SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:48 schreef TornadoDK het volgende:
Ik las in de tv-Gids dat:Had ik ook gelezen ja. Ben benieuwd. DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is toch een personage he.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is nou de vader van Sil? Robert of Dennis? Ze bemoeien zich toch allebei niet met de opvoeding? Heel raar.
Is het zeker dat Skylar terug gaat komen? Dan wordt ik wel weer enthousiast en kan mijn vorige post als nooit geschreven beschouwd worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef jmac het volgende:
Is 't onderhand tijd voor 't feest met Skylar?
is het zeker dat ze komt??quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef jmac het volgende:
Is 't onderhand tijd voor 't feest met Skylar?
Don't know maar zou 't leuk vinden en las die spoiler van dat feestje al 3 weken geleden hier ofzo. Zie op haar sites en fansites er geen melding van tho maar ze studeert (irl) momenteel in zuid-europa en heeft verder geen opdrachten dus zou 't niet vreemd vinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is het zeker dat Skylar terug gaat komen? Dan wordt ik wel weer enthousiast en kan mijn vorige post als nooit geschreven beschouwd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Don't know maar zou 't leuk vinden en las die spoiler van dat feestje al 3 weken geleden hier ofzo. Zie op haar sites en fansites er geen melding van tho maar ze studeert (irl) momenteel in zuid-europa en heeft verder geen opdrachten dus zou 't niet vreemd vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
hij zal wel weer failliet gaan en alles kwijt rakenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:40 schreef mirelia het volgende:
zakkelijk gebied?
Ik mag het hopen, dan komt er eindelijk eens iets boeiend.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef GSMboy het volgende:
Ludo gaat Jeff financieel keihard aansprakelijk stellen, hem je 'weet wel' verklaren zodat ie opgenomen wordt. En vervolgens heeft Ludo weer een zet gezet richting de Alberts Clan en opent zich er een nieuwe (tot nu toe onbekende) verhaallijn.
Sjefkequote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef ReWinD het volgende:
JefHij moet zijn ami weer eens opzoeken..
quote:Op donderdag 10 april 2008 07:18 schreef JOO het volgende:
Robin Zijlstra uit GTST
AMSTERDAM - Robin Zijlstra stopt noodgedwongen met Goede Tijden, Slechte Tijden. Na anderhalf jaar komt er een einde aan zijn rol van Milan.
„De makers hebben aangegeven dat ze klaar zijn met de rol”, vertelt de 28-jarige acteur teleurgesteld.
„Ik had het ontzettend naar mijn zin. Ik vond het niet iets voor tot aan mijn pensioen, maar ik was er nog niet klaar mee. Ik heb ook nog niets anders in het vooruitzicht.”
De ex-Idols-finalist vervolgt: „Ik hoop dat er iets op mijn pad komt, want naast muziek maken is acteren een grote passie van mij geworden.”
Milan is de zoon van Robert Alberts, gespeeld door Wilbert Gieske, die eind van het seizoen vertrekt. Of zijn vertrek daar iets mee te maken heeft, laat Robin in het midden. „Op 30 mei is mijn laatste draaidag, en eind juni ben ik voor het laatst te zien. Ik ga nog even laten zien wat ik waard ben.”
http://www.telegraaf.nl/prive/3753597/__GTST__dumpt_Milan__.html
Voor mijn gevoel is de reclame laatste tijd altijd erg vroeg.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:10 schreef jmac het volgende:
Huh komt de reclame tegenwoordig zo vroeg? Het is net 6over? Ik kwam net binnen. Zag 2 scenes en toen was het al reclame
Inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef James1988 het volgende:
Slimme zet van Nick!
En dan zou je zien dat Ludo hem later naait.quote:
Idd.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef James1988 het volgende:
Slimme zet van Nick!
Ik zag het ook idd, beetje amateuristischquote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef GSMboy het volgende:
Die hartslagmeter van Sil gef duidelijk aan: Geen alarmregistratie mogelijk, Electroden los...
Als je een heart-beat-monitor wilt laten zien met flatline, doe het dan goed. Desnoods maak je maar een gelijkende Flash applicatie ofzo
?
Gelukkig maar toen Sjors met Bing was vond ik haar altijf fucking irritant.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef James1988 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Die schrijvers proberen ons gewoon te prikkelen op deze manier, Nick en Sjors uit elkaar, Anita en Rik niet bij elkaar, Robert en Laura die wellicht heel misschien bij elkaar kunnen komen, maar als Nick bij Lorena blijft, Sjors toch naar Bing gaat, en Anita bij Dennis blijft dan huur ik een Ludo in om iets te beginnen tegen die schrijvers.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gelukkig maar toen Sjors met Bing was vond ik haar altijf fucking irritant.
Toen ze met Nick was ging ik haar eindelijk waarderen.![]()
Maarja kut schrijvers
ben vooral benieuwd naar zijn reactiequote:Op vrijdag 11 april 2008 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben wel benieuwd wanneer en hoe nick erachter komt dat lorena een miskraam gehad heeft
Dat wordt ze nu ook, alleen heeft ze dat nog niet doorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef janimie het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar zijn reactie![]()
lorena zal wel weer als zeeeer grof vuil behandelt worden
en terecht je moet vuil behandelen zo als het hoort.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef janimie het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar zijn reactie![]()
lorena zal wel weer als zeeeer grof vuil behandelt worden
Ik vind er niks arm aan eigenlijk.quote:
Sil is over 2 jaar 16, net als Nina destijds.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
die sil voegt ook weinig toe dus die kan wel dood
iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sil is over 2 jaar 16, net als Nina destijds.
Nee hij is behoorlijk rijk zelfs, ik snap niet waarom de makers hem keer op keer blijven verpesten, laat nou eens een nieuwe goede slechterik komen en maak Ludo een family manquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind er niks arm aan eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
ze hadden hem nooit terug hoeven halen. nutteloze rolquote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef vencodark het volgende:
Indd, Milan.![]()
Heeft er wel relatief kort ingezeten dan. Als ze nu al klaar zijn met zn rol.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef Shayndel het volgende:
Dit zijn goede berichtenVooral Charlie die kapt met dat Lovetree gedoe, wat een opluchting. Dat was echt het saaiste verhaal ui GTST ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk
Ook een van de irritantstequote:Op maandag 14 april 2008 07:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vooral Charlie die kapt met dat Lovetree gedoe, wat een opluchting. Dat was echt het saaiste verhaal ui GTST ooit.
Tjah, het is of Robin Zijlstra of Wilbert Gieske die doodgaan en een hart doneren aan Sil.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
die sil voegt ook weinig toe dus die kan wel dood
Ja, ik blijf dit ondersteunen. Nieuwe slechteriken zijn van harte welkom. En dan van die klassieke slechteriken. Gemeen tot op het bot, immens onbetrouwbaar en zakenlijk zeer sterk. Ludo moet een stapje terug gaan nemen. Hij heeft al zoveel over zich heen gekregen. De geloofwaardigheid raakt er vanaf. Verder is GTST het aankijken wel nog waard, op enkele vreselijke verhaallijnen na.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hij is behoorlijk rijk zelfs, ik snap niet waarom de makers hem keer op keer blijven verpesten, laat nou eens een nieuwe goede slechterik komen en maak Ludo een family man
Niet zo van die onzin verkondingen he Dizerquote:Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, het is of Robin Zijlstra of Wilbert Gieske die doodgaan en een hart doneren aan Sil.
Robert is te oud dus zal het hart van Milan worden. Ik voorzie twee verhaallijnen voor de zomerstop:
Robert en Milan zitten in de auto en krijgen een auto ongeluk. Zomerstop!
Na de zomerstop, beiden dood... hart van Milan gaat naar Sil. Sil is dan inmiddels al weer bijna 16
of
Robert en Milan hebben ruzie. Robert zegt tegen Milan, jij bent niet mijn zoon meer!!!
Milan stap in de auto.. ongeluk... Robert ziet dat.. Zomerstop!!!
Na de zomerstop, Milan dood (hart naar Sil), Robert aan de alcohol...
Robert gaat na een lange en trage maar vooral saaie verhaallijn ook dood... zelfmoord of door alcohol!
GTST kennende, dat laatste
Bij gevallen waarbij het ook daadwerkelijk een kwestie van een paar uur kan zijn voor dat iemand dood is, is dat mogelijk.quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef vencodark het volgende:
Vind het trouwens bijzonder te noemen dat Sil gelijk bovenaan de wachtlijst zou staan en aan de beurt zou zijn.
Metro zit fout, ze zullen wel in de war zijn met Morris ofzo.quote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef Mss het volgende:
Volgens de Metro is de rol van Milan gespeeld door 3 mensen. Maar wie is die derde dan? Ik weet alleen dat Wouter de Jong die rol in het begin had, maar vergeet ik dan nu iemand of zit Metro fout?
"Ze zijn klaar met de rol"quote:
Zo van: of jij stopt er mee, of wij doen het. Wat is het verschil met ontslag dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef .blog het volgende:
robin is trouwens niet ontslagen, in een goede gesprek met endemol is naar voren gekomen dat ze niks meer met hem kunnen. en ze hebben hem vriendelijk maar toch dringend verzocht zelf er een einde aan te maken.
het ontslag verhaal is opgeklopt
als je zelf ontslag neemt, heb je geen recht op een uitkering. als je ontslag krijgt wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zo van: of jij stopt er mee, of wij doen het. Wat is het verschil met ontslag dan?
Dat weet ik ook wel, maar dat maakt voor het verhaal toch verder niet uit? Hij moest gewoon gedwongen weg, dus om te zeggen dat het 'ontslag verhaal opgeklopt is' slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je zelf ontslag neemt, heb je geen recht op een uitkering. als je ontslag krijgt wel.
Noud was goed, Dennis niet, wat een jankerd was dat zeg, de echte zoon wat Robert en Laura, Arnie sloeg ten minste nooit vrouwen, althans...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel een leuke afleveringDennis en Noud, Anita en Rik, Jef die zich in duistere zaken stort, Laura en Robert over het verleden
![]()
Het is pas positief als Charlie eens een keer voor eens en voor altijd op haar nummer wordt gezet.quote:De vooruitblik met Charlie die kapt met Loftrie is ook positief
Die vond ik ook heel subtiel ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:21 schreef bobjuh het volgende:
mooie reclame voor de harstichting tussendoor
Waarom zijn Anita en Rik een vreselijk 'stel' dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef vencodark het volgende:
Vond het wel mooie/ontroerende scene tussen Rik en Anita. Vind het normaal een vreselijk 'stel' maar dit was best mooi. Anita is verstandig geworden.![]()
Wel mooi zoals Dennis huilde, het was heel dramatisch neergezet. Scene tussen Noud en Dennis was eigenlijk ook best goed gespeeld. Wat is er in GTST gebeurd?
Noud was idd goed en met Dennis heb ik geen medelijden. Hij heeft zijn vrouw geslagen, dat valt nimmer goed te praten.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Noud was goed, Dennis niet, wat een jankerd was dat zeg, de echte zoon wat Robert en Laura, Arnie sloeg ten minste nooit vrouwen, althans...
KLIK
[..]
Het is pas positief als Charlie eens een keer voor eens en voor altijd op haar nummer wordt gezet.
Weet niet precies. Heb er gewoon een afkeer tegen. Anita en Rik zijn er dan weer uit, dan weer terug, dan weer uit.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarom zijn Anita en Rik een vreselijk 'stel' dan?
Gisterenavond alweerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:21 schreef bobjuh het volgende:
mooie reclame voor de harstichting tussendoor
Moest weer denken aan hoe Stefano die bewaker van Ludo toen neersloegquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg !! kan het nog nepper met die asbak?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
't leek wel een comedy/cartoon: de getroffene kijkt even raar en stort dan pas neerquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef suus21 het volgende:
kun je je voorstellen dat je als producent die scene terug kijkt en denkt "ja dit is hem, het staat er goed op"![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef suus21 het volgende:
kun je je voorstellen dat je als producent die scene terug kijkt en denkt "ja dit is hem, het staat er goed op"![]()
Het verbaasde me dat ze elkaar "kutwijf" noemden. Dat is ook al lang geleden, terwijl er vroeger in GTST een hoop grof gescholden werd en er ook wat meer geweld en seks te zien was. GTST is nu Balkenende-braaf geworden. Dat slaan was idd echt bagger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Is dat dan zó moeilijk, mep-scenes schieten?
En dat terwijl het er zo spectaculair uit kan zien. Lorena had het véél gewelddadiger kunnen doen, stukje characterbuilding ook meteen. Maar misschien moeten de makers rekening houden met een jong kijkerspubliek, want die slag van Dennis was ook maar lafjes.
Ik ook niet.quote:
Ik ken heel die Skylar alleen van de foto, maar wat is er zo 'lekker' aan haar dan? Spoor je niet als je haar geen babe vindt?quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 17:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik ken heel die Skylar alleen van de foto, maar wat is er zo 'lekker' aan haar dan? Spoor je niet als je haar geen babe vindt?
Die was zo nep.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef vencodark het volgende:
Ik was gewoon verbaasd over die asbakscene. Het was zooo belachelijk.![]()
Weet niet van welk materiaal dat ding gemaakt was maar je moet toch wel goed slaan, moet je iemand met zo'n voorwerp bewusteloos slaan.
Skylar ziet er als een normaal lief meisje uit. Ze heeft iets molligs en schattigs.quote:Op zondag 20 april 2008 17:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik ken heel die Skylar alleen van de foto, maar wat is er zo 'lekker' aan haar dan? Spoor je niet als je haar geen babe vindt?
als ik pot zou zijn geweest , wie weet ?quote:
Toen ze in de regen liep had ze een capuchon (half) op die ze af deed toen ze was gevallen. Dan zou op zijn minst een beetje van haar haar nat moeten zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef Lauzie het volgende:
Ja ze was ook flink natgeregend toen ze daar in de modder lag, maar 2 minuten later komt ze met kurkdroog haar de trouwzaal binnen.
Let op, dat "hee Ludo" en dat Jeff met zijn pistooltje staat in huize Sanders zal wel weer een droom zijn van Jeff, en we zien het terug in Jeff real life in de seizoenscliff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: GTSTcourant.Pretentieus geneuzel.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:58 schreef roooosje het volgende:
SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:58 schreef roooosje het volgende:
Spoilersdaar valt vast een dooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: GTSTcourant.
"Auto-ongeluk"quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef DjinN het volgende:
ik zag Nick net bij het grafje van Valentijn staan, kan iemand me vertellen wat er met hem is gebeurt ? Heb namelijk een hele lange tijd geen GTST gekeken
quote:Op zondag 20 april 2008 17:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Ik dacht toen ik Skylar en Vicky zo in 1 scene zag.
Waarom maken ze die niet gewoon lesbisch en dan het liefst met heel veel bloot scenes.
Heerlijk.
ahzo, okayquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
een hele tijd geleden kregen jack en charlie een auto-ongeluk.
ze hebben toen net gedaan of valentijn ook in die auto zat en is overleden toen. (ondanks dat ze niks teruggevonden hebben.
valentijn is toen ondergedoken geweest.
jack heeft toen net gedaan of er een vriendin van hem overleden was die hem tot opvoeder van haar kind had gemaakt en samen met charlie heeft hij toen valentijn geadopteerd.
die is toen omgedoopt tot JJ (jack junior)
nick gelooft nog steeds dat valentijn dood is en heeft daarom dat monumentje in de tuin gezet.
Ja nu stond er Bertquote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jef noemde zichzelf toch eerst Ben? Nu stond er Bert of niet?
Een van de 2quote:
Ho, ho, ho. Is er een doorbraak geweest? En welke tune was er eigenlijk te horen dan? (Zíjn er 2 tunes?)quote:Op woensdag 23 april 2008 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de 2![]()
Eindelijk heeft Anita het door
De therapeut is echt de slechtste, meest belabberde acteur die ik in jaren voorbij heb zien komen. Heeft iemand hier groen licht over gegeven?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 03:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het valt me op dat die Skylar haters allebei vrouw zijn, dat verklaart een hoop, niks en niemand is zo fel als een afgunstige vrouw![]()
9 van de 10x gaat dat compleet langs me heen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:21 schreef Chryzis het volgende:
Ik besef nu dat één van de dingen die GTST in de jaren 90 tot een mooi geheel maakten, toch wel de typerende achtergrond muziek was. De achtergrondmuziek is tegenwoordig poep, net zoals de personages.
Aha. Mijn pa brak zijn hoofd al omdat hij haar herkende maar het niet kon thuisbrengen. Hij dacht dat ze misschien eerder al een rol in GTST had. Maar nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Voor degenen die Dela Maria niet herkenden, ze speelde Regina Jongschaap in VrouwenvleugelZe is echt heel erg veranderd.
Nou je het zegt idd....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Voor degenen die Dela Maria niet herkenden, ze speelde Regina Jongschaap in VrouwenvleugelZe is echt heel erg veranderd.
Die laatstequote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef Frey het volgende:
Hier hoor je aan het eind de eerste Rik en Anita tune.
En hier de 2e bijna constant.
Definitiefquote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Mss het volgende:
Is Fos nu eigenlijk definitief weg of komt hij binnenkort weer terug?
ik zit een week te kijken, en ze heeft telkens open truitjes aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef Canisfire het volgende:
Skylar... het mooiste en beste personage dat ooit in een Nederlandse soap heeft gespeeld is nu uit ons dagelijks leven weggesleurt. Schrijvers waarom !
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zit een week te kijken, en ze heeft telkens open truitjes aan![]()
wie is het
hoe oud is het
quote:Alexandra speelde van 5 tot 29 maart 2007 in 11 afleveringen van de RTL 4 soapserie GTST. Ze maakte daar in haar opwachting als de Zweedse uitwisselingsstudente Skylar Nilsson.[1] In april 2008 kwam ze weer even terug, maar dat bleef bij 4 afleveringen
Nee, het is een van de leukere personagesquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:12 schreef Heleen17 het volgende:
Ben ik dan de enige die het jammer vind dat Fos eruit is?
huren die film!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zit een week te kijken, en ze heeft telkens open truitjes aan![]()
wie is het
hoe oud is het
Ik vind het een achterbaks kreng, maar eigenlijk wel goed dat ze er is. Het is sowieso een betere rol dan Dennis 'Losse Handjes' Tuinman en Anita 'Zacht Ei' Dendermonde.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:51 schreef kevke1990 het volgende:
Wat ben ik blij dat er toch nog Fos-fans zijn!!
Ik zit nu al een tijdje op GTSTcourant en daar is iedereen tegen Fos en Lorena terwijl dat de leukere personages zijn voor mij!
Wat vinden jullie eigenlijk van Lorena??
7.8 @imdb dus veel zijn 't niet met je eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou echt niet, het is een draak van een film
wat een onzin, ik zie nergens haters, alleen maar verschilllen van meningen: de een vind skylar to-die-for, de ander vind haar een doodgewoon schattige meid.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het valt me op dat die Skylar haters allebei vrouw zijn, dat verklaart een hoop, niks en niemand is zo fel als een afgunstige vrouw![]()
Jeffrey en de schrijvers hebben het erover gehad, en kwamen tot de conclusie dat Fos eigenlijk alleen stond in de serie, en toen is besloten om hem te laten vertrekken met Skylar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef janimie het volgende:
is fos nou weggestuurd of was het een vrijwillig vertrek
Nee laat dan maar. Eruit is eruit wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef lady-wrb het volgende:
misschien komt fos zo af en toe nog eens langs(zou toch best leuk zijn? )
met het huwlijk van barb en robert bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef lady-wrb het volgende:
misschien komt fos zo af en toe nog eens langs(zou toch best leuk zijn? )
Ik denk juist dat Robert en Laura weer bij elkaar gaan komen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:10 schreef bobjuh het volgende:
[..]
met het huwlijk van barb en robert bijvoorbeeld.
als dat nog ooit gaat gebeuren voor robert er uit gaat
Nee bij gtst is het altijd uit het oog uit het hart zelfs als er iemand overlijdt zo als Dian laatst dan komt familie niet terug . Ik heb nergens Remco en Karin gezien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:10 schreef bobjuh het volgende:
[..]
met het huwlijk van barb en robert bijvoorbeeld.
als dat nog ooit gaat gebeuren voor robert er uit gaat
ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Robert en Laura weer bij elkaar gaan komen.
Haha naja over rolmodellen gesproken, daar blinkt de serie niet echt in uit (behalve dat Barbara altijd boodschap uitpak scenes heeft)...quote:Op zondag 27 april 2008 19:41 schreef ggiirrll het volgende:
En als het enigzins realistisch zou zijn dan wordt Fos nog aan zn haren teruggetrokken naar huis om zn examen te doen... lekker rolmodel voor de jeugd van tegenwoordig..![]()
Dat betekent dus dat die twee langere tijd zullen blijven. Is Fos eruit nu?quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Frey het volgende:
Rik en Floris in de leader.
Het lijkt me niet dat dat een kwestie is geweest van 'niet zien van potentie'. Skylar was volgens mij van begin af aan een tijdelijke rol. Alexandra Dahlstrom is Zweedse en om nou langere tijd in een Nederlandse soap te gaan spelen, dan moet ze weer de taal leren e.d. Daarnaast is ze natuurlijk ook internationaal redelijk bekend dus die zal vast wel wat betere aanbiedingen krijgen dan GTST.quote:Op maandag 28 april 2008 01:59 schreef Perico het volgende:
Men had meer werk ervan mogen maken om de serie uitdagender te maken voor Robert en Rick die weggaan... en het niet zien van de potentie van Skylar is ook een fout van jewelste.
Eensch is!!! Aukje van Ginneken WAS Charlie... Lieke maakte van Charlie een wanstaltige Margriet-muts die maar doordendert waar niemand een greintje sympathie of begrip voor kan opbrengen. Ze doet me ook qua uiterlijk helemaal niets.quote:Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Canisfire het volgende:
Wat is die Lieke van Lexmond toch een vies wijf.
Ik vind haar niet knap, Sympatiek of what so ever en ze komt overal maar op de tv.
Nadat ze de rol van Charlie Fischer zo had verneukt van leuke tiener naar hysterisch hypocriet wijf zou je toch denken dat die nergens meer aan de bak komt.
eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Je kunt Charlie toch niet altijd als een gekke tiener laten spelen? Ze was toen 17 ofzo nu een jaar of 25.. Dan wil een mens nog wel eens veranderen....
Ja, ze moeten het nog wel een beetje realistisch houden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Je kunt Charlie toch niet altijd als een gekke tiener laten spelen? Ze was toen 17 ofzo nu een jaar of 25.. Dan wil een mens nog wel eens veranderen....
Ja, Dennis zn rol is goed verknipt nu, die kunnen ze moeilijk binnenkort weer aan een nieuwe liefde koppelen!quote:Op maandag 28 april 2008 22:50 schreef Perico het volgende:
[..]
En wat ze nou nog met Dennis aanmoeten... hij is een opgefokte zuiplap, slaat zijn vrouw, heeft een plank voor zijn kop en is drammerig en erg dom... zijn rol is toch eerder uitgespeeld in plaats van die van Milan?
Maar Aukje kon ook met de rol mee groeien en dan was de verandering misschien wat natuurlijker overgekomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Ik ben het 100% met jullie eens, vooral wat Charlie betreft, misschien kan Frey zo een clip van de 2e verzamel dvd fabriceren om jullie te overtuigenquote:Op maandag 28 april 2008 22:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is!!! Aukje van Ginneken WAS Charlie... Lieke maakte van Charlie een wanstaltige Margriet-muts die maar doordendert waar niemand een greintje sympathie of begrip voor kan opbrengen. Ze doet me ook qua uiterlijk helemaal niets.
En wat ze nou nog met Dennis aanmoeten... hij is een opgefokte zuiplap, slaat zijn vrouw, heeft een plank voor zijn kop en is drammerig en erg dom... zijn rol is toch eerder uitgespeeld in plaats van die van Milan?
Zit 'm nu te bekijken, zonder problemen...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Otmed het volgende:
Ik probeer de internetaflevering te kijken maar hij staat ineens offline. Terwijl hij net nog online stond. Was gister ook al. Zucht.
Haha, briljant...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:48 schreef alors het volgende:
Jef aka El Jefe, hij kan zo de onderwereld in
Nina komt Ludo redden, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:38 schreef James1988 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt - eigenlijk ook voor het eerst sinds tijden.
Of Dorothea, nadat Jef maar niet thuiskwam en ze bij heel Meerdijk navraag is gaan doen waar hij is. Zou wel een domper zijn...quote:Op woensdag 30 april 2008 02:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nina komt Ludo redden, natuurlijk.
Oh oké, mooi zo. Ik ga hem nu kijken. De posts hier maken me verdomd nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zit 'm nu te bekijken, zonder problemen...
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind niet dat ze de afgelopen jaren veel volwassener geworden is. Van gekke tiener naar constant in de weg staand zeikwijf vind ik niet echt een bijzondere ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Je kunt Charlie toch niet altijd als een gekke tiener laten spelen?
Het gebouw heet in het echt De Crystal Toren en is te vinden in Westpoort, wijk Teleport, in Amsterdam nabij station Amsterdam Sloterdijk. Met 95 m behoort de kantoortoren tot de 10 hoogste gebouwen van de hoofdstad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:42 schreef GSMboy het volgende:
iemand een idee waar dat Sander Inc. kantoor gefilmd is?
Zoetermeer, Amsterdam ?
En welk kantoor is het normaal?
Leuke info!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
Het gebouw heet in het echt De Crystal Toren en is te vinden in Westpoort, wijk Teleport, in Amsterdam nabij station Amsterdam Sloterdijk. Met 95 m behoort de kantoortoren tot de 10 hoogste gebouwen van de hoofdstad.
http://www.skylinecity.in(...)rystal_toren_rec.htm
Hoezo heb je dat vermoedenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:05 schreef nWo4Life het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ze vast komen te zitten in dat krot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |