Best eng ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar durf jij nooit hen terijdenhet is vet ver weg joh
Wuh? Je hoeft je boete niet te betalen of wat?quote:
Moest nog ff wat wegstrepen:Pquote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wuh? Je hoeft je boete niet te betalen of wat?
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Geerd het volgende:
And the winner is,
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Winst 32,-
maarruhquote:
Nee geen foto.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
maarruh
waar is de foto?
Of versturen ze die liever niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Één van je exstalkers.quote:
Hee, leef jij ook nog!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:13 schreef bvvt het volgende:
Tering, das wel heel erg ver hoor......... maar liefst 136 KM Das toch al gauw 1,5 uur rijden.
Zou wel stoer zijn als je zou komen
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:56 schreef Geerd het volgende:
die zijn aan het batsen.
niet voor mij, ik wacht op mijn pizza die bezorgd word moet nog ff wat doen voor stage en zodalijk zwemmen (half 9)quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Geerd het volgende:
And the winner is,
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Winst 32,-
Daar had ik vanochtend ook wel zin in.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
liep net door het centrum, stopt der een GSXR600R bij een zebrapad. doet zijn klep open en zegt hee alles goed? ikke: huhantwoordde maar jazeker, met jou?
en hij ging weer snel door....geen idee wie het was
Dat had ik ook voor mn terapie begonquote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
liep net door het centrum, stopt der een GSXR600R bij een zebrapad. doet zijn klep open en zegt hee alles goed? ikke: huhantwoordde maar jazeker, met jou?
Stille aanbidder???quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |