jeweettch, t circuit op, @ zolderquote:
een dikke ZX12Rquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Jah kweet, maar kweet niet wat de toekomst gaat brengen
none of that bullshit!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:29 schreef RobDrop het volgende:
*stopt alvast een rauw ei in een glas en drinkt het op*
Carpoort in Rozenburg is een topper, maar je moet er maar net in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef RobDrop het volgende:
Wat zijn de inwijdingsrituelen om lid te mogen worden van FokMC?![]()
Kan voorlopig even niet rijden, mijn motor staat half gestript wegens schade, dus iemand die misschien een goede motorspuiter weet in omgeving Rotterdam?
Ik heb het geluk dat ik een auto met trekhaak en motortrailer heb, en Rozenburg is niet zo ver weg van mijn huis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Carpoort in Rozenburg is een topper, maar je moet er maar net in de buurt wonen.![]()
Levert zeer mooi spuitwerk, doet ook wel eens wat voor Motoport.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:57 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb het geluk dat ik een auto met trekhaak en motortrailer heb, en Rozenburg is niet zo ver weg van mijn huis.
Misschien morgen even onder werktijd eens informeren.
Met die 5 feraries?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:28 schreef Gawaine het volgende:
Moet ik wegmisbruikers 30 maart en 6 april nog even op de welbekende plek
zetten of heeft iedereen ze al gezien ?
Nee niet met 5, met 1. Ze zien een golf en een kanarie en laten de golf gaan....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met die 5 feraries?![]()
Neh, voor mij niet![]()
Gratis koek happen in de koffiehoek bij Motoport Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:07 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, was van het weekend weer eens een bakkie doen bij de motorzaak, op de een of andere manier kom ik toch altijd een uurtje of 2 later thuis, tot groot ongenoegen van vrouwlief....
Breng die tijdelijk schuit van je nog even onder de aandacht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:28 schreef worldpimber het volgende:
@ Patrick: Ik doe momenteel 1:16,5... maar wel met stijl [ afbeelding ]
2 man in de zaak en tig motoren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:32 schreef Gawaine het volgende:
Waar wringt de schoen dan ?Wachten ze op een onderdeeltje ?
Joo Patrick, morgen zou best wel eens kunnen. Kunt uwes tijden doorSMS'en bij aanwezigheid?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Had vandaag verdacht veul mensen die opzij gingen.
In de tunnel wel vijf auto lengtes vooruit.![]()
![]()
Ben je morgen vrij? Possibly ben ik met de motor op Zandvoort aan het einde van de middag.![]()
Passmailer nog geprobeerd vandaag, eerste mail OK, tweede niet aangekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Joo Patrick,
quote:morgen zou best wel eens kunnen. Kunt uwes tijden doorSMS'en bij aanwezigheid?![]()
MAC Zandvoort heH.quote:Wat is de reden van je mogelijke verblijf aldaar dan![]()
Het wordt zomer.quote:'s Ochtends krijg ik een nieuwe verwarming en in de middag komen mijn ouders even meeklussen.
quote:
Autoquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:55 schreef worldpimber het volgende:Uurtje of 17:00/18:00 bedoel je toch? Dan zorg ik ervoor dat ik er zal zijn.
Jij alleen met de auto?
Grappig!quote:Of moet ik zeggen u.![]()
Niks te maken met die bonkige zuurstokleernichten, laten we gewoon beginnen @ post 6 oid. Exit motorXtraquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Clubgebouw van de bonkige mannen is direct links voor het tunneltje. Mocro's not invited.![]()
Kom maar gewoon een cola nicht en een hotdog halen in het clubgebouw.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:10 schreef worldpimber het volgende:
Niks te maken met die bonkige zuurstokleernichten, laten we gewoon beginnen @ post 6 oid. Exit motorXtra
heb je je daar voor op moeten geven of kun je dr gewoon heen kachelen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kom maar gewoon een cola nicht en een hotdog halen in het clubgebouw.![]()
Geen idee hoe laat ik mag rijden, de eerste en enige keer moest ik 2 uur wachten voor 1 heat totaal.![]()
![]()
Voor de hotdog en cola hoef je je niet op te geven.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef Cageon het volgende:
heb je je daar voor op moeten geven of kun je dr gewoon heen kachelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:
Welkomquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef RobDrop het volgende:
Wat zijn de inwijdingsrituelen om lid te mogen worden van FokMC?![]()
Kan voorlopig even niet rijden, mijn motor staat half gestript wegens schade, dus iemand die misschien een goede motorspuiter weet in omgeving Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |