SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:48 schreef TornadoDK het volgende:
Ik las in de tv-Gids dat:Had ik ook gelezen ja. Ben benieuwd. DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is toch een personage he.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is nou de vader van Sil? Robert of Dennis? Ze bemoeien zich toch allebei niet met de opvoeding? Heel raar.
Is het zeker dat Skylar terug gaat komen? Dan wordt ik wel weer enthousiast en kan mijn vorige post als nooit geschreven beschouwd worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef jmac het volgende:
Is 't onderhand tijd voor 't feest met Skylar?
is het zeker dat ze komt??quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef jmac het volgende:
Is 't onderhand tijd voor 't feest met Skylar?
Don't know maar zou 't leuk vinden en las die spoiler van dat feestje al 3 weken geleden hier ofzo. Zie op haar sites en fansites er geen melding van tho maar ze studeert (irl) momenteel in zuid-europa en heeft verder geen opdrachten dus zou 't niet vreemd vinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is het zeker dat Skylar terug gaat komen? Dan wordt ik wel weer enthousiast en kan mijn vorige post als nooit geschreven beschouwd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Don't know maar zou 't leuk vinden en las die spoiler van dat feestje al 3 weken geleden hier ofzo. Zie op haar sites en fansites er geen melding van tho maar ze studeert (irl) momenteel in zuid-europa en heeft verder geen opdrachten dus zou 't niet vreemd vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
hij zal wel weer failliet gaan en alles kwijt rakenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:40 schreef mirelia het volgende:
zakkelijk gebied?
Ik mag het hopen, dan komt er eindelijk eens iets boeiend.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef GSMboy het volgende:
Ludo gaat Jeff financieel keihard aansprakelijk stellen, hem je 'weet wel' verklaren zodat ie opgenomen wordt. En vervolgens heeft Ludo weer een zet gezet richting de Alberts Clan en opent zich er een nieuwe (tot nu toe onbekende) verhaallijn.
Sjefkequote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef ReWinD het volgende:
JefHij moet zijn ami weer eens opzoeken..
quote:Op donderdag 10 april 2008 07:18 schreef JOO het volgende:
Robin Zijlstra uit GTST
AMSTERDAM - Robin Zijlstra stopt noodgedwongen met Goede Tijden, Slechte Tijden. Na anderhalf jaar komt er een einde aan zijn rol van Milan.
„De makers hebben aangegeven dat ze klaar zijn met de rol”, vertelt de 28-jarige acteur teleurgesteld.
„Ik had het ontzettend naar mijn zin. Ik vond het niet iets voor tot aan mijn pensioen, maar ik was er nog niet klaar mee. Ik heb ook nog niets anders in het vooruitzicht.”
De ex-Idols-finalist vervolgt: „Ik hoop dat er iets op mijn pad komt, want naast muziek maken is acteren een grote passie van mij geworden.”
Milan is de zoon van Robert Alberts, gespeeld door Wilbert Gieske, die eind van het seizoen vertrekt. Of zijn vertrek daar iets mee te maken heeft, laat Robin in het midden. „Op 30 mei is mijn laatste draaidag, en eind juni ben ik voor het laatst te zien. Ik ga nog even laten zien wat ik waard ben.”
http://www.telegraaf.nl/prive/3753597/__GTST__dumpt_Milan__.html
Voor mijn gevoel is de reclame laatste tijd altijd erg vroeg.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:10 schreef jmac het volgende:
Huh komt de reclame tegenwoordig zo vroeg? Het is net 6over? Ik kwam net binnen. Zag 2 scenes en toen was het al reclame
Inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef James1988 het volgende:
Slimme zet van Nick!
En dan zou je zien dat Ludo hem later naait.quote:
Idd.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef James1988 het volgende:
Slimme zet van Nick!
Ik zag het ook idd, beetje amateuristischquote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef GSMboy het volgende:
Die hartslagmeter van Sil gef duidelijk aan: Geen alarmregistratie mogelijk, Electroden los...
Als je een heart-beat-monitor wilt laten zien met flatline, doe het dan goed. Desnoods maak je maar een gelijkende Flash applicatie ofzo
?
Gelukkig maar toen Sjors met Bing was vond ik haar altijf fucking irritant.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef James1988 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Die schrijvers proberen ons gewoon te prikkelen op deze manier, Nick en Sjors uit elkaar, Anita en Rik niet bij elkaar, Robert en Laura die wellicht heel misschien bij elkaar kunnen komen, maar als Nick bij Lorena blijft, Sjors toch naar Bing gaat, en Anita bij Dennis blijft dan huur ik een Ludo in om iets te beginnen tegen die schrijvers.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gelukkig maar toen Sjors met Bing was vond ik haar altijf fucking irritant.
Toen ze met Nick was ging ik haar eindelijk waarderen.![]()
Maarja kut schrijvers
ben vooral benieuwd naar zijn reactiequote:Op vrijdag 11 april 2008 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben wel benieuwd wanneer en hoe nick erachter komt dat lorena een miskraam gehad heeft
Dat wordt ze nu ook, alleen heeft ze dat nog niet doorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef janimie het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar zijn reactie![]()
lorena zal wel weer als zeeeer grof vuil behandelt worden
en terecht je moet vuil behandelen zo als het hoort.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef janimie het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar zijn reactie![]()
lorena zal wel weer als zeeeer grof vuil behandelt worden
Ik vind er niks arm aan eigenlijk.quote:
Sil is over 2 jaar 16, net als Nina destijds.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
die sil voegt ook weinig toe dus die kan wel dood
iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sil is over 2 jaar 16, net als Nina destijds.
Nee hij is behoorlijk rijk zelfs, ik snap niet waarom de makers hem keer op keer blijven verpesten, laat nou eens een nieuwe goede slechterik komen en maak Ludo een family manquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind er niks arm aan eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
ze hadden hem nooit terug hoeven halen. nutteloze rolquote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef vencodark het volgende:
Indd, Milan.![]()
Heeft er wel relatief kort ingezeten dan. Als ze nu al klaar zijn met zn rol.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef Shayndel het volgende:
Dit zijn goede berichtenVooral Charlie die kapt met dat Lovetree gedoe, wat een opluchting. Dat was echt het saaiste verhaal ui GTST ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk
Ook een van de irritantstequote:Op maandag 14 april 2008 07:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vooral Charlie die kapt met dat Lovetree gedoe, wat een opluchting. Dat was echt het saaiste verhaal ui GTST ooit.
Tjah, het is of Robin Zijlstra of Wilbert Gieske die doodgaan en een hart doneren aan Sil.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
die sil voegt ook weinig toe dus die kan wel dood
Ja, ik blijf dit ondersteunen. Nieuwe slechteriken zijn van harte welkom. En dan van die klassieke slechteriken. Gemeen tot op het bot, immens onbetrouwbaar en zakenlijk zeer sterk. Ludo moet een stapje terug gaan nemen. Hij heeft al zoveel over zich heen gekregen. De geloofwaardigheid raakt er vanaf. Verder is GTST het aankijken wel nog waard, op enkele vreselijke verhaallijnen na.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hij is behoorlijk rijk zelfs, ik snap niet waarom de makers hem keer op keer blijven verpesten, laat nou eens een nieuwe goede slechterik komen en maak Ludo een family man
Niet zo van die onzin verkondingen he Dizerquote:Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, het is of Robin Zijlstra of Wilbert Gieske die doodgaan en een hart doneren aan Sil.
Robert is te oud dus zal het hart van Milan worden. Ik voorzie twee verhaallijnen voor de zomerstop:
Robert en Milan zitten in de auto en krijgen een auto ongeluk. Zomerstop!
Na de zomerstop, beiden dood... hart van Milan gaat naar Sil. Sil is dan inmiddels al weer bijna 16
of
Robert en Milan hebben ruzie. Robert zegt tegen Milan, jij bent niet mijn zoon meer!!!
Milan stap in de auto.. ongeluk... Robert ziet dat.. Zomerstop!!!
Na de zomerstop, Milan dood (hart naar Sil), Robert aan de alcohol...
Robert gaat na een lange en trage maar vooral saaie verhaallijn ook dood... zelfmoord of door alcohol!
GTST kennende, dat laatste
Bij gevallen waarbij het ook daadwerkelijk een kwestie van een paar uur kan zijn voor dat iemand dood is, is dat mogelijk.quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef vencodark het volgende:
Vind het trouwens bijzonder te noemen dat Sil gelijk bovenaan de wachtlijst zou staan en aan de beurt zou zijn.
Metro zit fout, ze zullen wel in de war zijn met Morris ofzo.quote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef Mss het volgende:
Volgens de Metro is de rol van Milan gespeeld door 3 mensen. Maar wie is die derde dan? Ik weet alleen dat Wouter de Jong die rol in het begin had, maar vergeet ik dan nu iemand of zit Metro fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |