Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.quote:Het klimaat waarin homo's leven wordt steeds harder
Ja dat zit ik nogsteeds, ik kan daar niet echt over mijn problemen praten , ze zijn me zat omdat ik te vaak kom praten...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:55 schreef Flashwin het volgende:
gast..zit je nog steeds in die psychiatrische inrichting?
ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdamquote:Op donderdag 10 april 2008 02:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.
zeer simpel , ik wil de privacy aan banden leggen , maar dan publiekelijk... er is al geen privacy meer heb ik mij laten vertellen maar voor het gross is dat nog niet bekend . Ik wil dat voor bepaalde sites , met bijvoorbeeld meer dan 100 mensen ( bezoekers ) per dag een minimum van systeem vereiste komt waaornder een geldig post adres en telefoon nummer , girorekening nummer en identificatie plicht .quote:Op donderdag 10 april 2008 02:18 schreef Flashwin het volgende:
Vertel eens wat meer over je concept om homofobie onmogelijk en vervolgbaar te maken...
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
zeer simpel , ik wil de privacy aan banden leggen , maar dan publiekelijk... er is al geen privacy meer heb ik mij laten vertellen maar voor het gross is dat nog niet bekend . Ik wil dat voor bepaalde sites , met bijvoorbeeld meer dan 100 mensen ( bezoekers ) per dag een minimum van systeem vereiste komt waaornder een geldig post adres en telefoon nummer , girorekening nummer en identificatie plicht .
verder zullen ze met profielen moeten werken waarbij het mogelijk is voor anderen om commentaar te leveren zonder tussenkomst van een operator , wel anoniem en gecontroleerd op "serieusheid" .
mensen zullen bijvoorbeeld met verschillende kleur codes kunnen gaan werken waardoor men kan zien hoelang iemand al actief is op een chatsite en daar kunnen ze hun vertrouwen op afstemmen , nieuwlingen moeten zich eerst bewijzen en veteranen zijn vertrouwd en eervol.
voorlopig ben ik moe gestreden ik voel me neit erkent , ik heb veel meer van dit soort ideeën maar nu zit ik even met mezelf in de knoopquote:Op donderdag 10 april 2008 02:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!
figuresquote:Op donderdag 10 april 2008 02:59 schreef tinoz het volgende:
[..]
maar nu zit ik even met mezelf in de knoop
Dat ligt inderdaad aan jou (helaas). Acceptatie holt achteruit.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij wordt het steeds meer geaccepteerd.
nee rond deze tijd zou ik afgelsoten zijn voor de sameleving omdat ik hoor te slapen volgens het beleid van de GGZ, en wat is beter dan oproepen tot verzet tegen anti - anders geaarden ?quote:Op donderdag 10 april 2008 02:40 schreef hierissieweer het volgende:
Je gelooft te veel in het systeem...
Maar heb je niets beters te doen?
1tje danquote:Op donderdag 10 april 2008 02:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geniale ideeen? Ik wil ze allemaal horen!!
Mja, als je het niet probeert, als niemand het probeert, gebeurt er ook niks.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:44 schreef BlueMage het volgende:je kan de wereld toch niet veranderen
Het is toch veel lekkerder leven in een maatschappij waar niet iedereen elkaar veroordeelt voor vanalles? Waar komt dat toch vandaan?quote:
Niemand zal iets merken van de dingen die jij wil veranderen hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 04:34 schreef tinoz het volgende:
En Nederland en Europa ondertussen lekker onverschillig naar de klote laten gaan?
Pak een pilletje.quote:Op donderdag 10 april 2008 06:30 schreef tinoz het volgende:
ik ga even liggen , ik maak me iets te druk denk ik
Opgelost.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:
ga maar eens niet naar TMF dan
Homofobie is, zoals de naam al zegt, een fobie. En ja, het is dus een geestelijke aandoening.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:12 schreef Re het volgende:
een interessant vraagstuk wat meer geschikt is voor sociologie en maatschappij
Worden we intoleranter tov homofilie, wat is de invloed van de mulciculturele samenleving hierop of is het een algemene trend als reactie op de overtolerantie die het vorige decennium overheerste?
en daarnaast: is homofobie een ziekte?
Moslims waarschijnlijk, die hebben voor alles wat wordt verboden in de koran een fobie.quote:de westerse maatschappij
alsjeblieft, als je serieus denkt dat daar slimme mensen komen, think again!!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:
[..]
ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |