Dat betekent dus dat die twee langere tijd zullen blijven. Is Fos eruit nu?quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Frey het volgende:
Rik en Floris in de leader.
Het lijkt me niet dat dat een kwestie is geweest van 'niet zien van potentie'. Skylar was volgens mij van begin af aan een tijdelijke rol. Alexandra Dahlstrom is Zweedse en om nou langere tijd in een Nederlandse soap te gaan spelen, dan moet ze weer de taal leren e.d. Daarnaast is ze natuurlijk ook internationaal redelijk bekend dus die zal vast wel wat betere aanbiedingen krijgen dan GTST.quote:Op maandag 28 april 2008 01:59 schreef Perico het volgende:
Men had meer werk ervan mogen maken om de serie uitdagender te maken voor Robert en Rick die weggaan... en het niet zien van de potentie van Skylar is ook een fout van jewelste.
Eensch is!!! Aukje van Ginneken WAS Charlie... Lieke maakte van Charlie een wanstaltige Margriet-muts die maar doordendert waar niemand een greintje sympathie of begrip voor kan opbrengen. Ze doet me ook qua uiterlijk helemaal niets.quote:Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Canisfire het volgende:
Wat is die Lieke van Lexmond toch een vies wijf.
Ik vind haar niet knap, Sympatiek of what so ever en ze komt overal maar op de tv.
Nadat ze de rol van Charlie Fischer zo had verneukt van leuke tiener naar hysterisch hypocriet wijf zou je toch denken dat die nergens meer aan de bak komt.
eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Je kunt Charlie toch niet altijd als een gekke tiener laten spelen? Ze was toen 17 ofzo nu een jaar of 25.. Dan wil een mens nog wel eens veranderen....
Ja, ze moeten het nog wel een beetje realistisch houden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Je kunt Charlie toch niet altijd als een gekke tiener laten spelen? Ze was toen 17 ofzo nu een jaar of 25.. Dan wil een mens nog wel eens veranderen....
Ja, Dennis zn rol is goed verknipt nu, die kunnen ze moeilijk binnenkort weer aan een nieuwe liefde koppelen!quote:Op maandag 28 april 2008 22:50 schreef Perico het volgende:
[..]
En wat ze nou nog met Dennis aanmoeten... hij is een opgefokte zuiplap, slaat zijn vrouw, heeft een plank voor zijn kop en is drammerig en erg dom... zijn rol is toch eerder uitgespeeld in plaats van die van Milan?
Maar Aukje kon ook met de rol mee groeien en dan was de verandering misschien wat natuurlijker overgekomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het 100% met jullie eens, vooral wat Charlie betreft, misschien kan Frey zo een clip van de 2e verzamel dvd fabriceren om jullie te overtuigenquote:Op maandag 28 april 2008 22:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is!!! Aukje van Ginneken WAS Charlie... Lieke maakte van Charlie een wanstaltige Margriet-muts die maar doordendert waar niemand een greintje sympathie of begrip voor kan opbrengen. Ze doet me ook qua uiterlijk helemaal niets.
En wat ze nou nog met Dennis aanmoeten... hij is een opgefokte zuiplap, slaat zijn vrouw, heeft een plank voor zijn kop en is drammerig en erg dom... zijn rol is toch eerder uitgespeeld in plaats van die van Milan?
Zit 'm nu te bekijken, zonder problemen...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Otmed het volgende:
Ik probeer de internetaflevering te kijken maar hij staat ineens offline. Terwijl hij net nog online stond. Was gister ook al. Zucht.
Haha, briljant...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:48 schreef alors het volgende:
Jef aka El Jefe, hij kan zo de onderwereld in
Nina komt Ludo redden, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:38 schreef James1988 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt - eigenlijk ook voor het eerst sinds tijden.
Of Dorothea, nadat Jef maar niet thuiskwam en ze bij heel Meerdijk navraag is gaan doen waar hij is. Zou wel een domper zijn...quote:Op woensdag 30 april 2008 02:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nina komt Ludo redden, natuurlijk.
Oh oké, mooi zo. Ik ga hem nu kijken. De posts hier maken me verdomd nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zit 'm nu te bekijken, zonder problemen...
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind niet dat ze de afgelopen jaren veel volwassener geworden is. Van gekke tiener naar constant in de weg staand zeikwijf vind ik niet echt een bijzondere ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:54 schreef alors het volgende:
Je kunt Charlie toch niet altijd als een gekke tiener laten spelen?
Het gebouw heet in het echt De Crystal Toren en is te vinden in Westpoort, wijk Teleport, in Amsterdam nabij station Amsterdam Sloterdijk. Met 95 m behoort de kantoortoren tot de 10 hoogste gebouwen van de hoofdstad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:42 schreef GSMboy het volgende:
iemand een idee waar dat Sander Inc. kantoor gefilmd is?
Zoetermeer, Amsterdam ?
En welk kantoor is het normaal?
Leuke info!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
Het gebouw heet in het echt De Crystal Toren en is te vinden in Westpoort, wijk Teleport, in Amsterdam nabij station Amsterdam Sloterdijk. Met 95 m behoort de kantoortoren tot de 10 hoogste gebouwen van de hoofdstad.
http://www.skylinecity.in(...)rystal_toren_rec.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |