quote:
Stagelopen enzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Ok, OPM en Cageon morgen ook aanwezig?
yeaaah from teh officequote:
Breng maar langs voor een professionele behandeling.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:45 schreef Cageon het volgende:
yeaaah from teh office![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet nog een band ontmaagd worden
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjahavond van te voren een meet aankondigen
alleen de kans werklozen kunnen dan komen lijkt me
![]()
komende tijd zijn wij genoeg aanwezig voor een evt zirkwie-meetvoor degenen die interesse hebben; ook @Assen, Zolder, Croix en Se Ringh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Gheeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Cageon het volgende:
De ring zal ik alleen vanaf de zijlijn aanschouwen
Mensen die hun motor LATEN reparerenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gheeeeeeeeeeey![]()
![]()
Mensen die in het weekend meeten, echte pennenlikkers.[/WB]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
*denkt* nope, voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Beter in 1 keer goed dan een MF bijeengeraapt brik hebben.
je gaat me toch niet vertellen dat je de MegaMeet bedoeld?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
õch jâhwas een leuke periode
maarre al zicht op wanneer dat dingh gereed is
of ben je opeens aanwezig@ de aankomende MM
?
Bedoel je niet als jij weer heel bentquote:Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga net als WP naar de MM als mn motor weer heel is![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Beter in 1 keer goed dan een MF bijeengeraapt brik hebben.
Dat is ook een prima optiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bedoel je niet als jij weer heel bent![]()
Ik ga met je meequote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vanmiddag op Zandvoort schijnt, geen idee hoe en wat![]()
Eneeh MM...![]()
Ehz, helemaal niet???quote:Op woensdag 9 april 2008 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
staat straks Blik op de Weg. Gaat ook over vrachtwagens (ook in Engeland)
Fucking bejaarden ook, stelen eerst al ons geld en gaan er nu ook met het internetz vandoorquote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef Gawaine het volgende:
Net een brief ontvangen van xs4all. Wegens technische problemen kunnen ze op mijn lokatie
de snelheidsverhoging niet op 20 mb zetten.
Als ik bij telfort op de site test kom ik idd niet boven de 11 terwijl een rijtje bejaardenwoningen
hier achter in de straat wel 20 haalt.![]()
FTP (over een minuutje of 35 is ie klaar)quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehz, helemaal niet???
Of bedoel je op de FTP?![]()
Trouwens, kan jij misschien in het kort vertellen hoe ik een DVD brand die je gewoon in een DVD speler af kan spelen?Of is dat een heel moeilijk verhaal, kan dat niet gewoon met Nero ofzo
? Heb deze gekocht
, maar volgens mij kun je daar ook gewoon data DVD's afspelen, dus gewoon AVI op een DVD zetten etc.
Keejz chillquote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef Gawaine het volgende:
FTP (over een minuutje of 35 is ie klaar)
Ik zal er ook wel even een branderproggie opgooien.
Heel simpel, je kiest data branden voor avi en mpeg
Voor een normale dvd (dus met Vob files) kies je DVD video bestanden branden
Ik zal er wel ff een omschrijving bij zetten, 't werkt echt simpel
weertje was iig OKquote:Op woensdag 9 april 2008 20:44 schreef worldpimber het volgende:
Patrick, nog naar Zandvoort geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door Gawaine op 09-04-2008 21:44:12 ]
Ja, liep het klussen uit?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:44 schreef worldpimber het volgende:
Patrick, nog naar Zandvoort geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, liep het klussen uit?![]()
WB was weer 1.5 uur aan het starten met de Triumph, maatje wilde om 2 uur rijden.![]()
Tegen vier uur vertrok ik pas .. nadat ik ging sleutelen en zag dat er simpelweg een benzineleiding niet goed lag.
Wat een turbostart daarna!!![]()
![]()
![]()
Ik was nog maar net op tijd met inschrijven voor 17.00, een aantal rijders achter mij mochten niet meer meedoen. En daarna moest ik gelijk in de eerste groep rijden.![]()
Dus ik was om 17.50 al weer klaar om naar huis te gaan.
Had tussen inschrijven en rijden geen tijd om te sms'en.![]()
Frisse temperatuurtjes, en vreemde slijtage.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was wel weer leuk die 20 minuutjes .. al was het een moeizaam begin.
Ben weer ingereden, dus volledig mietwaardig 2008.![]()
Laat het motorseizoen maar komen!
Prima je weet waar je me op kan pikkenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..][ afbeelding ] Vrijdagochtend vertrekken
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Frisse temperatuurtjes, en vreemde slijtage.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:38 schreef Gawaine het volgende:
De fire.rar is pas kompleet bij 206 mb !
whahh ik lees nu pas dat je nero gekocht hebt
Eh tnx die optie heb ik nooit kunnen vinden bij NeroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar wie bedenkt dan ook dat je eerst op die poppetje moet klikken
En van Avi files DVD's files maken kan met dat andere programmaatje?
![]()
PS. 3.JPG en 4.JPG zijn hetzelfde.![]()
Dat zei me moeder ook ooit eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zoiets moois heb ik nog nooit gezien
Zit een gat in je velg.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
.jpg]afbeelding[/url] ]
Was wel weer leuk die 20 minuutjes .. al was het een moeizaam begin.
Ben weer ingereden, dus volledig mietwaardig 2008.![]()
Laat het motorseizoen maar komen!
Dat zei je zus gisteren ookquote:
Geerd schijnt het aan de gordijnen te vegen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef RobDrop het volgende:
Iemand ook bekend met GL Paint in Oud Beijerland toevallig, is bij mij niet zo ver vandaan.
Ik ga eerst eens even douchen, smeer op mijn bankstel is niet zo'n strak plan denk ik....
Ze slijten te hard.quote:
Tering!! Garantie.quote:
quote:
3 en 4 aangepast (even refreshen)quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eh tnx die optie heb ik nooit kunnen vinden bij Nero, maar wie bedenkt dan ook dat je eerst op die poppetje moet klikken
En van Avi files DVD's files maken kan met dat andere programmaatje?
![]()
PS. 3.JPG en 4.JPG zijn hetzelfde.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geerd schijnt het aan de gordijnen te vegen.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze slijten te hard.![]()
Volgens mij is de grip niet heel veel minder dan MPP.
Maar die conclusie moet ik aan de echte rijders overlaten.![]()
Gewoon een moderne band die heel veel kan.![]()
Iemand anders had het steeds over wegglijden etc, etc.
Niets van gemerkt.![]()
[..]
Zo gaat dat.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, maar was inderdaad uitgelopenVerwarming zou tussen 8.00 en 12.00 komen en om 13.00 was ie pas hier.
Maar aniweg, SMS kwam ook niet aan?
![]()
![]()
Yeah, beetje teleurstellend als je van ver komt.quote:Is dat rijden bij hen altijd 20 minuten of wat.![]()
Dat is idd een optie.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:40 schreef Gawaine het volgende:
Dat je niet een extra setje velgen op de kop tikt en daar wat circuitbanden op gooit![]()
Als ik bv bij Sabra in Geldermalsen kijk wat er soms al vervangen wordtdaar kan je nog
aardig wat daagjes circuit mee rijden
quote:Worldbeater schreef op 08 april 2008 @ 23:26
Tegen de tijd dat je gaat reizen koop ik ém wel voor 4 rooien. Maar a.s weekend is ook goed.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Hola
@WB Vreemde slijtage
En er zit een gat in je velg![]()
Idd, normaal moest ik ook 2 uur wachten voor het rijden, of zoals mijn maatje 2 sessies vlaggen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef Cageon het volgende:
20 minuten rijden schiet ook niet echt op
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef Rib-i het volgende:
Motor-Forum > Te koop: motoren > Triumph Daytona 955i (2002)
312 km/u!!quote:
Rietvaederquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Waar zijn de tijden, veel meetings, en er werd een topic per dag omgeluld. 2003~2006.![]()
Fok MC is RIP zonder de oprichter. [/Rietvaerder]![]()
![]()
[..]
312 km/u!!En de nieuwe.
Is t echt?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vroegãhtoen werd nog es gemeet
Dat jij die foto bewaard heb ...quote:
geile bike, maar ik heb gehoord dat het niet eens zo heel goed zou rijden ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Waar zijn de tijden, veel meetings, en er werd een topic per dag omgeluld. 2003~2006.![]()
Fok MC is RIP zonder de oprichter. [/Rietvaerder]![]()
![]()
[..]
312 km/u!!En de nieuwe.
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
geile bike, maar ik heb gehoord dat het niet eens zo heel goed zou rijden ofzo(de oude dus)
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah das wel een cuBmaatje groter he
Ik wou het net zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah das wel een cuBmaatje groter he
Ik heb nog veel meer zooi er op staan, denk dat ze daar eerst druk over gaan doenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat jij die foto bewaard heb ...dankzij mij
![]()
Ik kon het niet verdragen die op mijn schijf te laten zitten, stel iemand kijkt eens in je bestanden, hoe leg je dat dan uit.?
Daar durf jij nooit hen terijdenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef -XX- het volgende:
18 mei FokMC meet doen op de megameet in Veenendaal?![]()
Lijkt me leuk!!
of 26 mei op zolderquote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef -XX- het volgende:
Lijkt me leuk!!
Tering, das wel heel erg ver hoor......... maar liefst 136 KM Das toch al gauw 1,5 uur rijden.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef -XX- het volgende:
Lijkt me leuk!!
Best eng ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar durf jij nooit hen terijdenhet is vet ver weg joh
Wuh? Je hoeft je boete niet te betalen of wat?quote:
Moest nog ff wat wegstrepen:Pquote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wuh? Je hoeft je boete niet te betalen of wat?
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Geerd het volgende:
And the winner is,
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Winst 32,-
maarruhquote:
Nee geen foto.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
maarruh
waar is de foto?
Of versturen ze die liever niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Één van je exstalkers.quote:
Hee, leef jij ook nog!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:13 schreef bvvt het volgende:
Tering, das wel heel erg ver hoor......... maar liefst 136 KM Das toch al gauw 1,5 uur rijden.
Zou wel stoer zijn als je zou komen
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:56 schreef Geerd het volgende:
die zijn aan het batsen.
niet voor mij, ik wacht op mijn pizza die bezorgd word moet nog ff wat doen voor stage en zodalijk zwemmen (half 9)quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Geerd het volgende:
And the winner is,
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Winst 32,-
Daar had ik vanochtend ook wel zin in.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
liep net door het centrum, stopt der een GSXR600R bij een zebrapad. doet zijn klep open en zegt hee alles goed? ikke: huhantwoordde maar jazeker, met jou?
en hij ging weer snel door....geen idee wie het was
Dat had ik ook voor mn terapie begonquote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
liep net door het centrum, stopt der een GSXR600R bij een zebrapad. doet zijn klep open en zegt hee alles goed? ikke: huhantwoordde maar jazeker, met jou?
Stille aanbidder???quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet toch iets doen om met dit goddelijke lichaam in mijn leren pak te passen :''quote:
quote:
Ga toch verder met Bmx-enquote:Op donderdag 10 april 2008 18:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet toch iets doen om met dit goddelijke lichaam in mijn leren pak te passen :''
whahahaquote:
Neeeee, da was ik nie, da was die neger!!!quote:
Proostquote:
Het is toch geen Stukgati.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:43 schreef RobDrop het volgende:
Neeeee, da was ik nie, da was die neger!!!![]()
Zal moeilijk gaan trouwens, de MV staat half gestript tussen de workmate en gereedschapkar in de garage en de kappen liggen in de bijkeuken.
Dank u voor het bezoekquote:
ja, hoor.quote:
Gratis is altijd goed dacht ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef RobDrop het volgende:
Ik zag hem staan, wat een lelijk hondehok....die van mij is gewoon de originele kleurstelling, helaas zit er aan de rechterzijkant gratis striping in de vorm van een schuivertje......
Al in de buurt geweest?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef bvvt het volgende:
ja, hoor.
Zo af en toe plaats ik nog wel eens een niet opgemerkte post
quote:De 11 Ah accu van mijn waterscooterzit nog in de Triumph die 14 Ah vereist.
Maar de eigen accu goed volgens de laderklapt in elkaar bij 2 start pogingen.
![]()
Ik heb nog een splinternieuwe niet afgevulde accu liggen van de TL1000R uit 2006.
Alleen die is slechts 9 Ah. Voor een dikke twin.![]()
Zal ik die in de motorscoot zetten.. moet toch wel lukken zo'n 250 cc 1 pittertje.
Ben ik knip en klaar!![]()
nope nog niet in de buurt geweest.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al in de buurt geweest?![]()
Gaat die Honda niet meer door?![]()
Mijmerend..
[..]
Goed hoor, over een week weer Uden onveilig maken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vette BazzieK online!![]()
Hoe is het met de politiestudie meneer?! !!!
Ha kijk eens aan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed hoor, over een week weer Uden onveilig maken.
Boels heeft daar vast ook wel ergens een vestigingquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef Cageon het volgende:
Iemand enig idee waar je een motor-aanhanger kan huren? In Gelderland omgeving Arnhem uiteraard
ik HEB gegoogledquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]
Boels heeft daar vast ook wel ergens een vestiging
Beter gewoon ff googlenToen ik de blade ging ophalen via speurders ofzo een advertentie van een gast bij mij in de wijk die hem verhuurde... kan aardig wat centen schelen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:04 schreef Cageon het volgende:
[ link | afbeelding ]
waar vallen een bandit 1200 en een Tl1000R onder?
750 - 250 = 500kg Netto laadvermogen
220 + 220 = 440kg totale gewicht TL / Bandito
Oftewel we kunnen nog 60kg mee sleuren, -XX- interesse?![]()
zoldarquote:
quote:BazzieK, making Uden of all placesa better place to live.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:04 schreef Cageon het volgende:
[ link | afbeelding ]
waar vallen een bandit 1200 en een Tl1000R onder?
750 - 250 = 500kg Netto laadvermogen
220 + 220 = 440kg totale gewicht TL / Bandito
Oftewel we kunnen nog 60kg mee sleuren, -XX- interesse?![]()
Zolder schat ik. Bikkels rijden er naartoe op de motor.quote:
zou die een andere veren setup hebben dan standaard?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zolder schat ik. Bikkels rijden er naartoe op de motor.![]()
Van de week leek het trouwens wel of deze figuur op Zandvoort was.
[ afbeelding ]
En ik voelde me al vetprobbig, kwam amper bij het stuur. Gelukkig heb je dan nog baas boven baas.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
Van de week leek het trouwens wel of deze figuur op Zandvoort was.
[ afbeelding ]
En ik voelde me al vetprobbig, kwam amper bij het stuur. Gelukkig heb je dan nog baas boven baas.
Ik mag het hopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Cageon het volgende:
zou die een andere veren setup hebben dan standaard?
eh? remork?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Croix dus ook met de remork? ( <--)
TL, goed spul eh.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.![]()
En de volgende eigenaar denkt dat het frame krom is door een schuivertje.![]()
Vandaag trouwens weer met de Triumph!![]()
Ze starte bij de eerste pogingen dat na een nachtje -2.
Herhaaldelijk gebruik wordt beloond.
Staat nog droog op de werkbank. Ik denk dat die accu morgen in de scoot gaat.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat nog droog op de werkbank. Ik denk dat die accu morgen in de scoot gaat.
Duurt ffquote:Woon~werk gaat goed met de motor.
Van iedere dag 80~100 derde baan rechts[ afbeelding ] naar lord of the highway derde baan links.
Iemand nog een scooter kopen?![]()
Nee, dat je er achter komt dat die scoot toch maar een beetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben aan het werk, lopen mensen langs, scherm wisselen etc.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef Snelwagen het volgende:
Me like Sweden![]()
Echt ziekelijk veel mooie dames daar![]()
Kom je de eerste dag je kamer uit lopen, op de gang 2 van die Zweedse vrouwtjes. Hej, u want to go with us dancing tonight? Me like
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef Snelwagen het volgende:
Me like Sweden![]()
Echt ziekelijk veel mooie dames daar![]()
Kom je de eerste dag je kamer uit lopen, op de gang 2 van die Zweedse vrouwtjes. Hej, u want to go with us dancing tonight? Me like
Ohh!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:21 schreef Cageon het volgende:
Nee, dat je er achter komt dat die scoot toch maar een beetje [is
Geen idee. Zoiets?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Den_Haag het volgende:
WB, heb jij wel eens de afdichtingsrubber van de koppelingscilinder vervangen? Ik krijg er eentje niet verwijderd.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:18 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pre badtegeltijd.![]()
![]()
Mja komt aardig in de buurt, ze zijn lang niet allemaal blond trouwens. Ook best veel met donker haar, maar als ze blond zijn (en opzich zijn dat er nog een hele boel hoorquote:
quote:
Achja studiegenootjesquote:
beetje te jong voor mij maar toch wel lekker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let ff niet op die brakke gast daarachter![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
beetje te jong voor mij maar toch wel lekker.
mijn ex. zat op de grens.van die /2+7 formule
quote:
Is dat legaal spul.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef Snelwagen het volgende:
Let ff niet op die brakke gast daarachter![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is dat legaal spul.![]()
14 jarige exvriendinnetje van Nick ziet er volwassener uit.
Incredimail op de laptop van vriendinnetje.
Lees niet lekker zo.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef Cageon het volgende:
zo het wrak rijd weer. Maar het rijd wel verdomd anders met die nieuwe voorband
Zodalijk ff kort stukje knallen rustig rijden
Een man met ervaring.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef Snelwagen het volgende:
dan hebben ze ook echt pornosterren blond zegmaar![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:49 schreef Gawaine het volgende:
Ik vond ze ook al erg nauw jong om te zien.![]()
Lopen er geen rijpe MILFS daar rondzo tussen de 30-45
Rond die leeftijd durven ze ook te zeggen wat ze wel en niet lekker vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een man met ervaring.![]()
![]()
[..]
![]()
Modern taalgebruik.30 is wel wat jong voor jou.
![]()
Ze komen wel lekker los rond die leeftijd. Schaamteloos.![]()
Zoveeel mensen, zoveel wensen. Geen poesje is gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef bvvt het volgende:
Rond die leeftijd durven ze ook te zeggen wat ze wel en niet lekker vinden.
Of expirementeren
srry maar ytegenwoordig is dat al vnaf een jaar of 17quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Rond die leeftijd durven ze ook te zeggen wat ze wel en niet lekker vinden.
Of expirementeren
pff, nou doe je net alsof je niet zo al kan zeggen hoe Rib-i gaat reagerenquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:25 schreef Gawaine het volgende:
Ik voel een MILF hunt vakantie naar Zweden aankomen![]()
Nog ff Rib-i z'n reaktie afwachten.....
Dr lopen genoeg mooie MILF's rond hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:25 schreef Gawaine het volgende:
truequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
srry maar ytegenwoordig is dat al vnaf een jaar of 17
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dr lopen genoeg mooie MILF's rond hoor![]()
![]()
![]()
In sommige clubs was het echt niet normaal meer, kwam je niet eens meer aan bierdrinken toe
Goeienavond iedereen!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gratis is altijd goed dacht ik.![]()
Heb je een 750? Ga je wel eens het zirkwie op?
Moet altijd op de een of andere manier aan Stiflers mom denken....quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:25 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:48 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Moet altijd op de een of andere manier aan Stiflers mom denken....![]()
Nou kzit alweer in Nederland hoor, ben net een week geweest....quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik drink toch geen bier........ In welke plaats zit je
Geloof me, er loopt beter spul rondquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:48 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Moet altijd op de een of andere manier aan Stiflers mom denken....![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:11 schreef RobDrop het volgende:
Ja ik weet het, maat van me heeft een zweedse vriendin
Ik heb medelijden met je....quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mn adresgegevens niet achtergelaten
Ik proef rattegif in mijn soep zodra ik gaquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:25 schreef Gawaine het volgende:
Verrassend hequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, nou doe je net alsof je niet zo al kan zeggen hoe Rib-i gaat reagerenSporten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik proef rattegif in mijn soep zodra ik ga
[..]
Verrassend he
quote:
Het boek dat ik meeneemquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Best wel.Hoe kom je erbij om te vermelden waar we heen gaan
Dat wat je ziet is de stofring. Het gaat om het binnenmechanisme. Gewoon een cilinder met een rubberen ring en een veer. De veer kon ik wel vervangen alleen moet ik weten hoe ik de sealring omwissel. Enig idee?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee. Zoiets?![]()
[ afbeelding ]
Of is dat nog de stofring.![]()
[ afbeelding ]
Schoon remzuigertje op de 25 jaar oude GS550.. eind 2006.
Dattum van boven nog nooit open gehad hor.![]()
quote:
Hmm dat plaatje is niet meer te zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoveeel mensen, zoveel wensen. Geen poesje is gelijk.
count me in......quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met hoeveel personen gaan we ?
stuurt snel en strak - wel ff opletten omdat het zo snel is..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:47 schreef Cageon het volgende:
zo lekker eerste stukje gereden, maar wel ff wennen.
Voelt verdomde anders in t stuur en kon wel merken dat t een nieuw bandje was![]()
Niks bijzonders alleen wat gevoel in t stuur
mjeh dat valt wel mee, meer het gevoel in het stuur bij insturen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
stuurt snel en strak - wel ff opletten omdat het zo snel is..
Vooroordelenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jemig man, da's meer wat voor WB![]()
Wilduuu neuquuuh is toch meer dan genoeg
Meet?quote:
leiB vroegquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:26 schreef Cageon het volgende:
Meet?
Rond half 12 is geerd in dieren, daarna door naar road runner ff en daarna is nog niet duidelijk.
we zullen nog wel ff bij RR zijn, olie erbij knikkeren en rugprotector checkquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leiB vroegff kijken of ik het red
Gratis hapjes & drankjesquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Meet?
en daarna is nog niet duidelijk.
Haal me ff op danquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Straks naar een project kijken, mogelijk neem ik een project over
Ik ga voor een Naked. Ik weet niet eens wat voor een motor het is. Ik neem wel picciesquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een motor ? hoeveel jaren project ?
Dit iets voor je ?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga voor een Naked. Ik weet niet eens wat voor een motor het is. Ik neem wel piccies
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dat wat je ziet is de stofring. Het gaat om het binnenmechanisme. Gewoon een cilinder met een rubberen ring en een veer. De veer kon ik wel vervangen alleen moet ik weten hoe ik de sealring omwissel. Enig idee?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet eens wat voor een motor het is.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Weet niet hoe dat er uit ziet, keering er uitpulken met een dikke naald?![]()
Ik doe altijd maar wat, situatie ter plaatse opnemen, denken volgt dan meestal later.
![]()
Hier staat het ook niet geloof ik.![]()
Heeft Gawaine ondertussen nog geen WPH gevonden?
[..]
![]()
Vriendinnetje wil zo wel even naar Safe Zoetermeer.![]()
Stond laatst nog een andere naam op het pand bij.![]()
![]()
Klopt, het is weer eens overgenomen voor de 41ste keer, hoe heet ook alweer, Rijnmond Motors toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendinnetje wil zo wel even naar Safe Zoetermeer.![]()
Stond laatst nog een andere naam op het pand bij.![]()
![]()
Ach ze spreken allemaal perfect engels hoor....quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het boek dat ik meeneem
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:23 schreef Gawaine het volgende:
Op de thuisreis werd ik voorbij gestoken door een meiske op een zx6r, bij klaverblad Rosmalen
eraf...ik ook. Gooit ze haar kontje over het zadel om er naast te hangen......bij bijna 70 km/u![]()
Even later voorbij het stoplicht gaat ze naar de rechterbaan zit ze bijna tegen een auto aan![]()
![]()
Effin ben er maar een stuk vandaan gebleven
quote:Na het eten weer eventjes rijden er hangt nu een vette bui hier met veeeel regen![]()
Randstad motoren, gelukkig blijkt Hans van Wijk er 100 meter naast te zitten, want sinds mijn laatste bezoek aan Safe in 1994en het meenemen van de toen nog als stoer geldende GSX600F Laser open uitlaatjes is het nog ongeveer hetzelfde assortiment.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:33 schreef RobDrop het volgende:
Klopt, het is weer eens overgenomen voor de 41ste keer, hoe heet ook alweer, Rijnmond Motors toch?
Arie Molenaar is tof.quote:HCS (die Harley dealer op de hoek bij het kruispunt schijnt trouwens overgenomen te zijn door Arie Molenaar, net als Motor Mercuur in Den Haag)
En 'die hollander betaalt lekker onze drankjes vanavond!! Lekker financieel uitwonen en dan naar huis. 'quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:10 schreef Snelwagen het volgende:
Rumpa is kontje in het zweeds, dat weet ik dan wel weer
Nee zo'n klein schrekerdjequote:
quote:@WPH: YZF750 .. staat die niet in de startpost.![]()
![]()
quote:Randstad motoren, gelukkig blijkt Hans van Wijk er 100 meter naast te zitten, want sinds mijn laatste bezoek aan Safe in 1994en het meenemen van de toen nog als stoer geldende GSX600F Laser open uitlaatjes is het nog ongeveer hetzelfde assortiment.![]()
![]()
Alleen veel scooters![]()
en bij de buren ook.
![]()
![]()
![]()
quote:Kon bij Randstad ook geen dealerschappen ontdekken, en bij Hans van Wijk de verkeerde, zoek eigenlijk een goede Aprilia dealer voor wat proefritten.
Vriendinnetje vond maar 1 motor mooi, die nieuwe 2007 Mulitistrada 620 in de aanbieding 7.950
nice price, en dat was wel wat voor mij.
![]()
Maar voor iemand die bij het stoplicht een motorscooter niet van een motorfiets kan onderscheiden neem ik dat maar met een korreltje zout.![]()
[..]
Arie Molenaar is tof.De rest ken ik alleen van naam, net als Hans van Wijk tot zojuist.
![]()
quote:En 'die hollander betaalt lekker onze drankjes vanavond!! Lekker financieel uitwonen en dan naar huis. '
?
oldschool, kheb hier ook nog een modelletje van staanquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, zag bij Arie trouwens nog een hele lekkere bike, alleen hij is niet te koop......[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, zag bij Arie trouwens nog een hele lekkere bike, alleen hij is niet te koop......[ afbeelding ]
Ik heb geen drankje betaalt daarquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
En 'die hollander betaalt lekker onze drankjes vanavond!! Lekker financieel uitwonen en dan naar huis. '
?
Motordealer bij mij in de buurt heeft er een stuk of 2, 3 van staan. kd8 iets van ¤55.000,- per stuk ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
Zoveel was er achteraf niet te zienquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
aha, leuk![]()
We zien de piccie's met belangstelling tegemoet
Tuonoquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
zoek eigenlijk een goede Aprilia dealer voor wat proefritten.
quote:Vriendinnetje vond maar 1 motor mooi, die nieuwe 2007 Mulitistrada 620 in de aanbieding 7.950
nice price, en dat was wel wat voor mij.
![]()
Maar voor iemand die bij het stoplicht een motorscooter niet van een motorfiets kan onderscheiden neem ik dat maar met een korreltje zout.![]()
Sorrie dat ik niet heb geantwoord op je laatste sms-je, telefoon was leeg, zag hem net pasquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toffe middagwel iemand verloren onderweg
meteen maar B12 ff afgespoeld
was best nodig na vanmiddag
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Zoveel was er achteraf niet te zien
Een motor, half onder een doek...
[ afbeelding ]
Jongen wilde van de motor af, had een schuiver gemaakt en geen geld om te laten repareren. Hij was van plan om er een Naked van te maken, maar dat kostte nog meer geld
Omdat de motor onrustig liep was hij bezig met wat reparaties
[ afbeelding ]
Quizvraag
Wat voor motor is het?
Nee, ik heb een andere definitie van het woord "project"quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
GS500E![]()
Volgens mij een yammie 750
Maar heb je hem gekocht ?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, ik heb een andere definitie van het woord "project"
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Rib-i het volgende:
Wel op een Z750S gereden
[ afbeelding ]
en op een CBR 600 2004 gereden
[ afbeelding ]
Alleen dat kuipje op de Z750 is niet mijn ding zeg maar
In ieder geval niet:quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je bedoeld kijken, naar het postkantoor rijden, overschrijven en meeten ?![]()
Ik moet nog eens kijkenquote:Ik had al een mooi eindresultaat van een project gevonden voor je
Ik heb horen spreken over een route bij de posbank, is dat watquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@rib: no prob, CadIJ hebben we toch niet bereiktp00B lekdijk is niet alleen gesloten voor motoren, maar zelfs volledig dicht..
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In ieder geval niet:
- kromme vorkpoten
- beschadigde frame
- et c...
Het was ook een ZXR 400
Als ik dat had geweten was ik niet eens gegaan
Dat zal het zijn jah, had precies dezelfde kuren als de motor van BazzieKquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was 't op het schuiladres van Bazziek![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jah, had precies dezelfde kuren als de motor van BazzieK
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:17 schreef Gawaine het volgende:
ja ja rustig maar
quote:Is de nieuwe trent, scooters![]()
Iedereen wordt gek gemaakt om een scooter te kopen voor woon werk verkeer.
Dan denken ze in het begin alleen maar een helm en handschoenen aan te hoeven, gaandeweg
komen ze er achter dat een textiel jas en broek ook wel lekker is. Als ze dat aan hebben kunnen
ze net zo goed op een motor gaan rijden. Voila aanbod 2e hands scooters en over 5 jaar rijdt niemand
er meer op![]()
Eindelijk een milfje gevonden?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toffe middagwel iemand verloren onderweg
![]()
Die staat daar al een paar jaartjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, zag bij Arie trouwens nog een hele lekkere bike, alleen hij is niet te koop......
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nee die Hollander houdt de kop er wel bij
Eenvoudige basis voor een street fighter. Netjes blok, leidingen, elektra, etc.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb horen spreken over een route bij de posbank, is dat wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eej, maar wel gevondenquote:
Denk dat daar genoeg mee bij te verdienen is. Bij Vos zag ik er ook best wel wat staan.quote:Maar er waren in beide motorzaken vooral veel bromscooters.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Qua motor maakte de GSX-R600 de meeste indruk vanmiddag.![]()
[ afbeelding ]
Irl dan, want op de foto.![]()
En dan met de uitlaatin het kontje, zoals bij de CBR600RR.
![]()
[ afbeelding ]
Graag bestel ik dus bij deze een Hosuzudaki CBRGSX-R600RR. [ afbeelding ]Gisteren ook even naar nieuwe motoren gekeken maar de GSX-R750 toch lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan de 600
![]()
Ook nog even naar de triumph dealer geweest speed&street triple
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zie jij het verschil.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren ook even naar nieuwe motoren gekeken maar de GSX-R750 toch lieverdan de 600
![]()
Op Zandvoort waren er veel streets en triples. Maar het ziet er niet uit inclusief bestuurder.quote:Ook nog even naar de triumph dealer geweest speed&street triple
street&speed zijn straat fietsen idd, de 675quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie jij het verschil.![]()
[..]
Op Zandvoort waren er veel streets en triples. Maar het ziet er niet uit inclusief bestuurder.
[ afbeelding ]
Zo pooberig als op deze FZ-1.![]()
Ik ben wel enthousiaster geworden voor de 675 supersport.
Zodra ik tegen een aanbieding aanloop, is nu even niets @Marktplaats.![]()
Net wel ff een mail verzonden met een proefrit aanvraag Dorsoduro.The one to beat.
![]()
Ik heb vele hobby's die uit dezelfde beurs betaald moeten wordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eenvoudige basis voor een street fighter. Netjes blok, leidingen, elektra, etc.![]()
![]()
Jammer van deze poging, maar ben je qua budget uberhaupt al niet uit op iemands andere ellende?
Handel in verdovende middelen begint op steeds jongere leeftijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eej, maar wel gevonden![]()
[..]
Denk dat daar genoeg mee bij te verdienen is. Bij Vos zag ik er ook best wel wat staan.
Foldertje erbij pakken en een stukkie muziek, en wegdromen maarquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gisteren ook even naar nieuwe motoren gekeken maar de GSX-R750 toch lieverdan de 600
![]()
Ook nog even naar de triumph dealer geweest speed&street triple
Die hobbies zouden juist geld moeten opleveren. En die buizenversterker kan je ook wel laten staan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:12 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb vele hobby's die uit dezelfde beurs betaald moeten worden
Ligt eraan wat voor fiets je hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb horen spreken over een route bij de posbank, is dat wat
whattaaafuckquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, ijs heeft goed gesmaakt![]()
blijkbaar niet de 1e keer
ik houd t wel bij oefenenquote:Op zondag 13 april 2008 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die hobbies zouden juist geld moeten opleveren. En die buizenversterker kan je ook wel laten staan.
Dat is zó 1957.![]()
Ik heb ook een dure hobby, maken is nog gratis, maar daarna.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar er waren in beide motorzaken vooral veel bromscooters.![]()
![]()
[..]
Eindelijk een milfje gevonden?![]()
[..]
Die staat daar al een paar jaartjes.![]()
![]()
[..]
Inderdaad, should bequote:Op zondag 13 april 2008 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die hobbies zouden juist geld moeten opleveren. En die buizenversterker kan je ook wel laten staan.
Dat is zó 1957.![]()
Dat is geen hobby, het is een dienstverlenende instelling. Vroegâh wilde je brandweerman worden, nu blus je met je brandweerslang alles wat maar een beetje heet aanvoeltquote:Ik heb ook een dure hobby, maken is nog gratis, maar daarna.
quote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad, should be
Nu heeft de ene hobby de andere altijd kunnen bekostigen. Helaas heeft de inflatie ook mijn koninkrijk getroffen
[ afbeelding ]
[..]
Dat is geen hobby, het is een dienstverlenende instelling. Vroegâh wilde je brandweerman worden, nu blus je met je brandweerslang alles wat maar een beetje heet aanvoelt [ afbeelding ] Het zit in je aard om met je helm te spelen![]()
U weet het wel te verkopen. Kudo's!quote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad, should be
Nu heeft de ene hobby de andere altijd kunnen bekostigen. Helaas heeft de inflatie ook mijn koninkrijk getroffen
[ afbeelding ]
[..]
Dat is geen hobby, het is een dienstverlenende instelling. Vroegâh wilde je brandweerman worden, nu blus je met je brandweerslang alles wat maar een beetje heet aanvoelt [ afbeelding ] Het zit in je aard om met je helm te spelen![]()
Geerd, je denkt toch niet dat ik op die andere filmpjes ga klikken ...quote:Op zondag 13 april 2008 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die zat der wel rond 14.05 tot we weg gingen
Pfieuw, gelukkig hebben we Cageonquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door Rib-i op 13-04-2008 02:41:00 ]
quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig hebben we Cageon
Grote bobbels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
normaal gesproken kom ik over 4u pas thuisquote:Op zondag 13 april 2008 02:40 schreef bvvt het volgende:
Oooo, is het nog geen bed tijd voor de nog aanwezigen?
quote:Op zondag 13 april 2008 02:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Grote bobbels?![]()
Jij bent ziek manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |