Daar had ik vanochtend ook wel zin in.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
liep net door het centrum, stopt der een GSXR600R bij een zebrapad. doet zijn klep open en zegt hee alles goed? ikke: huhantwoordde maar jazeker, met jou?
en hij ging weer snel door....geen idee wie het was
Dat had ik ook voor mn terapie begonquote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
liep net door het centrum, stopt der een GSXR600R bij een zebrapad. doet zijn klep open en zegt hee alles goed? ikke: huhantwoordde maar jazeker, met jou?
Stille aanbidder???quote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet toch iets doen om met dit goddelijke lichaam in mijn leren pak te passen :''quote:
quote:
Ga toch verder met Bmx-enquote:Op donderdag 10 april 2008 18:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet toch iets doen om met dit goddelijke lichaam in mijn leren pak te passen :''
whahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Neeeee, da was ik nie, da was die neger!!!quote:
Proostquote:
Het is toch geen Stukgati.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:43 schreef RobDrop het volgende:
Neeeee, da was ik nie, da was die neger!!!![]()
Zal moeilijk gaan trouwens, de MV staat half gestript tussen de workmate en gereedschapkar in de garage en de kappen liggen in de bijkeuken.
Dank u voor het bezoekquote:
ja, hoor.quote:
Gratis is altijd goed dacht ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef RobDrop het volgende:
Ik zag hem staan, wat een lelijk hondehok....die van mij is gewoon de originele kleurstelling, helaas zit er aan de rechterzijkant gratis striping in de vorm van een schuivertje......
Al in de buurt geweest?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef bvvt het volgende:
ja, hoor.
Zo af en toe plaats ik nog wel eens een niet opgemerkte post
quote:De 11 Ah accu van mijn waterscooterzit nog in de Triumph die 14 Ah vereist.
Maar de eigen accu goed volgens de laderklapt in elkaar bij 2 start pogingen.
![]()
Ik heb nog een splinternieuwe niet afgevulde accu liggen van de TL1000R uit 2006.
Alleen die is slechts 9 Ah. Voor een dikke twin.![]()
Zal ik die in de motorscoot zetten.. moet toch wel lukken zo'n 250 cc 1 pittertje.
Ben ik knip en klaar!![]()
nope nog niet in de buurt geweest.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al in de buurt geweest?![]()
Gaat die Honda niet meer door?![]()
Mijmerend..
[..]
Goed hoor, over een week weer Uden onveilig maken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vette BazzieK online!![]()
Hoe is het met de politiestudie meneer?! !!!
Ha kijk eens aan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed hoor, over een week weer Uden onveilig maken.
Boels heeft daar vast ook wel ergens een vestigingquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef Cageon het volgende:
Iemand enig idee waar je een motor-aanhanger kan huren? In Gelderland omgeving Arnhem uiteraard
ik HEB gegoogledquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]
Boels heeft daar vast ook wel ergens een vestiging
Beter gewoon ff googlenToen ik de blade ging ophalen via speurders ofzo een advertentie van een gast bij mij in de wijk die hem verhuurde... kan aardig wat centen schelen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:04 schreef Cageon het volgende:
[ link | afbeelding ]
waar vallen een bandit 1200 en een Tl1000R onder?
750 - 250 = 500kg Netto laadvermogen
220 + 220 = 440kg totale gewicht TL / Bandito
Oftewel we kunnen nog 60kg mee sleuren, -XX- interesse?![]()
zoldarquote:
quote:BazzieK, making Uden of all placesa better place to live.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:04 schreef Cageon het volgende:
[ link | afbeelding ]
waar vallen een bandit 1200 en een Tl1000R onder?
750 - 250 = 500kg Netto laadvermogen
220 + 220 = 440kg totale gewicht TL / Bandito
Oftewel we kunnen nog 60kg mee sleuren, -XX- interesse?![]()
Zolder schat ik. Bikkels rijden er naartoe op de motor.quote:
zou die een andere veren setup hebben dan standaard?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zolder schat ik. Bikkels rijden er naartoe op de motor.![]()
Van de week leek het trouwens wel of deze figuur op Zandvoort was.
[ afbeelding ]
En ik voelde me al vetprobbig, kwam amper bij het stuur. Gelukkig heb je dan nog baas boven baas.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
Van de week leek het trouwens wel of deze figuur op Zandvoort was.
[ afbeelding ]
En ik voelde me al vetprobbig, kwam amper bij het stuur. Gelukkig heb je dan nog baas boven baas.
Ik mag het hopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Cageon het volgende:
zou die een andere veren setup hebben dan standaard?
eh? remork?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Croix dus ook met de remork? ( <--)
TL, goed spul eh.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.![]()
En de volgende eigenaar denkt dat het frame krom is door een schuivertje.![]()
Vandaag trouwens weer met de Triumph!![]()
Ze starte bij de eerste pogingen dat na een nachtje -2.
Herhaaldelijk gebruik wordt beloond.
Staat nog droog op de werkbank. Ik denk dat die accu morgen in de scoot gaat.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat nog droog op de werkbank. Ik denk dat die accu morgen in de scoot gaat.
Duurt ffquote:Woon~werk gaat goed met de motor.
Van iedere dag 80~100 derde baan rechts[ afbeelding ] naar lord of the highway derde baan links.
Iemand nog een scooter kopen?![]()
Nee, dat je er achter komt dat die scoot toch maar een beetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben aan het werk, lopen mensen langs, scherm wisselen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |