die is al wegquote:Op donderdag 10 april 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook nog hoi MPG zeggen, of is die al weg?.
Nou ja, ik probeer het gewoon: hoi MPG.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb een liefelijk sollicitatie briefje gestuurd
Te rotuser denk ikquote:
das minderquote:
haha, ongetwijfeldquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, hij leest toch terug, dus dan ziet hij mijn gezwaai alsnog wel.
Dat is niemand toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das mindermss waren ze niet blij met je ?
![]()
kan ook....quote:
Oh, ik heb het niet over PUB, dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ook....
maar wat heb je dan snel antwoord! Dat doen ze meestal pas als ze alle solli's binnen hebben
Nee, de illusie dat Ph ooit nog mod wordt is al lang vervlogen...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over PUB, dat moet je niet willen.
ik denk ieder zijn eigen doelgroepquote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik was al helemaal verbaasd!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik denk ieder zijn eigen doelgroep
cultuur ?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
kijk maar naar mij, ik zit helemaal okee
Daar moet je vast in het leger voor zitten. Of hebben gezeten. En ik ben deserteur.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was al helemaal verbaasd!
wat dan? DEF?
Ja, die Heeft Gans Klok al mee naar Amerika genomen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, de illusie dat Ph ooit nog mod wordt is al lang vervlogen...
hij komt terug met zijn show en een europa tour , als je dat interesseert (nieuwe ronde , nieuwe kansenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die Heeft Gans Klok al mee naar Amerika genomen.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet je vast in het leger voor zitten. Of hebben gezeten. En ik ben deserteur.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
en nee, het water is niet smerig, dat komt door de zon en mijn telefoon
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.quote:Op donderdag 10 april 200811:20 schreef Pheno het volgende:
Tinypic ligt plat. HOER!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |