abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 17:31:19 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57961222
is een intolerant gedachtengoed eigenlijk een fout gedachtengoed? of zijn het de acties die je eraan verbindt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 april 2008 @ 17:38:58 #52
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57961377
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar da's toch schijntolerantie? "Het mag wel, als we het maar niet zien". Daar heb je geen flikker (:')) aan. En waarom zou een pontificale zoen op de dam weerstand oproepen? Dan IS die intolerantie er toch al? Je wordt niet intolerant van geconfronteerd worden waar je in beginsel geen problemen mee hebt. Dat ben je al, en die "provocaties" kun je dan mooi als excuus gebruiken om die intolerantie te vergoeilijken.
daarom gaat het mij in beginsel niet echt om, want ik vind gerust dat homo's op de dam zouden mogen zoenen. Wat je daarentegen ook ziet is bijna de wil te provoceren, om te laten zien dat je homo bent. Ik zie homoseksualiteit niet als provocatie of iets dat uitgedragen MOET worden in alle aspecten van hoe je bent. Voorbeeld is dat er iemand uit eindhoven eens met onze groep mee was en als een wijf op straat ging lopen, expres. toen een hetero voor de gein vroeg of hij een inlegkruisje tussen zijn benen had dat ie zo liep, begon hij van: ik ben hoe ik ben en als je tegen homo's bent kan je mijn aars likken. Ik zit op dat soort dingen ook niet te wachten en je ziet het eigenlijk steeds vaker. Het gaat er een beetje om dat er een drama omheen wordt gemaakt die eigenlijk helemaal niet hoeft, iets wat eigenlijk bijna niks meer met een persoonlijkheid te maken heeft maar meer als een enorm uithangbord met niks erop. Ik voel mij daarmee ook helemaal niet verbonden ofzo...
put
your
clothes
on!
  donderdag 10 april 2008 @ 17:52:14 #53
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57961627
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:31 schreef Re het volgende:
is een intolerant gedachtengoed eigenlijk een fout gedachtengoed? of zijn het de acties die je eraan verbindt?
Iedereen is vrij om te denken wat hij wil, maar ik had liever dat een aantal van die ideeen alleen in hun gedachten wordt afgespeeld, ja. Ik vind het een misbruik van de vrijheid van meningsuiting om mensen gewoon maar een beetje te beledigen "omdat het mag".
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

daarom gaat het mij in beginsel niet echt om, want ik vind gerust dat homo's op de dam zouden mogen zoenen. Wat je daarentegen ook ziet is bijna de wil te provoceren, om te laten zien dat je homo bent. Ik zie homoseksualiteit niet als provocatie of iets dat uitgedragen MOET worden in alle aspecten van hoe je bent. Voorbeeld is dat er iemand uit eindhoven eens met onze groep mee was en als een wijf op straat ging lopen, expres. toen een hetero voor de gein vroeg of hij een inlegkruisje tussen zijn benen had dat ie zo liep, begon hij van: ik ben hoe ik ben en als je tegen homo's bent kan je mijn aars likken. Ik zit op dat soort dingen ook niet te wachten en je ziet het eigenlijk steeds vaker. Het gaat er een beetje om dat er een drama omheen wordt gemaakt die eigenlijk helemaal niet hoeft, iets wat eigenlijk bijna niks meer met een persoonlijkheid te maken heeft maar meer als een enorm uithangbord met niks erop. Ik voel mij daarmee ook helemaal niet verbonden ofzo...
Ik ben met je eens dat er soms te snel naar "discriminatie" gegrepen wordt, maar ik kan maar niet begrijpen waarom mensen collectief tegen nichterig gedrag zijn. Is dat omdat ze dan meteen aan homo's moeten denken en dat niet willen? Want ik geloof echt niet dat het alleen het gedrag is dat ze niet moeten. Want een kerel in een leren broek en een Freddy-Mercurysnor mag OOK niet, terwijl dat zo'n beetje het tegenovergestelde is als het nichterige gedrag van queens.

Overdreven gedrag mag niet in Nederland? Misschien. Maar ik zie op Fok nooit iemand een topic openen dat ze zich zo irriteren aan (sic) die macho hetero's in de kroegen of iets in die richting.

Ik heb liever tien nichten die hun hele leven er naar ingericht hebben, dan een homo die doet alsof hij hetero is om niet te provoceren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57971364
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:31 schreef Re het volgende:
Da's 'n goeie. Gedachten zijn vrij natuurlijk en dan is er ook nog 'ns de vraag: wat is intolerant? Wat de één abnormaal vindt, vindt de ander heel gewoon, zelfde discussie die uren kan doorgaan. Dus als iemand al z'n gedachten over bepaalde dingen voor zich houdt dan doet diegene niks fout maar als iemand er allerlei acties aan gaat verbinden of zelfs al maar zijn/haar denkbeelden formuleert kun je reageren en kun je oordelen of iets naar jouw idee 'goed' of 'fout' is. En dan komt natuurlijk de vraag: wat is goed en wat is fout? Dit gaat ook wel erg richting filosofie zo.

M.
Hallon!
  zaterdag 12 april 2008 @ 00:53:38 #55
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57995754
Hmmm, ik heb me wel eens nichterig gedragen maar ik gedraag me nu als hetro al ben ik wel gevoelig voor trekjes overnemen van anderen . Ik kan daar niets aan doen , dat gaat vanzelf lijkt het bij mij te zijn.

ik vind het leuk dat jullie er zo ver opingaan maar ik wil gewoon niet de vraag stellen of er nou geen tolerantie is of niet en of dat goed of slecht is , Wat ik echter wel wil is een complete muur bouwen voor haters en een schokdraad voor homofoben aanleggen. Een veilige wereld voor de zich zelf ondekkende puber en een veilige woonplaats voor het homo stelletje. oja en geen discriminatie op de werkvloer ook als het wel meevalt , iedereen moet gelukkig kunnen zijn vind ik wel.

nogmaals , ik ben moe , kijk maar op mijn website .... http://tinoz.com...

echt , niemand luisterd , ik heb een oplossing en vroeg of laat moet de wereld er toch aan geloven en het enige verschil is tijd en striktheid vrijheid en archie .

in mijn plan kan je groeien in een netwerk , dat zal waarschijnlijk niet kunnen als je erop blijft wachten....
Save Us From Fashion !
pi_57995885
Als iemand denkt dat hij of zij homoow is moeten ze zelf weten, normaal? Nou ach, dat is hun eigen keus, ik denk altijd maar zo, als je naar een winkel gaat en je denkt laat ik eens wat stelen, dan ga je een grens over, dat is met sex ook zo.
Wil je dat? Ook zelf weten, maar je kunt nooit meer terug, je kunt nooit meer zeggen ik heb het niet gedaan want je deed het wel.
Kun je daarmee omgaan? Ik zie homoseksualiteit meer als een keus die mensen maken, wil je het echt? Doe je het? Of kijk je ernaar? Fantaseer je erover?
Wil je het echt?
Het zijn altijd weer vragen in het leven, fantasie beleven veroorzaakt vaak ook rust in iemands geest, en zijn.
Dat geldt voor zoveel dingen, niet alleen dit onderwerp.
In ons land zijn er wel erg veel homo waarom?
Schaamte? In andere landen mogen mannen elkaar veel aanraken dat is daar normaal hier niet, hier is dat vies en eng.
Misschien ligt hier een fout..
Dus ga je stelen? Of ga je niet stelen? Keus is aan jou. Is het een ziekte van de geest?
Ik weet het niet, ik ben hetero, dus kan me hier moeilijk in verplaatsen.
Toch lees je vaak van lesbienes dat ze nare ervaringen hebben met mannen, verkrachting etc, moet zeggen dat merendeel lesbienes heel lelijk en mannelijk zijn, homo's daarentegen zijn vaak erg mooie mannen.
Vrouwelijk zeg maar.
Als ik zou denken ok ik word lesbie zou ik never vallen op lelijke mannelijke vrouwen!
Dus..dat never...maar zowiezo lijkt het me saai met een vrouw, mannen hebben veel meer in zich om je aan te slijpen in geestelijke zin.
Ik heb geen homofobie maar heb wel een schurft aan homo types die zich overdreven op straat laten zien als zijnde homo.
Een echte homo hoeft zichzelf niet te laten zien als zijnde homo, dus die vergeet het provocerende gedeelte.

In de reincarnatie theorie denkt men dat homo's mensen zijn die in vorige levens in het lichaam zaten van het tegenovergestelde geslacht, nou dat zou inderdaad een optie zijn.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_57995886
2x fokbug
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:06:41 #58
151199 tinoz
Alter Reality
pi_57995963
heb je hier eigenlijk wel over ngedacht dan ?
quote:
Dus ga je stelen? Of ga je niet stelen? Keus is aan jou. Is het een ziekte van de geest?
het is als aantafel zitten , wat schep je op , volgje je smaak of kijk je wat de ander eet ....
Save Us From Fashion !
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:36:54 #59
71919 wonderer
pi_58012097
Ademen is ook een keus. Je kunt het ook niet doen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:03:20 #60
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_58012542
Alles in het leven is een keuze... Dat is ook een manier om dingen te bekijken. Interessant. Maar volgens mij is het een keuze tussen wat je bent en anders de keuze om iets te doen wat tegen je natuur is, een poppenkast spel, niet jezelf zijn...
Ik heb naar mijn idee een goede keuze gemaakt!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:03:55 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58012556
Homofilie is geen keuze, homoseksualiteit wel.
Maar je kunt je afvragen hoe fijn je leven is als je homofiel bent, terwijl je in een heteroseksueel keurslijf wordt gedwongen.
Verder heb ik er ook geen problemen mee als mensen het een afwijking noemen, want dat is het nu eenmaal wel.
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat homo's nergens goed voor zijn (las een paar jaar geleden een artikel in Psychologie Magazine over homoseksualiteit in het dierenrijk en daar had het echt duidelijke voordelen). Verder doet een homo niemand kwaad met zijn seksuele voorkeur, dus niks aan de hand, lijkt me .
Verder geloof ik absoluut niet dat homoseksualiteit (mede) bepaald wordt door de omstandigheden waarin je opgroeit. Wel is het vast zo dat een heleboel mensen zich voorheen niet bewust waren van hun homoseksualiteit, omdat er niet over gesproken werd. Ze hadden misschien het gevoel dat er iets ontbrak, maar slaagden er niet in datgene wat ontbrak te definiëren.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:08:26 #62
190186 hierissieweer
pi_58012629
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Maar je kunt je afvragen hoe fijn je leven is als je homofiel bent, terwijl je in een heteroseksueel keurslijf wordt gedwongen.
Verder heb ik er ook geen problemen mee als mensen het een afwijking noemen, want dat is het nu eenmaal wel.
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat homo's nergens goed voor zijn (las een paar jaar geleden een artikel in Psychologie Magazine over homoseksualiteit in het dierenrijk en daar had het echt duidelijke voordelen). Verder doet een homo niemand kwaad met zijn seksuele voorkeur, dus niks aan de hand, lijkt me .
Verder geloof ik absoluut niet dat homoseksualiteit (mede) bepaald wordt door de omstandigheden waarin je opgroeit. Wel is het vast zo dat een heleboel mensen zich voorheen niet bewust waren van hun homoseksualiteit, omdat er niet over gesproken werd. Ze hadden misschien het gevoel dat er iets ontbrak, maar slaagden er niet in datgene wat ontbrak te definiëren.
Dat denk ik wel. Voor een deel dan, als een van de vele factoren, maar een factor die niet al te zwaar weegt.
Ik denk dat een bepaalde leefomgeving wellicht er voor kan zorgen dat er bepaalde psychologische processen zo verlopen dat je (stel je bent 50/50 georrienteerd) net naar de ene of net naar de andere kant geörienteerd bent. Maar dus niet zo dat je als je 100% hetero bent geboren, dat je dus 100% homo kan worden gemaakt door je omgeving.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:11:57 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58012699
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Voor een deel dan, als een van de vele factoren, maar een factor die niet al te zwaar weegt.
Ik denk dat een bepaalde leefomgeving wellicht er voor kan zorgen dat er bepaalde psychologische processen zo verlopen dat je (stel je bent 50/50 georrienteerd) net naar de ene of net naar de andere kant geörienteerd bent. Maar dus niet zo dat je als je 100% hetero bent geboren, dat je dus 100% homo kan worden gemaakt door je omgeving.
Ja, ok, zo formuleer je het alweer anders .
Maar als ik op m'n eigen leven terug kijk, dan zie ik dat echt niet, hoor. Ik wist wel dat homo's bestonden (we deden er wat giechelig over op school), maar ik ben in een superheteroseksueel gezin opgegroeid. Ik had nooit met homo's te maken. Ik weet inmiddels wel dat het 'in de familie zit', maar dat wist ik toen niet en als ik terug kijk op mijn eigen jeugd, had ik altijd al iets met vrouwen. Hoe verklaar je dat dan? Ik kan me beslist niet voorstellen dat ik hetero zou zijn. Ik moet er niet aan dénken!
Niet meer actief op Fok!
pi_58013461
Hm ik heb ergens gelezen dat iedereen wel 'n beetje bisexueel is. Maar goed, beetje wild plan van tinoz om alle 'homofoben' maar af te maken. Ik denk niet dat de wereld daar nou veel beter van wordt, van agressie. Zal wel komen omdat ik zo'n linkse hippie ben.

M.
Hallon!
  zondag 13 april 2008 @ 03:19:28 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58015665
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
Ademen is ook een keus. Je kunt het ook niet doen...
uhmm nee dus ... ademen wordt gereguleerd door de parasympaticus...
  zondag 13 april 2008 @ 10:35:56 #66
190186 hierissieweer
pi_58017199
Mijn internet doet raar, net 2 stukken gepost...
In de herhaling:

@RE Wat Wonderer volgens mij probeert te zeggen met die opmerking is dat het net zo absurd is om te zeggen dat homoseksualiteit een keuze is, als om te zeggen dat ademen een keuze is. Beide zijn dingen die gewoon aanwezig zijn en wat je niet kunt "laten" beiden komen vanuit diep van binnen...

@Viking84
Ik heb aan het begin van het topic een lijstje met verklaringen gegeven.
Zoals ik daarin aan ga is het een deel biologisch, dus zo zijn wij. Maar ik denk wel dat omgeving er een invloed op kan hebben. Het is dus een nature-nurture verhaal. Maar het is in de regel vaker subtiel aanwezig dan dat het er duidelijk bovenop ligt. Ik probeer homoseksualiteit niet te ontkennen, maar te verklaren en dat kan vanuit meerdere zichtspunten.

Overigens als ik naar mijn zelf kijk was ik idd ook altijd al een klein homotje
En weet eigenlijk niet beter dan dat ik op mannen val. Maar als mijn vader nog had geleeft had ik waarschijnlijk dit niet zo snel voor mezelf geaccepteerd of zelfs erkend. Ik spreek over een als, want ik weet het niet zeker. Maar denk wel dat er soms situaties zijn waarin je het onbewust wel weet, maar dat homoseksualiteit niet kan omdat het niet geaccepteerd is in jouw omgeving. Dan kan je psyche zo sterk zijn dat deze het voor jou kunnen onderdrukken...
  zondag 13 april 2008 @ 11:49:04 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58018180
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:35 schreef hierissieweer het volgende:
@RE Wat Wonderer volgens mij probeert te zeggen met die opmerking is dat het net zo absurd is om te zeggen dat homoseksualiteit een keuze is, als om te zeggen dat ademen een keuze is. Beide zijn dingen die gewoon aanwezig zijn en wat je niet kunt "laten" beiden komen vanuit diep van binnen...
dan had hij moeten zeggen: ademen is geen keus net als homofilie

maar ik begreep wel wat hij bedoelde
  zondag 13 april 2008 @ 12:24:18 #68
71919 wonderer
pi_58018680
quote:
Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef Re het volgende:

[..]

Goed, eten dan. Je kunt ook kiezen om NIET te eten
  woensdag 30 april 2008 @ 02:11:50 #69
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58393340
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Offtopic: LD alles goed? Ik heb de weg terug gevonden naar fok, zelfs zonder eiland

ontopic:
Ik sluit mij aan bij LD. Een betere wereld begint bij jezelf.
Boeiende discussie, dus ga door mensen
Tegen beter weten in post ik deze post , het GGZ is nu op de hoogte van ijn tijden dat ik actief ben op het internet, het zou zomaar kunnen dat ze er achter komen dat ik, ALS < (ja ALS) ik er eenmaal voor ga, dat ikeen hele nacht door kan zeulen op fok.
jezelf verbeteren , heb jij dat dan lately al geprobeerd , it drives you MAD , MAD I tell you.

voorbeeld iek kon geen planten doden of breken ontpotten of snoeien , ik verbeter nu mijzelf door te doen wat er daar va me wordt gevraagd. boeketjes maken en planten overpotten , uit hun natuurlijke systeem halen .... daar ben ik aan beland
Save Us From Fashion !
pi_58393827
ach ik ben homoseksueel bezig gewwest maar voel me geen homofiel...

heb niet dit topic doorgelezen...
pi_58397182
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:13 schreef tinoz het volgende:

[..]

ga maar eens naar TMF dan , ga zelf eens kijken op het chat kanaal Amsterdam
Je ziet de paar homofoben (drie die jij sprak, blijkbaar) op een chatkanaal als een goede norm om de hele nationale homofobie te meten?

Wow
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58397228
quote:
Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef Re het volgende:

[..]

Tóch kan je jezelf wurgen. Is volgens mij maar een paar mensen gelukt. Getuigt wel van discipline
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  woensdag 30 april 2008 @ 18:48:18 #73
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58401392
Op TMF is altijd wel iets te doen en het gaat er vaak over actueele zaken ,

buitenlanders dit , buitenlanders dat ,

londsdale dragers dit , londsdale dragers dat ,

homo's dit , homos dat ....
Save Us From Fashion !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:09:44 #74
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59178757
ok heel fijn allemaal maar het gaat wel gewoon maar door , ik werd laatst voor vuile flikker uitgemaakt op het GGZ door een Turks meisje , ze verschool zich achter de taal barriere ; DWZ dat ze deed ofdat ze niet wist wat ze gezegd had , ze zei dat flikker iets als knipperlicht betekende ofzo, zo triest . Maar ook dat soort dingen gebeuren dus.

het gaat allemaal gewoon maar door , er zijn daar ook oudere mensen die het "tegen natuurlijk "vinden.Rdelijk vervelend allemaal maar zo is het eenmaal. Is homofobie een ziekte ? ik vrees van niet , het is iets wat in de mens schuilt waar ik me ook gewoon in zou kunnen vinden . Dit is echt zo maar ik zou willen dat iedereen het accepteerde voor wat het was .
Save Us From Fashion !
pi_59180333
dus eigenlijk is TS gewoon een latente homo?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59180857
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[...] Dat doe je niet door midden op de dam je vriend vast te pakken en hem vol op de bek te zoenen zodat iedereen kan zien dat je er trots op bent en dat iedereen het dan maar moet accepteren.

ik spreek mezelf nu wel een beetje tegen want ook die mensen moet je kunnen accepteren zoals zij zijn, maar ik kan wel begrijpen als er mensen zijn die de opgedrongenheid van zon acceptatie niet echt geweldig vinden. 9maar dat is dan weer een ander iets dan echte homofobie .
Goed punt.
Voor sommige mensen is hun persoonlijkheid gelijk aan hun sexualiteit. Hun sexualiteit bepaalt alles, van muzieksmaak en films tot demonstratief zoenen op de dam.

Ik heb geen probleem met geliefden die op straat een kusje stelen, maar wel als het pontificaal moet - zo van: zie mij eens! Ik vind het plezierig als mensen van ALLE voorkeuren bepaalde dingen niet aan anderen opdringen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:21:23 #77
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59181722
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
????????????
Save Us From Fashion !
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:00:55 #78
71919 wonderer
pi_59182685
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoezo latent?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:09:09 #79
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59184952
wat IS latent dan ? wat is er sluimerend aan mij ?
Save Us From Fashion !
pi_59185374
www.vandale.nl

la·tent (bijvoeglijk naamwoord; latenter, latentst; latentie)
1 verborgen blijvend
pi_59187307
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er volledig van overtuigd dat dat zeker wel 1 van de factoren is voor het "ontwikkelen/bepalen"(heb er ff geen goed woord voor in deze zin) van homosexualiteit.
pi_59187326
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..

dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?

en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?

ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
pi_59187408
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
uh wat is een oplossing voor dat er veel anti-homo activiteit is en dergelijke..

dat er minder homo's zijn? dat homo's hetero worden?

en wat is dan de oplossing van de homo's die nu rondlopen, wat moeten ze doen met dat gebrek aan acceptatie wat ze krijgen in ons land?

ik zou zeggen dat ze zelf de fout ooit hebben gemaakt, moet je maar geen homo zijn. Een man hoort sterk te zijn, niet vrouwelijk.
Ja want elke man komt ooit een dag tegen waarop je kiest tussen homo of hetero worden.

Uit die zin kan ik vrijwel zeker opmaken dat jij ook ooit met deze kwestie struikelde en toen maar geforceerd voor vrouwen koos?
pi_59187891
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.

Ik heb me er ook mee bezig gehouden, en het is overal en vooral in onze maatschappij een heel belangrijk onderwerp. Ik heb me altijd lichamelijk tot vrouwen aangetrokken gevoelen, dat is iets wat toch duidelijk is. Mentaal is ingewikkelder, ik geloof dat dit met onze maatschapppij met het Christendom te maken heeft, dat gaat heel diep hoor dat Christendom. Het is een stroming die voorschrijft dat je elkaar moet liefhebben, dus ook mannen. Als ik mannen meemaak is het best een probleem voor velen dat ze hiermee wat stribbelen, en het is een onderdeel waar m'n site ook mee te maken heeft.

Dus in onze maatschappij wordt het te lief doen bevorderd, en sommige jongens zullen dit wat letterlijk nemen, en erin tuinen en homo worden, ze zullen zeggen maar het is toch goed om lief tegen elkaar te doen? Jezus heeft het gezegd man, weet jij het beter dan Jezus? Het antwoord hierop is ingewikkeld, maargoed denkstof, leuk dat jij hier ook wat kennis van hebt van deze kwestie gezien wat je hierboven zei.
Multiculti.org
over de multiculti samenleving
pi_59188610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef multiculti-2008 het volgende:
dat zijn interessante dingen die je zegt Cahir. Ik ben het met je eens van je eerste zin, veel in het leven van een man is keuzes, ook dat van homo/hetero.
Die opmerking was sarcastisch. Een (echte)homo heeft die keuze nooit kunnen maken, die keuze is voor hem gemaakt. Als iemand geen erectie krijgt van een vrouw maar wel van een man is toch heldere taal?

Maar blijkbaar is dat jou visie (dat ze wel een keuze maken), en aan de hand van je laatste zin vermoede ik dat jij ooit z'n "dilemma" had.
pi_59189429
Als ik al je topics zie kom ik tot maar 1 conclusie: je hebt teveel vrije tijd.

Ga sporten, neem een baantje, maak een gezinnetje. Dan hoef je ook niet zoveel op de ander te letten.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:57:31 #87
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189596
en hoe "maak" ik dan een gezinnetje ?
Save Us From Fashion !
pi_59189657
Vrouw vinden. Neuken zonder condoom. 9 maanden wachten. En é voilá une gezin.

Naar keuze kan ook tijn of basiculum worden toegevoegd.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:08:30 #89
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189852
Vrouw vinden , en dat met behulp van een programma zoals "homo zoekt vrouw" ofzo ? en hoe moet ik een kind gaan opvoeden als ik zelf al niet geacht wordt voor mezelf te kunnen zorgen op zo een niveau dat er chronische zorg of in mijn geval nu al iig langduurige zorg bij aan te pas moet komen ? je bent wel erg grof vind ik , je zegt dat ik moet doen wat voor jou normaal is maar voor mij niet te doen lijkt , denk je dat ik er nooit aan heb gedacht ofzo ? ik zou maar al te graag huisje boompje beesje hebben maar dat is in mijn geval erg moeilijk, ik heb het de laatste tijd wel overkinderen met andere mensen maar we grappen er alleen over zo van "zullen we ons schizofrene kind dan Tinoz Jr. noemen ?" maar daar blijft het bij , schizofrenie ( zoals je vast al hebt gelezen ergens in mijn topics ) is erfelijk en daarom is het zo ie zo al moeilijk voor mij om aan kinderen te beginnen en als ik dan ga adopteren moet ik toch wel een minimale gezins situatie in stand kunnen houden met iemand waar ik op kan bouwen . Mijn aandoening is van die aard dat ik langzaam maar zeker gek word van mensen die te dicht op mijn huid zitten. Ik kan niet normaal met vrienden omgaan en ik kan niet normaal met mensen omgaan waarmee ik een relatie heb. Ik heb ook de diagnose Einzelganger gekregen voordat ik zelf merkte dat ik niet goed met anderen functioneer.

wrijf het er dus maar lekker in .
Save Us From Fashion !
pi_59189895
Ben je homo dan?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:13:06 #91
71919 wonderer
pi_59189938
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:15:27 #92
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59189978
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
Save Us From Fashion !
pi_59189980
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wie bepaalt eigenlijk wat "hoort"?
De maatschapij.

Maar het is aan jou de keus om daaraan te houden of niet.
pi_59189987
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:15 schreef tinoz het volgende:
dat zijn onze moralen die dat bepalen en die berusten op waar we ons prettig bij voelen door het samen stellen van gedrags regels die we dan weer niet neerschrijven maar wel alledag tot uitvoering brengen, believe me , I Have Been There.....
Je ontwijkt me vraag .
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:22:11 #95
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59190092
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Ben je homo dan?
lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:32:00 #96
190186 hierissieweer
pi_59190327
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Ben je homo dan?
Ik wel
pi_59190374
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:22 schreef tinoz het volgende:

[..]

lees jij überhaupt welleens een topic door als jij ergens op reageerd ?
Mag ik een Ja of Nee?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:37:45 #98
151199 tinoz
Alter Reality
pi_59190446
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:34 schreef Cahir het volgende:

[..]

Mag ik een Ja of Nee?
nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
Save Us From Fashion !
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:43:03 #99
71919 wonderer
pi_59190553
Een echte keus is het natuurlijk niet als je beschimpt, bespuugd en geslagen wordt...
pi_59190581
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:37 schreef tinoz het volgende:

[..]

nee dat mag je niet , ik ben er nog niet uit hoe ik sexueel georiënteerd ben dus kan niet eens met zekerheid zeggen of ik nou homo ben of niet , ik weet echterwel dat ik geil word van mannen en dat dus de kans er dik inzit dat ik wss homo ben
Bi?

Enige manier om erachter te komen is het te doen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')