat je van god los kan zijn he en opeens doen dat wat de schepping niet zo bedoeld had, ja homo's zijn tegendraads en houden niet van verantwoordelijkheid
Multiculti.org
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:34:57 #110
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_59195569
ik hoorde iets van tmf-chat

dat is ook wel de slechtste plek op het internet zo''n beetje (na kinderporno sites, hoewel het dat soms ook bijna is)
maak maar een account met als naam meisje16
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_59195837
Misschien moet je gewoon een tijdje niet meer op internet gaan
Het enige wat er volgens mij gebeurt is dat je je gaat ergeren, er een topic over opent, niet de reacties krijgt die je hoopt of begrijpt en je weer gaat ergeren
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:51:07 #112
190186 hierissieweer
pi_59196055
Waar is mijn stuk over het gekkenhuis gebleven?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:59:20 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59196277
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja hij doet wel s wat goed he, van mij mogen ze gelijk dat homohuwelijk weer afschaffen en alle homo's in de greppel en aarde eroverheen.
Kuttroll .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_59197249
quote:
Eensch +1
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:58:33 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59197954
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Kuttroll .
nah, gewoon een mooi voorbeeld van homofobie, altijd verrassend dat er mensen met zulke gedachtengoed bestaan...
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:59:21 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59197980
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef hierissieweer het volgende:
Waar is mijn stuk over het gekkenhuis gebleven?
dat is weg, omdat offtopic of niet relevant, pick your thing...
pi_59198307
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef Re het volgende:

[..]

dat is weg, omdat offtopic of niet relevant, pick your thing...
Homofoob
pi_59198413
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:19 schreef hierissieweer het volgende:
Ik denk overigens wel dat homoseksualiteit een bepaalde oorsprong heeft.
A uit onderzoek is een "afwijking" in de hersenen van homoseksuele mannen ontdekt, een bepaald gedeelte leek op het zelfde gedeelte, maar dan van de vrouw.
B denk ik dat bepaalde sociale-contextuele(lees psychologische) factoren een rol spelen: Kinderen verlangen een rolmodel, als vader niet aanwezig is word moeder dit. Moeder valt op mannen dus het kind ook (tis wat ingewikkelder)
En C: Het maatschappelijk klimaat veranderd waardoor mensen meer mogen ontdekken wie zij zijn en wat zij zijn. We zitten niet meer vast aan "rolpatronen' dus kunnen kiezen of wij ons gevoelswereld hun gang laten gaan.

En nee, na de liberale stroming, komt er tegenwoordig een tegenbeweging tegen homo's op. Deze mensen worden worden te veel geconfronteerd met de homoseksualiteit en reageren hier op. Denk bijvoorbeeld aan religieuze stromingen (en de daarbij behorende opvattingen over homoseksualiteit) en natuurlijk die geen die hun (nog niet erkende/onderkende) homoseksualiteit hebben geaccepteerd...

Zo zijn er ook een hoop mensen die bijv, alleen zussen hebben. En zich op dezelfde manier gaan gedragen, en homo worden. Een oude vriend van mij is dit ook overkomen.

Het heeft iets met het ontbreken van mannelijkheid te maken in de omgeving. Maar dat hoeft niet persee.
pi_59198680
Homosexualiteit is niet nurture
Het is nature
Daar is ook geen debat meer over, daar zijn ze al lang over uit
Maar blijf maar stug geloven dat als je opgroeit in een roze kamer dat je homo bent en meer van die onzin
Have fun
pi_59198773
jaja nu zeggen dat homo's prachtig zijn, morgen met een hond in bed omdat de mannen niet mans genoeg zijn.. vrouwen..
Multiculti.org
pi_59198781
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:19 schreef Elckiebone het volgende:

[..]

Zo zijn er ook een hoop mensen die bijv, alleen zussen hebben. En zich op dezelfde manier gaan gedragen, en homo worden. Een oude vriend van mij is dit ook overkomen.

Het heeft iets met het ontbreken van mannelijkheid te maken in de omgeving. Maar dat hoeft niet persee.
Wat jij zegt hoort meer onder de 'theorie' "gebrek aan mannelijke voorbeelden". Vaak word geuit in de vorm van een missende vaderrol. Maar zoals jij het beschreef is ook goed mogelijk.
  zondag 8 juni 2008 @ 01:22:46 #122
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59208997
wat voor onzin is dat ?
Save Us From Fashion !
  zondag 8 juni 2008 @ 01:46:04 #123
71919 wonderer
pi_59209405
Ik denk niet dat je homo wordt en blijft als je niet ook een (genetische) aanleg hebt.

Homoseksueel gedrag kan wel gevormd worden (zie gevangenissen), maar die mannen kiezen zodra mogelijk gewoon weer voor vrouwen.

Ik heb wel eens het verhaal gelezen van een jongen die in een internaat opgroeide en daar al heel vroeg kennismaakte met seks tussen mannen. Toen hij op zichzelf ging wonen, wist hij niet beter of hij was homo, tot hij een meisje tegen het lijf liep en zich realiseerde dat hij verliefd werd op vrouwen, niet op mannen. Hij was dus altijd hetero, hij wist het alleen niet.
  zondag 8 juni 2008 @ 02:34:59 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59210045
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:37 schreef multiculti-2008 het volgende:
jaja nu zeggen dat homo's prachtig zijn, morgen met een hond in bed omdat de mannen niet mans genoeg zijn.. vrouwen..
zoals gezegd, welke issues heb je?
pi_59211523
quote:
Op zondag 8 juni 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat je homo wordt en blijft als je niet ook een (genetische) aanleg hebt.
ik wel

Re wat welke issues, heb jij enig verstand van vrouwen in ons land? De nr 1 reden dat vrouwen ziek zijn van de Hollandse mannen, en dit zie je een boel beter in de randstad, is dat ze niet mans genoeg zijn. Is dit alles compleet aan jou voorbij gegaan? Dan weet je waarlijk niks.
Multiculti.org
  zondag 8 juni 2008 @ 08:54:06 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59211621
multiculti-2008 móet wel een troll zijn .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 juni 2008 @ 16:39:11 #127
71919 wonderer
pi_59221616
quote:
Op zondag 8 juni 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
multiculti-2008 móet wel een troll zijn .
Kunnen dat soort types niet preventief geruimdband worden? OF voorziet de policy daar niet in?
pi_59222838
quote:
Zo kun je de dingen ook oplossen

Dus de volgende keer wanneer iets speelt waar jij het niet mee eens bent, hoef je niet zo met zoiets radicaals te komen, want daar los je al helemaal niets mee op.

= edit =
Afgezien van het feit dat het je nooit gaat lukken om alle homo's in de greppel te gooien, kun je beter je agressie in je aanpakken.

[ Bericht 10% gewijzigd door MNR op 08-06-2008 17:25:20 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59222880
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:39 schreef wonderer het volgende:
Kunnen dat soort types niet preventief geruimdband worden? OF voorziet de policy daar niet in?
Dat vraag ik me ook al langere tijd af, ook wat bijvoorbeeld het NWS-forum betreft. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend in het R&P-feedbacktopic.
  zondag 8 juni 2008 @ 17:28:07 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59223054
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:58 schreef Re het volgende:

[..]

nah, gewoon een mooi voorbeeld van homofobie, altijd verrassend dat er mensen met zulke gedachtengoed bestaan...
Mooi voorbeeld? Een mooi voorbeeld zou zijn van iemand die een keer komt met een onderbouwd antwoord op de vraag waarom hij homofobisch is. Iets wat verder gaat dan een uitspraak dat homo's ranzig zijn of dat ze liever dood moeten.
Hoogachtend,
Erik.
pi_59223290
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld? Een mooi voorbeeld zou zijn van iemand die een keer komt met een onderbouwd antwoord op de vraag waarom hij homofobisch is. Iets wat verder gaat dan een uitspraak dat homo's ranzig zijn of dat ze liever dood moeten.
Haha laatst ook geprobeert bij iemand
En idd ze komen niet verder dan ja maar ik vind het vies
(en dan vaak ook nog het ongeloveloos kromme lesbiennes vind ik niet eens zo vies maar homos )

Maar anyway er is geen onderbouwde reden om homofobisch te zijn daarom komen ze niet ver
pi_59230911
achja dat zijn dingen, conclusies waar je op kan komen, niet iedereen denkt op die manier. Veel mensen denken zoals jullie, vrijheid en live/let live. Ik ken het gedachtegoed wel. Ik praat soms met homo's hoor, maar ik kan het niet laten om ze toch wat te pesten en voor aap te zetten.
Multiculti.org
  zondag 8 juni 2008 @ 21:39:38 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59231008
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef multiculti-2008 het volgende:
achja dat zijn dingen, conclusies waar je op kan komen, niet iedereen denkt op die manier. Veel mensen denken zoals jullie, vrijheid en live/let live. Ik ken het gedachtegoed wel. Ik praat soms met homo's hoor, maar ik kan het niet laten om ze toch wat te pesten en voor aap te zetten.
En om ze dood te wensen. Dat gaat wel wat verder dan pesten en voor aap zetten, vind je niet?
Hoogachtend,
Erik.
pi_59231276
Ach je moet niet te snel op de trompet blazen.
Multiculti.org
  zondag 8 juni 2008 @ 22:08:13 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59232095
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef multiculti-2008 het volgende:
Ach je moet niet te snel op de trompet blazen.
ach ja, blazen homo's es niet op de vooroordelende fluit, dan is het wel de trompet.
put
your
clothes
on!
  maandag 9 juni 2008 @ 03:21:16 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59237470
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

dat is toch de essentie van een fobie? Dat het compleet irrationeel is, ik heb liever mensen die stupide een bekrompen mening neerzetten als iemand die er nog een onderbouwde essay van maakt .
  maandag 9 juni 2008 @ 03:25:12 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59237480
quote:
Op zondag 8 juni 2008 08:27 schreef multiculti-2008 het volgende:

[..]

ik wel

Re wat welke issues, heb jij enig verstand van vrouwen in ons land? De nr 1 reden dat vrouwen ziek zijn van de Hollandse mannen, en dit zie je een boel beter in de randstad, is dat ze niet mans genoeg zijn. Is dit alles compleet aan jou voorbij gegaan? Dan weet je waarlijk niks.
Ik heb heel veel verstand van de vrouwen in dit land . En dat greppelkutjes zoals jij blijkbaar wil, echte mannen willen (zeker met voorkeur voor tafkan en sotere baard) dan moeten ze dat vooral doen. Succes met je breezersletjes die naar je opkijken, dat moet toch een trots gevoel geven.
  maandag 9 juni 2008 @ 03:49:28 #138
71919 wonderer
pi_59237517
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:21 schreef Re het volgende:

[..]

dat is toch de essentie van een fobie? Dat het compleet irrationeel is, ik heb liever mensen die stupide een bekrompen mening neerzetten als iemand die er nog een onderbouwde essay van maakt .
Argumenten kun je weerleggen en hopelijk de persoon in kwestie op andere gedachten brengen. Met "het staat in de bijbel" wordt dat wat lastiger...
  maandag 9 juni 2008 @ 12:53:18 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59244215
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:21 schreef Re het volgende:

[..]

Onder het mom van fobie mag je dus zeggen wat je wil en dan is het alleen een mooi voorbeeld.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:49:09 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59245785
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Onder het mom van fobie mag je dus zeggen wat je wil en dan is het alleen een mooi voorbeeld.
nee, in DIT topic specifiek over dit probleem is het een mooi voorbeeld van iemand die het niet begrepen heeft...

Het probleem is er dus, en je kan wel hypercorrect proberen te zijn maar daarmee haal je het probleem niet weg dat er mensen alhier zijn die het niet zo op homo's hebben. En het dan weghalen slaat gelijk de discussie dood en laat zien dat alles nog niet koek en ei is.
pi_59251551
quote:
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:25 schreef Re het volgende:
Ik heb heel veel verstand van de vrouwen in dit land . En dat greppelkutjes zoals jij blijkbaar wil, echte mannen willen (zeker met voorkeur voor tafkan en sotere baard) dan moeten ze dat vooral doen. Succes met je breezersletjes die naar je opkijken, dat moet toch een trots gevoel geven.
waaruit maak je op dat ik greppelkutten wil, of breezersletten? Ik zeg gewoon dat vrouwen ziek zijn van Hollandse mannen. Dat de Hollandse vrouw zich vaak schaamt voor de Hollandse man. Ik zie dat als een gegeven, en als je meer over m'n ideeen wist zou je weten dat ik dit probleem probeer op te lossen. En elke vrouw wil voorzover ik weet wel een echte man, of ze nou een slet is of een keurige meid.

Verder is het ook niet m'n bedoeling iemand te beledigen, de oorzaak van dit alles is in mijn opinie in cultuureigenschappen, die te vinden zijn in de religie vnl. Dus zo beredeneerd zijn de Hollandse mannen (en vrouwen) slachtoffer van de cultuur waar ze/we in leven, en dat maakt het leven minder leuk als dat het kan zijn.
Multiculti.org
  maandag 9 juni 2008 @ 18:16:29 #142
71919 wonderer
pi_59253012
Het maakt toch niks uit dat vrouwen "echte" mannen willen en dat homo's niet mannelijk schijnen te zijn? Die willen die vrouwen toch niet. Dus dat helpt die vrouwen alleen maar om niet verliefd te worden op de verkeerde.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:34:23 #143
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_59264762
Om ff te reageren op dat homoseksualiteit steeds minder geaccepteerd wordt, ik ben het er niet mee eens. In de jaren 90 stond alles in het teken van vrijheid voor seksualiteit. Alles moest kunnen en homoseksualiteit móest geaccepteerd worden. Zodoende zijn mensen gaan aanvaarden dat het in de samenleving hoort, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het heeft geaccepteerd. Nu is de saus van "vrijheid voor seksualiteit" er een beetje af, zodoende worden homofobe gedachten meer uitgesproken. Maar die gedachten waren er 10 jaar geleden ook al.

Gelukkig wordt homoseksualiteit door de meerderheid van de samenleving geaccepteerd. Maar zo'n wet dat homofobe uitspraken verboden moeten worden, vind ik helemaal niks. Ik hoor veel liever wat mensen echt denken, in plaats van dat ze "ja" zeggen en "nee" denken. Besides, vrijheid voor meningsuiting gaat toch voor alles?
pi_59268358
quote:
Op zondag 8 juni 2008 08:27 schreef multiculti-2008 het volgende:

[..]

ik wel

Vrouwen houden nu eenmaal van kerels die seks met elkaar hebben. Of op z'n minst met elkaar zoenen. Dat vinden ze nu eenmaal sexy-er dan een ventje dat om homoseksualiteit loopt te janken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_59271085
quote:
Van mij mogen ze gelijk dat homohuwelijk weer afschaffen en alle homo's in de greppel en aarde eroverheen.
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef multiculti-2008 het volgende:
Verder is het ook niet m'n bedoeling iemand te beledigen...
Nominatie voor de meest ongeloofwaardige uitspraak op Fok ooit.
pi_59281845
ja behalve dat ik met dat niet beledigen het over de Hollandse mannen in het algemeen had.
Multiculti.org
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:22:51 #147
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_59282063
't niet zozeer een ziekte, het is meer een plaag.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:27:29 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59282163
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:12 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja behalve dat ik met dat niet beledigen het over de Hollandse mannen in het algemeen had.
Enkel over de homoseksuele mannen, en dan mag het, bedoel je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:31:15 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_59282231
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Enkel over de homoseksuele mannen, en dan mag het, bedoel je?
hij zegt iemand
dus een persoon en homo's zijn homo's
en geen mensen
je weet toch
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_59282468
ja homo's mag je wel een beetje beledigen
Multiculti.org
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:54:46 #151
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59282755
En waaróm dan wel, multiculti? Kan je dat ook uitleggen?
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:04:26 #152
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59282988
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:42 schreef multiculti-2008 het volgende:
waarom?
put
your
clothes
on!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:06:00 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59283020
Een bekrompen geest is een handicap voor eeuwig, denk ik dan maar.

Hoi Jerruh .
pi_59283095
ik kan alles uitleggen, maar heb er niet zo zin in, het heeft wat te maken met stimuleren en tegengaan (wat is de antoniem van stimuleren). Niet zo zin want mensen begrijpen dit toch niet zo, en op het moment heb ik genoeg dingen uitgelegd. Verder, ieder z'n mening.
Multiculti.org
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:12:24 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59283139
Het wordt alleen een beetje minder als je met jouw mening een fiks deel van de bevolking schoffeert. En het dan vervolgens niet uit kan/wil leggen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:14:06 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59283179
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:10 schreef multiculti-2008 het volgende:
ik kan alles uitleggen, maar heb er niet zo zin in, het heeft wat te maken met stimuleren en tegengaan (wat is de antoniem van stimuleren). Niet zo zin want mensen begrijpen dit toch niet zo, en op het moment heb ik genoeg dingen uitgelegd. Verder, ieder z'n mening.
Wat een mietjesreactie zeg. Eerst een beetje hoog van de toren blazen, en dan zeggen dat je het niet uit wil leggen. Echt een waardeloos persoon ben je.
Hoogachtend,
Erik.
pi_59283213
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:42 schreef multiculti-2008 het volgende:
Ja inderdaad, worden ze weer hetero.

dinsdag 10 juni 2008 @ 18:15:46 #158
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_59283215
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:10 schreef multiculti-2008 het volgende:
volgens mij kun je er beter mee kappen hoor, er is maar een gelijk en dat is hun gelijk, vinden ze. Ze willen helemaal niet weten wat er verkeerd is aan de wereld, oftewel : het ligt altijd aan een ander

-edit: en nu word je nog persoonlijk beledigt ook
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:16:12 #159
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59283221
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:06 schreef Copycat het volgende:
Een bekrompen geest is een handicap voor eeuwig, denk ik dan maar.

Hoi Jerruh .
Een mens die verwacht dat niemand hem snapt, zal nooit snappen waarom niemand hem snapt.

Derhalve zie ik in ieder geval geen redenen om te zeggen dat het goed is om een groep te beledigen.

copycat!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:17:03 #160
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59283237
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:15 schreef Aoristus het volgende:

[..]

volgens mij kun je er beter mee kappen hoor, er is maar een gelijk en dat is hun gelijk, vinden ze. Ze willen helemaal niet weten wat er verkeerd is aan de wereld, oftewel : het ligt altijd aan een ander
och, er wordt er weer eentje wakker .
put
your
clothes
on!
pi_59283325
ja wakker worden ben ik ook een fan van
Multiculti.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: