quote:Op donderdag 10 april 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Een niet zo goede morgen. Gisteravond is een erg goede kennis plotseling overleden aan een hartstilstand. Natuurlijk stonden er mensen weer bij te kijken als de ramptoeristen dat het zijn. Mensen
Een niet zo goede morgen. Gisteravond is een erg goede kennis plotseling overleden aan een hartstilstand. Natuurlijk stonden er mensen weer bij te kijken als de ramptoeristen dat het zijn. Mensen
quote:Dagcijfers van woensdag 9 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
011. 112 Pheno
012. 111 DaMart
043. 056 BrandX
055. 048 indahnesia.com
071. 043 MPG
091. 039 Muck
091. 039 marcb1974
109. 036 cablegunmaster
109. 036 OA
125. 033 Sjowhan
130. 032 Kuukske
152. 028 Sebasser
186. 025 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Jeuzesquote:Op donderdag 10 april 200808:19 schreef Pheno het volgende:
2 dagen na zijn verjaardag. Hoe cru.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
En iedereen wordt hier blauw, en ik maar niet.
goeie morgenquote:
dat weet ik toch niet jongen....quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeie morgen
btw zou de pub & tienertalk niet iets voor mij zijn? om als mod te zijn?![]()
ik in mn late periodequote:Op donderdag 10 april 2008 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet jongen....
mij lijkt het helemaal niks, maar ja, ik ben dan ook geen PUB meer
Waarom htm ipv html linkjes? OS met extensies van 3 langquote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik in mn late periodebijna adolescent, al niet altijd even serieus op Fok! maar als verantwoordelijkheden komen is het een ander verhaal
btw, wat vind je van mn eerste probeersel op html?
www.trinitati.nl
ik zou zeggen: als je er zin in hebt, stuur een mailtjequote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik in mn late periodebijna adolescent, al niet altijd even serieus op Fok! maar als verantwoordelijkheden komen is het een ander verhaal
ziet er netjes uit hoorquote:
Heb ik al gedaan, ik mag niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou zeggen: als je er zin in hebt, stuur een mailtje
[..]
ziet er netjes uit hoor
Checkquote:Op donderdag 10 april 200810:00 schreef Muck het volgende:
[..]
mij lijkt het helemaal niks, maar ja, ik ben dan ook geen PUB meer [afbeelding]
Wie weet, probeer het eens!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeie morgen
btw zou de pub & tienertalk niet iets voor mij zijn? om als mod te zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Is dat al niet hetzelfde dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou wel een interessante combinatie zijn trouwens: PUB en KPD.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Wie weet, probeer het eens!
ik heb een liefelijk sollicitatie briefje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
die is al wegquote:Op donderdag 10 april 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook nog hoi MPG zeggen, of is die al weg?.
Nou ja, ik probeer het gewoon: hoi MPG.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb een liefelijk sollicitatie briefje gestuurd
Te rotuser denk ikquote:
das minderquote:
haha, ongetwijfeldquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, hij leest toch terug, dus dan ziet hij mijn gezwaai alsnog wel.
Dat is niemand toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das mindermss waren ze niet blij met je ?
![]()
kan ook....quote:
Oh, ik heb het niet over PUB, dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ook....
maar wat heb je dan snel antwoord! Dat doen ze meestal pas als ze alle solli's binnen hebben
Nee, de illusie dat Ph ooit nog mod wordt is al lang vervlogen...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over PUB, dat moet je niet willen.
ik denk ieder zijn eigen doelgroepquote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik was al helemaal verbaasd!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik denk ieder zijn eigen doelgroep
cultuur ?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
kijk maar naar mij, ik zit helemaal okee
Daar moet je vast in het leger voor zitten. Of hebben gezeten. En ik ben deserteur.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was al helemaal verbaasd!
wat dan? DEF?
Ja, die Heeft Gans Klok al mee naar Amerika genomen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, de illusie dat Ph ooit nog mod wordt is al lang vervlogen...
hij komt terug met zijn show en een europa tour , als je dat interesseert (nieuwe ronde , nieuwe kansenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die Heeft Gans Klok al mee naar Amerika genomen.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet je vast in het leger voor zitten. Of hebben gezeten. En ik ben deserteur.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
en nee, het water is niet smerig, dat komt door de zon en mijn telefoon
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.quote:Op donderdag 10 april 200811:20 schreef Pheno het volgende:
Tinypic ligt plat. HOER!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaquote:
wen er maar aanquote:klier
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomtquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijktquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geweldig beeldje dat ik daar niet op kwam... ( mijn goudvissen gingen altijd dood )
verkeerd schoonmaken van de bak ?
Indosquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
er komt vast wel een keer iets wat wel leuk voor je isquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomt
noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom dan.
ik was toch ook geen incrowd?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.
alles kan gebeuren Phenoquote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ik postte toen zelfs nog niet eens in de KSC.
als ik positief denk blijf ik zwartquote:Op donderdag 10 april 200811:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alles kan gebeuren Pheno [afbeelding] denk positief
als je niks inzet krijg je ook niks terug [afbeelding] , dus zet je beste beentje voor [afbeelding]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, dat helpt.quote:
oeh, die lopen hier ook rond ja... behoorlijk ranzig als die opengereten op het wegdek geplakt liggenquote:Op donderdag 10 april 200811:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30. [afbeelding]
een zakje noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.
grootverpakkingquote:Op donderdag 10 april 200811:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een zakje noodles [afbeelding]
quote:
quote:
vind dat altijd wel okeequote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deze zijn wel aardig... alleen instant, dus heel bijzonder is het niet. ik had alleen trek.
ik zie je niet echt langs een waterkant zitten neequote:
quote:
quote:
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijkt
oh! ik dacht dat je het over mijn bak hadquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingen
ik heb 2003quote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef Muck het volgende:
is er iemand die een nieuwere versie van office heeft dan ik en wél .docx-bestanden kan openen?
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingen
---------quote:
hee, die zocht ik nog!fuck.. 28 MBquote:Op donderdag 10 april 200811:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb 2003 [afbeelding]
oplossing: probeer dit bestand [afbeelding] en je office accept Docx wel [afbeelding]
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
quote:Op donderdag 10 april 200811:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
----------
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____ | | THE ||
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | |OMFG| |
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | WALL||
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) | | ^_^ | |
[afbeelding] ( waarom ziet dit er beter uit als ik het neer zet in mn edit dan als ik het post?
1 2 3 4 5 | |^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____ | | THE || |.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | |OMFG| | | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | WALL|| | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) | | ^_^ | | |
converter werkt niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
werkt ook al niet.
ik ookquote:
quote:oplossing: probeer dit bestanden je office accept Docx wel
![]()
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
geen idee, ben nog bezig met downloaden en zoquote:Op donderdag 10 april 200811:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
converter werkt niet? [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 april 200811:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG [afbeelding]
[afbeelding]
28 MB valt toch wel meequote:Op donderdag 10 april 200811:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die zocht ik nog!fuck.. 28 MB [afbeelding]
Overbodige spaties en tabs worden er uit gehaald waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
---------
| | THE ||
| |OMFG| |
| WALL||
|| ^_^ | |
meets whogives a fuck truck![]()
( waarom ziet dit er beter uit als ik het neer zet in mn edit dan als ik het post?
Mja, ik doe klik en heb het al binnen.quote:
Via USB gaat dat prima ja, maar hier... nou ja. ik zal het eens proberen.. kan in ieder geval op 3 computers en laptops gebruikt worden.. dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 10 april 200812:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
28 MB valt toch wel mee [afbeelding] [afbeelding]
same herequote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik doe klik en heb het al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |