quote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
en nee, het water is niet smerig, dat komt door de zon en mijn telefoon
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.quote:Op donderdag 10 april 200811:20 schreef Pheno het volgende:
Tinypic ligt plat. HOER!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaquote:
wen er maar aanquote:klier
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomtquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijktquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geweldig beeldje dat ik daar niet op kwam... ( mijn goudvissen gingen altijd dood )
verkeerd schoonmaken van de bak ?
Indosquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG
[ afbeelding ]
er komt vast wel een keer iets wat wel leuk voor je isquote:Op donderdag 10 april 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
Subfora die in mijn straatje passen zijn toch al bezet.
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je wacht tot er een geschikt voor jou vrijkomt
noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik heb verdomme een zakje verkeerde kruiden bij mijn instant noodles.. de ratten.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom dan.
ik was toch ook geen incrowd?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, want dan vinden ze dat ik er niet geschikt voor ben. En pleuren er liever incrowd in.
alles kan gebeuren Phenoquote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ik postte toen zelfs nog niet eens in de KSC.
als ik positief denk blijf ik zwartquote:Op donderdag 10 april 200811:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alles kan gebeuren Pheno [afbeelding] denk positief
als je niks inzet krijg je ook niks terug [afbeelding] , dus zet je beste beentje voor [afbeelding]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, dat helpt.quote:
oeh, die lopen hier ook rond ja... behoorlijk ranzig als die opengereten op het wegdek geplakt liggenquote:Op donderdag 10 april 200811:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30. [afbeelding]
een zakje noodlesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend lag er nog een platgereden bij het begin van de oprit naar de snelweg. Centimeter of 30.
grootverpakkingquote:Op donderdag 10 april 200811:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een zakje noodles [afbeelding]
quote:
quote:
vind dat altijd wel okeequote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deze zijn wel aardig... alleen instant, dus heel bijzonder is het niet. ik had alleen trek.
ik zie je niet echt langs een waterkant zitten neequote:
quote:
quote:
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, de bak is brandschoon hoor, het komt door de lichtinval dat ie smerig lijkt
oh! ik dacht dat je het over mijn bak hadquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingen
ik heb 2003quote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef Muck het volgende:
is er iemand die een nieuwere versie van office heeft dan ik en wél .docx-bestanden kan openen?
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel de reden waarom mn vissen doodgingen
---------quote:
hee, die zocht ik nog!fuck.. 28 MBquote:Op donderdag 10 april 200811:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb 2003 [afbeelding]
oplossing: probeer dit bestand [afbeelding] en je office accept Docx wel [afbeelding]
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
quote:Op donderdag 10 april 200811:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
----------
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____ | | THE ||
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | |OMFG| |
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | WALL||
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) | | ^_^ | |
[afbeelding] ( waarom ziet dit er beter uit als ik het neer zet in mn edit dan als ik het post?
1 2 3 4 5 | |^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____ | | THE || |.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_ | |OMFG| | | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | WALL|| | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) | | ^_^ | | |
converter werkt niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
werkt ook al niet.
ik ookquote:
quote:oplossing: probeer dit bestanden je office accept Docx wel
![]()
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en
geen idee, ben nog bezig met downloaden en zoquote:Op donderdag 10 april 200811:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
converter werkt niet? [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 april 200811:17 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk hebben gisteren een nieuw beeldje gekregen van MPG [afbeelding]
[afbeelding]
28 MB valt toch wel meequote:Op donderdag 10 april 200811:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die zocht ik nog!fuck.. 28 MB [afbeelding]
Overbodige spaties en tabs worden er uit gehaald waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
---------
| | THE ||
| |OMFG| |
| WALL||
|| ^_^ | |
meets whogives a fuck truck![]()
( waarom ziet dit er beter uit als ik het neer zet in mn edit dan als ik het post?
Mja, ik doe klik en heb het al binnen.quote:
Via USB gaat dat prima ja, maar hier... nou ja. ik zal het eens proberen.. kan in ieder geval op 3 computers en laptops gebruikt worden.. dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 10 april 200812:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
28 MB valt toch wel mee [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |