Ik gebruik gewoon mijn sjaal (zo'n arafat dingquote:
Van je motor/helm?quote:Op maandag 7 april 2008 12:42 schreef Cageon het volgende:
wat een megaweetje zeg, moest het dakraampje + raam openzetten
De civicquote:
Daar rijden in West Nederland alleen maar negers in. Niets mis mee.quote:Op maandag 7 april 2008 15:08 schreef Cageon het volgende:
meer als deze [ afbeelding ]
Maar dan zonder de schade
- de sideskirt
Hij is van mijn moederquote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar rijden in West Nederland alleen maar negers in. Niets mis mee.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn sjaal (zo'n arafat ding), ideaal op de brommer en motor
quote:Op maandag 7 april 2008 16:47 schreef Geerd het volgende:
Was wel leuk net, zie container staan terwijl ik aan het inhalen was vol in de ankers natuurlijk.
Even een U turn gemaakt:p even naar die vent toe had ik net mazzel had hem net neergezet.
Toen toch nog even gekeken op de lappert of ik ook echt mazzel had enja scheelde weer een cadeautje.
Kwam der even later een andere motor 96 waar 50 toegestaan.
Beetje gelult met die kerel, tipje mocht je net een kast zien, moet je zo hard mogelijk proberen te remmen en in koers blijven de radar pakt hem dan niet omdat tie meerdere metingen doet als dat dan te ver uit elkaar ligt etc.
En zoon radar reageerd op bewegend ijzer, rvs kan die niet detecteren.
Flitsen op autogordels is ook een verzonnen sprookje.
Pics van je zus(en)quote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er wel 3maar vraag me nog steeds waar de foto's van Geerd blijven
quote:Op maandag 7 april 2008 20:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je heet toevallig geen Visser ? d'r ligt nog 63.000 te wachten
Lekker belangrijkquote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zooooo jaren 70![]()
Trouwens het was vandaag net zomer in Eindhoven e.o.![]()
Ik als een speer naar huis, dacht nog even een rondje te rijden.![]()
Schijnt daar de hele dag de zon, kom ik thuis ......regen.....regen.....grijs.....grauw
Mag geen pics van mn zussen meer postenquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey gawaine - dat zijn toch jouw zussen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey gawaine - dat zijn toch jouw zussen?
*rilll*quote:Op maandag 7 april 2008 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar de oude postsquote:Op maandag 7 april 2008 21:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mag geen pics van mn zussen meer posten![]()
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Cageon het volgende:
Van binnen zijn ze allemaal mooi warm en rozeJe hebt het over biefstuk neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Cageon het volgende:
Van binnen zijn ze allemaal mooi warm en rozeKlets is goed, nat is goed, samen is teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 500 euro overboden op de MV Agusta.![]()
Zaterdag eens met de motor langs 1-2 dealers. Heb iets anders verstandigers gezien.![]()
![]()
Nieuw een sportieve motor met cardan, of de Appie Dorsoduro.quote:
Hoe weet jij dat.quote:Je dame mag blij zijn dat je dr niet zo behandeld als motoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 08-04-2008 12:43:37 ]
Ander motormaatje is gisteren geweest.quote:
quote:[message=9297110,noline]mick85 schreef op 07 april 2008 @ 23:00[/message]:
Zolder was geweldig, super weer en een mooie dag.
Beetje jammer dat mijn blade er de eerste sessie al mee stopte door kortsluiting, kon niet gemaakt worden dus overgestapt op een yamaha fzr600 die achter WB reed toen hij op Zandvoort onderuit ging van een maatje van me die te laat was met betalen, jeetje wat een verschil, fietsen komen van de zelfde eigenaar en we wegen ongeveer het zelfde en lengte ook, dus de veeraftelling was goed, veder lekker de rest van de hele dag met de yam rond geknald, soms regende/sneeuwde/hagelde het even op een heel klein stukje achterop het circuit, raat idee ineens in een buitjemaar geen problemen.
Begonnen de ochtend met 2oC en werd later iets warmer dacht 8oC maar over grip was niet te klagen, aan het eind van de dag reden we nog met ze 5e op het gehele circuitzat ruimte dus, moet alleen flink aan me zithouding gaan werken, maar veder ging het goed.
Foto's volgen nog, maar tja heb ze niet zelf gemaakt dus moet er even op wachten.
Blade wordt van de week weer gemaakt en we gaan kijken voor wat nieuwe circuit dagen![]()
![]()
de verslaving is weer begonnen dit jaar.
Bt002 dus niet echt kunnen testen, de stikker plak zit er zelfs nog aanweer met pirelli gereden dus, volgende keer wel hoop ik, wel zonden maar een super dag gehad.
backprotector is verplichtquote:
hebbikquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Cageon het volgende:
backprotector is verplicht
Moet ik dus nog ff aanschaffen
hebbikquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Cageon het volgende:
backprotector is verplicht
Moet ik dus nog ff aanschaffen
achja kheb nog wat centjes over van t kerstcadeaupakketquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Cageon het volgende:
Nog tips waar op te letten bij het aanschaffen van een backprotector?
Ben trouwens bang dat ik dan niet meer in mijn leren pak pas![]()
En Rhino/Riet/BlueBullYZF werd er door gepwned.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van de Lidl was toen heeeeeel goed getest.![]()
Versloeg iig een bekend merk van vier keer de prijs.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |