Voor mijn gevoel is de reclame laatste tijd altijd erg vroeg.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:10 schreef jmac het volgende:
Huh komt de reclame tegenwoordig zo vroeg? Het is net 6over? Ik kwam net binnen. Zag 2 scenes en toen was het al reclame
Inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef James1988 het volgende:
Slimme zet van Nick!
En dan zou je zien dat Ludo hem later naait.quote:
Idd.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:30 schreef James1988 het volgende:
Slimme zet van Nick!
Ik zag het ook idd, beetje amateuristischquote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef GSMboy het volgende:
Die hartslagmeter van Sil gef duidelijk aan: Geen alarmregistratie mogelijk, Electroden los...
Als je een heart-beat-monitor wilt laten zien met flatline, doe het dan goed. Desnoods maak je maar een gelijkende Flash applicatie ofzo
?
Gelukkig maar toen Sjors met Bing was vond ik haar altijf fucking irritant.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef James1988 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Die schrijvers proberen ons gewoon te prikkelen op deze manier, Nick en Sjors uit elkaar, Anita en Rik niet bij elkaar, Robert en Laura die wellicht heel misschien bij elkaar kunnen komen, maar als Nick bij Lorena blijft, Sjors toch naar Bing gaat, en Anita bij Dennis blijft dan huur ik een Ludo in om iets te beginnen tegen die schrijvers.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gelukkig maar toen Sjors met Bing was vond ik haar altijf fucking irritant.
Toen ze met Nick was ging ik haar eindelijk waarderen.![]()
Maarja kut schrijvers
ben vooral benieuwd naar zijn reactiequote:Op vrijdag 11 april 2008 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben wel benieuwd wanneer en hoe nick erachter komt dat lorena een miskraam gehad heeft
Dat wordt ze nu ook, alleen heeft ze dat nog niet doorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef janimie het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar zijn reactie![]()
lorena zal wel weer als zeeeer grof vuil behandelt worden
en terecht je moet vuil behandelen zo als het hoort.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef janimie het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar zijn reactie![]()
lorena zal wel weer als zeeeer grof vuil behandelt worden
Ik vind er niks arm aan eigenlijk.quote:
Sil is over 2 jaar 16, net als Nina destijds.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
die sil voegt ook weinig toe dus die kan wel dood
iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sil is over 2 jaar 16, net als Nina destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |