"Auto-ongeluk"quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef DjinN het volgende:
ik zag Nick net bij het grafje van Valentijn staan, kan iemand me vertellen wat er met hem is gebeurt ? Heb namelijk een hele lange tijd geen GTST gekeken
quote:Op zondag 20 april 2008 17:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik ken heel die Skylar alleen van de foto, maar wat is er zo 'lekker' aan haar dan? Spoor je niet als je haar geen babe vindt?
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Ik dacht toen ik Skylar en Vicky zo in 1 scene zag.
Waarom maken ze die niet gewoon lesbisch en dan het liefst met heel veel bloot scenes.
Heerlijk.
ahzo, okayquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
een hele tijd geleden kregen jack en charlie een auto-ongeluk.
ze hebben toen net gedaan of valentijn ook in die auto zat en is overleden toen. (ondanks dat ze niks teruggevonden hebben.
valentijn is toen ondergedoken geweest.
jack heeft toen net gedaan of er een vriendin van hem overleden was die hem tot opvoeder van haar kind had gemaakt en samen met charlie heeft hij toen valentijn geadopteerd.
die is toen omgedoopt tot JJ (jack junior)
nick gelooft nog steeds dat valentijn dood is en heeft daarom dat monumentje in de tuin gezet.
Ja nu stond er Bertquote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jef noemde zichzelf toch eerst Ben? Nu stond er Bert of niet?
Een van de 2quote:
Ho, ho, ho. Is er een doorbraak geweest? En welke tune was er eigenlijk te horen dan? (Zíjn er 2 tunes?)quote:Op woensdag 23 april 2008 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de 2![]()
Eindelijk heeft Anita het door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |