De therapeut is echt de slechtste, meest belabberde acteur die ik in jaren voorbij heb zien komen. Heeft iemand hier groen licht over gegeven?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 03:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het valt me op dat die Skylar haters allebei vrouw zijn, dat verklaart een hoop, niks en niemand is zo fel als een afgunstige vrouw![]()
9 van de 10x gaat dat compleet langs me heen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:21 schreef Chryzis het volgende:
Ik besef nu dat één van de dingen die GTST in de jaren 90 tot een mooi geheel maakten, toch wel de typerende achtergrond muziek was. De achtergrondmuziek is tegenwoordig poep, net zoals de personages.
Aha. Mijn pa brak zijn hoofd al omdat hij haar herkende maar het niet kon thuisbrengen. Hij dacht dat ze misschien eerder al een rol in GTST had. Maar nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Voor degenen die Dela Maria niet herkenden, ze speelde Regina Jongschaap in VrouwenvleugelZe is echt heel erg veranderd.
Nou je het zegt idd....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Voor degenen die Dela Maria niet herkenden, ze speelde Regina Jongschaap in VrouwenvleugelZe is echt heel erg veranderd.
Die laatstequote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef Frey het volgende:
Hier hoor je aan het eind de eerste Rik en Anita tune.
En hier de 2e bijna constant.
Definitiefquote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Mss het volgende:
Is Fos nu eigenlijk definitief weg of komt hij binnenkort weer terug?
ik zit een week te kijken, en ze heeft telkens open truitjes aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef Canisfire het volgende:
Skylar... het mooiste en beste personage dat ooit in een Nederlandse soap heeft gespeeld is nu uit ons dagelijks leven weggesleurt. Schrijvers waarom !
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zit een week te kijken, en ze heeft telkens open truitjes aan![]()
wie is het
hoe oud is het
quote:Alexandra speelde van 5 tot 29 maart 2007 in 11 afleveringen van de RTL 4 soapserie GTST. Ze maakte daar in haar opwachting als de Zweedse uitwisselingsstudente Skylar Nilsson.[1] In april 2008 kwam ze weer even terug, maar dat bleef bij 4 afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |