quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:23 schreef Gawaine het volgende:
Op de thuisreis werd ik voorbij gestoken door een meiske op een zx6r, bij klaverblad Rosmalen
eraf...ik ook. Gooit ze haar kontje over het zadel om er naast te hangen......bij bijna 70 km/u![]()
Even later voorbij het stoplicht gaat ze naar de rechterbaan zit ze bijna tegen een auto aan![]()
![]()
Effin ben er maar een stuk vandaan gebleven
quote:Na het eten weer eventjes rijden er hangt nu een vette bui hier met veeeel regen![]()
Randstad motoren, gelukkig blijkt Hans van Wijk er 100 meter naast te zitten, want sinds mijn laatste bezoek aan Safe in 1994en het meenemen van de toen nog als stoer geldende GSX600F Laser open uitlaatjes is het nog ongeveer hetzelfde assortiment.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:33 schreef RobDrop het volgende:
Klopt, het is weer eens overgenomen voor de 41ste keer, hoe heet ook alweer, Rijnmond Motors toch?
Arie Molenaar is tof.quote:HCS (die Harley dealer op de hoek bij het kruispunt schijnt trouwens overgenomen te zijn door Arie Molenaar, net als Motor Mercuur in Den Haag)
En 'die hollander betaalt lekker onze drankjes vanavond!! Lekker financieel uitwonen en dan naar huis. 'quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:10 schreef Snelwagen het volgende:
Rumpa is kontje in het zweeds, dat weet ik dan wel weer
Nee zo'n klein schrekerdjequote:
quote:@WPH: YZF750 .. staat die niet in de startpost.![]()
![]()
quote:Randstad motoren, gelukkig blijkt Hans van Wijk er 100 meter naast te zitten, want sinds mijn laatste bezoek aan Safe in 1994en het meenemen van de toen nog als stoer geldende GSX600F Laser open uitlaatjes is het nog ongeveer hetzelfde assortiment.![]()
![]()
Alleen veel scooters![]()
en bij de buren ook.
![]()
![]()
![]()
quote:Kon bij Randstad ook geen dealerschappen ontdekken, en bij Hans van Wijk de verkeerde, zoek eigenlijk een goede Aprilia dealer voor wat proefritten.
Vriendinnetje vond maar 1 motor mooi, die nieuwe 2007 Mulitistrada 620 in de aanbieding 7.950
nice price, en dat was wel wat voor mij.
![]()
Maar voor iemand die bij het stoplicht een motorscooter niet van een motorfiets kan onderscheiden neem ik dat maar met een korreltje zout.![]()
[..]
Arie Molenaar is tof.De rest ken ik alleen van naam, net als Hans van Wijk tot zojuist.
![]()
quote:En 'die hollander betaalt lekker onze drankjes vanavond!! Lekker financieel uitwonen en dan naar huis. '
?
oldschool, kheb hier ook nog een modelletje van staanquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, zag bij Arie trouwens nog een hele lekkere bike, alleen hij is niet te koop......[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, zag bij Arie trouwens nog een hele lekkere bike, alleen hij is niet te koop......[ afbeelding ]
Ik heb geen drankje betaalt daarquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
En 'die hollander betaalt lekker onze drankjes vanavond!! Lekker financieel uitwonen en dan naar huis. '
?
Motordealer bij mij in de buurt heeft er een stuk of 2, 3 van staan. kd8 iets van ¤55.000,- per stuk ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
Zoveel was er achteraf niet te zienquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
aha, leuk![]()
We zien de piccie's met belangstelling tegemoet
Tuonoquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
zoek eigenlijk een goede Aprilia dealer voor wat proefritten.
quote:Vriendinnetje vond maar 1 motor mooi, die nieuwe 2007 Mulitistrada 620 in de aanbieding 7.950
nice price, en dat was wel wat voor mij.
![]()
Maar voor iemand die bij het stoplicht een motorscooter niet van een motorfiets kan onderscheiden neem ik dat maar met een korreltje zout.![]()
Sorrie dat ik niet heb geantwoord op je laatste sms-je, telefoon was leeg, zag hem net pasquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toffe middagwel iemand verloren onderweg
meteen maar B12 ff afgespoeld
was best nodig na vanmiddag
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Zoveel was er achteraf niet te zien
Een motor, half onder een doek...
[ afbeelding ]
Jongen wilde van de motor af, had een schuiver gemaakt en geen geld om te laten repareren. Hij was van plan om er een Naked van te maken, maar dat kostte nog meer geld
Omdat de motor onrustig liep was hij bezig met wat reparaties
[ afbeelding ]
Quizvraag
Wat voor motor is het?
Nee, ik heb een andere definitie van het woord "project"quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
GS500E![]()
Volgens mij een yammie 750
Maar heb je hem gekocht ?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, ik heb een andere definitie van het woord "project"
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Rib-i het volgende:
Wel op een Z750S gereden
[ afbeelding ]
en op een CBR 600 2004 gereden
[ afbeelding ]
Alleen dat kuipje op de Z750 is niet mijn ding zeg maar
In ieder geval niet:quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je bedoeld kijken, naar het postkantoor rijden, overschrijven en meeten ?![]()
Ik moet nog eens kijkenquote:Ik had al een mooi eindresultaat van een project gevonden voor je
Ik heb horen spreken over een route bij de posbank, is dat watquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@rib: no prob, CadIJ hebben we toch niet bereiktp00B lekdijk is niet alleen gesloten voor motoren, maar zelfs volledig dicht..
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In ieder geval niet:
- kromme vorkpoten
- beschadigde frame
- et c...
Het was ook een ZXR 400
Als ik dat had geweten was ik niet eens gegaan
Dat zal het zijn jah, had precies dezelfde kuren als de motor van BazzieKquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was 't op het schuiladres van Bazziek![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jah, had precies dezelfde kuren als de motor van BazzieK
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:17 schreef Gawaine het volgende:
ja ja rustig maar
quote:Is de nieuwe trent, scooters![]()
Iedereen wordt gek gemaakt om een scooter te kopen voor woon werk verkeer.
Dan denken ze in het begin alleen maar een helm en handschoenen aan te hoeven, gaandeweg
komen ze er achter dat een textiel jas en broek ook wel lekker is. Als ze dat aan hebben kunnen
ze net zo goed op een motor gaan rijden. Voila aanbod 2e hands scooters en over 5 jaar rijdt niemand
er meer op![]()
Eindelijk een milfje gevonden?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toffe middagwel iemand verloren onderweg
![]()
Die staat daar al een paar jaartjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, zag bij Arie trouwens nog een hele lekkere bike, alleen hij is niet te koop......
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nee die Hollander houdt de kop er wel bij
Eenvoudige basis voor een street fighter. Netjes blok, leidingen, elektra, etc.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb horen spreken over een route bij de posbank, is dat wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eej, maar wel gevondenquote:
Denk dat daar genoeg mee bij te verdienen is. Bij Vos zag ik er ook best wel wat staan.quote:Maar er waren in beide motorzaken vooral veel bromscooters.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Qua motor maakte de GSX-R600 de meeste indruk vanmiddag.![]()
[ afbeelding ]
Irl dan, want op de foto.![]()
En dan met de uitlaatin het kontje, zoals bij de CBR600RR.
![]()
[ afbeelding ]
Graag bestel ik dus bij deze een Hosuzudaki CBRGSX-R600RR. [ afbeelding ]Gisteren ook even naar nieuwe motoren gekeken maar de GSX-R750 toch lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan de 600
![]()
Ook nog even naar de triumph dealer geweest speed&street triple
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zie jij het verschil.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren ook even naar nieuwe motoren gekeken maar de GSX-R750 toch lieverdan de 600
![]()
Op Zandvoort waren er veel streets en triples. Maar het ziet er niet uit inclusief bestuurder.quote:Ook nog even naar de triumph dealer geweest speed&street triple
street&speed zijn straat fietsen idd, de 675quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie jij het verschil.![]()
[..]
Op Zandvoort waren er veel streets en triples. Maar het ziet er niet uit inclusief bestuurder.
[ afbeelding ]
Zo pooberig als op deze FZ-1.![]()
Ik ben wel enthousiaster geworden voor de 675 supersport.
Zodra ik tegen een aanbieding aanloop, is nu even niets @Marktplaats.![]()
Net wel ff een mail verzonden met een proefrit aanvraag Dorsoduro.The one to beat.
![]()
Ik heb vele hobby's die uit dezelfde beurs betaald moeten wordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eenvoudige basis voor een street fighter. Netjes blok, leidingen, elektra, etc.![]()
![]()
Jammer van deze poging, maar ben je qua budget uberhaupt al niet uit op iemands andere ellende?
Handel in verdovende middelen begint op steeds jongere leeftijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eej, maar wel gevonden![]()
[..]
Denk dat daar genoeg mee bij te verdienen is. Bij Vos zag ik er ook best wel wat staan.
Foldertje erbij pakken en een stukkie muziek, en wegdromen maarquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gisteren ook even naar nieuwe motoren gekeken maar de GSX-R750 toch lieverdan de 600
![]()
Ook nog even naar de triumph dealer geweest speed&street triple
Die hobbies zouden juist geld moeten opleveren. En die buizenversterker kan je ook wel laten staan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:12 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb vele hobby's die uit dezelfde beurs betaald moeten worden
Ligt eraan wat voor fiets je hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb horen spreken over een route bij de posbank, is dat wat
whattaaafuckquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, ijs heeft goed gesmaakt![]()
blijkbaar niet de 1e keer
ik houd t wel bij oefenenquote:Op zondag 13 april 2008 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die hobbies zouden juist geld moeten opleveren. En die buizenversterker kan je ook wel laten staan.
Dat is zó 1957.![]()
Ik heb ook een dure hobby, maken is nog gratis, maar daarna.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar er waren in beide motorzaken vooral veel bromscooters.![]()
![]()
[..]
Eindelijk een milfje gevonden?![]()
[..]
Die staat daar al een paar jaartjes.![]()
![]()
[..]
Inderdaad, should bequote:Op zondag 13 april 2008 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die hobbies zouden juist geld moeten opleveren. En die buizenversterker kan je ook wel laten staan.
Dat is zó 1957.![]()
Dat is geen hobby, het is een dienstverlenende instelling. Vroegâh wilde je brandweerman worden, nu blus je met je brandweerslang alles wat maar een beetje heet aanvoeltquote:Ik heb ook een dure hobby, maken is nog gratis, maar daarna.
quote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad, should be
Nu heeft de ene hobby de andere altijd kunnen bekostigen. Helaas heeft de inflatie ook mijn koninkrijk getroffen
[ afbeelding ]
[..]
Dat is geen hobby, het is een dienstverlenende instelling. Vroegâh wilde je brandweerman worden, nu blus je met je brandweerslang alles wat maar een beetje heet aanvoelt [ afbeelding ] Het zit in je aard om met je helm te spelen![]()
U weet het wel te verkopen. Kudo's!quote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad, should be
Nu heeft de ene hobby de andere altijd kunnen bekostigen. Helaas heeft de inflatie ook mijn koninkrijk getroffen
[ afbeelding ]
[..]
Dat is geen hobby, het is een dienstverlenende instelling. Vroegâh wilde je brandweerman worden, nu blus je met je brandweerslang alles wat maar een beetje heet aanvoelt [ afbeelding ] Het zit in je aard om met je helm te spelen![]()
Geerd, je denkt toch niet dat ik op die andere filmpjes ga klikken ...quote:Op zondag 13 april 2008 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die zat der wel rond 14.05 tot we weg gingen
Pfieuw, gelukkig hebben we Cageonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rib-i op 13-04-2008 02:41:00 ]
quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig hebben we Cageon
Grote bobbels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
normaal gesproken kom ik over 4u pas thuisquote:Op zondag 13 april 2008 02:40 schreef bvvt het volgende:
Oooo, is het nog geen bed tijd voor de nog aanwezigen?
quote:Op zondag 13 april 2008 02:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Grote bobbels?![]()
Jij bent ziek manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |