Inderdaad. Koevermans mag van mij ook komen. Ben wel benieuwd wat hij zou moeten kosten.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pranjic en Sulejmani zou inderdaad mooi zijn. Koevermans zie ik ook wel zitten eigenlijk. Goede instelling, neus voor de goal, kopsterk.
en de cler..quote:Op woensdag 9 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Koevermans
Waarschijnlijk haalt ie Meerdink dus ook...
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maak Bergkamp maar assistent van van Basten
ik snap de gedachte wel een lang spits als aanspeelpunt en 2 snelle speler met een actie er naast (Suarez en Sulejmani). Zou me niets verbazen als Marco Vennegoor ook nog wil halen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Koevermans mag van mij ook komen. Ben wel benieuwd wat hij zou moeten kosten.
ik noem het liever "bord-op-schoot" namen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:
Wederom 'gevestigde' namen dus....
Fledderusquote:Op woensdag 9 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Koevermans
Waarschijnlijk haalt ie Meerdink dus ook...
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef MaxPower het volgende:
Kan ik nog van die fuck ajax shirtjes in Groningen bestellen?
quote:De shirts zijn alleen nog verkrijgbaar op vrijdag tussen 19 en 22 uur in het home en zondag voor de wedstrijd zolang er voorraad is.
Lekker boeiend hoe iedereen ze noemt. Suárez, Lindgren en Silva zijn ook makkelijk gescout, maar het blijken wel stuk voor stuk versterkingen. En daar gaat het uiteindelijk om. Laat ze alle drie maar komen hoor. Dan Boulah er nog bij voor achterin en er staat volgend seizoen een heel goed team.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik noem het liever "bord-op-schoot" namen.
Maar wat wil je dan? Er moet volgend seizoen een elftal staan dat een serieuze gooi kan doen naar het kampioenschap. Dat betekent dat je een raamwerk moet gaan opstellen van spelers die er direct of op korte termijn kunnen staan. Lindgren, Suarez, Pranjic, Sulejmani, Stekelenburg, Vermaelen....quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:
Wederom 'gevestigde' namen dus....
Halen.quote:Vormer kijkt uit naar andere club
Geschreven op woensdag, 9 april om 08:44
De wegen tussen Ruud Vormer en AZ lijken zich na dit seizoen te zullen scheiden. Volgens de woensdageditie van De Telegraaf kijkt de middenvelder uit naar een andere club, nadat hij afgelopen week een contractaanbieding kreeg.
Het voorstel van de Alkmaarders was voor de negentienjarige jeugdinternational teleurstellend, omdat dat voor 1 april had moeten gebeuren. Vormer kreeg het gevoel niet mee te tellen, toen hij de leiding van de club attent moest maken op het nalaten daarvan.
Vormer debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van AZ en kwam tot drie duels. In deze voetbaljaargang deed trainer Louis van Gaal in zeventien duels een beroep op hem.
Amerikaanse vriend van me zus was met mijn zus naar Feyenoord-Ajax geweest. Hij is een Jood en kon de spreekwoorden niet waarderenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach ja, spreekkoren horen er bij. Wat mij betreft maakt men zich daar veel te druk om. Een goede vriend van me is Joods (staat op 410) en het interesseert hem echt geen moer als er bijvoorbeeld Hamas wordt gezongen. Daarentegen zijn wij ook bepaald geen lieverdjes en dan kun je dus wat terugverwachten.
Wat ik bijvoorbeeld wel weer te ver vind gaan zijn spreekkoren over Carlo, Para enz. Toen Para herdacht werd, zong utrecht kwetsende spreekkoren over hem. Nog geen drie weken later zaten zij in hetzelfde schuitje met Maarten. Ik ben er nog altijd trots op dat wij als Ajacieden nooit over Maarten hebben gezongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |