SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef ruud.nl het volgende:
Je gaat serieus zijn boxershorts controleren op hoeveelheid voorvocht?
Of hij wast zich niet of hij heeft een SOA.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:37 schreef annie31 het volgende:
En als ik vraag naar dat voorvocht in zijn boxer dan zegt hij dat het afval is van onder de huid en dat het best pijn kan doen.
Die hij natuurlijk heeft gekregen van al dat vreemdgaanquote:Op donderdag 10 april 2008 08:49 schreef veldmuis het volgende:
of hij heeft een SOA.
Niet echt? als je zo specifiek kan beschrijven dat het tot bovenaan zit, heb je er de tijd voor genomen om er eens ff heul goed naar te kijken, denk ik toch.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:45 schreef annie31 het volgende:
Niet echt, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat over de waarheid vertellen of niet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die hij natuurlijk heeft gekregen van al dat vreemdgaan
Ja, zo is bekend dat Adolf Hilter regelmatig een orgasme kreeg wanneer hij weer eens zo'n theatrale toespraak hield.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:53 schreef Evik het volgende:
Een man heeft niet altijd een erectie als hij sexueel opgewonden is.
Ook als er iets lekker is (eten oid) of als er een andere manier van opwinding is.
Dus die elf keer is nog weinig hoor.
differentialenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:54 schreef Hephaistos. het volgende:
... een erectie kreeg terwijl ik m'n wiskunde huiswerk aan het maken was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |