SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef ruud.nl het volgende:
Je gaat serieus zijn boxershorts controleren op hoeveelheid voorvocht?
Of hij wast zich niet of hij heeft een SOA.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:37 schreef annie31 het volgende:
En als ik vraag naar dat voorvocht in zijn boxer dan zegt hij dat het afval is van onder de huid en dat het best pijn kan doen.
Die hij natuurlijk heeft gekregen van al dat vreemdgaanquote:Op donderdag 10 april 2008 08:49 schreef veldmuis het volgende:
of hij heeft een SOA.
Niet echt? als je zo specifiek kan beschrijven dat het tot bovenaan zit, heb je er de tijd voor genomen om er eens ff heul goed naar te kijken, denk ik toch.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:45 schreef annie31 het volgende:
Niet echt, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat over de waarheid vertellen of niet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die hij natuurlijk heeft gekregen van al dat vreemdgaan
Ja, zo is bekend dat Adolf Hilter regelmatig een orgasme kreeg wanneer hij weer eens zo'n theatrale toespraak hield.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:53 schreef Evik het volgende:
Een man heeft niet altijd een erectie als hij sexueel opgewonden is.
Ook als er iets lekker is (eten oid) of als er een andere manier van opwinding is.
Dus die elf keer is nog weinig hoor.
differentialenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:54 schreef Hephaistos. het volgende:
... een erectie kreeg terwijl ik m'n wiskunde huiswerk aan het maken was
Jij zit bij het eten met een stijve joekeloekes in je broek?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:53 schreef Evik het volgende:
Een man heeft niet altijd een erectie als hij sexueel opgewonden is.
Ook als er iets lekker is (eten oid) of als er een andere manier van opwinding is.
Dus die elf keer is nog weinig hoor.
Zijn arm stond dan ook regelmatig onder exact dezelfde hoek als zijn penis.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, zo is bekend dat Adolf Hilter regelmatig een orgasme kreeg wanneer hij weer eens zo'n theatrale toespraak hield.
als ik zo'n rare vriendin had, dan zou ik haar dumpen. wat een maf wijf ben jij zegquote:Op donderdag 10 april 2008 08:37 schreef annie31 het volgende:
Hoe vaak krijgt een man meestal een erectie op een dag? Ik had gelezen iets van 11 keer, maar dat lijkt me toch wel veel. Ik weet dat mijn vriend opgewonden kan worden van andere vrouwen. Dat vind ik ook niet erg, maar als ik die 11 keer lees, dan krijg ik er toch een naar gevoel bij. Is dat nodig of niet? Soms heeft mijn vriend zijn boxer vol met voorvocht terwijl wij elkaar helemaal niet hebben aangeraakt.
Ik heb dit met mijn vriend besproken, maar hij zegt dat hij niet opgewonden raakt van andere vrouwen behalve van mij. En als ik vraag naar dat voorvocht in zijn boxer dan zegt hij dat het afval is van onder de huid en dat het best pijn kan doen. Ik vind het maar een raar verhaal zeker omdat het vocht tot bovenaan zijn boxer zit.
Ik heb het idee dat mijn vriend niet de waarheid tegen mij zegt terwijl ik dat wel zou graag willen. Hij weet dat ik niet tegen liegen kan, maar waarom doet hij het toch? Of spreekt hij toch de waarheid?
Ja natuurlijk. Dat zit in het "beestje"quote:Op donderdag 10 april 2008 09:09 schreef floris.exe het volgende:
Ik denk dat het in de aard van de man ligt om, ongeacht of hij wel of geen relatie heeft, opgewonden te raken van iedere vrouw die hem seksueel aantrekt.
Afval van onder de huid? Smegma bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:37 schreef annie31 het volgende:
Ik heb dit met mijn vriend besproken, maar hij zegt dat hij niet opgewonden raakt van andere vrouwen behalve van mij. En als ik vraag naar dat voorvocht in zijn boxer dan zegt hij dat het afval is van onder de huid en dat het best pijn kan doen.
mmm. piemelbriequote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Afval van onder de huid? Smegma bedoel je?
Inderdaad, doe je niets tegen en moet je ook niets tegen willen doen, lijkt mij. Zolang de vriend de TS trouw is, lijkt er mij geen reden voor paniek. En dat hij erover liegt is ook begrijpelijk. Hij is waarschijnlijk bang dat hij jou kwetst, omdat hij dat absoluut niet wil, maar hij kan er niets aan doen dat hij af en toe opgewonden raakt van andere vrouwen. Dat brengt hem in een vervelende positie. Hij moet zich verantwoorden voor iets dat hem fundamenteel maakt tot een man en waar hij geen controle over heeft.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat zit in het "beestje"
Je kan zo de tweede kamer in, weet je dat.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Inderdaad, doe je niets tegen en moet je ook niets tegen willen doen, lijkt mij. Zolang de vriend de TS trouw is, lijkt er mij geen reden voor paniek. En dat hij erover liegt is ook begrijpelijk. Hij is waarschijnlijk bang dat hij jou kwetst, omdat hij dat absoluut niet wil, maar hij kan er niets aan doen dat hij af en toe opgewonden raakt van andere vrouwen. Dat brengt hem in een vervelende positie. Hij moet zich verantwoorden voor iets dat hem fundamenteel maakt tot een man en waar hij geen controle over heeft.
Ikke niet helemaal snapquote:Op donderdag 10 april 2008 09:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan zo de tweede kamer in, weet je dat.
Zoveel zinnen! Dat had ook in één zin gepast. ergo, je lult teveel.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:39 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ikke niet helemaal snap. Verhelder mijn geest, ik smeek het u.
ik heb er nu één.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:36 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en een erectie is net zo normaal als de zonsop- en ondergang.
Jij moet wel een enorme hoeveelheid voorvocht in je boxer hebben zitten...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb er nu één.
en NU.
NU niet.
NU weer wel.
't is vooral prettig als het eerst zo klef warm nattig is, en dan opdroogt en dat je dan je eikel er met een licht scheurend geluid vanaf trekt. Zo heel langzaam.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Jij moet wel een enorme hoeveelheid voorvocht in je boxer hebben zitten...
Oplossing voor vriend TS:quote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij moet wel een enorme hoeveelheid voorvocht in je boxer hebben zitten...
Of ts gaat vreemd en vriend heeft de druiper van haar opgelopen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:20 schreef HunterPrior het volgende:
Je vriend gaat vreemd! Misschien is het wel een homo!
11 red ik ook niet, ik tel ze niet, maar ik denk overdag rond de 5..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef LasTeR het volgende:11 keer overdag red ik niet. 3 keer hoog uit. Spontane erecties dan.
![]()
Maar een boxer vol met pus? Klinkt niet gezond.
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:37 schreef annie31 het volgende:
maar hij zegt dat hij niet opgewonden raakt van andere vrouwen behalve van mij.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:35 schreef E.T. het volgende:
En is het dan 'hardgeworden zacht', of alleen een vlek, of zachte substantie die in de boxer zit?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:37 schreef annie31 het volgende:
Soms heeft mijn vriend zijn boxer vol met voorvocht terwijl wij elkaar helemaal niet hebben aangeraakt.
waarom niet op SEX of ONZ of KPD of KBL?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef ElizabethR het volgende:![]()
![]()
Ik moest erg lachen!!!
Waarom staat dit trouwens nog niet in PUB???
Omdat ik vind dat een vraag als deze alleen door een onzekere puber gesteld zou kunnen wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
waarom niet op SEX of ONZ of KPD of KBL?
haar topic in SEX is al dicht, voorvochtophoping in boxers is voor haar een significant realtioneel probleem dus geen ONZ of KLB, ze heeft er geen plaatjes van dus geen KPDquote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
waarom niet op SEX of ONZ of KPD of KBL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |