Ik zweer bij fujiquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ow had ik al gezegd dat ik gewoon weer een nieuwe cam gekocht heb trouwens?
Die camera van laatst was een leuk koopje en een aardig ding hoor.
Maar mn ouders zijn zondag duizend jaar getrouwd en die wilden dr ook wel graag een dus ik was voor hun aan het zoeken. En ik bleef zelf maar naar de Olympus SP-570 kijken ( voor mezelf dan he, niet voor die ouwen). Zag ik de 550 voor een heel leuk prijsje nieuw, klik ik zo maar op bestel...
Aaaanyhow, mn ouders krijgen nu mn nieuwe en ik een nieuwe nieuwe.
Oh ik kan met die finepix dingen van Fuji helemaal niet uit de voeten, echt raar, want ze zijn heel vergelijkbaar met die Minolta Dimage Z serie die ik nu heb, maar ik kan dr niks mee dus.quote:
Maar teveel optische zoom heb je niks aan als er een mindere lens inzit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zwoor / zweerde bij Minolta vanwege de goede lenzen.
Ik wilde eigenlijk een spiegelreflex en dat zou dan een Nikon worden , maar deze Olympus heeft 18 keer optische zoomerderzoom en das wel handiger dan met twee lenzen en een spiegelreflex sjouwen altijd dus vandaar.
En twas echt een leuke prijs dus als ie niet aan de verwachtingen voldoet dan trek ik het er nog wel een jaartje of wat mee en dan koop ik dan gewoon de vetste spiegelreflex die er dan is![]()
ik heb echt ALTIJD mn cam in mn tas, dus t moet klein zijn maar wel goed.
Zo nog maar een kwartier
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, dit topic moet ik bij zijn, bovendien is dit topic niks zonder mij![]()
Eerst even eten.
Zeg neem je me nu gewoon vol in de zeik hieroh? Mooi is dat!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niks mis met een goed zelfbeeld.
Je doet me nu even denken aan Samara, Senesta's dochtertje.
Welneeeeeeee, ik lach je toequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg neem je me nu gewoon vol in de zeik hieroh? Mooi is dat!
Oh well
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:27 schreef Nonneke het volgende:
Welkom Miranda![]()
![]()
M'n nichtje belde daarnet, die zit er helemaal doorheen (haar moeder, mijn tante, 1 feb. overleden), dus we hadden maar besloten dat ze morgen naar hier moest komen, en voorlopig moest blijven
Uiteraard komt mn kleine neefje mee, en Spike het hondje, maar Ollie de kat (komt bij mn tante vandaan) kan natuurlijk niet zolang alleen blijven, dus die komt ook mee![]()
Ik hou mn hart vast, laat ze mekaar in godsnaam niet afslachten![]()
En we moeten Jonathan morgen zodra hij binnen komt maar meteel HEEL erg duidelijk vertellen dat hij absoluut NIET bij de schildpadden mag komen, dat zou toch zonde zijn van zn mooie handjes of mooie gezichtje
happen ze ?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
happen ze ?ze hebben er een keer een met zn 3en (!! niks overdreven, mn moeder, Anka en de buurvrouw) van mn arm af moeten trekken. Die greep me in het voorbijgaan (we brachten ze 's zomers naar buiten en ik liep iets te dicht langs mn moeder)
Nee dat zou geen prettig gezicht zijn hoor, aan zo'n bijna 3 jarig handje
edit; Moet ik er wel bij vertellen natuurlijk dat de meeste schildpadden (waar hij bij zou kunnen) een schildlengte (dus excl poten en kop) van 20cm wel halen
Eigenlijk haten mijn honden en katten alles wat beweegt wat niet bij "hun" hoort (en ze tolereren elkaar alleen, er wordt niet lief samen geslapen oid)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Non, een bekende van mij neemt ook wel eens zijn kat mee hier naar toe en één freggel gaat hoog op de kast zitten maar de ander gaat altijd met de kat spelen. Zo leuk, doen ze verstoppertje achter het gordijn. Ze zijn wel even oud trouwens.
Hier drinken de katten binnen uit de vijver, echt doodeng altijd want ze pleuren er ook wel eens in, en Pipo (een van de katten) is echt een klier, die hengelt ook naar ze. (nagels in)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Haha Non, ik heb dus serieus mn tutties ( schildpadden, die heetten Klote-Cavia en Mulder en Scully ) met pijn in mn hart herplaatst vanwege Frits, daar bliezen en beten ze onwijs naar en Frits vond de tutties juist zo leuk dus die hing dr telkens met zn kleine neusje bovenop, bloedlink was dat.
Gelukkig zijn ze naar een hele mooie binnenvijver gegaan ( en nee nee ik heb ze niet bij van der Valk gelanceerd ). Klote-Cavia, dat was de grootste, en een erfenis van mn oma, die was zo groot dat ze niet eens in de emmer paste.
Vond het wel jammer maar ze zitten nu wel veel beter daar en het was me echt iets te gevaarlijk met Fritsje.
Wordt druk bij jullie joh.
Hopenlijk wel gezellig druk.
De SSA zit in Alphen a/d Rijn, nah vlakbij Leiden togquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Mijn schildpadden waren ook Ninja Turtles!
Het zijn net snavels, die harde bekkies. Auw! Ik heb ze jarenlang gehad en toen ik het huis uit ging bleven ze bij mijn ouders. Uiteindelijk hebben mijn ouders ze naar ehm... Leiden ofzo geloof ik () gebracht en zijn ze lid geworden van die schildpaddenopvang. Daar kwamen ze dus in een grote binnenvijver, misschien samen met die van oh-oh (!), en hoeven ze nooit meer weg. Ze hebben ook een strand
We betalen daar jaarlijks voor dmv het lidmaatschap en we kunnen ze opzoeken!
Nonneke, wat lief van jullie, met je grote hart
Op dit moment zit het strand er even niet aanvast omdat mn moeder aan het klussen is (verven behangen etc) en het is nogal een gevaarte wat zo in de woonkamer staatquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:@oh-oh... Klote-cavia?
@non, een binnenvijver met strandje? heb je daar geen foto's van? Kan me er geen beeld van vormen over hoe groot dat dan is.
Ja je hebt wel gelijk, maar ik ben zo bang voor maagbloedingen ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa dat is toch geweldig voor die paddies!![]()
![]()
Even kijken of ik de mijne zie zwemmen!
Q, als die Dikke daar geen of minder pijn door heeft, is het toch het beste hoor.
Ook al is het niet een prettig idee dat hij aan de medicijnen zit. Maar er zijn ook mensen die hun leven lang medicijnen moeten slikken terwijl ze toch een heel goede kwaliteit van leven hebben. Probeer zo maar te denken
Ik dacht altijd dat er een klein raar monstertje onder de tafel zat, wat in mijn tenen zou bijten als ik mn eten niet opat. Dank je wel maquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Maes!Ja dat is het gekke he van ineens een kind in huis, die kan je moeilijk alleen thuis laten morgen
Ik sprong vroeger altijd van 1,5 meter naast het bed in een boogje in bed Litso, omdat er wel eens een krokodil onder kon liggen die dan in mijn kuiten zou happen
De logische reactie zou zijn 'Oh gelukkig dat ie het bij anderen wel doet'quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai allemaal![]()
We hebben vanaaf es uitgebreid de bank ingezeten (ja Nok, geZETEN).
Zal hier es ff bijlezen.
Hek niet nodig heurquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou....... dan heb ik wel een goeie tip voor je
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Die bank is niet zo besmettelijk. Plastic hoeft niet. Eiwitten altijd verwijderen met koud water.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef jora23 het volgende:
Qwea,
Ik heb je toch niet bang gemaakt?? Een maagbloeding komt niet zomaar hoor...
Hallo iedereen of liggen jullie al te slapen??
Hondje en Blondje?? Van de dikke zoals ze zelf zegt hierquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef jora23 het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Ik hoor veel mensen over keelpijn en gewoon niet lekker zijn, kan best een virusje zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef nokwanda het volgende:
Ineens kwam vandaag de grieperigheid opzetten. Geen idee of er weer of nog steeds iets rondwaard of dat hett hooikoortsgerelateerd is.
De spierpijn doet me denken aan een griepje/flinke verkoudheid (met keelpijn en zo)
Maar ik heb gister met eiken kasten lopen slepen, dus zo logisch is het niet om daar griep de schuld van te geven.
De druk achter mijn ogen en gevoel in mijn neus doen me denken aan een hooikoortsaanval.
Anyway... ik ben slapjes en niet lekker en ik wilde niet wakkerliggen door keelpijn, dus vandaar een ibu. Moet morgen wel weer aan de slag kunnen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 07:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Nok weer een beetje opgeknapt?
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
wut?
Heb alleen maar onrustige dromen gehad waarin ik vooral veel gewerkt heb en heb gesjouwd met meubels.
Midden in de nacht wakker, weer gaan slapen, lang tussen wakker en slapen in gehangen en weer verder dromen.
Tot ik werd wakkergelikt door Kareltje![]()
Ja, dat gaan ik mooi doen vandaag. Heb het al eens gevraagd toen wouden ze niet, nu eis ik hetquote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Heb de benedenverdieping alweer voor de helft schoon![]()
Q: kun je niet vragen of ze je doorverwijzen naar de KNO-arts?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Heb de benedenverdieping alweer voor de helft schoon![]()
Q: kun je niet vragen of ze je doorverwijzen naar de KNO-arts?
Mogge!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
* Frutsel stiekum even fokt vanaf werkplek
Ik pas na 11 aprilquote:Op woensdag 9 april 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Ik doe dat altijd heel publiekelijk hoor.
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik pas na 11 april
(dan zit mijn proeftijd er hier op)
En dat 's ochtends vroegquote:
Straks pas?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dat 's ochtends vroeg
Heb trouwens gister nog foto gemaakt van de eenden in me tuin...zal ze vanavond wel ff laten zien
Zoveel?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Q, ff serieus he, vind je het zelf niet heel zorgwekkend dat je zo jong bent en zo veel kwalen hebt?
Niet lullig bedoeld of zo, maar jeetje als ik zoveel dingen had, zou ik niet middagen zitten zuipen en ongezond eten en zo hoor.
ja, kan me foon hier niet aansluiten op de pcquote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Straks pas?
Damn.
Hmmm dilemma op de vroege ochtend.
Rijstevlaai of abrikozen?
Ja toch? Ik hoor jou wel vaak over dingen zoals je darmen en hoofdpijn en keelpijn en zo , of vergis ik me nu?quote:
Darmen -> Spastische darm. Zit in de fam, Migraine heel vaak gehad, nu al een half jaar vanaf. En keelpijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja toch? Ik hoor jou wel vaak over dingen zoals je darmen en hoofdpijn en keelpijn en zo , of vergis ik me nu?
Tis rijste met slagroom geworden trouwens, die abrikozen is vanmiddag of morgen ook nog wel lekker en die rijste is het allerlekkerst alsie nog een beetje warm is van versigheid.
Ja maar zelfs gezonde mensen vreten toch al geen dagen achter elkaar patat?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Darmen -> Spastische darm. Zit in de fam, Migraine heel vaak gehad, nu al een half jaar vanaf. En keelpijn.
Zijn maar 2 dingen hoor
En 1 is best goed te doen, als ik niet dagen achtereen patat vreet
Neequote:Op woensdag 9 april 2008 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zelfs gezonde mensen vreten toch al geen dagen achter elkaar patat?
alcohol heb ik geen problemen mee. Het is voornamelijk vet en pittig eten.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef Morretje het volgende:Fruts!
Binkie-verslag!!![]()
Q: regelmatig eten gaat hier ook wel eens fout, maar echt ongezonde dingen doe ik eigenlijk niet. Af en toe drink ik alcohol in meerdere mate, dat helpt ook niet..(Hier ook spastische darm he)
Uhu, het scheelt wel een hoop iig. En het is beter voor mn buikjequote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef oh-oh het volgende:Nou ga zo door dan, volgens mij scheelt het wel een hoop. En niet dat ik zelf nou van het supergezonde eten ben hoor. Maar ik wil wel elke dag ontbijt lunch en avondeten en ik let ook op mn fruit en groentes en dat scheelt echt hoor, qua hoe fit je je voelt en zo.
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef oh-oh het volgende:Nou ga zo door dan, volgens mij scheelt het wel een hoop. En niet dat ik zelf nou van het supergezonde eten ben hoor. Maar ik wil wel elke dag ontbijt lunch en avondeten en ik let ook op mn fruit en groentes en dat scheelt echt hoor, qua hoe fit je je voelt en zo.
Chico stond vanochtend weer es bevroren in het trappenhuis trouwens hier.
Altijd alsie zn blauwe hoody aan heeft gaat het mis![]()
Die cappuchon valt dan over zn ogen en dan doet ie "freeze frame" , blijft ie echt staat zoals ie staat tot iemand m komt redden.
Als we 's morgens binnen komen ga ik altijd ff kletsen beneden op de boekhouding , en dan gaat Billy altijd uitgebreid vrijen met de boekhoudster. Chico gaat dan helemaal wild rondrennen in alle kamers en op alle 4 de etages, met een hoop geblaf en kabaal. Nu was het ineens wel heeeeeeeeel erg stil, nou dan weten we hoe laat het is en gaat iedereen rondrennen en hem zoeken ( hij kan dan in 10 kamers zijn op 3 etages). En nu stond ie dus idd op de bovenste etage met de cappuchon over zn ogen
![]()
Druif.
Uhm ja kijk dat kan wel hoor, maar hij staat zo snoezig die hoody , als ie m op zn kop heeftquote:Op woensdag 9 april 2008 13:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wel lief dat hij iedereen gaat begroeten smorgens![]()
Kan je die hoodie niet met 1 steekje vastzetten aan het rugstuk dan ? Ook sneu elke keer Tha Freeze doen
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja kijk dat kan wel hoor, maar hij staat zo snoezig die hoody , als ie m op zn kop heeft![]()
Ik moet dr eigenlijk es een knippertje op zetten, maar daar ben ik dan weer te lui voor hoor...
* Tally komt stiekum binnen geslopen om Frupsie eenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
Leuke reviews![]()
Duurt ff hier op me werk voor al die foto's zijn geladen (ff dacht ik dat ie d'r mee ophield)
maar wel toffe verhalen/foto'sFilmpjes durf ik hier niet af te spelen
Tis ook zn enige trui met een gat voor de riem , en als ik nu die cappuchon vast ga zetten kan de riem nie meer door dat gat, dus das niet zo hip, je weetz...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik snap het helemaal hoor
had voor het hondje van mn nicht (maltezer) ook een jasje gekocht, het wordt een beetje een oude zeikerd, en sinds mn neefje er is wordt hij vaker geschoren, dus hij wil niet meer naar buiten als het regend of een btj waaitMaar met Jasje wel, en laat dat jasje nou net zo'n stoer bontkragen capuchonnetje hebben
Als ze hem straks meeneemt zal ik kijken of meneer ermee op de foto wil
(gelukkig maakt hij er niet echt een probleem van, haar voor je ogen, bontkraagje voor je ogen, tzit allemaal voor je ogen, lekker belangrijk
![]()
)
Tallybeebquote:Op woensdag 9 april 2008 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally komt stiekum binnen geslopen om Frupsie eente brengen
Moppiequote:
Je mag hier gewoon wild stampvoeten enzo hoor, je hoeft niet te sluipen!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally komt stiekum binnen geslopen om Frupsie eente brengen
Ohwwwwww wat een leuk hondjequote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon wild stampvoeten enzo hoor, je hoeft niet te sluipen!![]()
Gezellig juist!Staat Binkverslag er?
* Greys kijken gaat
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon wild stampvoeten enzo hoor, je hoeft niet te sluipen!![]()
Gezellig juist!
Please do so, we kunnen het hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]Ik zal het onthouden
Ik zal de volgende keer een schoen met een neus van staal aan doen
Joh wat lijken al die artiesten op elkaarquote:Op woensdag 9 april 2008 19:38 schreef Qwea het volgende:
hallo
Willen jullie mij vertellen wat jullie hier van vinden? http://www.nachtvannieuwamsterdam.nl/pilot/index.phphijs nog niet heulemaal klah hoor. MM is nog bezig ermee
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh wat lijken al die artiesten op elkaar
Die snap ik even niet. Je bedoelt de N?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Q, ziet er goed uit! Ik zou zelf alleen de witte achtergrond van de tekst vervangen door hetzelfde geel als de letters in de kop, maar dat is een kwestie van smaak
of bedoel je het witte waar alle tekst opstaat en de foto's en de teller enzo?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Je bedoelt de N?
Ik vind het afschuwelijk. Dat is qua kleur veelste druk, en zou mij persoonlijk ontzettend storen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Ja, de gehele witte achtergrond zeg maar. Dan wordt het lekker wat opvallender en knallender allemaal
Maar da's echt een kwestie van smaak, een ander vindt het misschien afschuwelijk
9 katten? 9 eenden? of 9 dieren?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Llo all.
Ben weer thuis. Lekker relaxte groep ouders gehad vandaag en de meiden een relaxte groep kinders.
Alleen liep het snot tijdens de gesprekken mijn neus uit. ik had een grote doos kleenex naast me staan en mijn neus lijkt nu net een aardbei...charming
@ Fruts... samen hebben we er 9
welk deel van mijn post?quote:
9 katten (en twee beestenquote:
Ik dacht haast dat je je met mijn druipneus aan het bemoeien wasquote:
nou, houden zoquote:Op woensdag 9 april 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Q, ik vind het gewoon leuk om me overal tegenaan te bemoeien![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:14 schreef Morretje het volgende:
Sneakey nog vanaf de bank... Ravage zegt voor: je moet ff posten dat ik het daar mee eens ben..![]()
Noem je me nu rooie karel?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
ik word hier bezet en flieft aangekeken door rooie Karel
Zat jij net op me met je poot om me heen? Nee he!!!quote:
Is dat nou lekker zo'n schurende kattentong over je genotsknobbel?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Rooie Karel
Hij likt me 's ochtends ook wakker
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Rooie Karel
Hij likt me 's ochtends ook wakker
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou lekker zo'n schurende kattentong over je genotsknobbel?
Niet met mijn "poot"quote:Op woensdag 9 april 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat jij net op me met je poot om me heen? Nee he!!!
Rooie Karel is een van mijn aanbidders
Mijn genotsknobbel is momenteel knalrood van het lekken en snuitenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou lekker zo'n schurende kattentong over je genotsknobbel?
Het was niet je poot?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet met mijn "poot"![]()
Maar goed... schijnbaar was het niet 'fijn' genoeg
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was niet je poot?![]()
Dan is het beter dat je schijnbaar veranderd in blijkbaar
heb je ze geteld? was het geen 13 of 15?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb die laatste zin van Nok nu 14 keer gelezen en ik snap hem nóg niet
Zit echt schandalig veel muziek te downloaden hier
Mmm..ik hou me in qua meligheidquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb die laatste zin van Nok nu 14 keer gelezen en ik snap hem nóg niet
Zit echt schandalig veel muziek te downloaden hier
staat er ergens dat ze gaan slapen?quote:
pffrt, ik kan ALTIJD slapen. Bij MM ga ik door de weeks om 22u slapen, en kom ik er rond 11u uit. En dan soms val ik om 16u nog ff op de bank in slaapquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
staat er ergens dat ze gaan slapen?
Qwea verkast naar bed, daar kan je meer dingen doen dan slapen hoor
Dat gaat me binnen het uur ook wel lukken.quote:
Ehm. Jaquote:Op woensdag 9 april 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar zag ik een uitstekend (met de klemtoon op de UI) aan voor een poot.
Dan is er geen sprake meer van schijn, maar van blijk, wanneer het aankomt op genot.
o ja, da's waar ookquote:Op woensdag 9 april 2008 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
staat er ergens dat ze gaan slapen?
Qwea verkast naar bed, daar kan je meer dingen doen dan slapen hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gaat me binnen het uur ook wel lukken.
Gewoon eruit zwetenquote:En als mijn neus niet helemaal dicht gaat zitten dan hou ik dat ook wel de hele nacht vol, hoop ik.
quote:
The little thingsquote:Hoe heette de nieuwe Colby nou ook alweer? Ik heb er een zwikkie nu maar welke was nou de goeie?
Jaaaa, leuk, zo ingehoudenquote:
Ja antwoord geven was duidelijk teveel moeitequote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef Greys het volgende:Oh! Ik heb gister mijn hele PM box leeggekwakt en het helemaal niet gezien
Kga even luisteren naar The Little Things
* Frutsel glijdt weer even uit bed... en vlucht naar fokquote:Op woensdag 9 april 2008 22:13 schreef nokwanda het volgende:
en owwwww, mijn grote rode genotsknots glimt nu van de vaseline
Hmm...pm's ongelezen wegmikkenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Nah, lummel, als ik de PM gezien had had ik echt wel antwoord gegeven. Zo ben ik dan ook wel weer
Maar heb hem per ongeluk ongelezen weggemikt geloof ik
volgens mij wilde je iets anders dan je neus stekenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:25 schreef nokwanda het volgende:
ik durf mijn neus hir nu niet meer binnen te steken. Jij bent angsthaas
quote:
oowwwwwquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja, jemig, er stond toch eenonder ...
![]()
* Greys duikt voor het eerst in twee jaar maar eens onder de zonnebank.
Ik hoef het niet te doen. Zit gelijk onder de jeukende uitslag van de zonnebank. En bruin worden doe ik er maar minimaal van. Waar een ander na 5x al poepiebruin is ben ik dan nog een bleekscheet.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:15 schreef Greys het volgende:
Hoi gezelligerds!
Q, komt dat? Of zomaar?
Wat een gezellig weertje he? En dan toch weer ijs moeten krabben vanmorgen
Nok, ik ben maar een kwartiertje gegaan hoor onder de zonnebank en dan ga ik vanavond weer een kwartiertje. Hij doet het nogal heftig en anders hangen de vellen erbij en dat kunnen we niet gebruiken!
Litso, is het goed gegaan?
mooi niet bellen. Lekker houdenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ach Greys, softie![]()
Ik kreeg vandaag mn nieuwe cam ennuhhhhh die hebben dus een foutje gemaakt.
Op de pakbon staat de goede, in de doos zat t nieuwste model.
Ben ik heel slecht dat ik dr heel blij mee ben?
En wattie wel nie allemaal kan![]()
quote:
Dat is dus precies mijn gedachte hoor, dat ze die blinde gek in t magazijn maar ontslaan danquote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh....count your blessings. het is geen kleine particulier dus ze kunnen het wel lijden.
Is ingecalculeerd in de idioot hoge prijzen van die dingen die gemaakt worden in landen door mensen die er nog geen schijntje van terugzien.
Ah lief dank je!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Wat zijn het toch een zalige huppeldozen, die hondjes van je!![]()
Ik had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen!
Ja dies een beetje gek maar ook wel weer heel leuk met zn wapperende coupe troep, en alletwee zn oren omhoog ( Chico heeft een bloemkool oor dat altijd hangt, dit is voor het eerst dat ik een foto heb waar je het niet op ziet als je het niet weetquote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Naar die tweede foto moest ik echt 2x kijken. Zijn snoet was niet gelijk goed te zien en dat werkte heel vervreemdend.
Dat vind ik ook zo mooi aan het ras, dat ze niks kunnen verbergen en dat je ze dan perfect in shape moet houden.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ze zijn ook zo mooi in proportie, dat kan je op de eerste foto zo mooi zien!
En dat blije smoeltje van Bill op de onderste foto rechts, als hij aan het huppelen is
Mogge????quote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
![]()
ik snap nog weinig van dat online scrabble
Ik kom er ook niet uit dus ik heb het opgegevenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
![]()
ik snap nog weinig van dat online scrabble
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
euh........quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef jora23 het volgende:
goedenavond allemaal. Q: Bedoel je de aflevering met meredith in het water? Ben al zo ver als in amerika.
Beetje frustrerend die stakingen daar.
Hm nu lekker kopje warme choco en een kat op schoot. Wat wil een mens nog meer?
Waarom krijg ik sm gedachten bij jouw post?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euh........?
Sommigen willen![]()
Anderen weer![]()
ietserbij is ook best tof
quote:'Cause I don't care if I ever talk to you again.
This is not about emotion,
I don't need a reason not to care what you say,
Or what happened in the end.
This is my interpretation,
And it don't, don't make sense
doe ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:37 schreef Qwea het volgende:
fruttelpruttel
Dan lees je maar lekker de spoilers niet
Omdat jouw focus op slechts een emoticonnetje ligt?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom krijg ik sm gedachten bij jouw post?
Oh dat heb ik nu met Happy ending en dan greys als clipquote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
ik had nooit Mika moeten downloaden.
Ik draai My Interpretation helemaal grijs
[..]
So truequote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jouw focus op slechts een emoticonnetje ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |