quote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
en nee, het water is niet smerig, dat komt door de zon en mijn telefoon
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.quote:Op donderdag 10 april 200811:20 schreef Pheno het volgende:
Tinypic ligt plat. HOER!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaquote:
wen er maar aanquote:klier
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomtquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijktquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geweldig beeldje dat ik daar niet op kwam... ( mijn goudvissen gingen altijd dood )
verkeerd schoonmaken van de bak ?
Indosquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
er komt vast wel een keer iets wat wel leuk voor je isquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomt
noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom dan.
ik was toch ook geen incrowd?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.
alles kan gebeuren Phenoquote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ik postte toen zelfs nog niet eens in de KSC.
als ik positief denk blijf ik zwartquote:Op donderdag 10 april 200811:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alles kan gebeuren Pheno [afbeelding] denk positief
als je niks inzet krijg je ook niks terug [afbeelding] , dus zet je beste beentje voor [afbeelding]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, dat helpt.quote:
oeh, die lopen hier ook rond ja... behoorlijk ranzig als die opengereten op het wegdek geplakt liggenquote:Op donderdag 10 april 200811:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30. [afbeelding]
een zakje noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.
grootverpakkingquote:Op donderdag 10 april 200811:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een zakje noodles [afbeelding]
quote:
quote:
vind dat altijd wel okeequote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deze zijn wel aardig... alleen instant, dus heel bijzonder is het niet. ik had alleen trek.
ik zie je niet echt langs een waterkant zitten neequote:
quote:
quote:
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijkt
oh! ik dacht dat je het over mijn bak hadquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingen
ik heb 2003quote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef Muck het volgende:
is er iemand die een nieuwere versie van office heeft dan ik en wél .docx-bestanden kan openen?
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingen
---------quote:
hee, die zocht ik nog!fuck.. 28 MBquote:Op donderdag 10 april 200811:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb 2003 [afbeelding]
oplossing: probeer dit bestand [afbeelding] en je office accept Docx wel [afbeelding]
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
quote:Op donderdag 10 april 200811:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
----------
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____ | | THE ||
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | |OMFG| |
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | WALL||
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) | | ^_^ | |
[afbeelding] ( waarom ziet dit er beter uit als ik het neer zet in mn edit dan als ik het post?
1 2 3 4 5 | |^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____ | | THE || |.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | |OMFG| | | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | WALL|| | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) | | ^_^ | | |
converter werkt niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
werkt ook al niet.
ik ookquote:
quote:oplossing: probeer dit bestanden je office accept Docx wel
![]()
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
geen idee, ben nog bezig met downloaden en zoquote:Op donderdag 10 april 200811:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
converter werkt niet? [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 april 200811:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG [afbeelding]
[afbeelding]
28 MB valt toch wel meequote:Op donderdag 10 april 200811:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die zocht ik nog!fuck.. 28 MB [afbeelding]
Overbodige spaties en tabs worden er uit gehaald waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
---------
| | THE ||
| |OMFG| |
| WALL||
|| ^_^ | |
meets whogives a fuck truck![]()
( waarom ziet dit er beter uit als ik het neer zet in mn edit dan als ik het post?
Mja, ik doe klik en heb het al binnen.quote:
Via USB gaat dat prima ja, maar hier... nou ja. ik zal het eens proberen.. kan in ieder geval op 3 computers en laptops gebruikt worden.. dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 10 april 200812:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
28 MB valt toch wel mee [afbeelding] [afbeelding]
same herequote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik doe klik en heb het al binnen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overbodige spaties en tabs worden er uit gehaald waarschijnlijk.
tis microsoftquote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, wat snel. dat ben ik niet gewend
kan ie het beter aan mij gevenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft, als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet
ik zou meteen aan de lijn hangen bij mijn provider als ik dat zou halen. Om te klagenquote:
zit niet in Nederland hequote:Op donderdag 10 april 200812:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft [afbeelding] , als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet [afbeelding]
Microsoftquote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft, als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet
quote:Op donderdag 10 april 200812:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou meteen aan de lijn hangen bij mijn provider als ik dat zou halen. Om te klagen [afbeelding]
Uberhaupt zou die postduif van Danny wel eens aan vervanging toe zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
of aan danny , backup servers zijn altijd handig
quote:
Handig he, dat eensporig kreng bij de brug bij ravenstein.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
Owja. Altijd fijn, zo'n OV
Zit je in het boemeltje van nijmegen naar den bosch, sta je te lang stil in Oss. Opgestaan en eens gaan kijken wat er loos was. Geeft t bord aan dat t de stopper naar nijmegen is. WTF? Ik dus uitstappen en vragen, blijkt er een goederentrein met pech te staan iets verderop en gaat de trein maar terug naar den bosch. Gelukkig kon de intercity van een kwartier later wel rijden, want toen was de goederentrein weggesleept.
ach toen ik een lange afstand relatie had, hoorde ik ook dat dat bruggetje enigzins veel irritatie kan veroorzakenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handig he, dat eensporig kreng bij de brug bij ravenstein.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso is enkelspoor niet handig.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga in de zomer voor mn rijbewijs maar nu nog nietquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, ik ga niet met de trein, dat hebben ze er wel uit gereden bij me, dat idee.
ask indahquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso is enkelspoor niet handig.
"Dames en heren, we staan hier even in de middle of nowehere omdat de tegentrein vertraagd is. ".
In Zwitserland heeft dat zijn charmes wel, maar niet in Nederland als ik op weg ben naar werk of huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |