Ja, dat zal hem aanspreken, wéér 2e spits.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Koevermans is natuurlijk een ideale 2e spits/ pinchhitter. Geen slechte keus.
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Koevermans is natuurlijk een ideale 2e spits/ pinchhitter. Geen slechte keus.
Pranjic is een Croaat hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.
HIj scoort wel, dus waarom niet. Pranjic en Sulejmani allebei meteen halen. Goed voor Sulejmani ook als ie een iets oudere landgenoot heeft om hem heen heeft. Ajax heeft verder geen Serven in de selectie of in de staf.
Lijkt me wel verstandig dat je Pranjic ook haalt, als je Sulejmani haalt. Plus dat Pranjic de ideale opvolger voor Davids is.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.
HIj scoort wel, dus waarom niet. Pranjic en Sulejmani allebei meteen halen. Goed voor Sulejmani ook als ie een iets oudere landgenoot heeft om hem heen heeft. Ajax heeft verder geen Serven in de selectie of in de staf.
Kroaat. Maar goed. Servisch is een variant van het Servokroatisch. Ze kunnen dezelfde taal spreken, waarbij Pranjic ook de Engelse taal redelijk beheerst, daar gaat het om.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Pranjic is een Croaat hoor![]()
Pranjic en Sulejmani mogen wat mij betreft meteen komen. Koevermans hoef ik niet, doe maar een jongere spits. Zal uit het buitenland moeten komen denk ik, in Nederland loopt er geen rond die ik bij Ajax hoef te zien. Nu nog een verdediger (Boulah!) en een middenvelder, even aangenomen dat Huntelaar gaat (anders hoef je ook geen spits te halen) zal er geld zat zijn.
Nou ja, allebei Yugo's.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Pranjic is een Croaat hoor![]()
Pranjic en Sulejmani mogen wat mij betreft meteen komen. Koevermans hoef ik niet, doe maar een jongere spits. Zal uit het buitenland moeten komen denk ik, in Nederland loopt er geen rond die ik bij Ajax hoef te zien. Nu nog een verdediger (Boulah!) en een middenvelder, even aangenomen dat Huntelaar gaat (anders hoef je ook geen spits te halen) zal er geld zat zijn.
Laat het ze maar niet horen.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Ik denk ik kom even mierenneuken, schrijf ik Kroaat verkeerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, allebei Yugo's.. Servo-Croatisch verstaat ie ongetwijfeld prima
.
Valt wel mee hoor, ik ken echt een flink aantal Serven die elke zomer op vakantie gaan naar in het dorp waar ik vandaan kom en die zijn lang niet zo radicaal meer.quote:
Maar Boulah is altijd geblesseerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pranjic kan een beetje de vaderrol op zich nemen voor Sulejmani en het is een uitstekende speler. Een absolute versterking. Mochten we deze twee jongens halen, doen we uitstekende zaken natuurlijk.
En bijna iedereen is het er over eens dat Boulah een uitstekende aanwinst is voor Ajax. Hopelijk probeert Van Basten hem te halen. Maar ik denk dat het Ooijer of Mathijsen gaat worden.
Een spits die er gelijk zal staan, wat wil je nog meer? Ajax heeft direct goals nodig en dan is hij een briljante optie. Haal je een spits die niet blijkt te scoren dan is je seizoen zo weer verknald. Ze kunnen beter iemand met talent erbij halen, die netjes in de schaduw klaargestoomd kan worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef toma het volgende:
Koevermans
..........................................................................
Hebben we tegenwoordig echt geen scouts meer?
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar dan wil ik nog wel een centrum spits erbij van 17 uit het hoge noorde van Zweden of uit een krottenwijk van Sao Pauloquote:Op woensdag 9 april 2008 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een spits die er gelijk zal staan, wat wil je nog meer? Ajax heeft direct goals nodig en dan is hij een briljante optie. Haal je een spits die niet blijkt te scoren dan is je seizoen zo weer verknald. Ze kunnen beter iemand met talent erbij halen, die netjes in de schaduw klaargestoomd kan worden.
True, tijden veranderen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ken echt een flink aantal Serven die elke zomer op vakantie gaan naar in het dorp waar ik vandaan kom en die zijn lang niet zo radicaal meer.
Ik ga maar eens solliciteren daar.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef toma het volgende:
Koevermans
..........................................................................
Hebben we tegenwoordig echt geen scouts meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |