jaaaaaquote:
wen er maar aanquote:klier
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomtquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijktquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geweldig beeldje dat ik daar niet op kwam... ( mijn goudvissen gingen altijd dood )
verkeerd schoonmaken van de bak ?
Indosquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
en nee, het water is niet smerig, dat komt door de zon en mijn telefoon
er komt vast wel een keer iets wat wel leuk voor je isquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomt
noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom dan.
ik was toch ook geen incrowd?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.
alles kan gebeuren Phenoquote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ik postte toen zelfs nog niet eens in de KSC.
als ik positief denk blijf ik zwartquote:Op donderdag 10 april 200811:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alles kan gebeuren Pheno [afbeelding] denk positief
als je niks inzet krijg je ook niks terug [afbeelding] , dus zet je beste beentje voor [afbeelding]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, dat helpt.quote:
oeh, die lopen hier ook rond ja... behoorlijk ranzig als die opengereten op het wegdek geplakt liggenquote:Op donderdag 10 april 200811:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30. [afbeelding]
een zakje noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.
grootverpakkingquote:Op donderdag 10 april 200811:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een zakje noodles [afbeelding]
quote:
quote:
vind dat altijd wel okeequote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deze zijn wel aardig... alleen instant, dus heel bijzonder is het niet. ik had alleen trek.
ik zie je niet echt langs een waterkant zitten neequote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |