abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:10:04 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57909699

[ Bericht 10% gewijzigd door Houniet op 08-04-2008 14:15:15 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57909723
quote:
'Aantal clubs heeft interesse in Urzaíz'

Bij Ajax heeft Ismael Urzaíz niet veel potten kunnen breken, maar een aantal clubs heeft belangstelling getoond voor de aanvaller die aan het einde van het seizoen uit Amsterdam vertrekt. Dat meldt technisch directeur Martin van Geel op de clubwebsite.
pi_57909743
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Prosac het volgende:

[..]

Qua verleden en financien zeer zeker wel ja. Verhoudingsgewijs presteren wij de laatste seizoenen natuurlijk 10x beter.
enfin, genoeg wij zijn beter dan jullie gelul
net ofdat die verhoudingen rechtevenredig zijn
pi_57909756
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

El Tanque is volgend seizoen ook gewoon ploeggenoot van Johnny!
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:14:55 #5
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57909791
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef toma het volgende:

[..]

net ofdat die verhoudingen rechtevenredig zijn
natuurlijk niet, gewoon even de ondertoon van die posts lezen.
pi_57909792
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Atl. Bilbao en Atl. Madrid is niet t zelfde he
denk ook niet dat Urzaiz naar Madrid zal gaan, eerder richting de zandbak in Dubai ofzo.
pi_57909793
1000% ANTI GRONINGEN!!!!!!!!!

!
pi_57909796
doetie alleen om ff te laten weten dat Uzaiz te koop is... en om de prijs op te voeren

El Tanque
Love is in the air!
pi_57909809
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat El Tanque rechtstreeks naar die andere club in Madrid gaat, lijkt je niet?
pi_57909816
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef toma het volgende:

[..]

Atl. Bilbao en Atl. Madrid is niet t zelfde he
denk ook niet dat Urzaiz naar Madrid zal gaan, eerder richting de zandbak in Dubai ofzo.
!!!
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:18:30 #11
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57909856
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
1000% ANTI GRONINGEN!!!!!!!!!

!
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:19:06 #12
52871 Blight
Supersized.
pi_57909876
Samuel Kuffour! Samuel Kuffour! Samuel Kuffour, we worden kampioen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:20:53 #13
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57909910
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Landgeld het volgende:
doetie alleen om ff te laten weten dat Uzaiz te koop is... en om de prijs op te voeren

El Tanque
is die niet einde contracT ?
pi_57909951
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57910063
Groningen

Heb al binnen Ajax vernomen dat je er als fan die rolstoel gebonden is moet oppassen als je ook maar iets van Ajax hebt. Vorige jaren zijn er diverse malen mensen aangevallen, gezellig joh
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57910080
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

JaA DaTtt Issz HiJ hihi 0Ne LuvV

Rot gewoon eens op met je breezer posts elke keer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57910146
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef denthemen het volgende:
Groningen

Heb al binnen Ajax vernomen dat je er als fan die rolstoel gebonden is moet oppassen als je ook maar iets van Ajax hebt. Vorige jaren zijn er diverse malen mensen aangevallen, gezellig joh
Het moet niet veel triester worden.
pi_57910189
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef toma het volgende:

[..]

Het moet niet veel triester worden.
Overigens niet alleen bij Groningen hoor..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57910193
Van Geel kennende krijgen we nog wel een miljoen of 3 voor Urzaiz
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:35:02 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57910209
Zou ik een prima prestatie vinden voor een 35jarige met een aflopend contract...
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:35:38 #21
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57910223
quote:
De eerste klus voor de toekomstige Ajax-trainer Marco van Basten lijkt het sluiten van een samenwerkingsverband. Eerder kwam al naar buiten dat de voormalig topvoetballer Arsenal heeft gepolst voor een partnerschap. Dinsdag meldt De Telegraaf dat de huidige bondscoach ook bij AC Milan en FC Barcelona heeft aangeklopt.

De gesprekken met Arsenal zijn positief verlopen. Technisch directeur Martin van Geel ontkent echter al een contract te hebben gesloten. "Van een samenwerkingsverband is nog zeker geen sprake. We kijken ook bij AC Milan en Barcelona; clubs waar met name Marco goede contacten heeft."
quote:
Volgens de krant 'Het Nieuwsblad' heeft Ajax een oogje op Nabel Dirar van Westerlo. De Amsterdammers zouden zelfs al een voorstel hebben overgemaakt aan de 22-jarige Marokkaan.

Dirar is een technisch vaardige linkerflankspeler die zijn carriere begon in de derde afdeling bij FC Diegem. Daar plukte manager Herman Wijnants van Westerlo hem twee seizoenen geleden weg. Bij de Kempense club kon Dirar zich zonder druk naar hartelust uitleven. Met zijn onnavolgbare dribbels en acties bezorgde hij meerdere tegenstanders een bijzonder lastige avond.

Zijn puike prestaties gingen ook in eigen land niet onopgemerkt voorbij. Zowel Standard, Anderlecht als Club Brugge lieten al weten geïnteressseerd te zijn in Dirar.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:36:06 #22
82589 S-Two
barba macacu
pi_57910233
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:33 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ach ja, debielen heb je bij elke vereniging rondlopen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:36:19 #23
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910236
quote:
Groningen

Dat is dan wel weer triest natuurlijk.
NIet helemaal hetzelfde, maar die "mooie" AFCA kras die ik op mijn auto vond na een nachtje amsterdam vond ik ook erg sneu (Groningen sjaaltje op de achterbank laten liggen)
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:36:48 #24
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57910249
quote:
Ajax laat vanaf komend seizoen geen belangrijke spelers meer vertrekken tijdens de voorbereiding. Dat is een les die de Amsterdammers afgelopen zomer hebben geleerd.

'Op het moment dat het komende seizoen begint, mogen de key-players niet meer vertrekken', zegt technisch directeur Martin van Geel in Het Parool. 'Het is een beslissing van Ajax, dus ook de nieuwe trainer Marco van Basten heeft een stem gehad in dit besluit.'

Afgelopen zomer vertrokken Ryan Babel (Liverpool), Kenneth Perez (PSV) en Wesley Sneijder (Real Madrid) op het moment dat coach Henk ten Cate al in de weer was met zijn selectie. Het begin van het seizoen verliep vervolgens desastreus met zowel uitschakeling in de voorronde van de Champions League als in de eerste ronde van het UEFA Cup-toernooi.

Ajax hoopt herhaling te voorkomen door de nieuwe coach Van Basten de zekerheid te bieden dat er na de eerste training geen belangrijke spelers meer vertrekken. Dat betekent dat onder anderen Klaas-Jan Huntelaar voor 7 of 14 juli, als voor Ajax de voorbereiding zal beginnen, uitsluitsel over zijn toekomst moet hebben gegeven.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:37:15 #25
51286 w00h00
Digital man!
pi_57910263
quote:
'Ik blijf erbij dat wij beter voetbal spelen dan PSV'

'Uiteindelijk sta je aan het eind van de competitie op de plek waar je thuishoort. Doordat een groot aantal spelers weg was wegens interlandverplichtingen, heb ik in de week na het verlies tegen FC Twente dagenlang met een rotgevoel rondgelopen. Normaal gesproken kun je alles een dag na de wedstrijd bespreken. Dan kun je het allemaal van je af praten en van je af trainen en ben je het kwijt. Nu moest ik wachten tot vrijdag.

De manier waarop we tegen Twente de kans op de titel verspeeld hebben, de wijze waarop we de doelpunten weggaven, daar zijn we met behulp van wedstrijdbeelden uitvoerig op teruggekomen. Want de fouten die gemaakt werden horen niet bij het niveau dat we bij Ajax nastreven. Als je eerlijk bent, is ons dit natuurlijk niet alleen tegen Twente overkomen. Vooral in december hebben we veel te veel punten weggegeven.

Daar zijn verschillende oorzaken voor aan te wijzen. Om een voorbeeld te geven: in een echte topploeg wordt in het veld méér met elkaar meegedacht. Sommige spelers denken te veel vanuit hun eigen man, terwijl je het verschil kunt maken als je een man-meer-situatie creëert. Dat vraagt inzicht, scherpte enonderlinge coaching. Dat hebben we met de technische staf al heel vaak aangegeven. Als sommige spelers dat dan niet oppikken, moet je constateren dat je kwaliteit tekort komt. Weten wat je in welke situatie moet doen, hoe je een voorsprong veilig stelt, is ook een kwaliteit. PSV beheerst dat beter dan wij.

Ik blijf erbij dat wij beter voetbal spelen dan PSV. Maar in de top speelt ook mentaliteit een heel belangrijke rol. In de wedstrijden waarin de belangen het grootst zijn, moet je er als ploeg stáán. Op dat vlak zijn we dit seizoen te vaak tekortgeschoten. Al geldt dat natuurlijk niet voor iedereen. Een aantal jonge jongens heeft zich op diverse fronten erg goed ontwikkeld dit jaar. Maar het is een leerproces en dat gaat gepaard met vallen en opstaan. In die zin heeft Ajax dit seizoen heel duur leergeld betaald.

Dat het bij de club dit seizoen erg onrustig is, speelt niet zo'n grote rol in de resultaten. Op kleinere schaal heb ik bij vorige clubs ook problemen meegemaakt. Omdat Ajax een topclub is ligt de onrust onder een vergrootglas, maar in de kern kun je dergelijke problematiek overal tegenkomen. In de loop der jaren heb ik geleerd dat de focus op voetbal moet blijven liggen.
Richting je spelers moet je de dingen niet zwaarder maken dan ze zijn. Ook niet als het geruchten rond jezelf betreft. Ik heb een gesprek gehad met PSV en zat in de fase waarin je afwegingen maakt. Midden in dat proces kreeg ik te horen dat Ajax me niet kwijt wilde. Marco van Basten vertelde me dat hij een ervaren coach bij Jong Ajax wilde hebben en dat hij me dus wilde behouden voor de club. Dat is een positief teken. Bovendien heb ik gewoon nog een contract tot volgend jaar. Over de periode daarna heb ik niet gesproken. Niet met Ajax en niet met PSV. In het voetbal moet je niet te ver vooruit plannen, weet ik inmiddels.'

Adrie Koster (53) is trainer van Ajax.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:38:05 #26
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57910275
Adrie heeft gelijk.
pi_57910287
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:33 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar nog meer dan? Bij WillemII ook?
pi_57910292
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Prosac het volgende:

[..]

NIet helemaal hetzelfde, maar die "mooie" AFCA kras die ik op mijn auto vond na een nachtje amsterdam vond ik ook erg sneu (Groningen sjaaltje op de achterbank laten liggen)

Is ook inderdaad, sneu maar ik denk dat dat een kwajongens streek is, en niet 1 van een seizoenkaart houder.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:39:33 #29
164283 Luco
Buongiorno!
pi_57910311
quote:
Urzaiz loopt held Van Basten mis

Amsterdam, 08 apr 2008
Ismael Urzaiz is bezig aan zijn laatste weken als Ajacied. Dat betekent dat 'El Tanque' niet meer zal meemaken dat het eerste elftal geleid wordt door Marco van Basten, de spits die hij altijd zo bewonderde.
Tik op YouTube de naam Ismael Urzaiz in en je begrijpt waarom Ajax de Spanjaard afgelopen zomer een contract aanbood. ‘Golazo Isma Urzaiz’ luidt de titel van het filmpje bovenaan de lijst. Druk op play en je ziet hoe een speler van Athletic Bilbao de bal aan de rechterkant van het zestienmetergebied hoog richting de tweede paal passt. De voorzet lijkt veel te scherp, maar dan duikt Urzaiz op. Hij lanceert zichzelf en werkt de bal met een karatetrap het doel in. Een ander filmpje heet ‘Urzaiz que Ronaldinho’. De aanvaller neemt de bal met zijn rug naar de goal aan op zijn borst en scoort met een omhaal. En zo is er nog veel meer fraais te zien van de Bask. Alle doelpunten worden gekenmerkt door de kracht die er achter zit. Urzaiz is geen spits van intikkertjes. Hij is een man van afstandschoten van dertig meter, kopballen, keiharde volleys. Doelpunten waar hij zijn bijnaam ‘El Tanque’ aan dankt. Vrijwel alle Urzaiz-video’s tonen de speler in het roodwitte shirt van Athletic Bilbao, de club waar hij vanaf 1996 tot en met vorig seizoen actief was en waar hij 115 competitietreffers voor maakte. Een Ajax-treffer of -hoogtepuntje is niet te vinden op YouTube, simpelweg omdat die er eigenlijk niet zijn geweest. Daarom besloten de club en de voetballer eind maart in goed overleg niet verder met elkaar door te gaan.

Urzaiz moest dit seizoen dé stormram van Ajax worden. De 1.88 meter lange spits werd in juli gecontracteerd en sprak meteen bij zijn presentatie in De Lutte zijn ambities uit. Hij wilde belangrijk worden voor het team, doelpunten maken, beslissende assists geven. Nu het seizoen zijn einde nadert, moet geconcludeerd worden dat er van die missie weinig terecht is gekomen. Slechts in zeven officiële wedstrijden kreeg de liefhebber van bands als Metallica en Pearl Jam speeltijd. ,,Ik wist dat ik geen basisspeler zou worden, dat ik gehaald was als tweede spits. Maar dit is de eerste keer in mijn carrière dat ik echt niet aan spelen toe kom, zelfs niet als invaller. Dat is af en toe moeilijk, ik ben deze rol niet gewend. En ik had de supporters ook graag meer laten zien. Zij hebben me hier altijd met veel respect benaderd. Maar ik blijf positief. Ik respecteer de keuze van de trainer en doe gewoon mijn uiterste best tijdens de trainingen.”

De 25-voudig international zal niet meer in de ArenA te bewonderen zijn als Marco van Basten na het EK het roer overneemt bij Ajax. En dat is best jammer erkent de 36-jarige voetballer. Toen Van Basten in 1988 Oranje naar de Europese titel leidde, won Urzaiz met Spanje in Denemarken het EK voor spelers tot 16 jaar. Urzaiz: ,,Als jonge jongen had ik twee idolen: Marco van Basten en Ruud Gullit. Ik bewonderde die twee meer dan de Spaanse aanvallers. In mijn ogen was Van Basten de beste spits van de wereld. Ik heb helaas nooit tegen hem gespeeld, ik was net profvoetballer toen hij moest stoppen vanwege zijn enkelblessure. Van Basten krijgt de komende jaren de tijd om Ajax weer op te bouwen. Dat is nodig want Ajax heeft nog wel een grote naam, maar is niet meer zo goed als in het verleden. Ik hoop dat het hem gaat lukken.”
Wat Urzaiz gaat doen als hij Amsterdam verlaat, weet hij nog niet. Misschien plakt hij nog een jaartje aan zijn imposante carrière vast, misschien is Ajax de laatste club geweest waar hij als voetballer actief is. ,,Voetbal is mijn leven. Ik hou van mijn werk, maar ik weet nu nog niet hoe mijn toekomst er uitziet.”

Martin van Geel over Ismael Urzaiz

,,We hebben Ismael Urzaiz afgelopen zomer gehaald als échte pinchhitter, iemand die oorlog maakt in het zestienmetergebied als een wedstrijd op slot zit. Gezien zijn CV en zijn postuur was hij de ideale man voor die rol. Urzaiz heeft een prachtige staat van dienst. Hij is Spaans international geweest en heeft jarenlang bij Athletic Bilbao voor veel doelpunten gezorgd. We wisten natuurlijk dat hij niet meer de jongste is, maar zelfs vorig seizoen heeft hij bij Bilbao veel gespeeld en gescoord. En dan hebben we het wel over één van de sterkste competities van de wereld. Helaas is het er bij Ajax niet echt uitgekomen. Enerzijds omdat er te weinig duels waren waarin hij zijn kwaliteiten kon tonen en anderzijds omdat hij er niet in slaagde de technische staf te overtuigen. Ismael heeft een contract voor één seizoen en in goed overleg hebben we besloten dat niet te verlengen. Hij gaf ook zelf aan graag terug te willen naar Spanje. Het is nog onduidelijk wat hij nu gaat doen, maar hij schijnt wel in de belangstelling te staan van een aantal clubs."
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_57910329
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
Adrie heeft gelijk.
Alleen hebben we er zo weinig aan.
pi_57910395
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Prosac het volgende:

[..]

Rivaliteit is er tegenwoordig veel, maar niet op de goeie manieren. Dat is zo jammer

@Toma: Ik spreek niet uit eigen ervaring, ik heb nergens problemen terwijl ik bij bijna elke club wel geweest ben. Groningen nog niet

Je zou het niet verwachten maar bij az kreeg ik het meeste bier over me heen hehe
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:42:53 #32
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910405
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Is ook inderdaad, sneu maar ik denk dat dat een kwajongens streek is, en niet 1 van een seizoenkaart houder.
en een bezoekje aan de dealer zo gemaakt.
pi_57910483
Van Basten wil naar het schijnt Barazite (17) van Arsenal huren.
pi_57910520
Koster heeft wel een punt, als je nou ziet wat een ellende er binnen Ajax is geweest, hoofdtrainer weg, interim van de jeugd ervoor in de plaats, veel gezeik in het bestuur, Johan Cruijff gezeik. Dan is het eigenlijk nog wel knap dat we 2e staan met maar 5 punten achterstand.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:47:40 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57910524
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Rivaliteit is er tegenwoordig veel, maar niet op de goeie manieren. Dat is zo jammer

@Toma: Ik spreek niet uit eigen ervaring, ik heb nergens problemen terwijl ik bij bijna elke club wel geweest ben. Groningen nog niet

Je zou het niet verwachten maar bij az kreeg ik het meeste bier over me heen hehe
Toen stond je ook de hele tijd naar het uitvak te zwaaien toch.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57910531
Urzaiz jammer
AFC AJAX
pi_57910534
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
Komt die ook al niet uit de jeugd van Ajax..? Geweldig talentje trouwens! Zou mooi zijn als we die helemaal konden overnemen.
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:48:09 #38
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57910538
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
Tenzij ie 5 jaar blijft vind ik dat echt zinloos.
Jawel, je keek.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:48:33 #39
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910548
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je zit op de rolleyside en ik kan me niet voorstellen dat men op die lange zijde zo triest is om iemand aan te vallen omdat hij voor de andere club juicht. Dat ze het dan ook nog bij een -met alle respect- makkelijker doelwit zouden doen maakt het nog sneuer natuurlijk. Levenslange SV zou ik zeggen.

Dat gratis bier bij AZ was natuurlijk mooi meegenomen.

misschien zie ik je nog bij ingang 2, roep ik heel hard, he das een kutjood!
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:48:33 #40
131729 jna
pi_57910549
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:48 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Komt die ook al niet uit de jeugd van Ajax..? Geweldig talentje trouwens! Zou mooi zijn als we die helemaal konden overnemen.
Kwam volgens mij van NEC, daarvoor weet ik het niet
Jawel, je keek.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:49:41 #41
139407 jorienvdherik
pi_57910568
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef denthemen het volgende:

[..]

JaA DaTtt Issz HiJ hihi 0Ne LuvV

Rot gewoon eens op met je breezer posts elke keer
sorry dat ik opeens 1 hoofdletter per ongeluk neer zet
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:53:29 #42
139407 jorienvdherik
pi_57910653
quote:
Groningen

is ook wel uitlokken he
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:57:14 #43
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910730
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is ook wel uitlokken he
je moet gewoon met je voorkeur in een stadion gaan zitten en een sjaaltje om kunnen doen.
Zolang er niet provocerend gedaan wordt moet het kunnen.

nee, met provoceren bedoel ik niet een sjaaltje omhebben of een ajaxshirt aan hebben. Met provoceren bedoel ik die droeftoeters aan de randen van uitvakken. (zowel uitvak als thuisvakken)
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:57:27 #44
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57910736
quote:

[..]

is ook wel uitlokken he
Hoe bedoel je uitlokken?
pi_57910815
quote:

[..]

is ook wel uitlokken he
als je aan een rolstoelgebonden bent kun je niet in een uitvak zitten. De supporters moeten gewoon genoeg respect hebben voor iemand met een handicap.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:04:55 #46
139407 jorienvdherik
pi_57910896
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:57 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hoe bedoel je uitlokken?
Ik vind het een beetje uitlokken om met je shirt en sjaal en pet van je club, tussen andere mensen te gaan zitten
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:05:45 #47
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910913
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef toma het volgende:

[..]

als je aan een rolstoelgebonden bent kun je niet in een uitvak zitten. De supporters moeten gewoon genoeg respect hebben voor iemand met een handicap. die op een normale manier zijn cluppie steunt
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:08:05 #48
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910967
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje uitlokken om met je shirt en sjaal en pet van je club, tussen andere mensen te gaan zitten
het is toch belachelijk dat dit niet kan? Ik vond het heerlijk om bijvoorbeeld na Heerenveen - FC Groningen even met wat supporters van de tegenpartij na te kunnen keuvelen. Ik stond dan wel in het uitvak, maar wij konden gewoon ook direct na de wedstrijd vrij terug lopen.
Dat is wel even wat anders dan in Utrecht 3 kwartier in het vak moeten wachten voordat je weg mag.
pi_57910972
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:05 schreef Prosac het volgende:

[..]
tja. zo hoort het wel te zijn ja. Maar als je als normale supporter tussen fanatieke supporters zit van een andere club hoor je wijselijk je mond te houden en geen shirt aan te trekken van je club. In Nederland kun je tegenwoordig niet alles meer verwachten he.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:08:25 #50
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_57910974
Lijkt dat Van Basten al goed bezig is
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:09:22 #51
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57910994
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:08 schreef toma het volgende:

In Nederland kun je tegenwoordig niet alles meer verwachten he.
je moet al uitkijken als je bij een jeugdwedstrijdje te hard staat te juichen voor je broertje.
pi_57911044
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:09 schreef Prosac het volgende:

[..]

je moet al uitkijken als je bij een jeugdwedstrijdje te hard staat te juichen voor je broertje.
haha. Straks krijg je een menstruerende-20-kilo-te-zware-allang-niet-meer-aantrekkelijk-teleurgestelde-frustratieovergevoelige moeder over je heen.
pi_57911091
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef toma het volgende:

[..]

als je aan een rolstoelgebonden bent kun je niet in een uitvak zitten. De supporters moeten gewoon genoeg respect hebben voor iemand met een handicap.
en ook voor iemand zonder handicap.
Als ik in het stadion zit en naast me zit iemand die voor de tegenpartij is, kan me dat echt niets boeien ook niet als die juicht bij een doelpunt.
No bitch to me
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:17:40 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57911247
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:08 schreef ericajax het volgende:
Lijkt dat Van Basten al goed bezig is
Tot nu toe lijkt het er op.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:19:16 #55
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57911296
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

en ook voor iemand zonder handicap.
Als ik in het stadion zit en naast me zit iemand die voor de tegenpartij is, kan me dat echt niets boeien ook niet als die juicht bij een doelpunt.
Zolang hij er geen "in your face!"-achtige praktijken op na houdt, kan ik het inderdaad ook best hebben. Hoewel ik tijdens een wedstrijd wel altijd een stuk minder genuanceerd ben.

@Toma: nee MILFS blijven bij dergelijke potjes altijd vreemd genoeg thuis.
pi_57911307
Urzaiz zal wel blijven
pi_57911389
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Urzaiz zal wel blijven
Van Basten is ook onder de indruk van YouTube!

Urzaiz!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_57911441
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:48 schreef jna het volgende:

[..]

Tenzij ie 5 jaar blijft vind ik dat echt zinloos.
Eens
pi_57912002
Leuk stukje op Ajax.nl over:

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57912049
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:46 schreef MaxC het volgende:

[ afbeelding ]
zal wel stukkie uit kick off zijn..
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:51:30 #61
139407 jorienvdherik
pi_57912135
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

zal wel stukkie uit kick off zijn..
stuk met dennis was leuker
pi_57912183
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57912474
quote:

[ afbeelding ]
Wat een kop heeft die gast ook hé!

EL TANQUE
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_57912715
quote:

[ afbeelding ]
ONE MORE YEAR!!! Onze ultieme cultheld
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:18:00 #65
148059 Pritt
Atheïst
pi_57912804
Hij doet me daar denken aan die boef uit No Country for old Men. Dat was trouwens ook een Spanjaard, misschien wel de neef van onze tank.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57913089
quote:

[ afbeelding ]
Wat een held
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:34:18 #67
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57913158
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef Pritt het volgende:
Hij doet me daar denken aan die boef uit No Country for old Men. Dat was trouwens ook een Spanjaard, misschien wel de neef van onze tank.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57913530
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jasza, 410 gaat volgend jaar gewoon naar Zuid2.
Oki, je krijgt btw de laatste weken wel het gevoel dat 410 er ook weinig zin meer inheeft qua zang.
pi_57914011
Ook Schilder mag vertrekken bij Ajax.
pi_57914061
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef sjimz het volgende:
Was te verwachten. Te groot voor een servet, te klein voor een tafellaken.
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 17:20:23 #71
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57914111
Prachtige uitspraak Urquhart.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:22:02 #72
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57914139
quote:

Effe die deal rondmaken en gaan met die banaan
Bedankt!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:24:20 #73
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57914192
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:22 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Effe die deal rondmaken en gaan met die banaan
Bedankt!
Over 2 jaar kopen we 'm dan terug oké?
><(({°>
pi_57914208
Ik ben al bezig met het ontwerpen van 1000% anti Heracles shirtjes.
Zomaar Boakye en nu waarschijnlijk ook Schilder van ons afpakken!
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:30:52 #75
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57914315
quote:
20 augustus 2008, persconferentie Martin van Geel. 'Zo'n bod op Huntelaar kon ik toch niet weigeren?'
't wereldje
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 17:33:43 #76
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57914354
Ik haat heracles ook omdat ze spelers afpakken!11!!!
pi_57914368
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

sorry dat ik opeens 1 hoofdletter per ongeluk neer zet
Het is bij bijna elke reactie dat je weer met zinnen komt waarvoor Achmed zich nog zou schamen. Doe eens wat aan je taal gebruik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:36:15 #78
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57914396
110% gek van Ajax!!!

tvp
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_57914438
quote:

[..]

is ook wel uitlokken he

Verder voor al die andere reacties: Het moet inderdaad gewoon kunnen om "los" naar een wedstrijd te gaan. Maar je moet je tegenwoordig wel realiseren of het verstandig is of niet. En als je gaat, kun je dan een shirtje dragen bijvoorbeeld. Bij clubs als RKC, Heerenveen, De Graafschap etc kan dit allemaal wel. Maar ik weet ook dat Groningen en Ajax nu gevoelig liggen, dus zal ik ook niks aandoen qua Ajax. Of ik zal juichen (mocht het nodig zijn ) zie ik op 't moment zelf wel.

Als iemand provocerend gaat doen of zo, ja dan kun je wel wat verwachten. Heb er zelf ook een hekel aan, gewoon juichen mag, maar betrek de tegenpartij er niet bij want dan kun je tegenwoordig van alles verwachten.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:41:44 #80
139407 jorienvdherik
pi_57914476
quote:
kost dat
pi_57914495
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kost dat
martin@ajax.nl
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:44:43 #82
139407 jorienvdherik
pi_57914519
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

martin@ajax.nl
denk een berichtje via annet
pi_57914554
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

denk een berichtje via annet
Kan ook. Heeft ze alweer een nieuwe profielfoto?
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:47:08 #84
139407 jorienvdherik
pi_57914567
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan ook. Heeft ze alweer een nieuwe profielfoto?
ja een mooie ook
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:49:23 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57914615
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57914621
Ben ik nou de enige die tegen zo'n samenwerkingsverband is? Dan krijgen wij alle afdankertjes van bijvoorbeeld Arsenal en zodra ze echt goed worden lopen ze gratis weer weg. Leuk voor even, maar het heeft als gevolg dat je nooit meer een Europese topclub zult worden, we zijn dan gewoon een satelliet club.

Waar is ons eigen befaamde scoutingsapparaat en de jeugdopleiding waar we wereldwijd om bekend staan?
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:51:55 #87
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_57914660
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:49 schreef devv05 het volgende:
Ben ik nou de enige die tegen zo'n samenwerkingsverband is? Dan krijgen wij alle afdankertjes van bijvoorbeeld Arsenal en zodra ze echt goed worden lopen ze gratis weer weg. Leuk voor even, maar het heeft als gevolg dat je nooit meer een Europese topclub zult worden, we zijn dan gewoon een satelliet club.

Waar is ons eigen befaamde scoutingsapparaat en de jeugdopleiding waar we wereldwijd om bekend staan?
Helemaal met je eens!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_57914677
quote:

Als het een aanvulling wordt op ons scoutingsapparaat en de jeugdopleiding zie ik het wel zitten. Het moet geen vervanging worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_57914687
We schijnen wel een Marokkaan in België gescout te hebben
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:54:38 #90
139407 jorienvdherik
pi_57914703
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:53 schreef Urquhart het volgende:
We schijnen wel een Marokkaan in België gescout te hebben
Dat jullie Mbark niet terughalen
Komt een dag dat wij hem halen
pi_57914729
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Met wij kan je 10 verschillende clubs bedoelen
pi_57914740
quote:
Ben ik nou de enige die tegen zo'n samenwerkingsverband is? *knip*
Nee, ik zie het ook niet zo zitten. Jou uitleg verwoord ongeveer wat mijn argumenten zijn. Aan de andere kant zou het niet gek zijn als we de Delorges en Colins zouden kunnen vervangen door talenten van die genoemde clubs.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:57:31 #93
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57914753
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met wij kan je 10 verschillende clubs bedoelen
16
pi_57914793
Dirar is wel een echte buitenspeler, zie hem wel graag komen.
pi_57914812
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja hoor Boussoufa gaat naar 010

Hij is niet dom
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 18:02:44 #96
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57914846
Ajax heeft allang niet meer zo´n scouting apparaat als dat nodig zou zijn om een topclub te worden.
Ajax heeft allang niet meer de aantrekkingskracht, dat elk talentje naar Ajax wilt komen.
Ajax heeft niet het budget om fout gescoutte talenten te kopen.

Ajax is allang geen topclub meer en zelfs geen veredelde subtopper in europa, dit soort samenwerkingsverbanden zijn nodig om vergane glorie te doen herstellen, met de talenten van Arsenal en Ajax gecombineerd kan er wellicht weer eens voorzichtig worden gedacht aan europese prestaties.

De opmerkingen dat het nutteloos zou zijn om een talent van Arsenal te huren is natuurlijk klinklare onzin. Als je met Wallcott kampioen wordt, is dat dan nutteloos gebleken?

Als je Wallcott huurt, kampioen wordt en hem dan inruilt voor een nieuw talent of je hebt Martina, wordt kampioen, verkoopt hem en koopt een nieuw talent. Daarin zit geen verschil behalve dat het talent van Arsenal beter is.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:08:07 #97
139407 jorienvdherik
pi_57914932
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax heeft allang niet meer zo´n scouting apparaat als dat nodig zou zijn om een topclub te worden.
Ajax heeft allang niet meer de aantrekkingskracht, dat elk talentje naar Ajax wilt komen.
Ajax heeft niet het budget om fout gescoutte talenten te kopen.

Ajax is allang geen topclub meer en zelfs geen veredelde subtopper in europa, dit soort samenwerkingsverbanden zijn nodig om vergane glorie te doen herstellen, met de talenten van Arsenal en Ajax gecombineerd kan er wellicht weer eens voorzichtig worden gedacht aan europese prestaties.

De opmerkingen dat het nutteloos zou zijn om een talent van Arsenal te huren is natuurlijk klinklare onzin. Als je met Wallcott kampioen wordt, is dat dan nutteloos gebleken?

Als je Wallcott huurt, kampioen wordt en hem dan inruilt voor een nieuw talent of je hebt Martina, wordt kampioen, verkoopt hem en koopt een nieuw talent. Daarin zit geen verschil behalve dat het talent van Arsenal beter is.
en een wallcott zal nooit naar een club in NL willen
pi_57915083
quote:

Waar is ons eigen befaamde scoutingsapparaat?
Youtube says hi.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:17:35 #99
139407 jorienvdherik
pi_57915093
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja hoor Boussoufa gaat naar 010

Hij is niet dom
Voetbal is voetbal he
pi_57915135
Walcott zou toch nooit naar Ajax gaan aangezien hij daar nu regelmatig speelt
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57915190
Ik kan me nog goed herinneren hoe destijds vele Ajacieden op dit forum honend oordeelden over het samenwerkingsverband tussen PSV en Chelsea. Nu staan velen van hen echter te springen om een samenwerkingsverband tussen Ajax en Arsenal/Barcelona/AC Milan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:22:46 #102
139407 jorienvdherik
pi_57915195
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Walcott zou toch nooit naar Ajax gaan aangezien hij daar nu regelmatig speelt
En zo bijzonder is hij niet
pi_57915250
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren hoe destijds vele Ajacieden op dit forum honend oordeelden over het samenwerkingsverband tussen PSV en Chelsea. Nu staan velen van hen echter te springen om een samenwerkingsverband tussen Ajax en Arsenal/Barcelona/AC Milan .
Zo gek is dat toch niet?

Uit jullie constructie met Chelsea is er weinig van gekomen (alleen Alex is dan nog een meerwaarde) maar voor de rest is het weinig soeps.

Heb goede hoop dat er meer uit gaat komen bij een constructie van Ajax met deze 3 clubs. Marco heeft in ieder geval zijn naam voor.
pi_57915295
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Voetbal is voetbal he
Dan nog
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:29:12 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57915319
quote:
De Belg Laurent Delorge kan definitief een punt achter de voetbaljaargang 2007/2008 zetten. Delorge werd geopereerd aan zijn rechterhiel en de verwachting is dat de revalidatie zes tot acht weken in beslag zal nemen. Tijdens de operatie is het gebied rondom de hiel van de middenvelder schoongemaakt.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:29:26 #106
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57915326
Samenwerkingsverband met buitenlandse clubs betekent dat je ook minder NL'ers in je ploeg krijgt. Dat zie ik nou niet echt zitten. Als ik naar PSV en Chelsea kijk, dan kan ik me echt niet voorstellen dat ik met zo'n zooitje buitenlanders echte binding krijg.

Als het zo is dat talenten van Ajax naar die clubs gaan om wat echte ervaring op te doen en dan terug naar NL komen als echte bikkelaars, dan wel.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57915333
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:29 schreef Houniet het volgende:

[..]
Die mag ook weer de verkoop in

Nu Bakir en Ogararu nog.
pi_57915341
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zo gek is dat toch niet?

Uit jullie constructie met Chelsea is er weinig van gekomen (alleen Alex is dan nog een meerwaarde) maar voor de rest is het weinig soeps.

Heb goede hoop dat er meer uit gaat komen bij een constructie van Ajax met deze 3 clubs. Marco heeft in ieder geval zijn naam voor.
Je slaat de plank volledig mis. Het ging hen om het samenwerken met een andere club, PSV de hoer van Chelsea etc. Hun Ajax zou zich nooit verlagen tot het huren van talenten van andere clubs etc. .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57915375
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je slaat de plank volledig mis. Het ging hen om het samenwerken met een andere club, PSV de hoer van Chelsea etc. Hun Ajax zou zich nooit verlagen tot het huren van talenten van andere clubs etc. .
Oh op die fiets
pi_57915378
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Samenwerkingsverband met buitenlandse clubs betekent dat je ook minder NL'ers in je ploeg krijgt. Dat zie ik nou niet echt zitten. Als ik naar PSV en Chelsea kijk, dan kan ik me echt niet voorstellen dat ik met zo'n zooitje buitenlanders echte binding krijg.

Als het zo is dat talenten van Ajax naar die clubs gaan om wat echte ervaring op te doen en dan terug naar NL komen als echte bikkelaars, dan wel.
Tsja dan meoten je Nederlanders wel van goede kwaliteit zijn he.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:36:22 #111
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57915461
Stelletje idioten... jullie snappen het echt niet he. Cultheld heeft gelijk.

We helpen ajax naar de klote door te gaan teren op het talent van andere clubs. En dan zien we nooit meer een Nederlandse topspeler opgroeien bij Ajax. Dat is echt het begin van het einde, als dat al niet is ingezet. Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_57915496
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Samenwerking hoef ik ook niet
pi_57915499
quote:
En dan nog? Wat hebben wij daar voor invloed op?
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:38:57 #114
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57915509
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Doe dan ook eens beter je best lamlul.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:05:04 #115
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57915907
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vertaler in de zaal?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57915926
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
Adrie heeft gelijk.
Hij vergeet alleen zijn eigen aandeel in dat punt verlies. En dan ben je precies bij de kern van het probleem dat hij beschrijft.
pi_57916006
quote:

We helpen ajax naar de klote door te gaan teren op het talent van andere clubs. En dan zien we nooit meer een Nederlandse topspeler opgroeien bij Ajax. Dat is echt het begin van het einde, als dat al niet is ingezet. Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
Je hebt op een bepaald punt gelijk maar je vergeet 1 ding en dat is namelijk dat het niveau van je eerste elftal dusdanig te kort schiet dat je alleen met een kwaliteitsinjectie van buitenaf je eigen jeugd een betere opleiding kan geven.
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:31:43 #118
51286 w00h00
Digital man!
pi_57916555
quote:
'Ajax onder de indruk van snelheid en techniek van Dirar'
Nabil Dirar mag zich in de belangstelling verheugen van heel wat clubs. Ajax is volgens Het Nieuwsblad de belangrijkste gegadigde om de 22-jarige flankspeler over te nemen van Westerlo.

Volgens de Belgische krant hebben scouts van de Amsterdamse club Dirar al verschillende keren aan het werk gezien, waarbij vooral zijn techniek en snelheid op de eerste meters indruk zouden hebben gemaakt.

Dirar is bezig aan zijn tweede seizoen in het eerste elftal van Westerlo. De Marokkaanse jeugdinternational met een Belgisch paspoort heeft nog een contract tot de zomer van 2010. Ook Anderlecht, Club Brugge, SC Heerenveen en Standard Luik zouden interesse hebben in Dirar.
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:45:30 #119
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_57916858
Ik zie ook totaal niets in een samenwerkingsverband.
Leuk zo'n talentje voor een of twee seizoenen, maar dat talentje moet zich eerst aanpassen, voorkomt doorstroming eigen jeugd en als dat talentje eindelijk is gegroeid vertrekt hij weer zonder dat we er iets voor vangen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 19:55:40 #120
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57917074
quote:

Europese topclub en veel nederlanders is een contradictie.
pi_57917094
Als je eigen talenten hebt voor die positie die beter zijn lijkt het me dat die voor gaan. En je haalt alleen talenten voor posities die niet dubbel bezet zijn binnen je selectie. En die al zo ver zijn dat ze wat toevoegen aan je selectie. Dat zijn dus jongens die bij zo'n grote club niet kunnen spelen omdat er al 3 goede voor hen zijn die ze niet binnen een jaar uit de basis spelen.
pi_57917106
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Europese topclub en veel nederlanders is een contradictie.
Op dit moment wel maar als je genoeg kwaliteit in huis hebt waar jonge jongens zich aan kunnen optrekken en meten dagelijks denk ik dat het haalbaar zal zijn binnen 5-10 jaar.
pi_57917162
Laten we eerst maar eens kijken waar een eventueel samenwerkingsverband toe leidt. Arsenal heeft toch veel minder de reputatie een koopclub te zijn dan pakweg Chelsea dus een Alex-scenario verwacht ik eigenlijk niet, en daarnaast is Wenger niet bang om talenten snel te brengen dus veel talenten zie ik ook niet overkomen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:00:18 #124
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_57917164
Ik hoop meer op het gebruiken van spelers tot ze een werkvergunning krijgen..
Stel arsenal scout de nieuwe ronaldinho of kaka.. dan hoor je niemand als hij 2/3 jaar bij ons komt..
pi_57917219
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Op dit moment wel maar als je genoeg kwaliteit in huis hebt waar jonge jongens zich aan kunnen optrekken en meten dagelijks denk ik dat het haalbaar zal zijn binnen 5-10 jaar.
Ik hoop dat jouw scenario uitkomt maar met de huidige ontwikkelingen vrees ik het ergste. Wat gaat het Webster-arrest veroorzaken? Hoe lang kun je de Engelse topclubs van je jeugdspelers weghouden? Ik denk dat de doorlooptijd van een goede speler korter en korter zal worden bij Nederlandse teams.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:04:51 #126
80382 manny
30 is best veel
pi_57917268
quote:

Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
Zoals Emanuelson, Heitinga, Steekelenburg, Davids, de Jong en van der Wiel ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_57917303
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:00 schreef Loserkid het volgende:
Ik hoop meer op het gebruiken van spelers tot ze een werkvergunning krijgen..
Stel arsenal scout de nieuwe ronaldinho of kaka.. dan hoor je niemand als hij 2/3 jaar bij ons komt..
Daarom.. we doen net alsof er hele elftallen uit het buitenland gehaald gaan worden van samenwerkingsclubs..
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 20:08:50 #128
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57917319
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

En wat zou daar nou bij helpen? Hey, een samenwerkingsverband waardoor supertalenten zich mixen met de talenten van nederland!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:08:56 #129
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57917322
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:

Maar jullie beleid gezien kopen jullie ze vast volgend jaar wel weer terug voor pak em beet 2,5 miljoen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57917323
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jouw scenario uitkomt maar met de huidige ontwikkelingen vrees ik het ergste. Wat gaat het Webster-arrest veroorzaken? Hoe lang kun je de Engelse topclubs van je jeugdspelers weghouden? Ik denk dat de doorlooptijd van een goede speler korter en korter zal worden bij Nederlandse teams.
Je kan daar denk ik prestatie contracten tegenover zetten die je eenzijdig kan lichten. Daar moeten juristen zich over buigen en kijken welke constructie haalbaar is.
pi_57917443
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je kan daar denk ik prestatie contracten tegenover zetten die je eenzijdig kan lichten. Daar moeten juristen zich over buigen en kijken welke constructie haalbaar is.
Zoiets als een loyaliteitsbonus inderdaad. Dan moet het verschil met de salarissen in het buitenland in ieder geval niet te ver meer oplopen anders is dat idee achterhaald voor het is ingevoerd. Toch vreemd dat voetballers krampachtig worden behandeld als "normale" werknemers terwijl ze dat veelal niet zijn.
pi_57917690
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En wat zou daar nou bij helpen? Hey, een samenwerkingsverband waardoor supertalenten zich mixen met de talenten van nederland!
De supertalenten blijven daar gewoon hoor. En anders gaan ze na een jaar terug.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:32:13 #133
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57917881
pelle overkopen voor 3.5 miljoen?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:32:23 #134
164283 Luco
Buongiorno!
pi_57917886
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef w00h00 het volgende:

[..]
Heerenveen heeft interesse, kopen dus !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_57917919
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef DANILXL het volgende:
Alsjeblieft niet zeg
pi_57917961
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zoiets .. dat je gewoon competitie hebt met jongens waar ze van kunnen leren en waar ze tegen kunnen concurreren. Ik denk dat dat positief zal zijn voor onze jongens. En dat is overigens alleen omdat we geen basis hebben. We missen op ditmoment grote jongens in het eerste elftal. Heitinga die eindelijk op het niveau is dat jongens zich aan hem op kunnen trekken gaat alweer weg.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:36:23 #137
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57917976
quote:
Je spoort niet
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57917978
quote:
Dure ballen jongen
pi_57918083
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dure ballen jongen
luque is duurder
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57918513
ben benieuwd naar die Dirar
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:29:35 #141
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57919404
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De supertalenten blijven daar gewoon hoor. En anders gaan ze na een jaar terug.
Niet als ze niet uit de EU komen, en een werkvergunning nodig hebben. Een Carlos Vela die nu al een tijdje in Spanje voetbalt, zou ik er graag bij willen hebben.
><(({°>
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:41:51 #142
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57919759
Joepie, Dirar, nog een buitenspeler
><(({°>
pi_57921266
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

En zo bijzonder is hij niet
No bitch to me
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:36:37 #144
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57921578
wie was er hier ook alweer blij dat babel niet meer bij ons zat?..zo'n speler kunnen we alleen maar van dromen...met deze flair, snelheid en lef.

Alles wat onze huidige buitenspelers niet hebben
Mijn party reviews
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:37:43 #145
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57921627
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Sethje het volgende:
wie was er hier ook alweer blij dat babel niet meer bij ons zat?..zo'n speler kunnen we alleen maar van dromen...met deze flair, snelheid en lef.

Alles wat onze huidige buitenspelers niet hebben
1 mooie actie en het is gelijk een wereldspeler
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57921668
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:41 schreef BigKahuna het volgende:
Joepie, Dirar, nog een buitenspeler
Die gast is tenminste een echte buitenspeler, met een actie en een geweldige voorzet.

Ga die maar zoeken in de jeugdopleiding, juist die vind je niet

En ja Seth ik ben het met je eens, maar dan moet er wel genoeg talent zijn in de jeugd, en dat is er zeker in de A1 op dit moment niet, de B1 moet dat gaan goedmaken, en je kan altijd wel een aantal spelers uit het buitenland erbij hebben natuurlijk.
pi_57921700
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Komop, Babel is gewoon uitstekend, als je Babel-KJH-Suarez had dan had je zo'n dodelijk gevaarlijke aanval
pi_57921716
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Schei toch uit, we zijn er wel 300% op vooruitgegaan met Suarez.
pi_57921739
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Komop, Babel is gewoon uitstekend, als je Babel-KJH-Suarez had dan had je zo'n dodelijk gevaarlijke aanval
Nee Babel past niet bij Ajax.
pi_57921812
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:41 schreef toma het volgende:

[..]

Nee Babel past niet bij Ajax.
Suarez is niet veel anders hoor?
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:45:29 #151
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57921877
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Suarez scoort 3x zoveel en heeft 4x zoveel assists.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57921922
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

jawel. De aanname van Babel was slecht en als je op de linksbuitenpositie speelt terwijl je niet eens met links een voorzet kunt geven is dat wel een tekortkoming. Dan moet je een actie maken en naar binnen komen om te schieten of te passen. Dat werkt gewoon niet. De techniek van Suarez is een stuk beter waardoor hij meer controle heeft over de bal. En hij heeft een goeie voorzet.

Babel moet het vooral hebben van zn snelheid en zn schot. Dat komt in Engeland natuurlijk goed naar boven met het kick&run-voetbal daar.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:48:27 #153
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57921999
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef toma het volgende:

[..]

jawel. De aanname van Babel was slecht en als je op de linksbuitenpositie speelt terwijl je niet eens met links een voorzet kunt geven is dat wel een tekortkoming. Dan moet je een actie maken en naar binnen komen om te schieten of te passen. Dat werkt gewoon niet. De techniek van Suarez is een stuk beter waardoor hij meer controle heeft over de bal. En hij heeft een goeie voorzet.

Babel moet het vooral hebben van zn snelheid en zn schot. Dat komt in Engeland natuurlijk goed naar boven met het kick&run-voetbal daar.
Vooral bij een omschakel eftal als Liverpool, en dat Suarez een goeie voorzet heeft liet hij afgelopen zondag wel zien.
pi_57922102
quote:

[..]

Helemaal mee eens Daarnaast zie je Suarez zijn eigen kansen creeeren waar Babel teveel voor kansloze schoten ging.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:51:49 #155
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57922124
man man man in onze huidige selectie kunnen we iemand als babel toch perfect gebruiken
Mijn party reviews
pi_57922168
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vond/vind Babel een leuke speler, maar met Suarez zijn we er op alle fronten op vooruit gegaan.
No bitch to me
pi_57922208
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:51 schreef Sethje het volgende:
man man man in onze huidige selectie kunnen we iemand als babel toch perfect gebruiken
nee
waar moet hij dan spelen? Babel past goed in de selectie van PSV. Ook zo'n counterclubje.
pi_57922276
Suarez was denk ik ook niet gekomen als Babel was gebleven
No bitch to me
pi_57922280
LOL begin over de aanname van Babel, die van Suarez is ook heel slecht hoor, en hij struikelt gewoon veel teveel.

Ik vind Suarez zeker een topper maar als je Babel er ook bij had zou je echt een geweldige aanval hebben.
pi_57922313
Leuk en aardig we moeten vooruit kijken Suarez heeft meer voor ons betekend klaar.
AFC AJAX
pi_57922314
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef TornadoDK het volgende:
Suarez was denk ik ook niet gekomen als Babel was gebleven
jawel. Want toen de Mul en Perez vertrokken hadden we sowiezo een speler nodig voor op de rechterkant. En aangezien Luis op links en rechts vooruit kan is dat niet zo'n probleem.
pi_57922319
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
LOL begin over de aanname van Babel, die van Suarez is ook heel slecht hoor, en hij struikelt gewoon veel teveel.

Ik vind Suarez zeker een topper maar als je Babel er ook bij had zou je echt een geweldige aanval hebben.
De aanname van Suarez slecht
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:58:45 #163
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57922371
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Het is zeker niet top en hij moet er nog aan werken, hij valt inderdaad te vaak om als hij een bal probeert mee te nemen.
pi_57922417
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:

ja prachtig is dat soms die struikelpartijen. Hij loopt soms op handen en voeten langs zn tegenstanders, komt omdat ie tever naar voren hangt.
bekijk deze twee houdingen maar eens:

logisch dat ie vaker valt.
pi_57922474
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:59 schreef toma het volgende:

[..]

-

babel raakt bijna met z'n bovenlip t gras aan?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57922517
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Ja is echt niet goed hoor, kan stukken beter, zoals je al zag in de post van Toma, maargoed het is de laatste weken wel iets beter

En @Toma: Rommedahl neemt de bal wel goed aan maar rent hem dan voorbij
pi_57922547
Babel zou huntelaar alleen maar in de weg lopen en geen assist geven.
AFC AJAX
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:03:45 #168
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57922552
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan zijn houding maar aan zijn zoeloe lippen flauwmodus off
pi_57922555
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ja maar. Babel is een stuk fysieker, dat scheelt natuurlijk ook.
pi_57922605
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef Jasza het volgende:

[..]
En @Toma: Rommedahl neemt de bal wel goed aan maar rent hem dan voorbij
Het is alleen maar een foto om een voorbeeld te geven dat de houding van Suarez helemaal anders is dan die van Rommedahl waardoor Suarez vaker valt.
pi_57922967
quote:

[..]

ja prachtig is dat soms die struikelpartijen. Hij loopt soms op handen en voeten langs zn tegenstanders, komt omdat ie tever naar voren hangt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en pak nu eens actuele beelden van Suarez.. dan kom je toch tot een heel andere conclusie vriend
pi_57923020
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

en pak nu eens actuele beelden van Suarez.. dan kom je toch tot een heel andere conclusie vriend
het wordt idd wel iets minder.
pi_57923120
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:16 schreef toma het volgende:

[..]

het wordt idd wel iets minder.
Veel minder.. Suarez heeft sinds de winterstop steeds meer kijkmomenten in zijn spel.. kijkmomenten om teammaten te zoeken..
pi_57923347
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Veel minder.. Suarez heeft sinds de winterstop steeds meer kijkmomenten in zijn spel.. kijkmomenten om teammaten te zoeken..
de laatste wedstrijden zie je dat idd steeds meer. Vooral zijn samenwerking met Huntelaar is top!
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:27:46 #175
146874 DANILXL
pi_57923402
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

rommedahl speelt met een windvanger ofzo
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:28:13 #176
82589 S-Two
barba macacu
pi_57923417
Ah, jullie hebben ook allemaal naar Jan van Halst gekeken?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:28:24 #177
146874 DANILXL
pi_57923426
om extra af te remmen zodat hij niet meteen het stadion uitrent
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:32:03 #178
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57923543
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef DANILXL het volgende:

[..]

rommedahl speelt met een windvanger ofzo
Dat hij gezichtsbedrog kijk maar eens goed
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:35:05 #179
146874 DANILXL
pi_57923634
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat hij gezichtsbedrog kijk maar eens goed
hey ja nu zie ik het

lol
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:37:57 #180
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57923726
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:35 schreef DANILXL het volgende:

[..]

hey ja nu zie ik het

lol
Ook goeie morgen.
pi_57923878
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef S-Two het volgende:
Ah, jullie hebben ook allemaal naar Jan van Halst gekeken?
Sommige mensen kunnen ook zelf tot zo een conclusie komen.. daar hebben ze niet altijd die kale voor nodig..

(no offense to baldies )
pi_57924637
quote:
'Ik kan door mijn ervaring het niveau van Ajax aan'

08/04/2008 23:45

Robbert Schilder begon dit seizoen als basisspeler bij Ajax, maar speelt sinds de winterstop wederom op huurbasis bij Heracles Almelo. 'Ik zat bij Ajax op een dood spoor.'

'Ik heb een enorme drang me bij Heracles Almelo te bewijzen', zegt de middenvelder in de nieuwe Voetbal International. 'Het was voor mij een verademing dat ik eind januari opnieuw werd verhuurd aan deze club. Ik zat bij Ajax op een dood spoor en kwam nauwelijks aan spelen toe. Bovendien maakte ik in Amsterdam al een tijdje een onzekere periode door en dat stoorde me.'

'In Amsterdam wist ik geen moment waar ik aan toe was', vervolgt Schilder. 'Natuurlijk is niemand bij Ajax zeker van een basisplek en die garantie vraag ik ook helemaal niet. Maar het is wel belangrijk dat je als trainer je spelers duidelijkheid geeft.'

'Dat heeft vooral bij jonge spelers een positieve uitwerking, maar helaas zag trainer Henk ten Cate dat anders. Gevolg was dat ik de ene week in de basis stond, een week later op de bank moest plaatsnemen en vanaf de winterstop zelfs niet eens meer bij de selectie zat.'

Zijn zelfvertrouwen is na zijn verhuizing naar Almelo niet aangetast. 'Ik weet dat ik het niveau van de Eredivisie zeker aankan. Dat geeft me vertrouwen en door mijn ervaring bij de eerste selectie van Ajax, denk ik ook dat ik dát niveau aankan.'
pi_57924712
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
ik denk niet dat ie t niveau van Ajax aankan. Maar tis een goeie speler voor een middenmoter.
pi_57924735
quote:

[..]

Ook daar niet. Om een Liverpool fan te quoten:
quote:
Babel needs time...... a lot lol
  woensdag 9 april 2008 @ 00:13:37 #185
139407 jorienvdherik
pi_57924737
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
whehe en dan vandaag het nieuws dat die weg moet
pi_57924783
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

whehe en dan vandaag het nieuws dat die weg moet
Waarom kom jij telkens in dit topic met je oneliners die echt niets toevoegen?
pi_57924808
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

laat m toch. Het heeft toch geen nut om daarop te reageren.
  woensdag 9 april 2008 @ 00:17:41 #188
139407 jorienvdherik
pi_57924836
quote:

[..]

schilder zegt bla bla ben zo goed, en precies op de zelfde dag, zegt ajax dat die weg moet ?
  woensdag 9 april 2008 @ 00:24:32 #189
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_57924959
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

schilder zegt bla bla ben zo goed, en precies op de zelfde dag, zegt ajax dat die weg moet ?
Heb je er al aan gedacht dat het een reactie kan zijn over dat hij weg mag?
  woensdag 9 april 2008 @ 00:34:23 #190
139407 jorienvdherik
pi_57925130
dat wordt niet benoemd in het stuk
pi_57925152
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
'Ik kan door mijn ervaring het niveau van Ajax aan'

08/04/2008 23:45
verder kijken dan je neus lang is.
pi_57925417
quote:
Deze reactie zegt wederom voldoende over jouw niveau
  woensdag 9 april 2008 @ 00:52:06 #193
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_57925438
quote:
Wijfie waar ben je nou mee bezig..
pi_57925784
quote:

[..]

HIJ DOET HET VOOR DE STATS MIKE.

Heupschot
  woensdag 9 april 2008 @ 06:59:54 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57926742
Coronel voor President !
pi_57927481
Leuk om te zien hoe Babel gisteren toch zeer belangrijk was.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57927727
quote:
Groningen vreest kwetsende spreekkoren
Geschreven op woensdag, 9 april om 09:00

De clubleiding van FC Groningen kijkt bezorgd uit naar de ontmoeting zondagmiddag in de Euroborg tegen Ajax. Hoewel de afloop van de wedstrijd er voor de stand op de ranglijst voor FC Groningen niet meer toe doet, leeft het duel enorm onder de supporters.Dat komt vooral door het tumultueuze vertrek in de winterstop van Bruno Silva naar Ajax en de ook al rumoerige overgang afgelopen zomer van Luis Suárez naar de Amsterdamse club. Ajax haalde in januari bovendien ook nog Rasmus Lindgren uit Groningen weg.

FC Groningen is bang voor kwetsende spreekkoren die voor imago en ook financiële schade voor de noordelijke club kunnen zorgen. De clubleiding voerde vorige week al overleg met een groep supporters en algemeen directeur Hans Nijland deed dinsdag een appel op iedereen om zijn of haar emoties onder controle te houden.

"Wij roepen iedereen dan ook op alle energie te steken in het aanmoedigen van de eigen ploeg. Bij verbaal geweld, maar ook bij het gooien van voorwerpen zullen wij ons genoodzaakt zien in te grijpen. Wij hopen dat het niet zover zal komen en dat het een sportieve middag wordt", aldus het bestuurslid op de officiële website.
IK BEN 110% ANTI AJAKKES 020 ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 9 april 2008 @ 09:17:35 #198
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57927768
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:53 schreef Longmen het volgende:
Leuk om te zien hoe Babel gisteren toch zeer belangrijk was.
Vooral ook omdat (zoals toma ook al zei) Babel zich nu laat zien als een echte counterspits, niks voor Ajax. Wel voor clubs als PSV en NAC. Linksbuiten blijkt hij echt niet. Persoonlijk vind ik hem de 18 miljoen nog altijd niet waard en daarbij vergeleken Suarez nu toch echt een koopje, dus wat dat betreft heeft Ajax goede zaken gedaan.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:21:37 #199
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57927827
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

IK BEN 110% ANTI AJAKKES 020 ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!
Is die avatar dan masochistisch bedoeld?
Spreekkoren ga je niet tegenhouden, ik snap sowieso alle heisa niet, alsof er zomaar ineens een hekel aan Ajax is in Groningen.
pi_57927858
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

Spreekkoren ga je niet tegenhouden, ik snap sowieso alle heisa niet, alsof er zomaar ineens een hekel aan Ajax is in Groningen.
Maakt mij echt geen flikker uit wat Groningen doet op de tribunes, al maken ze het grootste spandoek met Anti-Ajax erop. Op het veld word het toch teleurstellend voor ze.
pi_57927901
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Vooral ook omdat (zoals toma ook al zei) Babel zich nu laat zien als een echte counterspits, niks voor Ajax. Wel voor clubs als PSV en NAC. Linksbuiten blijkt hij echt niet. Persoonlijk vind ik hem de 18 miljoen nog altijd niet waard en daarbij vergeleken Suarez nu toch echt een koopje, dus wat dat betreft heeft Ajax goede zaken gedaan.
Ben ik het wel mee eens, maar vond t wel leuk om te zien.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:25:23 #202
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57927905
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Maakt mij echt geen flikker uit wat Groningen doet op de tribunes, al maken ze het grootste spandoek met Anti-Ajax erop. Op het veld word het toch teleurstellend voor ze.
2-1 zou ik inderdaad bijzonder teleurstellend vinden.
pi_57927920
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat kuch kuch de groene 'hel' kuch kuch van groningen hun toch wel gaan uitfluiten en al spelen ze goed dat er nog spreekkoren komen ook
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 9 april 2008 @ 09:30:38 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57928008
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat kuch kuch de groene 'hel' kuch kuch van groningen hun toch wel gaan uitfluiten en al spelen ze goed dat er nog spreekkoren komen ook
natuurlijk worden Silva en Suarez voor rotte vis uitgemaakt, maar gezien hun vertoonde gedrag is dat ook geheel terecht. Helaas krijgen we geen varkenskop het stadion in.
Geruchten gaan echter wel dat men bij spreekkoren mensen tijdens of achteraf willekeurig uit het zingende publiek gaat halen en straffen. Dus er wordt al geadviseerd om een sjaal voor je mond te doen.
pi_57928129
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:

Geruchten gaan echter wel dat men bij spreekkoren mensen tijdens of achteraf willekeurig uit het zingende publiek gaat halen en straffen. Dus er wordt al geadviseerd om een sjaal voor je mond te doen.
Bangmakerij. Je moet je eigen forum wel goed lezen!
pi_57928193
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef cultheld het volgende:
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Ik sta er dan ook absoluut niet om te sprinen, sterker nog, ik ben 100% tegen!
pi_57928248
Lijkt me trouwens wel een prima voorzitter die Uri Coronel, op dit moment iemand met zo'n beetje de beste kijk op en in Ajax en ook al jaren groot fan. Als hij voorzitter is kan hij gelijk aan de slag gaan met zijn eigen rapport.
pi_57928282
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:

[..]

natuurlijk worden Silva en Suarez voor rotte vis uitgemaakt, maar gezien hun vertoonde gedrag is dat ook geheel terecht. Helaas krijgen we geen varkenskop het stadion in.
Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 9 april 2008 @ 09:46:26 #209
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57928283
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bangmakerij. Je moet je eigen forum wel goed lezen!
ik heb het niet alleen over dat forum, ook over berichten van iets beter ingevoerde personen.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:49:20 #210
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57928343
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.
Spreekkoren zijn er altijd en overal. De ene week spreekt men er schande van, maar maakt men tegelijk van het "lulhannes" een komisch item en wordt het notabene ondertiteld. In de emotie van een wedstrijd brul ik ook van alles mee, maar zodra er spreekkoren als Hamas, Hamas.... en vuurwerkgeluiden komen dan hou ik mijn bek of brul ik wat anders, want van dergelijke dingen distantieer ik me.
pi_57928350
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

hieruit begrijp ik dat jij gewoon voor spreekkoren bent?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57928395
En Babel .

Kom op zeg, die hoef ik echt niet meer terug. 17 miljoen voor hem is een Godsgeschenk. Leuk dat hij gisteren een penalty versierd en Fabregas (die de hele tweede helft al kapot was) eruit loopt, maar verder overtuigd hij nog allerminst bij LFC.

We hebben Suárez voor minder dan de helft van zijn geld gehaald en Suárez is véél trefzekerder en geeft bovendien véél meer assists. Als je volgend seizoen een goede aanval wilt hebben, moet je koste wat het kost KJH houden en Sulejmani aantrekken. Dan heb je een goede aanval.
pi_57928404
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik ben ook voor. Hamassss.
pi_57928473
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee, er zijn voor mij wel grenzen. Maar als ik dan zou kiezen tussen een spreekkoor of door de barriere heen breken of het veld opstormen, kies ik voor de spreekkoren.
Klik dan als je durft
pi_57928672
Ach ja, spreekkoren horen er bij. Wat mij betreft maakt men zich daar veel te druk om. Een goede vriend van me is Joods (staat op 410) en het interesseert hem echt geen moer als er bijvoorbeeld Hamas wordt gezongen. Daarentegen zijn wij ook bepaald geen lieverdjes en dan kun je dus wat terugverwachten.

Wat ik bijvoorbeeld wel weer te ver vind gaan zijn spreekkoren over Carlo, Para enz. Toen Para herdacht werd, zong utrecht kwetsende spreekkoren over hem. Nog geen drie weken later zaten zij in hetzelfde schuitje met Maarten. Ik ben er nog altijd trots op dat wij als Ajacieden nooit over Maarten hebben gezongen.
pi_57928967
quote:
Lindgren laat liever voeten spreken

Amsterdam, 09 apr 2008
Rasmus Lindgren heeft zich de voorbije weken stilletjes in het eerste elftal van Ajax gespeeld. De Zweed vervangt sinds enkele wedstrijden op verdienstelijke wijze de geblesseerde rechtshalf Gabri.

De positie van zijn Spaanse ploeggenoot is één van de plaatsen in het elftal waar Lindgren zich thuisvoelt. ,,Als het maar op het middenveld is met de punt naar achteren’’, verklaart hij zich nader. ,,Het ligt mij het beste als ik centraal speel. Als ik moet kiezen, is de plek van verdedigende middenvelder mijn favoriete stek. Rechts of links, dat maakt me niet zoveel uit’’, aldus de plichtsgetrouwe Scandinaviër, die in januari na een verblijf van 2,5 jaar in Groningen terugkeerde bij Ajax.

,,Ik was wel verrast toen mijn zaakwaarnemer zei dat Ajax geïnteresseerd was’’, zegt de opvolger van de naar Valencia vertrokken Hedwiges Maduro. ,,Dat had ik niet verwacht. Ik was natuurlijk heel blij, maar ik wilde wel weten wat de plannen waren en wat ze in mij zagen. Toen dat duidelijk was, was het voor mij een gemakkelijk besluit.’’

'Hoogstandje' van Rasmus Lindgren tijdens Ajax - De Graafschap (4-1).
Opvallend is dat op het moment dat Lindgren zijn contract in de Amsterdam ArenA ondertekende nog niet bekend was wie de nieuwe trainer van de club zou worden. De uiteindelijke keuze van de clubleiding om met Marco van Basten in zee te gaan lijkt desondanks goed uit te pakken voor de Zweedse middenvelder. Lindgren en de huidige bondscoach van Oranje werkten namelijk in het seizoen 2003-2004 succesvol samen bij Jong Ajax. ,,Het is altijd lekker als je weet dat de trainer het in jou ziet zitten. In het begin stond ik er nog wel eens naast, maar toen ik eenmaal de kans kreeg speelde ik alles’’, kijkt hij terug op die periode.

Voordat het nieuwe seizoen begint, wacht Lindgren en zijn ploeggenoten eerst het slot van de huidige competitie. Saillant detail is dat Ajax zondag in de Euroborg aantreedt tegen FC Groningen, dat niet alleen de oude club is van Lindgren maar ook van de Uruguayaanse Ajacieden Luis Suarez en Bruno Silva. De Zweed verwacht daarom een heet middagje in het noorden van het land. ,,Dat is voor hen de wedstrijd van het jaar. Bovendien ligt een overgang naar Ajax daar heel gevoelig, daar moet je mee leven.’’

De stoïcijnse Scandinaviër zal zich zoals gewoonlijk weinig aantrekken van de hectiek die de Ajacieden wacht. ,,Ik heb altijd wel spanning, maar van zenuwen heb ik nooit last. Ik wil wel altijd emoties laten zien op het veld en mijn voeten laten spreken.’’

Of dat genoeg is voor een plaats in de EK-selectie van Zweden blijft afwachten. ,,Ik verwacht niets. Als ik hier blijf spelen, hoop ik dat ik kans maak. Ik was geselecteerd voor de vorige interland tegen Turkije, maar ik moest afzeggen vanwege een blessure. Het is in ieder geval niets iets waar ik elke dag aan denk, maar stiekem hoop ik er wel op.’’
Ik vind die gozer echt goed bezig zijn, hij is echt overal!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 9 april 2008 @ 10:25:46 #217
52871 Blight
Supersized.
pi_57928999
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik vind die gozer echt goed bezig zijn, hij is echt overal!
Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_57929211
quote:
Dennis Bergkamp naar trainerscursus KNVB

woensdag 09 april, door Figo, Amsterdam, 10:27u, vi.nl

Dennis Bergkamp heeft zich aangemeld voor de cursus coach betaald voetbal. De 79-voudig international kan direct instromen voor de hoogste trainersopleiding omdat hij voldoet aan de criteria die de KNVB heeft opgesteld voor voormalige topspelers.

Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt de aanmelding voor de cursus in de Volkskrant. Bergkamp moet nog wel slagen voor een toelatingsexamen om daadwerkelijk de opleiding te mogen volgen.

De momenteel 38-jarige Bergkamp voetbalde voor Ajax, Internazionale en Arsenal. Twee jaar geleden nam hij afscheid. Dat hij zich aanmeldt voor de cursus is opmerkelijk, omdat hij altijd heeft laten doorschemeren na zijn actieve loopbaan niet meer te willen terugkeren in het voetbal
Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voilá

Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57929261
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.
Idd het was afgelopen jaar niet veel qua transfers, maar die jongens die van Gronningen kwamen zijn alledrie goede aankopen
No bitch to me
  woensdag 9 april 2008 @ 10:37:03 #220
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57929280
quote:

Je bent nu al 4 jaar op rij geen kampioen, dat naar de klote gaan is al een tijd geleden ingezet.
-
  woensdag 9 april 2008 @ 10:39:20 #221
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57929340
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

In principe de enige van de getransfereerden die we op het veld echt missen en keihard hadden kunnen gebruiken. Nevland was belangrijk voor in de kleedkamer. Silva.. ach, daar hebben we nu Hiariej en de Roover voor. In mijn ogen een vooruitgang, verdedigend gezien.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:39:44 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57929350
Ik zie het probleem niet, hebben we een eigen speler uit de jeugd, stellen we die op, is die er niet proberen we iets van Arsenal te huren. .

Alles kan negatief uitvallen, maar dat hoeft niet perse.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57929540
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:

[..]

MIJN HELD
pi_57929910
Maak Bergkamp maar assistent van van Basten
  woensdag 9 april 2008 @ 11:08:37 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_57930010
quote:
Koevermans, Pranjic en Sulejmani op lijst Van Basten

Marco van Basten is druk doende met de samenstelling van de Ajax-selectie voor komend seizoen. De huidige Oranje-bondscoach heeft als mogelijke versterkingen PSV'er Danny Koevermans en de SC Heerenveen-spelers Miralem Sulejmani en Danijel Pranjic op het oog.

Koevermans komt in beeld in het geval Klaas-Jan Huntelaar besluit zijn carrière na deze zomer in het buitenland voort te zetten. De spits wordt gelinkt aan tal van Europse topclubs, maar verklaarde afgelopen weekeinde geen concrete aanbiedingen ontvangen te hebben.

Deze week gaat de topscorer van dit Eredivisieseizoen (32 doelpunten) met Ajax om de tafel, nadat zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer dat vorige week al had gedaan.

Koevermans maakte afgelopen zomer de overstap van AZ naar landskampioen PSV, waarvoor hij dit seizoen veertien keer scoorde in de Eredivisie. De Schiedammer debuteerde dit seizoen onder Van Basten in het Nederlands elftal en speelde inmiddels vier interlands (één goal).

Pranjic is sinds de zomer van 2005 een bepalende speler bij SC Heerenveen. Voor de Kroatische international zou ook interesse zijn vanuit Engeland. Ploeggenoot Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen en is direct uitgegroeid tot een van de smaakmakers van de Friese formatie.
Wtf Marco, Koevermans?
pi_57930027
Koevermans
  woensdag 9 april 2008 @ 11:10:07 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57930048
Jaja, we worden WEER kampioen volgend jaar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57930050
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:09 schreef sjimz het volgende:
Koevermans
  woensdag 9 april 2008 @ 11:10:36 #229
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57930061
Lekker PSV spekken.
Mochten al deze 3 spelers aangekocht worden, dan gaat er al een mooi kapitaal door. (wat natuurlijk ook mag dit jaar)
  woensdag 9 april 2008 @ 11:13:10 #230
52871 Blight
Supersized.
pi_57930109
Koevermans. .

Ga dan liever voor Tom de Sutter ofzo.
pi_57930110
Pranjic en Sulejmani !

Klasse Marco!
  woensdag 9 april 2008 @ 11:15:50 #232
131729 jna
pi_57930170
Koevermans

Waarschijnlijk haalt ie Meerdink dus ook...
Jawel, je keek.
pi_57930177
Pranjic en Sulejmani zou inderdaad mooi zijn. Koevermans zie ik ook wel zitten eigenlijk. Goede instelling, neus voor de goal, kopsterk.
pi_57930205
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pranjic en Sulejmani zou inderdaad mooi zijn. Koevermans zie ik ook wel zitten eigenlijk. Goede instelling, neus voor de goal, kopsterk.
Inderdaad. Koevermans mag van mij ook komen. Ben wel benieuwd wat hij zou moeten kosten.
pi_57930209
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Koevermans

en de cler..
pi_57930275
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maak Bergkamp maar assistent van van Basten

Bergkamp
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_57930297
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. Koevermans mag van mij ook komen. Ben wel benieuwd wat hij zou moeten kosten.
ik snap de gedachte wel een lang spits als aanspeelpunt en 2 snelle speler met een actie er naast (Suarez en Sulejmani). Zou me niets verbazen als Marco Vennegoor ook nog wil halen.
No bitch to me
  woensdag 9 april 2008 @ 11:20:49 #238
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_57930302
Wederom 'gevestigde' namen dus....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_57930308
Kan ik nog van die fuck ajax shirtjes in Groningen bestellen?
pi_57930343
Het geruchtencircuit is weer op gang
pi_57930358
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:
ik noem het liever "bord-op-schoot" namen.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:23:20 #242
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57930359
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Koevermans

Fledderus
  woensdag 9 april 2008 @ 11:24:36 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57930395
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef MaxPower het volgende:
Kan ik nog van die fuck ajax shirtjes in Groningen bestellen?
quote:
De shirts zijn alleen nog verkrijgbaar op vrijdag tussen 19 en 22 uur in het home en zondag voor de wedstrijd zolang er voorraad is.
pi_57930464
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

ik noem het liever "bord-op-schoot" namen.
Lekker boeiend hoe iedereen ze noemt. Suárez, Lindgren en Silva zijn ook makkelijk gescout, maar het blijken wel stuk voor stuk versterkingen. En daar gaat het uiteindelijk om. Laat ze alle drie maar komen hoor. Dan Boulah er nog bij voor achterin en er staat volgend seizoen een heel goed team.
pi_57930470
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:
Maar wat wil je dan? Er moet volgend seizoen een elftal staan dat een serieuze gooi kan doen naar het kampioenschap. Dat betekent dat je een raamwerk moet gaan opstellen van spelers die er direct of op korte termijn kunnen staan. Lindgren, Suarez, Pranjic, Sulejmani, Stekelenburg, Vermaelen....

Daarnaast kun je de selectie uitbreiden met talenten wat mij betreft maar om nou een handvol jonge spelers te halen just because dat zie ik ook niet zitten. Een kampioenschap en deelname aan de Champions League wordt zo langzaamaan cruciaal.

Sowieso zijn de spelers die nu genoemd worden nog jong genoeg. Het fiasco Verlaat-Menzo-Winter staat me nog goed bij.
pi_57930551
WTF Koevermans
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57930634
quote:
Vormer kijkt uit naar andere club
Geschreven op woensdag, 9 april om 08:44

De wegen tussen Ruud Vormer en AZ lijken zich na dit seizoen te zullen scheiden. Volgens de woensdageditie van De Telegraaf kijkt de middenvelder uit naar een andere club, nadat hij afgelopen week een contractaanbieding kreeg.

Het voorstel van de Alkmaarders was voor de negentienjarige jeugdinternational teleurstellend, omdat dat voor 1 april had moeten gebeuren. Vormer kreeg het gevoel niet mee te tellen, toen hij de leiding van de club attent moest maken op het nalaten daarvan.

Vormer debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van AZ en kwam tot drie duels. In deze voetbaljaargang deed trainer Louis van Gaal in zeventien duels een beroep op hem.
Halen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_57930645
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach ja, spreekkoren horen er bij. Wat mij betreft maakt men zich daar veel te druk om. Een goede vriend van me is Joods (staat op 410) en het interesseert hem echt geen moer als er bijvoorbeeld Hamas wordt gezongen. Daarentegen zijn wij ook bepaald geen lieverdjes en dan kun je dus wat terugverwachten.

Wat ik bijvoorbeeld wel weer te ver vind gaan zijn spreekkoren over Carlo, Para enz. Toen Para herdacht werd, zong utrecht kwetsende spreekkoren over hem. Nog geen drie weken later zaten zij in hetzelfde schuitje met Maarten. Ik ben er nog altijd trots op dat wij als Ajacieden nooit over Maarten hebben gezongen.
Amerikaanse vriend van me zus was met mijn zus naar Feyenoord-Ajax geweest. Hij is een Jood en kon de spreekwoorden niet waarderen !
pi_57930655
Je kunt nog beter mij in de spits zetten dan die boutgast van een Koevermans, overschatte kutspeler
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 9 april 2008 @ 11:38:30 #250
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57930740
Koevermans zie ik zelf liever bij ons blijven. Lazovic is daarentegen gewoon te koop hoor, interesse ?
pi_57930772
WTF, Koevermans? Jezus, wat is Marco van plan dan!
pi_57930790
Ik zie Koevermans wel als bruikbare speler hoor.
Het enige wat hij moet doen is scoren, net als Klaas en hij heeft bewezen dat erg goed te kunnen.

En Bergkamp moeten ze nu direct halen voor de jeugdopleiding!
pi_57930828
Koevermans is natuurlijk een ideale 2e spits/ pinchhitter. Geen slechte keus.
pi_57931005
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Ja, dat zal hem aanspreken, wéér 2e spits.
Klik dan als je durft
pi_57931138
Geen mooie voetballer maar scoort wel veel dus Koef is een prima aanvulling....
  woensdag 9 april 2008 @ 11:58:16 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57931175
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.
HIj scoort wel, dus waarom niet. Pranjic en Sulejmani allebei meteen halen. Goed voor Sulejmani ook als ie een iets oudere landgenoot heeft om hem heen heeft. Ajax heeft verder geen Serven in de selectie of in de staf.
-
pi_57931232
Ik wil Kluivert als pinchhitter
pi_57931259
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

HIj scoort wel, dus waarom niet. Pranjic en Sulejmani allebei meteen halen. Goed voor Sulejmani ook als ie een iets oudere landgenoot heeft om hem heen heeft. Ajax heeft verder geen Serven in de selectie of in de staf.
Pranjic is een Croaat hoor

Pranjic en Sulejmani mogen wat mij betreft meteen komen. Koevermans hoef ik niet, doe maar een jongere spits. Zal uit het buitenland moeten komen denk ik, in Nederland loopt er geen rond die ik bij Ajax hoef te zien. Nu nog een verdediger (Boulah!) en een middenvelder, even aangenomen dat Huntelaar gaat (anders hoef je ook geen spits te halen) zal er geld zat zijn.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57931315
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lijkt me wel verstandig dat je Pranjic ook haalt, als je Sulejmani haalt. Plus dat Pranjic de ideale opvolger voor Davids is.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:07:35 #260
52871 Blight
Supersized.
pi_57931382
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Pranjic en Sulejmani mogen wat mij betreft meteen komen. Koevermans hoef ik niet, doe maar een jongere spits. Zal uit het buitenland moeten komen denk ik, in Nederland loopt er geen rond die ik bij Ajax hoef te zien. Nu nog een verdediger (Boulah!) en een middenvelder, even aangenomen dat Huntelaar gaat (anders hoef je ook geen spits te halen) zal er geld zat zijn.
Kroaat. Maar goed. Servisch is een variant van het Servokroatisch. Ze kunnen dezelfde taal spreken, waarbij Pranjic ook de Engelse taal redelijk beheerst, daar gaat het om.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:07:51 #261
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57931386
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Nou ja, allebei Yugo's. . Servo-Croatisch verstaat ie ongetwijfeld prima .
-
  woensdag 9 april 2008 @ 12:09:18 #262
52871 Blight
Supersized.
pi_57931428
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, allebei Yugo's. .
Laat het ze maar niet horen. .
pi_57931439
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, allebei Yugo's. . Servo-Croatisch verstaat ie ongetwijfeld prima .
Dat denk ik ook wel ja. Ik denk ik kom even mierenneuken, schrijf ik Kroaat verkeerd.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57931486
Pranjic kan een beetje de vaderrol op zich nemen voor Sulejmani en het is een uitstekende speler. Een absolute versterking. Mochten we deze twee jongens halen, doen we uitstekende zaken natuurlijk .

En bijna iedereen is het er over eens dat Boulah een uitstekende aanwinst is voor Ajax. Hopelijk probeert Van Basten hem te halen. Maar ik denk dat het Ooijer of Mathijsen gaat worden.
pi_57931489
Koevermans
..........................................................................

Hebben we tegenwoordig echt geen scouts meer?
  woensdag 9 april 2008 @ 12:12:24 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57931491
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef Blight het volgende:

[..]

Laat het ze maar niet horen. .
Valt wel mee hoor, ik ken echt een flink aantal Serven die elke zomer op vakantie gaan naar in het dorp waar ik vandaan kom en die zijn lang niet zo radicaal meer.
-
  woensdag 9 april 2008 @ 12:12:48 #267
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57931502
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pranjic kan een beetje de vaderrol op zich nemen voor Sulejmani en het is een uitstekende speler. Een absolute versterking. Mochten we deze twee jongens halen, doen we uitstekende zaken natuurlijk .

En bijna iedereen is het er over eens dat Boulah een uitstekende aanwinst is voor Ajax. Hopelijk probeert Van Basten hem te halen. Maar ik denk dat het Ooijer of Mathijsen gaat worden.
Maar Boulah is altijd geblesseerd. .
-
pi_57931664
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef toma het volgende:
Koevermans

Een spits die er gelijk zal staan, wat wil je nog meer? Ajax heeft direct goals nodig en dan is hij een briljante optie. Haal je een spits die niet blijkt te scoren dan is je seizoen zo weer verknald. Ze kunnen beter iemand met talent erbij halen, die netjes in de schaduw klaargestoomd kan worden.
That's all folks!
pi_57931701
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Een spits die er gelijk zal staan, wat wil je nog meer? Ajax heeft direct goals nodig en dan is hij een briljante optie. Haal je een spits die niet blijkt te scoren dan is je seizoen zo weer verknald. Ze kunnen beter iemand met talent erbij halen, die netjes in de schaduw klaargestoomd kan worden.
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar dan wil ik nog wel een centrum spits erbij van 17 uit het hoge noorde van Zweden of uit een krottenwijk van Sao Paulo
  woensdag 9 april 2008 @ 12:22:17 #270
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57931730
To Madeira !
Mijn party reviews
  woensdag 9 april 2008 @ 12:22:25 #271
52871 Blight
Supersized.
pi_57931732
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, ik ken echt een flink aantal Serven die elke zomer op vakantie gaan naar in het dorp waar ik vandaan kom en die zijn lang niet zo radicaal meer.
True, tijden veranderen.
pi_57931751
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
To Madeira !
  woensdag 9 april 2008 @ 12:24:56 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57931801
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
To Madeira !
Maxim Tsigalko!
pi_57932570
Keep it Van Basten, you get the best
  woensdag 9 april 2008 @ 13:03:09 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57932663
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef toma het volgende:
Koevermans

Ik ga maar eens solliciteren daar.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:03:42 #276
148059 Pritt
Atheïst
pi_57932675
Ik zie nog geen spoor van nieuwe verdedigers, wat is het toch altijd met Ajax om 23322 aanvallers/middenvelders te kopen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57932691
Koevermans is zo slecht nog niet... ik weet niet of we hier hebben opgelet maar die gast prikt ze er altijd in op beslissende momenten. Het is een goede afmaker .. die is gewoon welkom. Ajax heeft altijd 30 kansen nodig voor het een goal maakt en dat maakt wedstrijden soms moeilijker dan ze zijn.

En die Vormer is gewoon een uitgelezen kans om die jongen op te pikken voor noppes
quote:

[..]

Oh men Ajax moet zulke spelers gelijk een stage plek aanbieden. Ze zijn van immens belang voor Ajax als Ajax ze een plek kan geven. Die man zit zo vol ervaring en techniek dat alleen kijken naar hem jonge jongens al beter maakt.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:06:54 #278
131729 jna
pi_57932726
quote:
Hij is mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo!

Cool’le blik van verstand
Lekker ontspannen, alles in de hand
Met de beste spelers van heel Nederland
Gaan we voor de cup – yeah – zet de rest aan de kant
Pass links, pass rechts. Snel gaat het spel
Oranje Ajax aan de bal, dan weet je het wel
De leeuw is los, geeft die bal een lel
Onze jongens op de mat zijn hard en fel
Alle tegenstanders onderuit in elk duel
Holland Ajax kampioen, luister wat ik vertel

Ik zeg mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje Ajax doet hij Boom Boom Boom Boom Boom!
Alvast voor volgend seizoen
Jawel, je keek.
pi_57932736
quote:

[..]

Wou het net gaan posten .

Bergkamp
pi_57932753
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef Chadi het volgende:

En die Vormer is gewoon een uitgelezen kans om die jongen op te pikken voor noppes
Ruudje mooiboy
  woensdag 9 april 2008 @ 13:09:25 #281
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_57932777
Zal wel bij Arsenal stage gaan lopen. Hij woont er bijna naast
#FreeHat
pi_57932840
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Ik zie nog geen spoor van nieuwe verdedigers, wat is het toch altijd met Ajax om 23322 aanvallers/middenvelders te kopen.
Verdedigers hebben we wel alleen ze spelen niet als 1 geheel. Ik denk dat daar ons grootste mankement ligt verdedigend gezien. Het is geen hecht blok en soms staan we echt amateuristisch te verdedigen. Dat is iets wat de trainer ze aan zal moeten leren. Ik zie verder geen verdedigers in de HCE die het beter zouden kunnen doen dan wat wij nu hebben.

Op het middenveld zijn we niet zo sterk bezet als je het aanvallend gaat bekijken. Verder hebben we centraal geen mensen die door kunnen schuiven het middenveld op ala Frank de Boer of Danny blind. Je moet het middenveld ook niet vol gaan proppen met aankopen. Als je een aankoop doet moet hij beter zijn dan wat we nu hebben .. veeel beter .. en dan zijn er maar een paar spelers die dat zijn in mijn ogen.

Engelaar en Aissati en El ahmadi ... Aangezien Bakkal never door PSV verkocht zal worden is die optie uitgesloten. El Ahmadi kan je centraal posteren met een inschuivende rol.. die man is gewoon verschrikkelijk goed en ik snap de fuck niet van onze TD dat ze die jongen nog niet benaderd hebben. Wachten ze tot ie naar Feyenoord gaat of zo.
pi_57932894
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ruudje mooiboy
Hij is jong en heeft weinig ervaring maar wat ie heeft laten zien was gewoon goed en veel belovend Dus hij is welkom als ie toch voor niks kan komen
pi_57932938
Ik ben wel tegen de komst van Koef. Vind het een lomp ogende (statische) spits die ook nog eens vrij oud is.
pi_57932941
Vormer is absoluut een groot talent, zij de aardappel, wij Vormer!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57932999
Bergkamp kom maar naar Ajax
AFC AJAX
  woensdag 9 april 2008 @ 13:20:08 #287
51286 w00h00
Digital man!
pi_57933051
Voor Vormer zijn we gewoon te laat. Vormer zou alleen de ontwikkeling van o.a. Sarpong in de weg staan.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, moet Ajax deze talenten eerder halen (16 a 17 jaar) omdat je ze dan kan 'vormen' tot een speler van Ajax 1.

Alleen exceptionele talenten met echte toegevoegde waardes dien je nu te halen, andere stabiele spelers moeten uit de jeugd door stromen naar het eerste.
pi_57933082
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef BonJovi het volgende:
Bergkamp kom maar naar Ajax
Oh Men als ie maar 1% kan doorgeven van zijn kunnen
pi_57933137
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef w00h00 het volgende:
Voor Vormer zijn we gewoon te laat. Vormer zou ook de ontwikkeling van een Sarpong in de weg staan.

Zoals ik al eerder heb gezegd, moet Ajax deze talenten eerder halen (16 a 17 jaar) omdat je ze dan kan 'vormen' tot een speler van Ajax 1.

Alleen exceptionele talenten met echte toegevoegde waardes dien je nu te halen, andere stabiele spelers moeten uit de jeugd door stromen naar het eerste.
Ik denk dat dan gewoon de sterkste en beste naar boven komt drijven van de twee of dat ze dan beiden naar boven komen drijven door concurrentie.
pi_57933159
quote:
Vertonghen: ‘Ik vind Ajax gewoon beter dan PSV’

Jan Vertonghen (foto, rechts) maakte de voorbije maanden bij Ajax indruk als linksback. Sportweek sprak drie keer af met de openhartige Belgische Amsterdammer in de periode dat de landstitel uit het zicht verdween. Hieronder enkele uitspraken uit de interviews die verslaggever Bart Vlietstra met Vertonghen had.

“Er wordt Edgar Davids verweten dat hij voetballend niet meer brengt wat hij kón brengen. Nou, alleen al door zijn coaching trekt hij de andere tien mee, hij is nog steeds superbelangrijk. Ik zou graag zien dat hij doorgaat. Nee, ik heb hem dat nog niet laten weten. Weet ook niet of anderen dat gedaan hebben. Misschien is het goed om dat te doen. Een signaal aan hem geven vanuit de spelersgroep. Edgar kunnen we volgend seizoen nog heel goed gebruiken.”

“Eigenlijk zijn wij beter dan PSV. Dat hebben we daar laten zien … Ze zullen nu wel kampioen worden. Eigenlijk is het ongelooflijk. Afellay is de beste speler op de Nederlandse velden. Voor de rest vind ik ons op zowat elke positie beter. Met alle respect; maar als je de verdedigers van PSV één voor één bekijkt, dan zou misschien alleen Salcido bij ons aanspraak kunnen maken op een vaste plaats. Veel mensen hebben het over Aissati. Maar hoeveel heeft hij nou gespeeld dit seizoen?”

Voor het hele verhaal met Vertonghen, zie Sportweek 15, sinds dinsdag in de winkel.
Vertonghen
quote:
Ajax organiseert afscheid voor vertrekkende Heitinga

Ajax zal 20 april, na afloop van de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo, afscheid nemen van de vertrekkende spelers John Heitinga, Ismael Urzaiz en Erik Heijblok, meldt Ajax Life. Ook voor de scheidende assistent-trainer Alfons Groenendijk zal een vaarwel georganiseerd worden. Waarschijnlijk spelen de Amsterdammers na het laatste competitieduel tegen de Almeloërs nog play-offs, maar toch is besloten het afscheid na afloop van de wedstrijd tegen Heracles te organiseren. (DH)
  woensdag 9 april 2008 @ 13:26:09 #291
52871 Blight
Supersized.
pi_57933189
Niet tijdens de playoffs. Mooi zo.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:32:05 #292
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_57933310
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Blight het volgende:
Niet tijdens de playoffs. Mooi zo.
Slechte wedstrijd en Johnny neemt afscheid met een kwartgevuld stadion.....

Chivu
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:34:10 #293
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57933357
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vertonghen
[..]
Tuurlijk zijn jullie beter. Daarom zijn jullie ook de afgelopen VIER jaar ook kampioen geworden en het Europees gezien erg goed gedaan.
pi_57933395
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef BoNi het volgende:

[..]

Slechte wedstrijd en Johnny neemt afscheid met een kwartgevuld stadion.....

Chivu
Zou triest zijn... maar gaat denk ik niet gebeuren..
pi_57933408
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn jullie beter. Daarom zijn jullie ook de afgelopen VIER jaar ook kampioen geworden en het Europees gezien erg goed gedaan.
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions League

Hij heeft het toch over dit seizoen?? En hij heeft gelijk, Ajax is beter. Des te zwakker is het dat we geen kampioen worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57933537
Snap niet waarom iedereen ligt te zeiken op Koevermans. Goeie spits. Snap niet waarom ie bij p$v zo vaak op de bank zit.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:45:04 #297
139407 jorienvdherik
pi_57933582
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hij heeft het toch over dit seizoen?? En hij heeft gelijk, Ajax is beter. Des te zwakker is het dat we geen kampioen worden
psv is sterker dit seizoen hoor
pi_57933650
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Snap niet waarom iedereen ligt te zeiken op Koevermans. Goeie spits. Snap niet waarom ie bij p$v zo vaak op de bank zit.
Er moet toch wat te klagen zijn Koevermans is inderdaad een prima spits en zoals hierboven wordt opgemerkt: hij kan een kans benutten. Kansen krijgt elke spits bij Ajax maar ze afmaken daar ontbreekt het nog wel eens aan.
pi_57933651
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Begrijp er zelf ook geen flikker van. Die man prikt ze er gewoon altijd in als je hem nodig hebt.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:50:37 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57933720
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:

[..]

Idd, daarom maken wij een redelijke kans op de halve finale UEFA-cup en worden we hoogstwaarschijnlijk kampioen...
  woensdag 9 april 2008 @ 13:51:59 #301
139407 jorienvdherik
pi_57933750
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Idd, daarom maken wij een redelijke kans op de halve finale UEFA-cup en worden we hoogstwaarschijnlijk kampioen...
maar toch is ajax beter dit seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')