waarom?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:42 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja homo's mag je wel een beetje beledigen
Wat een mietjesreactie zeg. Eerst een beetje hoog van de toren blazen, en dan zeggen dat je het niet uit wil leggen. Echt een waardeloos persoon ben je.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:10 schreef multiculti-2008 het volgende:
ik kan alles uitleggen, maar heb er niet zo zin in, het heeft wat te maken met stimuleren en tegengaan (wat is de antoniem van stimuleren). Niet zo zin want mensen begrijpen dit toch niet zo, en op het moment heb ik genoeg dingen uitgelegd. Verder, ieder z'n mening.
Ja inderdaad, worden ze weer hetero.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:42 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja homo's mag je wel een beetje beledigen
volgens mij kun je er beter mee kappen hoor, er is maar een gelijk en dat is hun gelijk, vinden ze. Ze willen helemaal niet weten wat er verkeerd is aan de wereld, oftewel : het ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:10 schreef multiculti-2008 het volgende:
ik kan alles uitleggen, maar heb er niet zo zin in, het heeft wat te maken met stimuleren en tegengaan (wat is de antoniem van stimuleren). Niet zo zin want mensen begrijpen dit toch niet zo, en op het moment heb ik genoeg dingen uitgelegd. Verder, ieder z'n mening.
Een mens die verwacht dat niemand hem snapt, zal nooit snappen waarom niemand hem snapt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:06 schreef Copycat het volgende:
Een bekrompen geest is een handicap voor eeuwig, denk ik dan maar.
Hoi Jerruh.
och, er wordt er weer eentje wakkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
volgens mij kun je er beter mee kappen hoor, er is maar een gelijk en dat is hun gelijk, vinden ze. Ze willen helemaal niet weten wat er verkeerd is aan de wereld, oftewel : het ligt altijd aan een ander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |