quote:
Stagelopen enzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Ok, OPM en Cageon morgen ook aanwezig?
yeaaah from teh officequote:
Breng maar langs voor een professionele behandeling.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:45 schreef Cageon het volgende:
yeaaah from teh office![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moet nog een band ontmaagd worden
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjahavond van te voren een meet aankondigen
alleen de kans werklozen kunnen dan komen lijkt me
![]()
komende tijd zijn wij genoeg aanwezig voor een evt zirkwie-meetvoor degenen die interesse hebben; ook @Assen, Zolder, Croix en Se Ringh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Gheeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Cageon het volgende:
De ring zal ik alleen vanaf de zijlijn aanschouwen
Mensen die hun motor LATEN reparerenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gheeeeeeeeeeey![]()
![]()
Mensen die in het weekend meeten, echte pennenlikkers.[/WB]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
*denkt* nope, voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Beter in 1 keer goed dan een MF bijeengeraapt brik hebben.
je gaat me toch niet vertellen dat je de MegaMeet bedoeld?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
õch jâhwas een leuke periode
maarre al zicht op wanneer dat dingh gereed is
of ben je opeens aanwezig@ de aankomende MM
?
Bedoel je niet als jij weer heel bentquote:Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga net als WP naar de MM als mn motor weer heel is![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Beter in 1 keer goed dan een MF bijeengeraapt brik hebben.
Dat is ook een prima optiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bedoel je niet als jij weer heel bent![]()
Ik ga met je meequote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vanmiddag op Zandvoort schijnt, geen idee hoe en wat![]()
Eneeh MM...![]()
Ehz, helemaal niet???quote:Op woensdag 9 april 2008 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
staat straks Blik op de Weg. Gaat ook over vrachtwagens (ook in Engeland)
Fucking bejaarden ook, stelen eerst al ons geld en gaan er nu ook met het internetz vandoorquote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef Gawaine het volgende:
Net een brief ontvangen van xs4all. Wegens technische problemen kunnen ze op mijn lokatie
de snelheidsverhoging niet op 20 mb zetten.
Als ik bij telfort op de site test kom ik idd niet boven de 11 terwijl een rijtje bejaardenwoningen
hier achter in de straat wel 20 haalt.![]()
FTP (over een minuutje of 35 is ie klaar)quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehz, helemaal niet???
Of bedoel je op de FTP?![]()
Trouwens, kan jij misschien in het kort vertellen hoe ik een DVD brand die je gewoon in een DVD speler af kan spelen?Of is dat een heel moeilijk verhaal, kan dat niet gewoon met Nero ofzo
? Heb deze gekocht
, maar volgens mij kun je daar ook gewoon data DVD's afspelen, dus gewoon AVI op een DVD zetten etc.
Keejz chillquote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef Gawaine het volgende:
FTP (over een minuutje of 35 is ie klaar)
Ik zal er ook wel even een branderproggie opgooien.
Heel simpel, je kiest data branden voor avi en mpeg
Voor een normale dvd (dus met Vob files) kies je DVD video bestanden branden
Ik zal er wel ff een omschrijving bij zetten, 't werkt echt simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |