Oh men Ajax moet zulke spelers gelijk een stage plek aanbieden. Ze zijn van immens belang voor Ajax als Ajax ze een plek kan geven. Die man zit zo vol ervaring en techniek dat alleen kijken naar hem jonge jongens al beter maakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voilį
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast voor volgend seizoenquote:Hij is mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo!
Cool’le blik van verstand
Lekker ontspannen, alles in de hand
Met de beste spelers van heel Nederland
Gaan we voor de cup – yeah – zet de rest aan de kant
Pass links, pass rechts. Snel gaat het spel
Oranje Ajax aan de bal, dan weet je het wel
De leeuw is los, geeft die bal een lel
Onze jongens op de mat zijn hard en fel
Alle tegenstanders onderuit in elk duel
Holland Ajax kampioen, luister wat ik vertel
Ik zeg mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje Ajax doet hij Boom Boom Boom Boom Boom!
Wou het net gaan postenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voilį
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruudje mooiboyquote:Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef Chadi het volgende:
En die Vormer is gewoon een uitgelezen kans om die jongen op te pikken voor noppes
Verdedigers hebben we wel alleen ze spelen niet als 1 geheel. Ik denk dat daar ons grootste mankement ligt verdedigend gezien. Het is geen hecht blok en soms staan we echt amateuristisch te verdedigen. Dat is iets wat de trainer ze aan zal moeten leren. Ik zie verder geen verdedigers in de HCE die het beter zouden kunnen doen dan wat wij nu hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Ik zie nog geen spoor van nieuwe verdedigers, wat is het toch altijd met Ajax om 23322 aanvallers/middenvelders te kopen.
Hij is jong en heeft weinig ervaring maar wat ie heeft laten zien was gewoon goed en veel belovendquote:
Ik denk dat dan gewoon de sterkste en beste naar boven komt drijven van de twee of dat ze dan beiden naar boven komen drijven door concurrentie.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef w00h00 het volgende:
Voor Vormer zijn we gewoon te laat. Vormer zou ook de ontwikkeling van een Sarpong in de weg staan.
Zoals ik al eerder heb gezegd, moet Ajax deze talenten eerder halen (16 a 17 jaar) omdat je ze dan kan 'vormen' tot een speler van Ajax 1.
Alleen exceptionele talenten met echte toegevoegde waardes dien je nu te halen, andere stabiele spelers moeten uit de jeugd door stromen naar het eerste.
Vertonghenquote:Vertonghen: ‘Ik vind Ajax gewoon beter dan PSV’
Jan Vertonghen (foto, rechts) maakte de voorbije maanden bij Ajax indruk als linksback. Sportweek sprak drie keer af met de openhartige Belgische Amsterdammer in de periode dat de landstitel uit het zicht verdween. Hieronder enkele uitspraken uit de interviews die verslaggever Bart Vlietstra met Vertonghen had.
“Er wordt Edgar Davids verweten dat hij voetballend niet meer brengt wat hij kón brengen. Nou, alleen al door zijn coaching trekt hij de andere tien mee, hij is nog steeds superbelangrijk. Ik zou graag zien dat hij doorgaat. Nee, ik heb hem dat nog niet laten weten. Weet ook niet of anderen dat gedaan hebben. Misschien is het goed om dat te doen. Een signaal aan hem geven vanuit de spelersgroep. Edgar kunnen we volgend seizoen nog heel goed gebruiken.”
“Eigenlijk zijn wij beter dan PSV. Dat hebben we daar laten zien … Ze zullen nu wel kampioen worden. Eigenlijk is het ongelooflijk. Afellay is de beste speler op de Nederlandse velden. Voor de rest vind ik ons op zowat elke positie beter. Met alle respect; maar als je de verdedigers van PSV één voor één bekijkt, dan zou misschien alleen Salcido bij ons aanspraak kunnen maken op een vaste plaats. Veel mensen hebben het over Aissati. Maar hoeveel heeft hij nou gespeeld dit seizoen?”
Voor het hele verhaal met Vertonghen, zie Sportweek 15, sinds dinsdag in de winkel.
quote:Ajax organiseert afscheid voor vertrekkende Heitinga
Ajax zal 20 april, na afloop van de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo, afscheid nemen van de vertrekkende spelers John Heitinga, Ismael Urzaiz en Erik Heijblok, meldt Ajax Life. Ook voor de scheidende assistent-trainer Alfons Groenendijk zal een vaarwel georganiseerd worden. Waarschijnlijk spelen de Amsterdammers na het laatste competitieduel tegen de Almeloėrs nog play-offs, maar toch is besloten het afscheid na afloop van de wedstrijd tegen Heracles te organiseren. (DH)
Slechte wedstrijd en Johnny neemt afscheid met een kwartgevuld stadion.....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Blight het volgende:
Niet tijdens de playoffs. Mooi zo.
Tuurlijk zijn jullie beter. Daarom zijn jullie ook de afgelopen VIER jaar ook kampioen geworden en het Europees gezien erg goed gedaan.quote:
Zou triest zijn... maar gaat denk ik niet gebeuren..quote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd en Johnny neemt afscheid met een kwartgevuld stadion.....
Chivu
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions Leaguequote:Op woensdag 9 april 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie beter. Daarom zijn jullie ook de afgelopen VIER jaar ook kampioen geworden en het Europees gezien erg goed gedaan.
psv is sterker dit seizoen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions League
Hij heeft het toch over dit seizoen?? En hij heeft gelijk, Ajax is beter. Des te zwakker is het dat we geen kampioen worden
Er moet toch wat te klagen zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Snap niet waarom iedereen ligt te zeiken op Koevermans. Goeie spits. Snap niet waarom ie bij p$v zo vaak op de bank zit.
Begrijp er zelf ook geen flikker van. Die man prikt ze er gewoon altijd in als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Snap niet waarom iedereen ligt te zeiken op Koevermans. Goeie spits. Snap niet waarom ie bij p$v zo vaak op de bank zit.
Idd, daarom maken wij een redelijke kans op de halve finale UEFA-cup en worden we hoogstwaarschijnlijk kampioen...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions League
Hij heeft het toch over dit seizoen?? En hij heeft gelijk, Ajax is beter. Des te zwakker is het dat we geen kampioen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |